- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Túl jól fogy az S26, túlóráznia kell a gyártósoroknak
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor 600 Lite - koffein nélkül
- MWC 2026: Bajnoki címre pályázik a Xiaomi Watch 5
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 17 Ultra - jó az optikája
Új hozzászólás Aktív témák
-
MTbc
senior tag
Sziasztok, (kezdő vagyok Serverek terén)
Van egy SBS 2003 + Exchange fix ip-n,na már most Nod32 Business edition volt a serveren azt leszedtem és felraktam a Nod32 Mail for Exchange verziót kb. 5 percig volt a server vírusirtó nélkül.Restart után minden felállt majd később szóltak hogy nem mennek ki az e-mailek,megnéztem mit dob vissza a rendszer ez volt: (<xxxx.hu #5.1.1 smtp;550 5.1.1 <xxxx@xxxxl.hu> recipient rejected xxx.xxx.xxx.xxx is in RBL> )
Végig mentem a gépeken virus keresővel,spybot,spyware,Malicious remover tool ,de semmit nem talált,de már újra mentek az e-mailek mindenfelé.Közben http://www.blacklistalert.org -on néztem hogy pár listán 8db fenn vagyunk,ami gondolom nem túl jó,milyen beállításokat lehet végezni ennek elkerülése végett?Connection filteringet hogy kell belőni helyes?Hozzá kell tennem hogy ma a szolgáltató UPCtelelkom is szórakozott hol volt net, hol nem.
Előre is köszönöm szépen.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP. Laptop. i5. Model: 15-da1002nq
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Windows 10/11 Home/Pro , Office 2024 kulcsok
- Játékkulcsok ! : PC Steam, EA App, Ubisoft, Windows és egyéb játékok
- MEGA AKCIÓ! - Jogtiszta Windows - Office & Autodesk & CorelDRAW - Azonnal - Számlával - Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 7330 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Jó áron eladó Lenovo ThinkPad T14s Gen 3/i5-1240P/16 GB/256 SSD/FHD+/IPS/Garancia/