- Apple Watch
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Telekom mobilszolgáltatások
- Trump és Altman is reagáltak a DeepSeekre, a fél világ ezzel foglalkozik
- Okosóra kijelzőjébe épített ujjlenyomat-leolvasó ötletét védette le a Huawei
- A Vatikán szerint az ördög árnyékát hozza magával az AI
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz ilyenezalaci #77667 üzenetére
ESP/ABS tömbből is kinyomták? Ha nem kérted és nem volt drága (10+) a művelet, akkor vszínű nem tették.
Xantomas: Az most csak a bekoptató réteggel több a közepes betéttől? Ezt nem ismerem, a közepes olyan mint pl a Textar epad, ezek jók szoktak lenni (meg a TRW sima is), de olvass utána német/angol nyelvű fórumokon, hogy csendes e, és utcai használatra is jó e - a fúrt tárcsa már jellemzően nem utcai használatra van, és az ahhoz való betétek hidegen nemis fognak rendesen, és nem is halkak. A 160-0 nem gáz, ha nem álltál utána álló helyzetben még a féken, de tárcsákra ránézhetsz, betétnek 99% hogy csiszolás elég.
[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
rob210
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #77667 üzenetére
Ez általában a visszadolgozás miatt van a tartályba.
A részecskék pedig az elmáló gumicsövek belső felületéről vannak.
10 évente, gyárilag előírnám a gumicsövek cseréjét![ Szerkesztve ]
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ilyenezalaci #77667 üzenetére
Ki kéne venni pár ilyen darabkát. Ha rugalmas, akkor lehetett tömítés vagy cső
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest