Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oxalisz

    tag

    válasz D@ve89 #36915 üzenetére

    Ez a hibajelenség bő egy hónapja éleződött ki, addig az élet szép volt. (tehát minden körülmény azonos, csak felütötte a fejét a hiba.)
    Mint írtam is reklamáltam a szolgáltatónál. Azóta jelentkeztek, és az volt a javaslat, hogy a készülékemet állítsam fix gsm2 kapcsolatra és megmérik a területet. (Eddig a készülék számára elérhető legnagyobb kapcsolatsebesség 3G volt. A mobiladatátvitelt alig használtam, mert wifi-n keresztül neteztem, ha éppen kellett.) A 2G-re állított készüléken a térerő kijelző maximumon van, és stabil, míg 3G esetén állandóan változik a telefonon megjelenített térerőszint, de a hiba jelentkezése előtt telefonálni ettől mindíg lehetett. A hiba - talán szerencsére - pont akkor is előjött, amikor az ügyfélszolgálattal beszéltem. Egyszerre süket csend, majd egy idő után visszaállt a beszélgetés, mintha mi sem történt volna.
    Holnap újra hívom az 1430-t, és meglátjuk mi lesz.

    A hibáimból tanulok, az erdményeimből erőt merítek.

Új hozzászólás Aktív témák