- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #77037 üzenetére
Ha van sportkipufogó rendszer akkor érdemes vele foglalkozni, és akkor jobb a gyárinál, különben semmit nem ér (mert önmagában a slip-on dob a kipu végén semmin nem változtat, csak a hangon).
Ahogy előttem is írták, egy ilyen komplett rendszert fel kell programoztatni ennek megfelelően, és akkor lesz optimális az eredmény. Ennél több részletet nem tudok, mert sosem érdekelt igazán, én ha több lovat akarnék akkor másmilyen motort vennék, nem tuningolgatnámDe most a tuningtól eltekintve, a sportlégszűrővel az a "baj" hogy a legtöbben nem tudják vagy direkt le is szarják a karbantartását. Ezeket rendszeresen tisztítani és újraolajozni kell. Megfelelő működésük alapja a gyakori, poros úton közlekedve akár napi tisztítás. Különben eltelítődik és romlik a szűrőképessége, ami miatt több kosz jut a motorba, amit nyílván nem kell magyarázni miért nem jó.
Eközben a gyári papírszűrőknél azért nincs ilyen probléma, mert az ha telítődik, akkor max a levegőáteresztő képessége romlik, szűrni ugyanúgy szűr mint előtte.
Személy szerint én csak azért mert 3-4 év múlva visszahozza az árát biztosan nem szöszmötölnék a karbantartásával rendszeresen, bőven elég nekem a láncolajozás okozta macera De ez nyílván egyénfüggő.
szerk:
"Amúgy is jobb neki talán, mert nekem a tank alatt van, hátrafele nyílással, talán így könnyebben jut levegőhöz."
A legtöbb motornál ez így van. De egyébként sem kell aggódni, a mérnök gárda aki tervezte pontosan tisztában volt vele a gyár néhány évtizednyi tapasztalatával a háta mögött, hogy honnan és mennyi levegő jön[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Hobby elektronika
- PlayStation 5
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Villanyszerelés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...