- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
simpley
őstag
válasz Kocsis Péter #67684 üzenetére
Amint végbe megy az október 6 .-án idított elidegenítési folyamat számhordozás lesz a vége. Pedig úgy terveztem hogy előfizetek a Red Free-re..
signed by simpley.
-
#76055552
törölt tag
Friss ÁSZF változás:
A TUTI+ tarifacsomag 2022. január 17-i hatállyal került át a kereskedelmi forgalomban nem elérhető tarifacsomagok közé. -
Landsmann
addikt
Jó, hogy ajánlgatták ezt a Tuti100-at. A váltásról a mai napig nem jött semmi, de nem is váltottak sehova. Akkor meg minek küldözgetik az SMS-t, hogy válthatok tarifát? Úgy látszik ez is a nem működő szolgáltatások közé tartozik. Van baj a házuk táján, nem kevés.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
draco31
veterán
2 hónap után újra jött számla, taps taps
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
DevKiller
senior tag
válasz baloghgabor #67708 üzenetére
Annó én is sokat ríttam itt a sebesség miatt, most csak unalomból raktam ki, olvasgatva, hogy mindenki "elégedett" ügyfél.
Valahogy nem érdekel már a történet...
[ Szerkesztve ]
HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
accofil
újonc
https://photos.app.goo.gl/tmSsSZnJFJRmZtto6
[ Szerkesztve ]
-
kulu22
aktív tag
válasz simpley #67702 üzenetére
Csak halkan mondom, hogy nekem aug. 15 óta nem tudták megcsinálni az elidegenítést. 7 alkalommal (2x telefonon, 5x személyesen) próbáltam elintézni, de a kártya még mindig a nevemen van. Elegem lett, pont ma voltam a Telekomál és elindítottam a számhordozást. Meg ha már ott voltam, akkor a havidíjas előfizetésemét is.
-
asdf_
veterán
Annyira kár, hogy az adatokhoz képest majdnem egy év késéssel publikálja az NMHH az előfizetői statisztikákat, nagyon kíváncsi leszek a mostani időszakra...
-
iday
aktív tag
válasz baloghgabor #67708 üzenetére
3dfx & AMD & ATI forever! http://iday.hu
-
Boond
addikt
válasz kapasz #67700 üzenetére
Mondjuk ebben van némi logika... csak a mai világban, már minden egy nagy falu... azért ennek vélhetőleg nem túl nagy a valószínűsége...
De tekintsünk odaára, Telekomnál, pl az androidos boxokra panaszkodnak a felhasználok, és arra, hogy már legalább 1 éve várják a megoldást... de azóta sem jött készült el, pedig azt részben, vagy egészben anya cég készíti... És ha javítanak egy hibát másik 3 keletkezik...
Aki azt gondolja, hogy a másik x tökéletes, és csak itt, vannak gondok... az vagy elfogult... vagy...
-
Boond
addikt
válasz #76055552 #67703 üzenetére
Nah ugye, mondtam a Tuti100 kapcsán, hogy a Tuti+ ki lesz vezetve.... rövid időn belül...
Ez is kicsit olyan akció, mint Edigitálnál a Szuper 7-es... ezzel reklámoztak -3% kedvezmény elvesztését (előtte 10% volt, állandó). Itt a 100 mb net a szépség tapasz... Amúgy ez a változás, pl lehet az ügyviteli rendszer cseréjének sikertelensége okán is... mert végül is egy visszalépésként is tekinthetünk rá.... (legalábbis a tuti+-hoz képest, a sima tutihoz képest nem).
-
Nikaré
őstag
Nem baj, hogy nem értetted, vagy nem akarod, de úgy tűnik mégis mert a második bekezdésed már ráutaló volt.
A "nem én, hanem a jogászok mondják" na innentől kezdve hagyjuk, illetve hagyd!A Vodafone saját magát tette célkeresztbe az ígéreteivel majd azok be nem tartásával illetve a pénzügyi/számlázási/személyes adatok kezelésének hanyag (törvényt sértő) kezelésével.
Lásd, hogy segítsek egy kicsit neked: más személyes adatait kapja meg számlázás után az előfizető.
Ez csak egy példa.
A perui indián pedig az állam és a törvény maga.
Valahol valamikor el kéne kezdeni tendet tenni!!!
Ingyenélő jogászok és közjegyzők nélkül!
Ebben a folyamatban nem csak a Vodafone érintett, tessék megnézni milyen kardinális problémák vannak más szolgáltatóknál is, vagy némely banknál. -
Somatom
veterán
-
hunluigi
senior tag
Csak félve kérdem, ez tényleg ide való?
A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...
-
#76055552
törölt tag
Srácok...srácok...
A fórum azt a célt szolgálja, hogy az ide tévedő egyén kiigazodjon a szolgáltatók kínálatában, akár az egyéb félpublikus lehetőségeket megismerje (flotta), a hálózati fejlesztésekkel képben legyen.....stb-stb.
Mi, felhasználók a pénzünkkel és a szolgáltatásokba vetett bizalommal/megelégedettséggel/tapasztalattal tudunk szolgáltatót választani.
Az, ha valaki leírja a dühét vagy csalódottságát, lehet hogy pár percre megnyugtatja, de a problémája attól nem fog megoldódni.
Vannak lehetőségek: panasz szolgáltató felé, 30 napon belül nincs válasz panasz NMHH-nak...
Nekem eddig csak pozitív véleményem van az NMHH-val kapcsolatosan: több bejelntésem volt (tkom/voda/digi), eddig 1x nem adtak igazat (tnor). És a tnoros indoklást elolvasva valóban nem volt igazam....Szóval: hajrá, éljetek a jogotokkal !
-
Landsmann
addikt
válasz #76055552 #67729 üzenetére
Nekem nincs jó tapasztalatom az NMHH-val. Igaz, azok spam ügyek voltak. Az elmarasztalt spamelőket arra kötelezték, hogy az eljárási illetéket fizessék meg nekem. Nem tették. Reklamáltam a hivatalnál, azt mondták, nincs rá eberük kapacitásuk, hogy ezzel is foglalkozzanak. Ha odáig érnek, rátérnek a dologra. Tehát van egy hivatal, ami hoz egy határozatot, de az már nem érdekli őket, hogy a kötelezett betartja-e azt vagy nem. Amikor jelzést kapnak erről, akkor meg az a válasz, nincs rá idejük. Szép hozzáállás.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
asdf_
veterán
válasz Landsmann #67730 üzenetére
Közjegyzővel fizetési felszólítás? Úgy gondolom, mivel ők a hunyók, ennek költségét és nekik kell majd állniuk.
Én még régebben, a 3e Ft-os előtt jelentettem be sok spamet, ott azért voltak 50-150 ezres nyeremények a spammelőknél. Aztán amikor leálltak róla, hogy foglalkoznak vele, akkor leálltam én is. -
baloghgabor
aktív tag
Régebben, igen, sokmindent más volt.... A NMHH még foglalkozott az ügyekkel, volt fogyasztóvédelem is. Ma már mintha csak a vízfej lenne, aki maximum ajánlást tesz, hogy jajj, nem szabad ám.... De gyorsan eljutunk a politikához, úgyhogy rá is hagyom.
bégé
-
őstag
válasz Landsmann #67704 üzenetére
Én az akciós sms-ükre válaszoltam, amivel aktíválták volna a Tuti100-at. Sima TUTI-ról. Semmi visszajelzés nem jött. Kipróbáltam a TV TUTI100-at a 1270-re és tádám átváltotta. Majd jött két sms, hogy sikeresen átváltották, a másik arról szólt hogy nem lehet ezt a tarifacsomagot a jelenlegi helyett választani.
-
Landsmann
addikt
-
PROHARDVER!
A topikot a politikai és személyes megnyilvánulásoktól kitakarítottam.
Kérem, hogy a továbbiakban a topik témájánál maradva fórumozzatok tovább! -
asdf_
veterán
Valaki nagyon hamar read only lesz, engedjétek ezt el itt.
-
M5Norbi
őstag
Üdv mindenkinek!
Jó ideje fórumozgatok a lapcsalád több tagjan is legyen szó akár telefonról akár pc hardverről.
Viszont ebben a topicban még nem jártam így némi segìtséget kérnék.
Én balga azt gondoltam hogy esetleg a Vodafone részéről is van itt olyan aki képben van de kicsit visszaolvasgattam és ha jól értelmezem aki végképp nem bír velük az az NMHH felé kell hogy forduljon?Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
amdboy
senior tag
válasz Somatom #67740 üzenetére
Sziasztok! Webes felületre belépve azt az üzenetet kaptam, hogy adategyeztetés szükséges az egyik feltöltőkártyámra. Beírom a számot hiszen ezt kéri első lépésként, majd mikor küldenie kellene a megerősítő smst a számra ezt írja és nincs tovább: Bad Message 431reason: Request Header Fields Too Large
Ügyfélszolgálat egész nap elérhetetlen. Mit tudok tenni azon kívül, hogy bemegyek személyesen? köszi a válaszokat
[ Szerkesztve ]
-
M5Norbi
őstag
válasz Somatom #67740 üzenetére
Igen akkor az marad.
Jobb lett volna valami egyszerűbb de sajnos nincs elérhető felsőbb szint csak a sima ügyfélszolgálatok (személyes meg a telefonos)
De sajnos a nyugdíjas szüleim nem jutnak velük sehova. Az első panasz eltűnt, a felvett jegyzőkönyvnek nincs nyoma stb.
De igazábol nem is balhézni meg panaszkodni akarnak csak hogy a lassan másfel hónappal azelőtt elromlott kábeltévé szolgáltatást csinálják meg.
Vagy mondják ki hogy bocs de a továbbiakban nem kívánunk önöknél szolgáltatni.Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
Ledi
aktív tag
válasz M5Norbi #67744 üzenetére
"De igazábol nem is balhézni meg panaszkodni akarnak csak hogy a lassan másfel hónappal azelőtt elromlott kábeltévé szolgáltatást csinálják meg."
Szia!
Ez inkább ide tartozik:
Vodafone otthoni szolgáltatások topikAz ügyfélszolgálatuk sajnos ilyen!
-
Ledi
aktív tag
válasz szemmelver #67616 üzenetére
Szia!
Inkább ne aktiváld egyiket se!
Nekem van otthoni szolgáltatásom is és a 10 Ft-os hálózaton bel. opciót aktiváltam. Rögtön levonták a 290 Ft-t.
Éppen most teszek panaszt miatta. Nem a 290 Ft, hanem, hogy ne nézzék teljesen hülyének az embert!
-
simpley
őstag
Na, legalább ennyi várakozás után sikerült megtudni, hogy hol is tart az elidegenítés (sehol, mert elakadt)
Szót ejtettem a "fenyegető" SMS-ről is, azt mondták hogy amíg tart az elidegenítés addig biztosan nem tudják törölni az előfizetést de ha törölnék is van 60 napom újrakötni a szerződést.. Nem tudom, van ilyen amúgy?signed by simpley.
-
#76055552
törölt tag
válasz simpley #67748 üzenetére
21 éve vagyok vodás.
Ma felhivtam volte bekapcsolás miatt a tnort [kép] a "harmadlagos" kártyámról: 1,5 perc automata menürendszer + telefonszám azonosítás, 2 perc élő ügyintéző + kérés megoldása, 0,5 perc ügyintézés értékelése.
Voda mikor fog már kellő számú ügyintézőt alkalmazni?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen videókártyát?
- Hegesztés topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- Motoros topic
- Milyen notebookot vegyek?
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...