Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • emvy

    félisten

    válasz bitpork #70093 üzenetére

    > eur3 ig teljes tiltás

    Ezzel az a nehez (peldaul), hogy a rosszabb anyagi helyzetben levoket bunteted aranytalanul. Persze nezd meg Hamburgot peldaul, ott rendesen bekemenyitettek.

    Nyilvan nem egyszeru tema ez az egesz, raadasul keveredik a globalis klimaproblema a helyi szennyezes problemajaval (az elektromos autok trivialisan hatekonyak az utobbit tekintve, viszont meg sok melo lesz, amig az elsot tekintve is lesz impactjuk).

    > Semmilyen átmenetet nem képzelnek el.

    Siman lehet, hogy az atmenetet 1980-ban kellett volna kezdeni. Eleg jelentos tudomanyos konszenzus van arrol, hogy el vagyunk kesve. Ha meg el vagyunk kesve, akkor nem lesz sima atmenet.

    > Szóval a piac most igazából azt árazza, hogy a cég a 27-szeresére fog még növekedni nagyon gyorsan.

    A piac azt arazza, szerintem, hogy van egy piac, ami potencialisan szazszorosara fog novekedni egy evtizeden belul, es ezen a piacon van egy ceg, akinek gyakorlatilag semmilyen lathato konkurenciaja nincs.

    Pelda: Toyota. Egy Toyotat hogy allitasz at nagyreszt elektromos autogyarra?
    - Kellene rendes szoftvert gyartani, mert ez lesz az elvaras; namost egyreszt latott valaki mar 2020-as Toyota fedelzeti infotainmentet? Kb. 10 evvel van lemaradva az okostelefonoktol. Latott mar valaki olyan nagy ceget, ami sikeresen alakult at modern szoftvercegge? Nem sok ilyen van.
    - Le kellene epiteni az ICE infrastrukturat, es helyette felepiteni a BEV infrat. Ezt hogy csinaljak? Meg lehet oldani, de nagyon keves olyan menedzsment van, aki kivonja a toket egy (meg) nyereseges szegmensbol. Lehet persze hitelbol is, szerintem az kellene csinalniuk a mostani gyaraknak, hogy a brutal alacsony kamatok mellett vegulis hitelbol felhuzni egy parhuzamos 'Toyotat', etc.

Új hozzászólás Aktív témák