Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LurkerSheik

    senior tag

    válasz Hieronymus #54 üzenetére

    Ertelmezesi hiba.
    a nem kesz aka beta cucc nem egyenlo hibas tervezes vagy hibas alkatresszel.

    Es akkor soroljuk fel a tobbi gyarto flagshipjeinek hibait a miheztartas vegett. :)

    Vedem is az applet meg nem is, egy tobb ezer mrd$-t ero magat gennyesre kereso vallalatot nem kell vedeni, a kapitalizmus egyik ekkove igy is a monopolium iranyaba halad.

    Sajat tapasztalat:
    i4 antennagatet tudtam reprodukalni marokra fogva de mivel tokban hordtam en is es a userek 99%-a igy erdektelen volt.

    i5 tolto ic a hamis kabeltol tonkrement.

    i6 valoban banan alakura hajlott a zsebemben ugyanolyan hasznalattal mint elodei.

    A tobbi nem erintett.

    Es akkor a leirt statisztika mellett ott a piac es a vasarlok akik iteletet mondanak:

    1. Jomultkoraban volt talan itt Mobilarenan linkelve hogy iphoneok meghibasodasi aranya messze a legalacsonyabb szazalekosan.(Linkelje akinek megvan)

    2. Miutan az apple messze tobb telefont ad el 1-1 szeriabol mint barmelyik gyarto hasonlo kategoriaban igy a hibas telefonokra nominalisan nagyobb az esely, ellenben valosagban aranyaiban megis kevesebb.
    3. Amennyiben rendre rengeteg hibas iphone lenne a userek pedig magukra lennenek hagyva azok elfordulnanak a cegtol.

    Emlekszem az LG g4 alaplaphibaira amik nem voltak rendesen kezelve peldaul, a Sony Z szeria vizallosagot ado toltocsatlakozo tomiteserol amit ha ugy hagytal a szerviz/gyarto szettarta a kezet.
    Es lehetne folytatni.

    Nem maga a hiba tenye a lenyeg hanem ha megtortenik az milyen gyorsan, hogyan van kezelve.
    Ez szinten a user experience resze.

Új hozzászólás Aktív témák