- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Magisk
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Mondjuk ha jól rémlik, anno dvb-t-s antennaszerelést meg set top boxot sem szórták mindenkinek ingyen, hanem csak a rászorulóknak, így azt tippelném, hogy logikusan itt is lesz egy maximumjövedelem, ami alattiak kérhetnek csak támogatást az, hogy kapna fű, fa, virág csak mert felvillant egy ócska készüléket, az kicsit erős lenne.
-
RBJ
addikt
Vodafone app működik valakinek. Nekem napok óta nem megy.
Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S
-
Top cat
őstag
-
Boond
addikt
válasz Top cat #66404 üzenetére
Akkor úgy mondom az infláció mértéke várhatóan visszaáll.
Valamint a szezonális hatások is, azt a gyakorlatot követik, hogy most felárazás, mert jön a karácsony stb, január február, meg áresés - akkor meg "leárazásokkal" - gyakorlatilag a korrigálják csak az árakat a normálra.Persze ez így általánosságban van, mondva.
Ami nem fog csökken, azaz üzemanyag várhatóan, még egy darabig... (meg külföldön az energiaárak, villany, gáz stb).
-
Boond
addikt
válasz Top cat #66407 üzenetére
Ott bukik meg ez a történet, hogy logikusan én is erre számítottam, hogy az új csomagok drágulni fognak a telekomnál pl net. Erre nem hogy drágult de közel 1000 ft-al csökkent az új azonos csomag ára. (Nesze neked infláció).
Tehát ezt így explicit kijelenteni, hogy milyen árak lesznek februárban kicsit butaság... max egy prognózisod lehet.
-
gyuri2008
veterán
Már megint gondok vannak
Nem tudom a vitamaxos kártyámat feltölteni.[ Szerkesztve ]
-
egykori
őstag
Nem enged belépni, már megint karbantartás van.
-
Voice24
őstag
Hali!
Tapasztalatok alapján hány nap alatt szoktak válaszolni a honlapon az "írjon nekünk" rovatban megírt kérdésekre, panaszokra? Mert a hét elején két nap különbséggel írtam nekik számlázással kapcsolatban panaszt, két különböző email címet adtam meg, de mai napig egyikre sem érkezett válasz. Telefonon nem vagyok hajlandó 1-1,5 órát zenét hallgatni.
Arról van szó, hogy a legutóbbi számlámat nem engedi letölteni, állandóan hibaüzenetet dob a letöltés gombra. A korábbi számlákkal nincs gond. Fontos lenne, mert 3 előfizetés szerepel rajta, és jó lenne látni, kinek mennyi belőle a sara.
-
-
baloghgabor
aktív tag
Gondolom naponta kellett volna írni levelet és érdeklődni, hogy vajon megkapták-e (amiről automata értesítő is jött persze), meg a kedves egészsége az OVODAFONE-nak hogy van vajon?! Ha pedig nem győzik a válaszokat, akkor elnézést kérni, hogy zavartuk őket! Ennél lehet nyilván még lejjebb is süllyedni egy cégnek, egy olyan országban, ahol ezt IS meg lehet tenni. 🥴 (nekem sem válaszoltak hónapok óta, de azok után, amiket előző, dilettáns válaszaikban is írtak, nem is vagyok rájuk kíváncsi egyáltalán, megoldást úgysem fognak keresni sem).
bégé
-
4Grider
nagyúr
válasz baloghgabor #66434 üzenetére
Most jobb lenne ha leírnák, hogy költözz lakott területhez/bármelyik szolgáltató tornyához közelebb, ha minőségibb szolgáltatást akarsz?
-
baloghgabor
aktív tag
válasz 4Grider #66435 üzenetére
Nézd, elvileg van egy törvényileg előírt határidő, 30 nap, amit be kellene tartani. Nálam, aki a törvényt nem tartja be, az hulladék. Legyen az határsértő, csaló, gyilkos, bármi és bárki. Nem képesek ezt sem betartani, akkor nem tudom mást hogyan várhatnék el tőlük. Az előző válaszaikban meg egymásnak ellentmondó baromságokat írtak, amire még az applikáció és berendezés forgalmazója is csak hümmögött és inkább nem mondott semmit sem. Ezek után én sem írok semmit sem, teljesen fölösleges. Akinek van bármi köze ezekhez, az védje, addig amíg van ügyfele és léteznek egyáltalán.
bégé
-
Littoral
aktív tag
Ez egy kompozit probléma (benne vezetéke szolgáltatással is), amire három hibabejelentés után sem válaszoltak. A hűségciklus végén (nemsokára) szolgáltatóváltás lesz. Az utcában lassan már csak én vagyok náluk, költözésünkkor még mindenki ott volt. Nem lehet véletlen.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Littoral #66440 üzenetére
Akkor jelentkezel a kötbérigényeddel, az egy napra eső havidíj négyszerese jár naponta részleges szolgáltatáskiesés esetén (amennyiben valóban jogos volt a hibabejelentés), valamint az NMHH-nál bejelented hogy 30 napon belül nem válaszoltak (ezért lehet, hogy bónusz kötbér jár, utána kell nézni) . Ha csak várjuk a sült galambot, abból nem lesz semmi, néma gyereknek anyja sem..., stb.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Nézd, itt feljött, hogy kinek milyen reakcióidőt adott a cég a panaszokra. Nekem ilyet, de nekem nincs kedvem teljesen inkompetens ügyintézőkkel és céggel hadakozni.
Csak hogy tudd: jeleztem a problémát három alkalommal, jeleztem a kötbérigényemet a a második alkalommal, beígértem a hatóság értesítését az utolsó alkalommal, azaz, hogy lássad pontosan: nem a sült galambot vártam, hanem csak valami értesítést, hogy bocs', már folyamatban van valami, készülünk rá, még nincs teljesen készen, de már majdnem elkezdtük. Ehelyett 0 ügyintézés keretében 2 db automata telefonhívás, hogy esetleg nem javult-e meg közben magától a panaszra jelentett dolog (!).
Nem, sőt. Felmondok egy tíz+ szerződést, ezzel javítom meg a dolgokat az én részemről. Ettől eredményesebb panasz-ügyintézés azt hiszem nincs ebben az ügyben. -
MadMancs
veterán
válasz Killing #66443 üzenetére
Ez csak Red Free értelmezhető. Ha lesz is 5G free vel (aktiválható lesz) akkor is 10/10 a limit. GigaBoost pedig 10/10 limitet törli 24 órára vagy 3 napra.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Boond
addikt
AZ hagyján hogy nem lesz semmi. De csinálják nyugodtan, mert "ez sem szólt " ez sem szólt", "akkro minden rendben" Néma gyereknek
Igaz, nekem a leállás előtt volt egy észrevételem (telefon), és felvették panaszra, 1-2 héten belül jött az eredmény.
Telekom szintén - de ott több sikertelen ügyintéző után írásban ment a dolog...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Trollok komolyan
- EAFC 24
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Vicces képek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- További aktív témák...