Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • eddie17

    addikt

    Csak másoknak okulásként.
    Vásároltam egy új készüléket személyesen, akkor az ügyintéző kérdezte, hogy szeretnék-e biztosítást rá, mondtam, hogy köszönöm nem. Majd mielőtt távoztam volna, mondta, hogy alapból adnak egy hónapot ingyen majd utána megszűnik.
    Na pár napra rá úgy döntöttem, hogy szeretnék még is biztosítást de csak az alapszintűt. Bementem ezzel ugyanabba a Yettel boltba de másik ügyintézőhöz. Ha lemondom nem köthető újra, ez okés, bár ezt sem mondta az eredeti ügyintéző. Igaz, lehet úgy volt vele úgy sem akarom.
    De a másik ügyintéző azt mondta, hogy nem lehet megváltoztatni sem a jelenleg futó biztosítás szintjét. Mert az eredeti ügyintéző volt olyan jófej és a legdrágábbat rakta rá. És persze az is kiderült, hogy ezt nekem kell lemondanom, mert kvázi ez nem promóció, hanem rendes biztosítás, mert az 1. hónap mindig ingyenes.
    Jött az, hogy hívjam a 1220-at, hát ha ők tudnak segíteni.
    Hívtam is, és megmondta az ügyintéző, hogy ha lemondom ennyi volt (tiszta sor), megváltoztatni nem lehet. Tehát vagy nem lesz biztosítás vagy fizetem a legdrágábbat, amit rádobott csak úgy az eredeti ügyintéző, hogy jójaz'.
    Lehet én voltam tájékozatlan, de sosem kötöttem biztosítást telefonra, most meggondoltam magam, és szerettem volna még is erre belefutottam ebbe. Holott senki nem kérte, hogy az extrát rárakja. Gondolom ezzel nő a bónusz... :U

Új hozzászólás Aktív témák