- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- iPhone topik
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- cigam: Milyen NAS-t vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz eddie17 #67047 üzenetére
Mi két számot szerettünk volna flottából kihozni, mind a kettő 20-as volt. Szívtunk vele rendesen. Az egyiket végül ki sem lehetett hozni, mert állandóan hibára futott valami az átírás során és nem tudták megoldani pedig vagy 5x voltunk bent, így megszűntettük inkább. A másikat sikerült, de az sem ment könnyen. Először a Westendben átírták a saját nevemre, viszont utána SMS-t és hívást fogadni nem tudtam, de hívni igen. Ekkor még előfizetéses csomagban voltam, mivel rögtön nem lehetett feltöltőkártyára váltani. Aztán ezzel a panasszal elmentem egy shop-ba, de mondtam, hogy feltöltőkártyára is szeretnék váltani. Át is rakták, aztán mondták, hogy talán ez megoldja a hívásfogadási problémát is. Hát nem oldotta meg. Ez utóbbit végül az Allee-ben sikerült elintézni, ahol fel kellett hívniuk a háttércsoportot, ahol valaki átkattintott valamit és rögtön megjavult. Azt mondták, hogy a nem 70-es körzetű számok áthozásakor valami hibára fut és ez okozza a hívás fogadási tiltást... Az eSIM-re váltással is megjártam ma, de azt majd egy másik post-ban írom le. :-)
-
MrPeekaboo
senior tag
Ma délután próbáltam eSIM-re váltani és a QR kód generálásig el is jutottunk a shop-ban (mondjuk két nappal ezelőtt még ez sem ment), viszont a beolvasása már hibára futott... A shop-ban lévő srác mondta, hogy már más is járt így, de ott azzal kötötték össze ezt, hogy nem EU-s piacra szánt iPhone-nal próbálkoztak és talán ezért nem ment a beolvasás. Mondtam, hogy az enyém tuti EU-s, mert A2633-as. Úgy jöttem el, hogy nekem ez a szolgáltatás mindenképpen kell és majd otthon "játszom" még vele, hátha sikerül beolvasnom valahogy. Előtte azért készítettem a QR-ről egy képet, majd elkértem egy email címet is, hogyha dűlőre jutok, akkor megírom a megoldást. Otthon a lefényképezett és a My Vodafone-ban lévő QR-rel is megpróbálkoztam mégegyszer, de hibára futott mindkét esetben a beolvasás. A családban volt már egy eSIM és az rendben működött, így azt megpróbáltam én is beaktiválni és végülis sikerült, azonban itt már észrevettem egy anomáliát. Két QR volt a jó eSIM-hez is, az egyik a shop-ban generált és lefényképezett, a másik meg a My Vodafone-os. A shop-os volt a jó, a másik viszont nem! Utánaolvastam a hibának és valami LPA szervert emlegettek, hogy az nem szokott menni és ez a hiba oka. Na ezután dekódoltam a QR-eket és nem meglepő módon két eltérő szerver címet találtam bennük. Az én rossz eSIM-em QR-jében kicseréltem a címet a jóra és újrageneráltam, utána már ment az aktiválás. :-) Mindezt megírtam a shop-nak is és mondtam, hogy az email-t küldjék tovább a háttércsoportnak, hogy javítsák ki a hibát elkerülve a további sikertelen eSIM aktiválásokat. Mondjuk erre valami tesztet írhattak volna, hogy olyan szerver címek ne menjenek ki QR-be, amik nem működnek. Egyébként a jó LPA szerver címe: vhu-gto.prod.ondemandconnectivity.com, a rossznál még egy -livelab tag is volt a gto után, szerintem ez valami tesztszerver lehet talán.
-
Nikaré
őstag
válasz MrPeekaboo #67052 üzenetére
Kíváncsi vagyok milyen választ adnak erre a megoldásodra, ha egyáltalán reagálnak valaha!?!
-
4Grider
nagyúr
válasz MrPeekaboo #67052 üzenetére
Elképesztő. Főleg, hogy az én fiókomban lévő QR kódban is benne van a livelab.
Fogadni merek, hogy az átállásban részt vevő projektmenedzsereknek még jutalmat is fognak ezek adni... -
Somatom
veterán
válasz #72445440 #67055 üzenetére
Bejelentés » kivizsgálás.
