Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz
aprokaroka87 #67702 üzenetére
Nyilván nem ma derült ki, hogy rossz ha már hetek óta panaszkodnak az ügyfelek. Tudod a normális szolgáltató ilyenkor szétküldi az infót céges levelezésen. Aztán máris tudja a dolgozó tájékoztatni az ügyfeleket.
Magentánál amikor leállt a VoLTE, kiment az infó a fb-ra és az üzletekbe is.
Telenornál hetek óta rossz az adatroaming. Üzletben totál információ hiány van, gondolom 1220-on közben ment a tagadás. Most is csak véletlenül derült ki a hiba...Viktor0610
Anno amikor én írtam folyamatosan a 4G hibámat akkor folyamatosan jeleztem nekik is, hogy még mindig rossz és nem, a hálózat nem jó! Tudod amikor tagadták 3hónapig a dolgot. Több mint 30 fb üzenet, rengeteg telefonos beszélgetés, több postai levél is volt és le lettem szólva, hogy miért vagyok ilyen negatív.
Ha jogos lett volna a kijelentés akkor az NMHH nem nekem adott volna igazat és a telenor nem fizetett volna nekem 135ezer Ft-os kötbért.
Anno volt a upc-vel is ügyem. Valami miatt szakadozott a sebesség. Jelenlettem. Már másnap kijött egy technikus és mérte a hálózatot. Nem lett meg a hiba oka de ő is látta. Onnantól kezdve 3naponta jött a technikus. Végül meglett a hiba és javították. 1hónapba telt. E után jeleztem nekik, hogy szeretném kérni a kötbért. Teljesen normálisan reagáltak, hogy persze ez jár magának és akkor telefonon kiszámolták az összeget. 1hét elteltével újra hívtak, hogy a javítás óta valóban megszűnt a hiba vagy még mindig megvan e. Nyugtáztam, hogy okés minden. Megköszönték és elnézést kértek.
Na így kellett volna a telenornak is.simpley
Több hete rossz és nemrég észlelték a hibát? Akkor ott a csapatot ki kell rúgni mert nem végzik rendesen a munkájukat. Nem csak kávézni kellene bemenni...
Nekem is érdekes módon 3hónapnyi tagadás után hirtelen "látjuk a hibát" állapot állt elő... Milyen érdekes... -
Somatom
veterán
válasz
aprokaroka87 #67702 üzenetére
Szted a Telenor ma tudta meg, hogy a rendszerében baj van a roaming -gal? Ha igen, akkor az önmagában is csúf hiba, mivel az ügyfelek hetek óta tapasztalják.
Új hozzászólás Aktív témák
- Revolut
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ford topik
- Opel topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Villanyszerelés
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- EVGA 750 GQ, 80 PLUS Gold 750W moduláris tápegység,2028.07.-ig garis,dobzos,full,hibátlan!
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 4070 Ti AMP AIRO,2026.09.-ig garis,dobozos,hibátlan!
- Sega mega drive mega cd 2 retro konzol
- Eladó Sapphire Radeon rx 5700xt
- Deepcool GAMMAXX GT V2 RGB processzorhűtő,full dobozos,Intel és AMD,hibátlan állapotban!
- AKCIÓ! ASUS TUF Gaming FX707VI GAMER notebook - i7 13620H 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB W11
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÚJ Dell Latitude 15 5550 - 15.6"FHD - i5-1335U - 8GB - 512GB SSD - Win 11 - 3év garancia - MAGYAR
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest