Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bile Demon

    őstag

    üdv,

    Van egy Praktikum előfizetésem, ami testvérem nevén van, (tőle kaptam 1999 karácsonyán).
    Eddig nem is volt vele semmi gond, azon kívül, hogy néha felhívtak a Telenortól, -régebben többször, de egy ideje már nem volt ilyen-, hogy mint régi hűséges ügyfél hadd ajánljanak fel ezt meg azt. aztán meglepődés lefagyás a másik oldalon, mert egy női hangot vártak. :)

    Eddig nem izgatott a dolog, mert a Telenor online-ban tudtam szabadon szolgáltatást megrendelni-lemondani magamnak, tarifacsomagot váltani stb.
    Újabban nem enged be és SMS-el csak korlátozott módban tudom beregisztrálni az új rendszerbe.

    Két dolgot szeretnék:
    -ügyfélszintű jelszót (végső esetben a kártyaszintű is elég)
    Paktikum mellé lehet kérni ügyfélszintű jelszót egyáltalán?
    -egy új, micro SIM kártyát
    Ehhez kezdetnek át kéne írni a nevemre...

    problémák:
    -az előfizetői szerződés nincs meg, csak a kártya csomagolása (megvan az eredeti PIN1 PUK1 PIN2 PUK2 kód)
    -tesóm Ausztráliában él

    könnyítés:
    -a lakcím, anyja neve stb. és vezetéknév ugyanaz

    Ennyit a részletekről.
    Van e esély arra, hogy bemegyek a Telenorhoz ezzel a sztorival, és átírják a nevemre?
    Vagy inkább hallgassak és hozzak elé egy meghatalmazást, amit aztán kitöltünk aláírunk két tanúval és azzal visszamegyek? Letölthető ilyen valahonnan?
    Mennyibe kerül az átírás?
    Köszi.

    Bruhe

Új hozzászólás Aktív témák