Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
-
Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
ma Online termékbemutatót tart az Apple május 7-én, a közvetítésen iPadek és hozzájuk tartozó kiegészítők lesznek a téma.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ledi
aktív tag
Most tettem le a telefont.
Az ügyintéző először azt mondta, hogy csak adatopcióknál lehet összevonni az otthoni+mobil előfizetéseket. És a a 10 Ft-os hálózaton bel. opcióra ez nem vonatkozik.Mondom a weboldalon olvasom "Amennyiben rendelkezel Vodafone otthoni szolgáltatással, díjmentesen aktiválhatod!"
Ezután kolléga segítségét kérte és visszatérve elnézést kért majd felajánlotta, hogy jóváírja a 290 Ft-t az egyenlegemen.Megkérdeztem, hogy tényleg igaz díjmentesség? Azt mondta több kolléga is megerősítette , hogy igaz.
Ettől függetlenül ha lejár a 30 nap biztos, hogy nem aktiválom újra.
-
pjen
félisten
Szevasztok. Tegnap este óta nem enged be, másnál megy az app?
-
Skilly
aktív tag
Sziasztok!
Lejárt a hűségidőm, és az eddig aktív kedvezmény nem érvényes. Az ügyintéző közölte, hogy a kedvezmény csak hűségidő alatt él, és ez a szerződésben is le van írva. Ott nem találtam ezt a részt, lehet átsiklottam rajta.
Valóban így van vagy esetleg beszélgessek velük erről?
Ráadásul most kötnöm kellett új szerződést, új csomaggal, mert a meglévő már megszűnt és az új persze, hogy drágább.
Plusz a novemberi számlában benne van egy e-pack kedvezmény 500 ft leszámlázva, rendszerhiba miatt. A mostani számlában nem írták jóvá, közölte a hölgy, majd a következőben, mert most rögzítette. Akkor a múltkori ügyintéző mit rögzített?
Több éves előfizetőjük vagyok, mind mobil- és otthoni szolgáltatásban. Annyit nem tesznek meg a hűséges előfizetőjükért, hogy legalább e-mailben jeleznék, hogy "HAHÓ! lejár a szerződés, újítsd meg!".
Az a baj, hogy szerintem a másik kettővel se járnék túl jól... ez az egy szerencséjük van.HyperX
-
félisten
válasz Skilly #67757 üzenetére
Szia!
Az extra kedvezmények mindig csak a hűségidőre érvényesek. A hűségidő lejárta előtt 3 hónappal már lehet hosszabbítani, tehát nem kell megvárni , hogy lejárjon, hanem tanácsos felhívni őket és ki lehet alkudni jó kis csomagokat. Mindegy, hogy a szerződésben bent van-e vagy nincs, mert mikor kötötted a csomagot elmondtak mindent, ezt tudomásul vetted és így kötötted meg a szerződést. Én telefonon szerződök mindig, rögzítve van az egész, hogy meghallgattad és tudomásul vetted. Üzletben történt szerződéskötésnél már nehezebb ezt bizonyítani, hogy mindent elmondtak. Azt tudom tanácsolni, hogy írd össze mik a vélt sérelmeid és a 1270-et felhívva a panaszvonalukat kérjed. Ott ha elmondod mik a problémák, tuti, hogy kártalanítani fognak mindenért és segítenek amiben tudnak. Nekem legalábbis nagyon pozitív a tapasztalatom ezügyben.
-
Skilly
aktív tag
Köszönöm a válaszod!
Igazából nem nagy dolog, 3e ft-ról beszélünk és csak egy számlát érint. Bár őszinte leszek, ezt a pénzt is inkább a gyerekemre költöm, mint a szolgáltatóra.
Nem igazán akart jó csomagot adni, kaptam a Go Super csomagot, mert ez váltja a Go Talk+ régi csomagot, csak ez az új még drágább 500 forinttal. Most reggel kötöttem meg, érdemes még ettől függetlenül felhívni a panaszvonalat?HyperX
-
félisten
válasz Skilly #67759 üzenetére
Ha már megkötötted a szerződést akkor azzal már ne foglalkozz, legközelebb azért hívd fel őket, hogy lemondod a szerződést és kapsz sokkal jobb ajánlatokat. A panaszvonalat pedig mindenképpen érdemes felhívni. Szedd össze a problémákat és mond el mindet. Megnézik és szerintem azonnal kapsz is jóváírást. Persze ez attól függ miről van szó, látja-e egyből az ügyfeles akivel beszélsz.
-
-
mr888
kezdő
Üdv,
kártyás vagyok a vodánál és ma megnéztem az ajánlatokat, pontosabban hogy mennyi kedvezményt kapnék ha átváltanék havidíjasra (semmit) és erre létrejött egy havidíjas számlázási fiók a 'nagy' fiókon belül. Ez mi? -
4Grider
nagyúr
Ez is erősíti bennem azt, hogy általános iskola felső tagozatos szintű mostanában a Vodánál a projektmenedzsment. De hogy ehhez fejlesztő cégek miért asszisztálnak, azt nem értem.
Tisztára olyan érzésem van, mint ha az xyz cég bejutott volna a cégbe, és a cél az, hogy totál káosz legyen... -
MCs88
aktív tag
FYI a nov.4.-én határidős számla még mindig nem lett beszedve csoportos beszedéssel
-
benfolds
őstag
válasz #72445440 #67779 üzenetére
azért ez nem csak kényelmetlenségi kérdés. pl. vállalkozásoknál, ahol van x db előfizetés, kellenének a számlák időben az elszámolásokhoz, ott azért ez igenis szívás.
az elmúlt fél év produkciója szerintem 100 milliós, ha nem milliárdos károkat okozott a vodának. én már azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy a 4iG szabotőrei vannak a dolog mögött. -
Nikaré
őstag
válasz benfolds #67780 üzenetére
Nem tevedtél nagyot, szerintem.
Csak meg kell nézni, hogy milyen cégeket vásárolt fel, illetve milyen "nemzetstratégiai céljai" lettek hirtelen, és milyen érdekes, hogy ismét támogatást kapott a kormánytól.
Ezt mondom a problémák kezdete óta, hogy valami bűzlik Dániában!
-
Nekem speciel kezd a tököm már tele lenni velük. A számlák össze-vissza jöttek, fizettem mindig. Erre most kibasztak egy leírni is magas összeget, mint kiderült, benne van az összes készülékrészletem egyszerre Persze megreklamáltam
-
-
RAZR_v3
tag
Üdv!
Idén Karácsony alkalmából ad-e valami ajándékot (mobilnet, korlátlan hívás néhány napra) a havidíjas előfizetőinek a Vodafone?A fórumozóknak egyúttal Boldog Karácsonyt kívánok!
-
-
benfolds
őstag
nekem most vonták le az október 27-én lejárt számlámat. részlegesen. 95 ft híján. hogy miért, azt nem tudom, mert nincs felső korlát beállítva a banknál.
[ Szerkesztve ]
-
Vodoo
friss újonc
Szia!
Én is most tapasztalom ezt az elidegenítési problémát. 2 kártya van az én nevemen, 3 a férjemén, ebből 4 simet kellene napokon-heteken belül adategyeztetni, de mindre azt írja, hogy elidegenítés szükséges, regisztráljak, vagy lépjek be. Ha belépek, akkor mutatja az adatokat helyesen, végigmegyek a folyamaton, a végén meg kiírja, hogy váratlan hiba történt. Segíts kérlek, hogy tudom megoldani!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Renault, Dacia topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Okos Otthon / Smart Home
- Assetto Corsa Competizione
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Eredeti játékok OFF topik
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- Path of Exile (ARPG)
- Yettel topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- További aktív témák...