- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Elérhető az alvási apnoe funkció a magyar Samsung órákon
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Na! Ez egy JÓ utólagos autós fejegység - Minix CP89-HD
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz
aprokaroka87 #67702 üzenetére
Nyilván nem ma derült ki, hogy rossz ha már hetek óta panaszkodnak az ügyfelek. Tudod a normális szolgáltató ilyenkor szétküldi az infót céges levelezésen. Aztán máris tudja a dolgozó tájékoztatni az ügyfeleket.
Magentánál amikor leállt a VoLTE, kiment az infó a fb-ra és az üzletekbe is.
Telenornál hetek óta rossz az adatroaming. Üzletben totál információ hiány van, gondolom 1220-on közben ment a tagadás. Most is csak véletlenül derült ki a hiba...Viktor0610
Anno amikor én írtam folyamatosan a 4G hibámat akkor folyamatosan jeleztem nekik is, hogy még mindig rossz és nem, a hálózat nem jó! Tudod amikor tagadták 3hónapig a dolgot. Több mint 30 fb üzenet, rengeteg telefonos beszélgetés, több postai levél is volt és le lettem szólva, hogy miért vagyok ilyen negatív.
Ha jogos lett volna a kijelentés akkor az NMHH nem nekem adott volna igazat és a telenor nem fizetett volna nekem 135ezer Ft-os kötbért.
Anno volt a upc-vel is ügyem. Valami miatt szakadozott a sebesség. Jelenlettem. Már másnap kijött egy technikus és mérte a hálózatot. Nem lett meg a hiba oka de ő is látta. Onnantól kezdve 3naponta jött a technikus. Végül meglett a hiba és javították. 1hónapba telt. E után jeleztem nekik, hogy szeretném kérni a kötbért. Teljesen normálisan reagáltak, hogy persze ez jár magának és akkor telefonon kiszámolták az összeget. 1hét elteltével újra hívtak, hogy a javítás óta valóban megszűnt a hiba vagy még mindig megvan e. Nyugtáztam, hogy okés minden. Megköszönték és elnézést kértek.
Na így kellett volna a telenornak is.simpley
Több hete rossz és nemrég észlelték a hibát? Akkor ott a csapatot ki kell rúgni mert nem végzik rendesen a munkájukat. Nem csak kávézni kellene bemenni...
Nekem is érdekes módon 3hónapnyi tagadás után hirtelen "látjuk a hibát" állapot állt elő... Milyen érdekes... -
Somatom
veterán
válasz
aprokaroka87 #67702 üzenetére
Szted a Telenor ma tudta meg, hogy a rendszerében baj van a roaming -gal? Ha igen, akkor az önmagában is csúf hiba, mivel az ügyfelek hetek óta tapasztalják.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Linux kezdőknek
- ARC Raiders - Új előzetesen a hamarosan induló tech teszt
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Eredeti játékok OFF topik
- SONY LCD és LED TV-k
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Call of Duty: Black Ops 6
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- NEC MultiSync V421 monitor (42") 1920 x1080px
- A Surface Go Type Cover 100% magyar
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z790 i5 14600KF 64GB DDR5 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Enermax 750W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged