- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Scenic2002 #74694 üzenetére
Megpróbálhatod, bajt nem okozol vele, de szerintem nem fog segíteni.
20 ezer egy kódolvasásrate is Angliában élsz ?
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
Scenic2002 #74687 üzenetére
Tudni kéne mi a hiba.
Ha olyan akkor lehet törölni ha nem akkor meg kéne csinálni.De diag nélkül eltűnni csak akkor fog, ha megszünteted a hibát és jó sokat mész vele.
Van benne egy automatikus rendszerellenőrzés ami ha 7-8 alkalommal nem áll fenn a hiba leveszi a jelet. De ahhoz, hogy tud mit kell megcsinálni tudni kéne mi a hiba..... Ördögi kör.
A megoldás a hibakód olvasás. -
rob210
Topikgazda
közben nekem is megoldódott a hibajelenségem.
Levettem az aksisarut és le is vette a lámpát, valamiért beragadt a fejébe, hiába volt tünetmentes.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Scenic2002 #74648 üzenetére
tapasztaltam a vicc az, hogy nekem tegnap előtt villant ki.
Rátettem a diagot alapjárati motor hiba.
Kicseréltem töröltem a hibakódot és a lámpa azóta is világít de nincs hibakód -
rob210
Topikgazda
válasz
csababarca #74638 üzenetére
Akkor a négy sarkánál a négy lukba bedugsz valamit. (csavarhúzó hosszú szög, erős drót.)
Ezzel oldod a reteszt és kihúzod a magnót ennyi semmit nem kell bontani hozzá fél perc kiszedni. -
rob210
Topikgazda
válasz
csababarca #74635 üzenetére
nem a gyári rádióról van szó?
-
rob210
Topikgazda
válasz
csababarca #74633 üzenetére
kiveszed a magnót.
Vonalkód utolsó 4 jegye.
Egy betű 3 szám.
Google play renault radio code generator.
A 4 jegyből kikalkulálja a beírandó kódot.
Vagy berakod a 4 karaktert és kikalkulálom neked. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
#89309696 #74579 üzenetére
Akkor én egy kihalófélben lévő barom vagyok, de azzal kezdem, hogy a sok , feketekávézaccot, lecserélem a 10en 20 on éves vasakban.
Igen szívok vele, viszont eddig senki nem panaszkodott, hogy sz@r lett a féke.
(sőt, de nem fényezem magam)
Hiába cseréled ki a tárcsát és betétet, ha üzemi működésre alkalmatlan a fékfolyadék.
De igen nekem is volt már olyan, ahol beletört a légtelenítő és olyan is, hogy elmállott a gumicső, azaz cserélni kellett. Ha nem lett volna elhanyagolva nem kellett volna annyit költeni rá.
2 évente megspórolni a 6000.- et nagy biznisz, így 134ezer lett.
(nem értem az embereket)
-
rob210
Topikgazda
válasz
Sgt. Chris #74560 üzenetére
Pedig az újnál nincs jobb.
A bontott orosz rulett. -
rob210
Topikgazda
Ha zörög akkor már nem elég a töltetcsere az is lehet, hogy valóban be kell olajozni a kompresszort, ehhez van külön olajozó nyílás, és pagos olaj kell mindenképpen a kompresszornak megfelelő, mert a multi olajoktól pontosan ilyen lesz a hangja.
Most még menthető egy olajozás töltetcserével, nem zörög még olyan csúnyán, e később már csak a kompresszor csere vagy felújítás fog segíteni. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
ilyenezalaci #74485 üzenetére
a SCT nem rossz, de a blue print
-
rob210
Topikgazda
válasz
ilyenezalaci #74483 üzenetére
blue print és minőség egy mondaton belül?
Ez nekem új, de legyen vele szerencséd.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
gabor9991 #74462 üzenetére
Én inkább venném az 1.4 16v -t
Amit néztetek egy szög egyszerű szívó motor szíjas vezérléssel, amit 5 évente illik cserélni.
Nem azért szakad el a szíj, mert szar francia, hanem mert nincs betartva a csere intervallum.
A rugókat nézzétek meg, hogy mind ép legyen.
Fékezéskor nem pislogjon, a ködfényszóró visszajelzője.
Ne szivárogjon a váltóolaj a kapcsoló rudazat tengelyénél.
és a felxicső a kipufogónál ne fújjon ki. -
rob210
Topikgazda
válasz
ilyenezalaci #74449 üzenetére
Purflux, Valeo, gyári matricás,
-
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #74446 üzenetére
Le kell venni mert a mechanikát kell megzsírozni.
Meg a bowden vezetőket.
-
rob210
Topikgazda
válasz
csababarca #74439 üzenetére
Nissan note.
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #74422 üzenetére
nem elég.
Meg kell mérni a keresztmetszetét. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #74409 üzenetére
Jó az de a kinyomóra figyelj 3 féle csövezéssel van.
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #74406 üzenetére
Igen a szivárgást ki kell deríteni, hogy váltó vagy motor olaj. A szimeringet cserélni.
Lukot tegyél, legalábbis én azt tennék. -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #74394 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
Nézem a képet és nem tudom értelmezni!
Ez honnan van és milyen motor?
Nem laguna 2/1 es?Mert a generátor 2 es meganeé
A klímakompresszor 4 csavaros ilyet én még csak twingón láttam.
A szervó miatt ami 1 es meganeé már teljes a kavar..
A gázpedál pedig bowdenes.
Tehát ez egy laguna 2 ph1 1.6 16v blokk? -
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #74384 üzenetére
Gyakorlatilag is.
Bár a ph1/ph2 nem teljesen ugyan az. -
-
rob210
Topikgazda
A komplett az 130e körül van. Alkatrész függő!!
(ez a szakszerű mindent kicseréltetsz)
A magyarországi az 70e től kezdődik és műhely szervíz függő, akár 200e is lehet.Szimeringek, vízpumpa, szíj, feszítő, főtengely szíjtárcsa, generátor szabadonfutó, hosszbordás, annak a feszítője, hűtőközeg. (ehhez jöhetnek a tartóbakok, ha már olyan az állapotuk)
-
rob210
Topikgazda
válasz
ilyenezalaci #74357 üzenetére
Megoldható....
-
rob210
Topikgazda
válasz
ilyenezalaci #74355 üzenetére
a le el szerelésre nem tudok mit mondani.
A váltó 60-85 között van attól függően mit hogy kell benne cserélni.
(de akkor az egy "új" váltó) -
rob210
Topikgazda
válasz
ilyenezalaci #74353 üzenetére
Mondjuk ki feketén fehéren sz@r a váltó.
A bakok pedig hát izé , hogy is mondjam, abból vagy gyári vagy ruville, esetleg meyle. -
rob210
Topikgazda
Nem mondom, hogy vállalhatatlan, de ha már beülsz egy turbósba aminek 3 rizikós tétele is van, akkor legalább menjen, mert annak mi értelme, hogy veszal a szívó 110Le helyett egy 1.2 es turbós ugyan olyan teljesítményű autót?
Vannak konstrukciós hibái, amiket tudni kell és mérlegelni. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #74315 üzenetére
Ez jó cucc, de kevesen ismerik.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Ezen miért csodálkozik mindenki?
Tényleg nem értem.
Magyarországon nincs vásárlóerő, mert nincsenek bérek.
Amit itt néhány túlfizetett ember kap, azon kívűl van aki eléldegél és a 3. Ik réteg a nyomor.
Teljesen szétszakadt az ország, sajnos.
Sokan a lakhatásért küzdenek, kisebb bajuk is nagyobb annál, hogy van-e autójuk, vagy sem.Annak, meg semmi értelme, hogy a telepen tárolják az évi 10-20db os forgalmú kocsikat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Windows 10
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest