- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Külföldi SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Mobilhasználat külföldön
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
válasz
Heimerdinger #218 üzenetére
Hányadik accountod ez, amit ki fognak iltani? Mennyire kell, valaki fejben problémás legyen, hogy szünet nélküli ezt csinálja?
-
vicze
félisten
"Ilyet nem írtam"
Nem elősorban neked szólt, többen felhozták a topikban, de a mondanivalód eléggé egybecseng ezzel ugyebár amit írsz.De szerinted, ha egy vészfékező rendszernél (ami már kötelező minden kocsiban) minden reakció nélkül belehajt frontálisan egy elég nagy a rendszer számára jól látható akadályba, akkor az a rendszer hibamentesen működik? A hír és a per erről szólna amúgy.
-
vicze
félisten
válasz
worxland #194 üzenetére
Értem az értelemtelen összehasonlítást, nyilván egy telefon beázása teljesen ugyanaz mint egy ember halála. De a gyártók többmilliós büntetést fizettek hamis reklámozásért. link2
VW esetében a kártérítés összege minimum ugye a US 15 milliárd, de mindennel együtt 20 körül van.
A dohányipar végül 205 milliárdban egyezett ki.A Tesla eddig mennyi kártérítést fizetett?
-
vicze
félisten
"Mondjuk senki nem mondta, hogy full önvezető"
Tehát ha a termék neve Full Self Driving, vagy a magyar "Teljes önvezető képesség" akkor te szerinted semmilyen formában nem sugalja, hogy a termék önvezető?
Mármint egy kicsit se? Ez nem csak marketing a vásárló ezt a terméket veszi. És az apróbetűvel védelzünk.
A hülyék halljanak meg, nagyon csattanós kis felsőbbrendűség komplexumos egyedek monológja, akik esélyesen előként halnának meg.Lehet játszani a hülyét, hogy te aztán elolvasod a 100 oldalas T&C-t minden alkalommal és tisztában vagy minden aprósággal, sose nyomtál el olvasás nélkül figyelmeztetést, de nyilvánvaló hazugság lenne.
Tesla és elsősorban Musk az elejétől fogva azt szajkózta és szajkózza most is, hogy a Teslák önvezetők, és 0 felelőségre vonás van mikor embereket ölnek ezekkel a kijelentésekkel.
-
vicze
félisten
UN/ECE R79 szabályozás, ami miatt FSD sincs az EU-ban, és amiatt a különböző korlátozások vannak pl. Mecedes L3-ra. Így a videó bármilyen része ami lakott területen történik szabályellenes.
És Tesla is ezt mondja: "Tesla's owner's manual states that Autopilot should not be used on city streets or on roads where traffic conditions are constantly changing"Mivel rengeteg olyan funkció hiányzik Autopilot-ból, ami lehetővé tenné, hogy közlekedni tudjon egy ilyen területen(ezért van FSD és EAP) ez mellesleg az egyén elég sokszor meg is jegyzi a felvételen és mint autó tesztelő fingja nincs ezekről. Autopilot nem fog lámpánál megállni, nem fog gyalogosokra lassítani, fékezni zebrás, út jelöléseket, kereszteződéseket nem fogja megfelelően kezelni. Ezért borzasztó veszélyes kifejezetten lakott területen használni.
Ugye Tesla elég egyszerűen megtehetné, hogy térkép alapján blokkolja, ahol nem képes közlekedni, de nem teszik. A felhasználóra bízzák ennek felmérését.
-
vicze
félisten
"elég érthetően a user tudomására is hozta meg figyelte is azt, hogy a sofőr tényleg fogja a kormányt."
Továbbra is te az FSD-ről beszélsz és nem az Autopilotról.
A sofőr figyelés elég "gyenge" és nem minden kiszerelésben van, túlnyomó többségben nem figyel. Ahogyan még egyszer az Autopilot nem használható mindenhol. Pl. ebben a videóban egyértelműen illegálisan van használva és a jármű gond nélkül engedi. A városi önkormányzás elve FSD funkció lenne.Az utolsó mondatsodat nem tudom, hogyan kéne értelmezzem, mert azt írod le, hogy hibásan működött az Autopilot.
Tehát egyetértesz a perrel.
Csak hogy értse mindenki mi történt.
A baleset előtti kép a kocsi kamarájából.Ezt nem sikerült az Autopilotnak észére venni. Mármint még csak nem is lassított, semmit az ég világon nem csinált...
Persze fantom fékezés szűrés nyilván.
Az eredmény:
A sofőr a itt a gyenge látási körülmények miatt nem láthatta időben, illetve nyilván az Autopilotra hagyatkozott túlságosan, a 2016-os esetben szembe sütött a nap, ami gátolta a sofőrt, hogy időben meglássa.
-
vicze
félisten
Neked is meg kéne csináld a házi feladatot, ha már kritizálsz(még ha jogos is).
A vádirat az Autopilotról szól és 0 köze van az FSD-hez, semmi önvezetés nincs benne.
A vádirat pontjai, hogy Autopilotot aktiválni lehetett olyan úton, ahol nem lehetett volna, és hogy az Autopilot semmilyen figyelmeztetést nem adott a vezetőnek, hogy vegye át az irányítást, mert a rendszerek észre se vették a veszélyt, azaz hibássan működtek alapból és erröl tudtak Teslánál a korábbi eset óta. -
vicze
félisten
.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- 125 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 (ELKELT)
- AKCIÓ! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest