- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Android szakmai topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iOS alkalmazások
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
csab2
veterán
Ma kapott nálam a Telenor 2 jó pontot. A múltkor itt is elpanaszoltam, hogy jártam.
Ma mind a két email-emre megjött a válasz.
Az elsőben ez van (csak a lényeg): "Tekintettel a levelében leírtakra, készítettünk egy bejegyzést a rendszerünkben, mely lehetővé teszi munkatársainknak, hogy csupán a hibás tartozékot vegyék át bevizsgáltatásra. Kérjük, szíveskedjen leadni a szóban forgó tartozékot, és készüléke jótállási jegyét bármelyik üzletünkben. A helyszínen kérjük, jelezze munkatársunknak, hogy a tartozékot cégünk saját szervizébe (Telenor Központi Szerviz) továbbítsa. Az átvételt követően Szakembereink gondoskodni fognak a probléma megnyugtató megoldásáról."
A másodikban pedig ez: "a kártyacsere bruttó 3.825,- Ft-os díját a következő jóváírtam. A jóváírást a következő számlájában érvényesítjük."
És mindezt elsőre, nem kellet magyarázkodnom, erősködnöm.
Szvsz ez így korrekt, eleve így kellett volna.Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim