- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Honor 90 - modellalkat
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
baloghgabor
aktív tag
Nem tudom, az év vicce megvan már?!
bégé
-
gyuri2008
veterán
válasz baloghgabor #67651 üzenetére
Előbb tennének rendet a saját házuk táján.
-
asdf_
veterán
válasz gyuri2008 #67649 üzenetére
ÁSZF-ben meg kell nézni, hogy ígérik-e, hogy valahol nyomon tudod-e követni a lebeszélhető perceket. Amennyiben igen, és az nem működik, mehet a hibafelvétel. Gyanítom, amúgy, hogy nem, mert az elég kemény kötbérigényt vonna magával, hogy ezer éve nem megy, vagy hol igen, hol nem.
-
Boond
addikt
Nah edigitál pár perc, vagy másodperc... szinte azonnal felvették
Emag 45 perc volt a várakozási idő... - pedig régen pár perc volt, és edigitálnál volt hosszabb...Valószínüleg az sem mind1, milyen problémával keresed meg őket. Vodánál is változó lehet a helyzet... amikor hívtam őket szeptember körül talán 20 perc körül vették fel.
-
amdboy
senior tag
válasz Landsmann #67663 üzenetére
Jó reggelt. Múlt hóban nem kaptam számlát és úgy néz ki ebben a hónapban sem. 15.-a a számlazárásom. Tegnap bent voltam vodáéknál és nem láttak ott sem számlát. Az emberke azt javasolta, hogy hívogassam serényen a 1750-et, illetve a 1270-et. Természetesen egyiket sem veszik fel. Mit tudok tenni?
-
#08176384
törölt tag
válasz amdboy #67664 üzenetére
A magyar Vodafone-t szép lassan “elnyeli a tenger”. Ebből előbb utóbb gigabírság lesz nekik a vége. Én is elküldtem posta, tértivevény a történtek után a kötbérigényt és a teljes panaszt kb 3 oldalban és a NAV felé is intézem. Az intézkedésük és a válaszuk függvénye a Hírközlési Hatóság. A sztorit ismeritek, nem írom le újra.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz #08176384 #67666 üzenetére
Az elmúlt huszonegynéhány év tapasztalata alapján azt mondanám, hogy egyik hazai szolgáltatót sem veszélyezteti olyan gigabírság, amitől megroppanna. Bebetonozott ui. a szerepük már csak azért is, mert több kéz kell ahhoz, hogy leszámold, a felettes hatóságnál hány olyan döntéshozó dolgozik, aki anno a három nagy Telconál húzott le hosszú éveket.
-
snooze
veterán
jo dolgokba 500mb adat..
GO Gunners!!!
-
draco31
veterán
válasz amdboy #67664 üzenetére
Mi utoljára októberben fizettünk számlát, amit szeptember közepén állítottak ki. Akkor is 2x vonta le. Szóval azóta van túlfizetés, és nem készült számla. Jó lesz majd egyben kifizetni ami jön majd egyszer talán valamikor.
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
AMD ehog
aktív tag
Ha a voda nem vizsgálja ki a panaszomat 30 napon belül, és erről értesítést sem küld, akkor ki lehet szállni a hűségből? Az ÁSZF szerint ez szerződésszegés.
-
asdf_
veterán
válasz AMD ehog #67676 üzenetére
Ha a 30 nap alatt változatlanul fennállt a hiba, igen.
3. A határozott idejű szerződés felmondása
Az előfizető bizonyos esetekben jogosult hátrányos következmény nélkül felmondani határozott idejű szerződését – például a szolgáltató hibás teljesítése miatt vagy a 4. pontban kifejtett, szolgáltatáscsomagokra vonatkozó konkrét esetben.Hibás teljesítést jelent ilyenkor, ha
a szolgáltató a szolgáltatást 30 napig nem az előfizetői szerződés szerint teljesíti,
a szolgáltató egy felmerülő hiba kijavítására nyitva álló 72 órás határidő eredménytelen eltelte után a hibát további 15 napig nem tudja kijavítani,
az előfizető a felmondása előtti 90 napban több mint 10 hibabejelentést tett, (akkor is, ha a szolgáltató a hibákat elhárította),https://nmhh.hu/cikk/225506/71_pontban_az_uj_hirkozlesi_szabalyokro
-
Boond
addikt
7+1 pontban az új hírközlési szabályokról
https://nmhh.hu/cikk/225506/71_pontban_az_uj_hirkozlesi_szabalyokrol
-
MR ME
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudok kiigazodni ebben az "új" appban, hol tudom megnézni, hogy mennyi a plusz költségem a havi díjamon felül? Gondolok itt arra, hogy küldözgetek haveromnak Angliába angol számra sms-eket, ami gondolom h nincs benne a lebeszélhető keretembe, de nem vágom h mennyiért küldöm és hol tartok eddig anyagilag...Köszi előre is a segítséget!
-
4Grider
nagyúr
Tudnunk kellene, hogy melyik díjcsomagot használod?
Egyébként pedig itt megtalálod az aktuális árakat:
https://multimedia.vodafone.hu/pdf/aszf/20210630Utan/lakossagi/2021/2021-12-15/ASZF_2_melleklet_hatalyos_20211215.pdf -
gyuri2008
veterán
Bocsi,téves.......
[ Szerkesztve ]
-
Kocsis Péter
csendes újonc
Na én is gyarapítottam a feljelentők táborát. Ma lett végleg elegem a vodából. 2021.10.05-óta nem képesek működésre bírni egy előfizetést, de azt sem tudják mi a gond vele. Ma feljelentettem őket a fogyasztóvédelemnél és jeleztem feléjük hogy minden létező előfizetésemet azonnali hatállyal szüntessenek meg szerződésszegés miatt!! Valamint kötbért kérek tőlük az eltelt időszakra 2021.10.05-től a megszüntetésig. Vodafon egy rakás fos lett! Remélem ennyi szarság után igencsak méretes bírságot kapnak a nyakukba, bár tudom hogy sajnos ez csak egy álom.
-
gyuri2008
veterán
válasz Kocsis Péter #67684 üzenetére
Maximálisan igazad van
-
4Grider
nagyúr
válasz Kocsis Péter #67684 üzenetére
Jelzem, hogy a fogyasztóvédelem nem illetékes. Jobb esetben átteszik az NMHH-hoz, rosszabb esetben natúr visszautasítják a bejelentésed.
-
baloghgabor
aktív tag
válasz Kocsis Péter #67690 üzenetére
Alapból ott kell kezdeni, 3ezer illetékes bélyeg, de úgy tűnik azok is sz@rnak rá.
énkérekelnézést.......bégé
-
Kocsis Péter
csendes újonc
válasz baloghgabor #67691 üzenetére
Magyarul akkor ebben a tetves országban a fogyasztók érdekeit senki sem nézi és képviseli. Fasza. Nem baj majd az úniós hatóság seggberakja őket. Meg egy kis média szereplés megteszi hatását. Akkor sem hagyom annyiban.
-
rupert
tag
Sziasztok!
Ma vettem 300MB egyszeri mobilnetet (feltöltőkártya). Kb fél òra alatt kaptam 4 sms-t, hogy rendelésem teljesítve, majd még 1-et, hogy egyenlegem 67 ft (3000+ròl). Szòval valami beakadt vodáéknál, és többször vonta le. Este írok az ügyfélszolgálatnak, de nem bízom benne, hogy beláthatò időn belül válaszolnak.
A kérdés, hogy szerintetek merjem e feltölteni a kártyám addig is, vagy folytatòdna a loop?MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 3700x, 2*8 GB G.skill Trident Z Neo, 500 GB Samsung Evo 860, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Asus RTX 2060 ROG Strix OC, Cooler Master Masterkeys Pro L RGB, Logitech G403 Wireless, Deepcool Kendomen, Alienware AW2518HF 1080p 24" 240Hz, PS4 500GB, LG 42LF652V
-
baloghgabor
aktív tag
válasz Kocsis Péter #67692 üzenetére
Hidd el én örülnék, ha végre valami történne. Egy évtized alatt amit én szívtam velük, mert nemhogy jobb nincsen, csak sz@rabb, de a hivatalok szerint itt minden jó .......
bégé
-
addikt
válasz Kocsis Péter #67692 üzenetére
ebben a tetves országban semmi nem működik, ami állami, vagy ami olyan monopol-, vagy oligopolhelyzetben lévő szolgáltatótól jön, amely megengedheti magának, hogy hivatalként viselkedjen pl. rendőrség, bíróságok, telco szolgáltatók, biztosítók, bankok, stb. stb.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
félisten
válasz Kocsis Péter #67692 üzenetére
Szétvertek minden olyan szervezetet, ami a hétköznapi ember jogait ténylegesen képviselné.
-
Boond
addikt
válasz Kocsis Péter #67690 üzenetére
Mennyire kell vkinek gondja legyen, hogy ilyen gondolatok felmerüljenek (+ idő energia amit erre fordít).
" Este írok az ügyfélszolgálatnak, de nem bízom benne, hogy beláthatò időn belül válaszolnak."
Amikor van időd hívd fel őket, vagy panaszbejelentés..."ebben a tetves országban semmi nem működik,"
Volt egy kormányfő idézve "el lehet innen menni, tessék". Nyugaton biztos minden jobb lesz Nem is értem, miért maradtál eddig... (szarkazmus).[ Szerkesztve ]
-
kapasz
tag
válasz Kocsis Péter #67690 üzenetére
Lehet, hogy az anyacégnél sem tudnak róla, hogy a magyarországi lerakatuk teljesen lejáratja a márkanevet.
De szerintem a magyarországi vezér sem biztos, hogy tisztában van vele, milyen szarkupacon csücsül.
De a sajtónyilvánosság is hatásos fegyver.
Szóval még egy-két cc-t javaslok, ha belefér...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Filmvilág
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Magyar feliratozással jön a Senua's Saga: Hellblade II
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Honor 90 - modellalkat
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Intel I7 13700K 16mag/24szál - Új, Tesztelt - Eladó! 128.000.-
- Intel I5 13600KF 14mag/20szál - Új, Tesztelt - Eladó! 89.900.-
- 100db 4WORLD - 08529 - SATA3 KÁBEL 45CM - RED Új
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol csomag
- SK Hynix Platinum P41 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7000-6500 MBs - Eladó!
- Galaxy S21 5G Dual Független 128GB/8GB,Violet,Dobozos,MAKULÁTLAN állapotban,tartozékaival eladó..
- Logitech Z506 5.1 Aktív hangfal,Szép állapotban,1 hónap garancia
- GIGABYTE GeForce GTX 760 OC 2GB GDDR5 256bit videokártya,tökéletes állapotban,tesztekkel!
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 TI O8G GAMING OC - 2025.01 gari
- Patriot Viper 3000mhz ddr4 memória (32gb) dobozos cl16 Csere