- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Apple Watch
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
-
Mobilarena
OLED tanácsok, tippek, tudástár
Új hozzászólás Aktív témák
-
4264adam
veterán
Így van (van képtörés) de:
mivel 240Hz és 360Hz van jelen ami már 4.3ms és 2.8ms -->
elméletileg van képtörés, gyakorlatilag szabad szemmel nem látod. Csak lassított felvételen. Ezt tudod is ellenőrizni Nvidia Pendulum Demo-val szemeddel.Így vissza is érünk ahhoz amit írtam, hogy a
- VRR Flicker miatt
- input lagg növekedés
- alacsony FPS = alacsony Hz és magas frametime (ms ) értékek miatt:jobb követni az Online lövöldözősök példáját. És hagyni a Natív max Hz-en a monitort.
V-sync Off
FPS Lock oda ahova szeretnéd In-game belül. Ha ez nincs akkor a Driverekben az FPS Lock
Valóban jó lenne ha ezt is megvizsgálnák review-ban, nem csak elméleti fix max és 10FPS érték esésekre. -
4264adam
veterán
Nem tudom. De akkor vissza vonok mindent amit írtam
és feltételezett fizikai levezetésnek szántam
mert látom azt is amit ti akartok mondani.ennyire egyszerűsítem a mondannóm:
Szamomra kényelmesebb érzetet ad Fallout4-ben a 180Hz Lock, 360Hz fix monitor mint a VRR On 70-180 FPS és ehhez redukált monitor frissítés.
Ugyanigy Cyberpunk 2077 VRR Off, 180 lock (130-180 között van hála az X3D miatt) és mellé 360Hz fix
Ezek előtt 90FPS lock VRR On volt LCD esetén is mert 144Hz volt az Acer IPS
-
Ribi
nagyúr
Itt is azt mondják, hogy csak akkor van értelme magas Hz-nek, ha fps-ben is követed.
Ha kevesebb az fps akkor semmi értelme a magas Hz-nek. -
Ribi
nagyúr
Vagyis nyilván ha 240Hz-el megy a játék 120 helyett akkor kevesebb lesz a motion blurr.
Ja végülis igen. Ez így igaz. Habár gondolom nem pont ugyan olyan blurr lesz mint normál monitoron, de az agyunk kb ugyan úgy blurr-ként dolgozza fel.
De ha 240Hz-en van a monitor és 120 fps lock van az szerintem pontosan ugyan olyan lesz blurr szempontjából mintha 120Hz-re van véve a monitor. Akkor csak a response time vagy marad.
Mondjuk én is 120Hz-en használom a 240-es monitort, de ez nem oled, de VA. Meg a felbontás is kisebb, de még sose vettem észre VRR flickert. 120Hz nekem is bőven elég. -
4264adam
veterán
Nincs tökéletes megjelenítő technológia, semmi nem lehet teljesen "azonnali" 0ms változásra képes. Van a rendszerben késleltetés és az OLED is csak "ettől jobbat most nem tudunk"
De attól az még valós, hogy az egyik legértelmetlenebb dolog VRR-el a natív 200 feletti Hz Frissítést lerángatni a GPU 60-120 értékére. Mellé behozva az input lagg növelést és az állandó VRR Flicker jelenséget.
A monitor maradjon a natív max értékén, és címenként játékon belül FPS lock vagy AMD / NV Appon belül a kívánt maxra.
-
4264adam
veterán
Igen, igazad van mert nem ugyanazt rakja ki. Hanem a Motion blur csökkentése a minél több Hz-el és az input lagg csökkentés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Villanyszerelés
- Autós topik
- iPhone topik
- GeForce RTX 5060: Ezt kapjuk 150 ezerért
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
- Dell Latitude 9410 // i7 10. gen. // 16/356GB // Számla + Garancia //
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude 3310 2in1 i5-8G I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari
- AKCIÓ! MSI Z77 MPOWER Z77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 14 Pro / Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 88% akku
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


Skynet258