3 rugóért megindítják az eljárást.Más. Webes felületen meg lehet nézni valahol a fordulónapomat? Nem találom. Úgy emlékeztem, hogy 13. -a, de a forgalomszámláló szerint még van 2GB -om a 10 -ből. El kéne használnom hazai hálón, de nem szeretnék a következő havi 10GB -ból használni, hogy az teljes egészében megmaradjon roamingra.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#76055552
törölt tag
válasz #72445440 #67055 üzenetére
A nyári átállással eltűnt a "nemzetközi hívások tiltása" kapcsoló a webes felületről, de ami rosszabb: a korábban bekapcsolt tiltásom is kikapcsolásra került szolgáltató által (még sms értesítés sem jött erről).
Szóval tegnap felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy kérjem az ügyintéző általi bekapcsolást.
40 perc várakozás után jelentkezett élő hang. Bekapcsolta......mondja.
Elköszönünk.
Utána tesztelem a dolgot egy nemzetközi számra indított hívással: az automata hang nem azt mondta be, hogy a nemzetközi hívások korlátozva vannak, hanem hogy a hívások korlátozva vannak. Na mondom bumm....hívok egy magyar számot...ugyanaz a szöveg.
Faxa....hívhatom megint a 1270-et. 50 perc várakozás után az ügyintéző megoldotta a kérésem, levette a kollégája által felrakott teljes kimenő hívástiltását, és rárakta a nemzetközit.
Mondtam neki, hogy 3 panaszt vegyünk fel: egyet az első 40 perc várakozás miatt, egyet a teljes hívás tiltása miatt, egyet pedig az 50 perc várakozás miatt. Azt mondta rendben....
Aztán mondtam, hogy inkább hagyjuk is a dolgot, majd a megszokás és helyett a pénztárcámra bízom a dolgot. ....
Nem is a bénázások bosszantanak, hanem a 40-50-80 perc várakozások az élő hangra.[ Szerkesztve ]
-
-
MadMancs
veterán
válasz Gubu0101 #67020 üzenetére
Ez felénk is így van. Lakatlan területek, pár száz fős falvak le vannak fedve, városok , nagyobb lélekszámú települések nem.
Ez a marketing, nő a lefedettség mert tényleg nő, viszont nem fáj nekik nagyon mert kb senki nem használja így.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
asdf_
veterán
válasz 4Grider #67054 üzenetére
Fogadni merek, hogy az átállásban részt vevő projektmenedzsereknek még jutalmat is fognak ezek adni...
Én pedig nagyon remélem, hogy már nem is dolgoznak ott, és szívem szerint óriásplakáton hirdetném a neveiket, a Linkedinjüket pedig meghackelném és kitörölhetetlenül beleírnám, hogy 2021., Vodafone Magyarország Amdocs csere, hogy a tágabb szakmában se tudjanak soha többet az életben elhelyezkedni, mert nyilvánvalóan alkalmatlanok rá.
-
Caldera
aktív tag
válasz Somatom #67056 üzenetére
1. A számlán rajta van a számlázási időszak, abból kiderül a fordulónap.
2. Webes felületen csak az látszik mennyi van még hátra a fordulónapig. De ezt nem sikerült normálisan kiszámolniuk 1 napot hozzá kell adni. Nekem pl. 19-én van a záró nap. Jelen állás szerint 5 napom van hátra (6 helyett), na ezzel nekem sehogy nem jön ki a matek, 19.-e lesz így a 0. nap.''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
eddie17
addikt
válasz MrPeekaboo #67051 üzenetére
Én már kicsit beleuntam a telefonálgatásba, rohangálásba, várakozásnak, írogatásba.
Ez volt az utolsó alkalom, ha nem oldják meg november végéig akkor elindítok valami radikálisabb megoldást.
Aztán nem érdekel, de ha kihoztam a számom, viszem is el a francba. -
4Grider
nagyúr
válasz janakbacsi #67070 üzenetére
Ráadásul itt az átirányított hívásoknak külön percdíja van, azaz jellemzően nem egyezik az adott szám felhívásának díjával.
-
Mr.Grincs
veterán
Más sem tud számlát fizetni online? 3 voltam bent a vodánál, tudnak róla, hogy nem jó, majd jött a fleó duma, hogy igényeljek új jelszót, töröljem le az alkalmazást stb...Nem jó semmi, jelszó nem jön emailben.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
MadMancs
veterán
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
borges7
aktív tag
Ha két Tuti kártyám van, mindegyiknél csak a saját egyenlegéből tudják levonni az esedékes megújuló adat díját, ugye?
-
csab2
veterán
A másik.
A weben nem látok új számlát, az applikációban meg ott van október 14-25-ig egy számla. Igaz, hogy 0 forintos, de akkor is, ez mi? 13-án van számlazárásom. Nem értem. Eleve, hogy milyen számla ez, a másik, hogy miért nem egyforma a webes felület és az alkalmazás?Szerk.: október 25-én vettem a telefont/váltottam tarifát.
[ Szerkesztve ]
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
Pityu.
nagyúr
Felhívtam a vodafone ügyfélszolgálatát rá kérdeztem az appra mikor lesz jó meg mondjuk netes felületi belépés azt mondták dolgoznak mindkettőn legyek türelemmel,Hú de kurva régóta próbálok türelmes lenni.Ezer éve dolgoznak ezen a foson... De a lényeg nem tudtam meg mennyi kedvezményes percem van még.
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
egykori
őstag
válasz Pityu. #67069 üzenetére
Na, nekem sikerült - elég bonyolult módon - eljutni a még lebeszélhető összeg megtekintéséhez az appban:
Alap szolgáltatások - Mutass többet / Beállítások / Fiók beállítások / Áttekintés
Ezzel szemben a barkácsolás előtt elég volt csak megnyitni az appot és félrehúzni az adatkeretes ábrát.[ Szerkesztve ]
-
-
DevKiller
senior tag
Nálunk elég erősen félre ment a számlázás...
Faterom csekken fizeti a számlát, tegnapelőtt jött meg a 11.02-án esedékes számla...
Gondolom a késedelmi díjat nekünk kell majd kifizetnünk...
Ezekkel a dolgokkal sosem volt probléma a vodánál. Késett már tényleg mindenféle csekk, de vodás még nem. No hát be kell pótolni.
S nem, nem igazán opció az ősöket internetes fizetésre terelni...HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
Lazika
senior tag
Sziasztok. Ez igaz,hogy a fennmaradó készülék ŕészletet már boltban nem lehet befizetni? Koszi
-
Somatom
veterán
válasz #72445440 #67088 üzenetére
Ez semmit sem ér, ha elavul, mielőtt elkészülne. 5-10 év hamar elszáll, de az informatikában nagyon hosszú idő. A Vodánál pedig mesebeli az időszámítás. Augusztusban három napot mondtak az átállásra. Ha náluk 3 nap egy esztendő, akkor is lassan a fele eltelt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Pityu.
nagyúr
válasz egykori #67081 üzenetére
Köszi szépen működik de milyen gáz már ez,hogy nyomkodj meg egy csomó menüpontot,hogy meg lásd a kedvezményes perceidet.Mindegy most megjegyzem ezt as mozzanat sort köszi mégegyszer.
Nekem meg nem korlátlan a csomagom és nem nagyon akarok a kedvezményes percek felett telefonálni ezért is fontos,hogy lássam,hogy hol tartok.Hát majd meglátjuk a dolgokat ha egyszer elkészül de kérdés az mikor lesz mert ez csak egy pár napos karbantartás fejlesztésnek indult...
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
eddieke666
tag
Másnál is jelentkezik a hiba,hogy mobil nettel nem tud az OTP smartbankba?
Minden más megy,csak a banki applikáció nem.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz eddieke666 #67094 üzenetére
Nálam (és még sokaknál, a fb-oldaluk szerint) semmilyen internettel semmi nem megy. Se a régi felületük, se az új, se az applikáció.
-
amdboy
senior tag
Sziasztok! A 1270-et hány órától lehet hívni?
-
amdboy
senior tag
Na pont ezèrt kèrdeztem vonalban vagyok vagy 1 órája.....
-
MadMancs
veterán
válasz eddieke666 #67094 üzenetére
Nem csak mobilnettel. Semmivel.
Smartbank azt mondja nyet net.Bár belépni ebbe belehet, nem próbáltam tranzakciót indítani.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen