Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ledgeri

    nagyúr

    válasz jobarat01 #48043 üzenetére

    Amíg ha két embert felhívok, és kettőt mond a kettő, addig még abban sem lehetek biztos, hogy elfogadjam az egyik "fiókommal van a baj" variációt a másik ellenében...
    Egyébként meg azért folytatom, mert kíváncsi vagyok meddig húzódik, és mi lesz a verdict... a heti 1 órát, ami ingyen is van, rájuk szánom, és eddig valahogy mindig megcáfolták önmagukat, ami meg kész poén. Ha minden alkalommal valami minimum picit más, akkor szeretném kideríteni, hogy van-e valami közös tényező, vagy csak a semmibe vezet az egész. Amíg rá nem unok, és van esély megoldani addig próbálkozom.

    Opcióim online pénzkezelésre vannak. A szűrősdit azért is említettem, mert ez a cécó még abban is rossz, hogy nem egyértelmű az sem hogy a szűrőzés számít-e, és ez szűrőzőként jó tapasztalat lehet :F .

    Annyit kérhetnék esetleg, hogy ha -történetem ismeretében merész vagy ;] -, hogy kérd az adataid lekérését, majd hogy jegyezd fel, hogy mely domaineketet kéri be/éri el a rendszer, mikor letöltöd őket? (ez az a féle lekérés, aminek a végén kapsz egy üzenetet, amiben elsőként szövegként egy tájékoztató van, majd az alján két pdf (vagy valamennyi JSON) link).

    Ha leglább az egyikük azt mondta volna, hogy olyan korlátozás van a fiókon, amivel ezt nem tehetem meg.... majd talán 20 hívásra... amit majd a 25. telibecáfol... eddigi tapasztalatok alapján... ;]

  • ledgeri

    nagyúr

    válasz jobarat01 #48040 üzenetére

    Az időrendiségével van a probléma a kérdésednek: a szituáció az, hogy nem tudok belépni (úgy ahogy 24 órán belül előtte sikerült), így megyek tovább és máson próbálkozom , és nem hogy mindenhol belépek (vagy próbálok egy sikeres után a többin is), majd emiatt kizárnak.
    Ha végignyitogatod a hsz-láncom, akkor látod, hogy miket kaptam válaszként a supporttól 11 hívás alatt.

    Onnantól, hogy csak valami miatt letiltottak de csak 2 nap, és biztos visszajutok, azokon át, hogy "ilyet még nem látott, továbbítja a technikusoknak, akik majd értesítenek" (nem tették) , hogy biztos, hogy nem tudok majd bejutni, mert olyan státuszba került a fiókom, odáig hogy újból beléphettem "mert a megadott, pw-resetnél is a rendszer által használt telefonszámot megint meg kellett adni, de csak ez volt a baj" (és most kétszer szerepel a fiókon) volt már minden...

    Amit észrevettem, hogy a capcha-k (legyen az a google rechapcha, vagy a valaki másé, a Hcapcha) azok a paypalon valahogy másképp vannak integrálva, mint bárhol máshol, de úgy, hogy nem külsős webelemként, hanem valahogy mélyebben vannak , ami így nem jelennek meg akkori betöltésükkor, mint bármelyik szűrőmön fennakadó, így be nem tötődő elem, így nem tudok rászűrni magam oldalán, hogy ha nálam lenne a probléma, akkor minél van.
    Viszont ha a lottón sorsolt aktuális supportos emberke, akiknél még hibajegy-szám sem létezik, így az újraelmondott történetre épp más véleményen van, mint az előtte lévő X, épp azt próbálja megoldani, hogy belépjek (amit a korábbi X megerősitett, mint nem működő funkció, vagy megértete, hogy a probléma megoldáshoz nem kellő funkció), akkor nem félkezes munka megkerülgetni a fenti dolgaimat (amik az internet tobábbi 99%-ánál nem okoznak ilyen szintű fennakadást), így lehet, hogy az, hogy egyszer éppen bejutok szűrten az kitilt arról mégegyszer bejuthassak... De persze bármilyen nemű (máshol egyébként elérhető) külső (nekem mutatott), vagy belső (accountomhoz, support által megerősíthetően visszajelezhető) indikátor nélkül történik minden, így esélyem sincs megtudni, hogy mi van...

    Jaj, miért kell "szűrőzni", meg ennyit?: Ha ez a kérdés felmerül akkor neked még nem lett eleged abból, hogy minden weboldal tele van reklámmal, nem zavar, hogy egy adott oldalon lévő kb 10 sor szovegért tudja a twitter, a facebook, a google, a linkedin, meg a 8, 80, vagy 800 másik hogy ott jártál... meg az, hogy pl bármely programod kb ugyanezt csinálja, szóval az egy böngészőbe felrakott ublock origin nem elég.... meg kb minden eszközöd ugyan ezt csinálja, szóval a halózatba illesztett megoldás kellhet.
    DE.
    Erre szűrendő ki tudom venni a sorbol a külön routert amin fut az egyik, ki tudom lőni a progit, amin fut a másik, és tudok még egy böngészőt használni, hogy ne legyen az egésznek köze a harmadikhoz. Így inditottam pár alkalommal a 2 nap, két hét várakozás után az egész újrapróbát.... akkor nem ment... Azután megkaptam, hogy nem is fog mert fiók-státusz... erree tegnap előtt közvetlenül a szűrős után, szűrőtlenül ment... majd ugyanúgy nem.
    Másfél éve szűrősen állítgathattam... egy éve meg csak odáig jutok, ahova tegnap is. (Ismétlem úgy, hogy minden más [bank, 4-5 féle email, egyéb kritikus dolgok, és minden más] vagy mennek, vagy egy vagy két oldal-frissítés kell (és nem paráznak emiatt), vagy minimum szólnak, hogy miért nem mennek, vagy én látom már, hogy mi az amit engedélyezni kéne.

  • V/

    Topikgazda

    válasz jobarat01 #47325 üzenetére

    Pontosan, amire nem kérdezek rá náluk, mert még azt is elrontják. De közben rájöttem nincs értelme a forint kiutaláson agyalni, átváltom €-ra és a Xoom-al elutalom a Wise € számlámra, minimális a díja és lesz hozzáférhető € pénzem.

  • V/

    Topikgazda

    válasz jobarat01 #47299 üzenetére

    Kösz a segítséget :R
    Lefordítva is elolvashatja és egyértelmű:

    Kérték tőled az IBAN-t?
    A legtöbb belföldi utaláshoz Magyarországon elég a számlaszámot megadni. Azonban ha a küldőnek szüksége van az IBAN-ra, add meg neki ezt:
    HU78 1260 ...................
    Ne feledd, ez az IBAN csak HUF pénznemben tud utalásokat fogadni. Így azt ajánljuk, győződj meg róla, hogy a küldő csak forintot utal neked.

    Magyarországon belül nem létezik olyan bank ahol a belföldi utaláshoz IBAN számot kell megadni vagy olyan ami ezt igényelné.

    Még egy apró segítség az egyértelműséghez, kiegészítve a hozzászólásodat:
    Az Európai Unióban és Európa más államaiban is bevezetésre került az egységes felépítésű nemzetközi bankszámlaszám, az IBAN (International Bank Account Number). Az IBAN használata Önnek is elősegítheti az Európán belüli nemzetközi fizetési ügyletek pontosabb, gyorsabb, hatékonyabb és olcsóbb lebonyolítását.

  • V/

    Topikgazda

    válasz jobarat01 #41406 üzenetére

    Majd visszakapod -1500 Ft-al. Ez a számlaszám a PayPal szerint továbbra is virtuális számla és mindegy hogy $-os vagy forintos, nem lehet a Transferwise számlát hozzáadni, nem lehet rá kiküldeni pénzt, ez bankszámla ahogy látod belgiumi székhelyű bankhoz tartozik, hiába forintos, nem magyar.
    Az utóbbi időben még az addig néha hozzáadható $-os számla sem megy már, több volt az elutasított mint a sikeres.
    Szerintem a TW topikba is említettem hogy nem lesz ez itt jó. Forint esetén mi értelme lenne, a $-nál az oké hasznosabb, mert a TW devizaváltása kedvezőbb, de a forint forintként megy ki, ha az OTP-t akartad itt kiváltani akkor ez egyenlőre TW számlával nem megy.

    Ugye az ilyen kinézetű számot adtad meg:
    12600016-23495011-00334694 az első 8 az azonos mindenkinél.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés