Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • erdey_a

    őstag

    válasz emvy #65053 üzenetére

    a mosogató horpadtan érkezett (ez nem az ő hibájuk) és a csere némileg bonyolult volt... 2-3 hét múlva küldtek érte futárt, de cseredarab addigra sem lett, a sablon 8-10 nappal hitegettek tovább, aztán amikor rákérdeztem, hogy egyáltalán van-e rendelés kiadva a gyártó\importőr felé, akkor kiderült hogy az bizony elmaradt. Így nem vártam tovább, 2 nap múlva máshonnan kicsivel drágábban nálam volt a gép.

    A mosógép pedig doa volt, de nem akarták visszavenni, csak ha a helyszínen látja a szerelő. Ehhez persze nem volt joguk, de nekem meg idegzetem tovább veszekedni. A szerelő 1 hét múlva jött, aki maga sem értette az eljárást (azt hitte javítani jön, de ugye 3 napos meghibásodás), mondta is hogy az ilyet vissza kell vinni és ők ezt a boltban szokták rendszeresen megnézni.

    De az euronics garancia kezelése éppen ilyen, a philips porszívót ami meghalt és a szerviz csereutalványt adott, már nem forgalmazták (máshol ma is elérhető) hasonló sem volt, de pénzt visszaadni nem akartak, csak vásárlási utalványt. Hiába magyaráztam nekik, hogy ilyen nincs, meg hogy akkor ideállok a pénztárhoz és az első vevővel elboltolom, csak nem engedtek.
    Vásárlók könyve, fizetési felszólítás, szögek a koporsómba, aztán csak meglett a pénz.

    De ezek a kellemetlenségek, ezen felül van 100 más holmi ugyaninnen, meg máshonnan. Én ilyen dolgok miatt egyetlen boltot sem zárok ki... fő az optimizmus :D

    de csak műszaki cikkel vagyok így. minden más kína, uk, meg de amazon. bár most gyerekülést akartam amazonról de amióta a postaköltséget felverték, talán 1000 forint az árelőny, így meg akkor inkább bemegyek a brendonba...

    [ Szerkesztve ]

    Vérboci

Új hozzászólás Aktív témák