Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz EQMontoya #59481 üzenetére

    - Dízel nekem sem pálya, ezt tudod.
    - Az 1,6-os szívó 124 LE, ráadásul elég magas fordulaton jön csak meg, tiszta japános karakter. Cserébe nincs 1 tonna az egész hóbelevanc.
    - Az 1,6-os turbós motort 2010 második félévétől kikupálták, állítólag onnét megszűnt a kokszosodás.
    - A háromhengeres nemhogy alapmotor, de még a Cooper S kétliteres motorja is csak háromhengeres. Közös blokk a BMW-vel mindhárom motorjuk (1,2 - 1,5 - 2,0), mindegyiket úgy gyártják, hogy a nagyobb autók motorjaiból elhagynak egy hengert. cserébe mind turbós.

    Azt mindenesetre érezni, hogy a régi, és az új Cooper közül melyik volt őszintébb, teltebb karakter, ezzel szemben az új olyan menettulajdonságot, elektronikákat, kényelmi extrákat, és általános minőséget tud hozni, hogy hétköznapi sofőrnek szerintem egyértelműen jobb választás. Aki meg nagyon menni akar, és közben őszintén vigyorogni, annak mindig ott a JCW. Amúgy az új Cooper S már alapból 194 LE, ami azért, ha belegondolsz, hogy még egy duplaturbó is tolja, akárhonnét nézve is kicsit túlzásnak tűnik.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák