- Vodafone mobilszolgáltatások
- MG4 menetpróba
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Kínai androidos okosórák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Ez a topik a Canon EOS DSLR digitális tükörreflexes fényképezőgép vázaival és a velük kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolka78
senior tag
válasz killerjohn #8399 üzenetére
Sosem értettem sokaknak miért baj a vakuzás beltéren. Indirektben plafonra fel, esetleg még valami lágyítót elé, és szép kiegyenlített képeket lehet kapni. Maradhat az iso alacsonyan, lehet még egy kicsit rekeszelni is, és a záridő is elég rövid maradhat. Nincs bemozdulás, nem kell a zajtól félni, van mélységélesség ha kell, nincs elcseszett wb. És nem is látszik meg a képen. A fényerős obi mind ezt nem fogja megoldani. Most megnéztem 50/1,8 obival 25nm szobában ami kb. 400 wattal van megvilágítva, f/1,8-n iso1600-nál ad 1/50 záridőt, szerintem még f/1,4 obival se sokkal tudnék jobban duhajkodni. Egyszer volt kölcsönbe egy rádiós kioldóm. Vakut fel a szekrénytetejére a sarokba, belőttem a fejet a plafonra középre és minden jó volt, hihetetlen szabad érzetet adott, csak sajnos anyagilag már nem érné meg nekem a rádiós kioldó. Minden manuálban van a vakuval egyetemben. Max. iso-t emelek 100-ról 200-ra ha kell, vagy a vaku teljesítményét állítom. Az egy ami hiányzik, hogy nincs gyors gomb a teljesítmény állításhoz a 430EX II-n.
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
-
*Ropi*
félisten
A Sigmának 77-es frontlencséje van, de rá is ver a Canonra rendesen: már nyitva is penge és rekeszeléssel csak javul. A Canon F5.6 környékén éri utol, onnantól párban vannak nagyjából. Egy hátránya van a Sigmának: hajlamos téveszteni vele az AF.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
k1csi
senior tag
válasz killerjohn #8399 üzenetére
Biztos jó lesz neked az 50mm beltérre 7D-vel?
Az IS most sokat segít a 17-55-el, de ugye ami mozog nem fogja megállítani.
Viszont a nagyon kis DoF miatt 1.4-el meg gyakran fókusz hibás lesz.A 35mm lehet jobb lenne, viszont az kicsit drágább canonban és régen még esetleg ki lehetett fogni 250k-ért jó adag szerencsével, viszont mostanában nincs is meg lehet több lenne...
Esetleg Sigma 30mm? Nincs vele tapasztalatom, de kb. az tudja amit keresel, még kicsit olcsóbb is.
Amit a fotózásról szeretnél tudni Chuck Gardnertől: http://super.nova.org/DPR/
-
*Ropi*
félisten
Na igen, APS-C-n a 35x1,6 mm sokkal jobb munkatávot ad. A 35/1.4L pedig a Canon mindenkori top 3 üvegjeinek egyike, ezt bárki megmondhatja, akinek már volt a vázán. Tipikusan az az üveg amit ha egyszer feltekersz, nem akarsz megválni tőle.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
-
KTTech
veterán
válasz killerjohn #8406 üzenetére
Esélytelen...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz killerjohn #8408 üzenetére
Igen, az fog segíteni... vidd le a záridőt 1/30s körülre, 2. redőnyre vakuzás és jó is a nagy fényerejű objektívekkel (nyitva) egy rohangáló gyereket eltalálni nagy művészet, talán 1-es szériás váz képes lenne rá, de akkor sem lenne elég magas a záridő a bemozdulásmentes képhez. Illetve igen, ISO12800 környékén talán...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Clemi
veterán
Erre valaki ?
-
szelesjanos
tag
Sziasztok!
Tudnátok mondani tapasztalatokat Sigma 24-70/2.8 EX DG Macro obira.
Kinek, hogy muzsikál/t? APS-C méretű szenzorral.Köszi!
www.windydigital.hu
-
killerjohn
addikt
1/30? én igazából nem értek a vakuzásos részhez, de többen azt mondták, hogy Manual, 1/250, F2.8 kell csinálni és a vaku akkor ennek megfelelően villant. és igen, tényleg zseniálisak a képek (plafon+beépített diff). csak utálom, hogy mindig el kell forgatni a plafon felé portrait/landscape váltáskor... egyébként miért jó az 1/30? ezt a redőnyözést sem értem...
úgy tudtam hogy azért kell a fix 1/250 mert így minimálisra csökken a környezeti fény, és a vaku fénye fog dominálni. nem?
fattyu: [link]
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz killerjohn #8413 üzenetére
1/250et szerintem nem is tud a vázad...
Szerk: bocs aszittem 550ed van. ja 7dn 1/250
attól függ mit akarsz... ha azt hogy CSAK a vaku fénye legyen a fényforrás akkor igen. Ellenben ha azt akarod hogy a vaku kipótolja a meglevőt akkor nem.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
killerjohn
addikt
mondom, használom sokat, csak nem értek hozzá
hmm akkor ez a záridős játék van arra, hogy a háttér elsötétedjen (mert 1/250 alatt nincs környízeti fény, a vaku meg nem ér odáig), vagy "csak derítsen" (1/30 alatt van környezeti fény a háttérben is, az előtérben a vaku meg derít)ha komplett hülyeséget írok, ignoráljatok és adjatok plz egy linket
-
fattyu
veterán
válasz killerjohn #8415 üzenetére
Nagyon nagy vonalakban kb igazad van... asszem. én is csak mostanság kezdtem el vakuzni és elég bushman módszereim vannak.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
KTTech
veterán
válasz killerjohn #8415 üzenetére
Igen, nagy vonalakban erről van szó. Annyival van megfűszerezve, hogy ha pl. 1/30s-et használsz (érdemes azért a lehető legrövidebb záridőt használni), akkor lesz ugyan egy kis életlenség a bemozdulásból, de a vaku a rövid villanásával meg fogja "fagyasztani" a főtémát és az éles lesz. A háttér nem fog homályba veszni, így kellemesebb, nem annyira "vakus" a kép. M mód ami itt játszik, természetesen.
Ha lehet, a vakut csak derítésnek használom, nem kell, hogy domináljon, a munka nagy részét a magas ISO, a nyitott blende és a hosszú záridő végzi el. A vakura azért nem árt színezőfólia (én rendszeresen elfelejtem...), hogy ne 2 féle WB keveredjen a képen általában 1/4-1/2-es CTO elég szokott lenni hagyományos izzók mellé.[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
.DLL
veterán
Miért nincs nekem egy 7D-m meg egy 580-as vakum?
[ Szerkesztve ]
(P.H.)
-
-
*Ropi*
félisten
válasz killerjohn #8420 üzenetére
1/250 a pofánvakuzott képekhez jó. Ha szépen, a környezeti fényeket is érvényesülni hagyva akarsz deríteni, akkor KTTech megoldása a nyerő.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
killerjohn
addikt
hmm, meg fogom nézni a különbséget állvánnyal a következők között:
M, 1/250, f2.8, iso 200
M, 1/30, f2.8, iso 800-1600 (gondolom ennyi kell, mert azért végtelenül nagyot ez a vaku sem tud villantani...)kíváncsi vagyok...
juteszembe: ugye elvileg a 7D tudja wireless vezérelni at 580ex-et? mert akkor lehet hogy felteszem a polcra, belőve a mennyezet közepére...gyorstalpaló: [link]
[ Szerkesztve ]
-
*Ropi*
félisten
válasz killerjohn #8423 üzenetére
Meg fogsz lepődni, milyen különbség lesz a képek között.
Gyorstalpaló: igen, erről beszéltem.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
-
*Ropi*
félisten
válasz killerjohn #8425 üzenetére
Ha fa lambéria van, az sárgába vagy vörösbe tolja a WB-t.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
KTTech
veterán
válasz killerjohn #8423 üzenetére
A vaku az első esetben jóval nagyobbat villan (mert mindent ő akar jóra kiexponálni), mint a másodikban még akkor is, ha ISO200-on maradnál.
A 7D gond nélkül vezérli távolról az 580EX-et + általában határozottan jót tesz a képeknek, ha nem a gépről jön a vakufény...
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
k1csi
senior tag
válasz killerjohn #8423 üzenetére
Én az első verziót szoktam ajánlgatni (legalábbis azoknak akik nincsennek képben a külső vakuval) mert azt gyakorlatilag nem lehet elrontani (a fal szine lehet az egyetlen gázos dolog).
A második verzió előnye, hogy meg tudod őrizni az eredeti fények hangulatát. Viszont azt több helyen el lehet rontani (ha eddig macerának érezted a vakut, akkor most méginkább így fogod). Ugye alapból szinte mindig szinezőfóliázni kell mert a környezeti fény beltérben soha nem hozza a vaku napfényre belőtt szinét.
Másrészt ott meg kell találni a vaku (ez esetben direkt) és a környezeti/háttér fény arányát (mert különben a vaku fénye nem fogja kimerevíteni a mozgást; ehhez kb. 2Fé kell). Azaz az M mód akkor lesz jó, ha egyenletes fény van ami nagyobb teremben lehet, lakásban már kevésbé.
Az Av mód korlát nélkül növeli a záridőt a háttérhez azaz ez ott jó ahol van elég fény és nem kerülsz kb. 1/30 alá (mert ott már IS-el is necces, bár elvileg a háttér már eleve DoF miatt mosott azaz a mozgásból eredő kevésbé zavaró). A P mód abban jobb, hogy 1/60 alá nem engedi (viszont a háttér sötétebb lehet mint kellene ennek következtében, ami ugye mutatja, hogy nyitni kellene a rekeszen, de zoom ugye max. csak 2.8 így csak ISO emelés marad).
Ha a beltér nem túl nagy és nem gond a meglévő fények/hangulat elvesztése az első verzió gyorsan/hatékonyan hozza a célt. A másik jóval több macera...
Amit a fotózásról szeretnél tudni Chuck Gardnertől: http://super.nova.org/DPR/
-
zolka78
senior tag
Mindig tanul valamit az ember. Én ha indirekt derítek akkor mindig csak manuálban van a vaku, tehát én állítom a teljesítményét és a legtöbbször plafonról verődik vissza a fény. Nem is szeretek 1/160-1/200s alá menni a pontos, bemozdulatlan expó miatt. Ilyenkor, hogy érted a pofán vakuzott képet? Hiszen visszavert fényt kap a téma. Meg nem is mutatnak jól az itthoni fények a képeken. Hozzá teszem, hogy csak nálunk meg ismerősöknél szoktam vakuval dolgozni. Ezek meg csak családi fotók, semmi rafináltoskodás. Nem is szeretek magas isot használni ha vaku van kéznél, max. iso400, és inkább rekeszelek f/4-f/5,6-ig. Jó ez nem egy nagy kunszt kép, csak hirtelen lekapott pillanat az általam használt módszerrel. Viszont érdekelne, hogy hol lehet rajta észre venni a vaku használatot. Nem kötekedni akarok, csak az ismereteimet bővíteni.
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
-
*Ropi*
félisten
válasz zolka78 #8430 üzenetére
Pofánvakuzott kép alatt azt értem, amikor a vaku fénye erősen dominál a környezeti fények felett. Hiába a plafonról mandínerezel, akkor a kép teteje világosabb lesz, mint az alja, ez főleg teljes alakos beállításoknál látszik, de már egy mellportrénál is észrevehető. Én azt szeretem, amikor éppen hogy csak derítve van és szépen érvényesülnek a környezeti fények: nem üvölt róla, hogy vakuzott kép.
Pl.: werkfotó, nagyvőfély Sanyi.
A linkelt képeden ha így szemből nézzük, picit jobb felülről jött a vaku. Egyébként a kontraszt-, és tónusátmenetekből látszik.
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
Klemice
senior tag
A canon extension tube szériával a 12es és 25ös modellel van valakinek tapasztalata?
Eddig egy 58mm f2 manuális heliost használtam közgyűrűkkel.
A közgyűrűt szerintem főleg egy 50 1.8as canonhoz használnám.
Nem tudom találkozott-e valaki gyakorlatban is ezekkel a cuccokkal, de ha igen akkor szívesen fogadnék véleményeket, benyomásokat
Előre is kösz! -
KTTech
veterán
-
Songo
senior tag
Hello
Ha esetleg valakit érdekel van egy M42 chipes adapet gyűrűm eladó 3500Ft 600D-vel kipróbálva
Adapet
Illetve van egy (3kg teherbírású) utángyárott gorillapodom 3D fejjel. 600D+55-250 Obival tesztelve szépen tartja 8000Ft
gpod
3d fej17kerben személyesen átvehető de a posta is játszik
30/3062089 vagy songov6@gmail.com köszi
-
zolka78
senior tag
Na ezért vagytok ti a profik, és ezért éltek meg belőle . De ez így is van rendjén, mi meg csak ellessük a több éves tapasztalatotokat. Egyébként a linkelt képen csak szemből és fentre villantva történt a derítés. Az igaz, hogy a párom bal oldalán fél méterre volt a fal, tehát verődhetett onnan több fény vissza mint máshonnan. Kipróbáltam ezt az általatok javasolt módszert, hogy hosszabb záridő, magasabb iso és gyengéden ráderíteni a vakuvak, de nem jött be. Akárhogyan nézem a képeket, ha hagyom érvényesülni a környezeti fényeket sehogy sem tesz jót a végeredménynek. Ehhez már külön érzék kell, a fényt a fénnyel összehozni. Teszem hozzá itt azért nincs akkora terület, hogy szépen elterüljön a szoba megvilágítása, mindig túl domináns marad. Na majd ha kiállításra megyek akkor szánok erre egy kis időt és gyakorlom, ott lesz bőven tér, és magasabbról jövő megvilágítás.
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
-
fattyu
veterán
válasz zolka78 #8437 üzenetére
tegnap csak a pojén kedvéért megnéztem én is. 50mm obi fullfrémen. asszem egyik eset 1/200as záridő ettl2 vaku komp 0 a másik meg minden változatlan csak 1/30as záridő. Hát nekem volt különbség nem kevés pedig még csak nem is derítettem hanem pofánlőve. Kéne még játszani vakuzással sokat mire érzésre megy hogy kb mi lenne jó egy helyszínen :S
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
zolka78
senior tag
Nálam is volt különbség, méghozzá nem is kevés, csak a végeredmény nem frankó. Egyébként a vakufejet kifordítva, plafonról derítve már nem játszik az E-TTL. Nekem sehogyan sem fekszenek ezek az energiatakarékos izzók ilyen téren, pedig már szórakoztam sokat vele. Inkább ha lehet akkor megpróbálom elnyomni.
[ Szerkesztve ]
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
-
fattyu
veterán
válasz zolka78 #8439 üzenetére
nyilván ha derítesz akkor vagy expó komp vagy manuál mondom meg neki mennyit villanjon.
Amugy is ha nem a rendszervaku van hanem az állványosok akkor ugyis minden teljesen manuálban megy.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
*Ropi*
félisten
válasz zolka78 #8437 üzenetére
Tettél valami a vakura, ami szétszórja a fényt? Próbáld újra úgy, hogy a vaku fejét a plafon felé fordítod (ha fehér) és:
- A5 papírlap, kicsit ívesen meghajtva előre, a vakura ragasztva, vagy
- A kezedet a vaku mögé teszed, szintén nagyon kis ívben előre hajtva az ujjaidat (ettől sokkl kellemesebb lesz a bőrszín, csak fárasztó ).[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
k1csi
senior tag
válasz zolka78 #8439 üzenetére
Egyébként a vakufejet kifordítva, plafonról derítve már nem játszik az E-TTL
Ezt nem értem, már miért ne játszana? A tükör felcsapása előtt ugyanúgy elővillant és visszaverődő fényt mér (és oly mindegy, hogy a fény közben megjárta a plafont a téma előtt; OK nem fogja mutatni a hatótávot a skálán, kit érdekel).
Ha nem így lenne fogalma sem lenne mekkorát kell villanni (márming a váznak).A plafonra villantós/indirekt vakuzásnál a vaku lesz a fő fényforrás és ott érdemes használni ahol a hátteret is be tudja világítani (+ nem kell meglévő fény). Lakásban ez többnyire így van (kivételek mindenütt vannak pl. keskeny folyosó).
A deritős vakut meg ott érdemes (mondhatni kell) használni ahol nagy tér van azaz eleve nem tudod bevilágítani ill. a háttér jó messze van a témától azaz a vaku a témát kimerevíti a háttérre meg nem nagyon jut.
Egyébként meg lakásban különösen gázos tud lenni ez a fajta derítő mód álló (portré) módban (vakukeret nélkül ami mindig a váz felé tartja a vakut), mivelhogy oldalra döntve a vaku is oldalra kerül és ha közel van a háttér jó kis (látható) árnyékot hagy oldalra.Egyébként (vakukeret hiányában) gyakran álló mód helyett is tájkép módban használom direkt vakuzásnál, ha nem kell nagy felbontás aztán jó nagyot vágok. 18MP-ből jut, ha a fókusz jó volt.
fattyu
Ez a pofánlőve kezd kicsit félre menni ebben a fórumban.
A pofánlövös az a tipikus kompaktos/beépített vakus fotó, ahol záridő/rekesz/ISO kevés a háttérhez ami ezáltal jó sötét lesz a vaku meg a témát szinte kiégeti és fokozatosan elfogy a háttérig.Egyébként ha valakit komolyan érdekel a téma érdemes elolvasni a Chuck Gardner tutoriálját. Jópár magyar nyelvű könyv átolvasása/átlapozása után mondom, hogy hasonlóan profin tárgyalt anyaggal nem is találkoztam. Hátránya, hogy angol és az automatikus fordítás is gázos lehet (nem próbáltam) mert tele van gépelési hibával:
http://super.nova.org/DPR/
(Vsz. már linkeltem korábban, de ez az amit inkább kétszer mint egyszer sem.)Amit a fotózásról szeretnél tudni Chuck Gardnertől: http://super.nova.org/DPR/
-
fattyu
veterán
arra értettem én is. Mifelénk bushmanvaku kifejezéssel illetjük.
Köszönöm a linket, mentve és nekifogok ha lesz némi időm. Rám fér mert a vakuzásnak technikai hátterét sem fogom nemhogy hatékonyan és esztétikusan alkalmazni. Angol megy
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Songo
senior tag
Kipróbáltam az M42 adapterrel apám 20+éves helios-44m-4 obiját hát meglepődtem
ITT egy kép a "háziszörnyünkről"
-
zolka78
senior tag
Alapból indirekt vakuzásról volt szó, tehát a plafon felé volt fordítva a fej. Nem használtam ilyen fényterelőt jelenleg, pedig van egy vékony polisztirol lapból vágott darabom. A hosszabb záridős és a környezeti fény megtartására törekvő indirekt vakuzásnál jelenleg nem a szett a gyenge láncszem, hanem én. Meg amit itthon kapok vele eredményt, az nem is nagyon tetszik a fényforrások miatt.
(#8442) k1csi: Nekem 430EX II van 500D-vel, de hiába van ETTL belőve, nem villant elő fényméréskor a vaku ha kivan forgatva a feje.
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
-
k1csi
senior tag
válasz zolka78 #8446 üzenetére
A hosszab záridősnél direkt vakuzol (deritel)!
Este kipróbálom (bár biztos vagyok benne, hogy elővillant). Ugye ezt akkor lehet jó látni, ha jó hosszú a záridő és második redőnyre állítod (elővillant, tükör felcsap, első redőny lefut azaz nyit, vár és vár, vaku villan, második redőny lefut azaz zár). Egyébként egybe folyik a két villanás.
Kerestem is neked egy ábrát:
http://neilvn.com/tangents/2009/12/13/do-not-use-rear-curtain-sync/Mondjuk az ábra nem túl arányos mert még full teljesitményen is kb. csak 1ms-ig villan az 580EXII (ezt egyszer kiturtam valahonnan), ha meg kisebbet villan akkor még rövidebb. Ennél még a zár lefutása is jóval lasssabb.
Amit a fotózásról szeretnél tudni Chuck Gardnertől: http://super.nova.org/DPR/
-
zolka78
senior tag
Nem, indirektben vakuzok, végig erről volt szó. Megoldódott az ETTL problémám is. Van elővillantás is kifordított fejjel, de csak nagyon hosszú záridőnél lehet észre venni. Eddig mindig manuálba használtam a vakut indirekt vakuzásnál, ami így utólag vissza gondolva nem baj mert legalább kitapasztaltam ezt is. ETTL-t használva már szépen kiegyenlített fényeket kapok a környezeti fényekkel, a hosszú záridős képeknél is. Az más kérdés, hogy még mindig egyáltalán nem tetszik a végeredmény a szarfényű energiatakarékos izzók miatt. De lehet, hogy erre még rá megyek valami színező fóliával.
k1csi, KTTech, *Ropi*, köszönöm mindegyikőtöknek a felhomályosítást. Megint tanultam valamit. Alkalmazni fogom a módszereteket.
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
-
k1csi
senior tag
válasz zolka78 #8449 üzenetére
Amíg a vakut (nem a vázat) nem teszed manuálba addig végig E-TTL-t használsz.
A különbség a direkt-indirekt között még az volt, hogy E-TTL-t vagy E-TTL-II-t (ha jó obid van).
Ésmét Chuck Gardner:
http://super.nova.org/DPR/Canon/TTL/Egyszer elmentem az Oktogon környékére, hogy valami agyonplagizált (állítólag fotóművészképzésen is használt) könyvet megvegyek. Chuck Gardner után akkora csalódás volt, hogy azóta egy könyvet sem vettem ebben a témában...
[ Szerkesztve ]
Amit a fotózásról szeretnél tudni Chuck Gardnertől: http://super.nova.org/DPR/
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Peak Design táska
- Sony Cyber-shot DSC-HX90 30 x ultra zoom, 18 megapixel, Sony bőr tok, új állapot
- VAKUK - Rendszervakuk & Stúdióvakuk - Kamera DSLR, MILC, Fotós vakuk Speedlite-ok és vezérlők
- Gopro hero 9 black
- Fotós Táskák, Kamera Válltáskák & Hátizsákok - Kamera DSLR, MILC, Akciókamera védőtokok és tokok
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 45mm f/1.8 objektív
- Olympus FL-600R vaku
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 45mm f/1.8 (sn: ABSA07027) első hátsó sapka
- OLYMPUS M.ZUIKO DIGITAL ED 30mm f3.5 Macro (M4/3) (sn: ACBA51317) doboz, első és hátsó sapka
- 5000 expo - Lumix G7 + 14-42 mm kit objektív dobozával, papírjaival, összes gyári tartozékával