Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csab2

    veterán

    Ma kapott nálam a Telenor 2 jó pontot. A múltkor itt is elpanaszoltam, hogy jártam.
    Ma mind a két email-emre megjött a válasz.
    Az elsőben ez van (csak a lényeg): "Tekintettel a levelében leírtakra, készítettünk egy bejegyzést a rendszerünkben, mely lehetővé teszi munkatársainknak, hogy csupán a hibás tartozékot vegyék át bevizsgáltatásra. Kérjük, szíveskedjen leadni a szóban forgó tartozékot, és készüléke jótállási jegyét bármelyik üzletünkben. A helyszínen kérjük, jelezze munkatársunknak, hogy a tartozékot cégünk saját szervizébe (Telenor Központi Szerviz) továbbítsa. Az átvételt követően Szakembereink gondoskodni fognak a probléma megnyugtató megoldásáról."
    A másodikban pedig ez: "a kártyacsere bruttó 3.825,- Ft-os díját a következő jóváírtam. A jóváírást a következő számlájában érvényesítjük."
    És mindezt elsőre, nem kellet magyarázkodnom, erősködnöm.
    Szvsz ez így korrekt, eleve így kellett volna.

    Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim

Új hozzászólás Aktív témák