Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ROBOTER

    addikt

    válasz rtrace #14 üzenetére

    Teljesen igazat adok neked az élményt tekintve. De ennek az eredménynek két oka is van:
    1. a MILC gyártók szarnak a szoftverbe amióta csak létezik a kategória, brutálisan elmaradtak a telefongyártók mögött (még akkor is, ha néha a két név ugyanaz)
    2. a példáidban azért nem csak szorzótábla szintű matek van, némely részlet erősen illúzió szintű (AI jelleg)

  • ROBOTER

    addikt

    Annak a tipikus esete, amikor a cég nevét több helyen lehet megjelentetni egy értelmetlen termékkel, mint amikor közvetlenül marketingre fordítják az összeget.

    A cikk címe és tartalma pedig a szokásos színvonal...

    "A Realme egy 73 mm-es 3x optikai nagyítású, portrékhoz való objektívet és egy 10x optikai nagyítású 234 mm-es teleobjektívvel demózta a telefont."

    1. nem 234mm, hanem 90mm (a képen egy Leica 90mm f/2 APO-Summicron-M van), persze egyenértéket akartak írni, csak hát izé
    2. hasonlóan nem 73mm, hanem 28mm (amit persze eredetileg rohadtul nem portréhoz fejlesztettek)
    3. az objektíveknek nincs optikai nagyítása, semmilyen nagyításuk nincs (csak az "elérhető legnagyobb nagyítás" - a fókuszmechanikából eredő korlát), kell pár paraméter és rendszerbe kell tenni, hogy értelmezhető legyen a szög- vagy lineáris nagyítás
    4. a nagyítást, a pl. lineáris nagyítást nem így mérik, a 10x-es nagyítás mikroszkópoknál van, konyhanyelven a zoomot hívják így, nyilván erre gondolt a költő
    5. kicsit nehezen értelmezhető, hogy a beépített modulhoz viszonyítjuk egy cserélhető objektíves fényképezőgép adatait, a 10x-es "nagyítást"
    6. A címben a DSLR :) - mindez egy távmérős fényképezőgép objektívjével egy digitális, tükör nélküli rendszert alkotva B+

    Komolyan, meddig lehet az igénytelenséggel lemenni.

Új hozzászólás Aktív témák