Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz kardkovacsi #68 üzenetére

    Nem ez a különbség, nem is tudom, honnan szedted ezt az elképesztő zagyvaságot, hogy amerikában nem fontos a felhasználó testi épsége. Főleg amerikában, ahol bármilyen fiszfasz panaszod van, egy teljes iparág áll rendelkezésedre, hogy segítsen neked obszcén összegekre beperelini az adott gyártót/szolgáltatót.

    A különbség az, hogy a német autógyártók hagyományos autógyártóként gondolkoznak. A termék jó kell legyen, véglegesre kell csiszolni. Ez egy hagyományos mérnöki szemlélet.

    A Tesla meg úgy gondolkozik, mint egy szoftvercég. Egy szoftvercég teljes mértékben tudatában van annak, hogy amit leszállít, az bugos, és a fontos bugokat későbbi update-ekkel javítani tudják.

    Ezért ad ki a kezéből a Tesla egy FSD bétát, ami használat előtt elmondja neked, hogy ez egy félkész termék, és saját felelősségre használhatod.
    A Mercedes meg ezért nem ad ki ilyet, az ő működési kultúrájukba nem fér bele egy ilyen lépés, a vevői nem erre számítanak.

    Mindenki tudja, hogy szigorúan véve az összes önvezető rendszer egy nagy határ szar, mert ez egy nagyon nehéz probléma, aminek a megoldása egyfajta szoftveripari szent grál. Aki ezt a problémát képes megoldani, az azonnal gyökerestől átformálta a teljes emberiség közlekedését.

    Nyilvánvaló mindenkinek, hogy a Tesla rendszere nem tökéletes. És az is nyilvánvaló mindenkinek, hogy egy ilyen horderejű szoftveres mérföldkövet nem a Mercedes vagy a Volkswagen szoftveripari agytrösztje fog kitermelni magából, akiknél a hot new shit az, hogy hosszú évek szenvedése után sikerült végre megcsinálják az OTA update-eket, meg végre van angry birds a mercedes infotainmentben.

  • worxland

    addikt

    válasz kardkovacsi #68 üzenetére

    "Mert más a felfogás az európai gyártóknál meg más a Teslánál." - nézd meg a repülőgép-ipart, emberek ezreinek halálával fejlesztik a repcsiket. Kapitalizmus. Nem Elon találta fel.

  • worxland

    addikt

    válasz kardkovacsi #68 üzenetére

    Majd szólj, ha a Merci/bömös is már egy-két éve minimum több tízezer autóba berakja a lvl 3-at és nem lesz egy halálos baleset sem. Mert az én autómban az európai engedélyt kapott level 2 már akart átmenni szembesávba, meg nézett már bitumenes javítás csíkját sáv-felfestésnek. Az asszony autójának (sokkal jobb) level 2-je is csinált érdekes dolgokat, amellett, hogy a napokban ment 2x140 kilométert az autópályán úgy, hogy csak előzéshez kellettem én, az adaptív tempomat meg a sávkövető végigvitte az autót a sztrádán.

Új hozzászólás Aktív témák