Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz V.Stryker #77037 üzenetére

    Ha van sportkipufogó rendszer akkor érdemes vele foglalkozni, és akkor jobb a gyárinál, különben semmit nem ér (mert önmagában a slip-on dob a kipu végén semmin nem változtat, csak a hangon).
    Ahogy előttem is írták, egy ilyen komplett rendszert fel kell programoztatni ennek megfelelően, és akkor lesz optimális az eredmény. Ennél több részletet nem tudok, mert sosem érdekelt igazán, én ha több lovat akarnék akkor másmilyen motort vennék, nem tuningolgatnám :)

    De most a tuningtól eltekintve, a sportlégszűrővel az a "baj" hogy a legtöbben nem tudják vagy direkt le is szarják a karbantartását. Ezeket rendszeresen tisztítani és újraolajozni kell. Megfelelő működésük alapja a gyakori, poros úton közlekedve akár napi tisztítás. Különben eltelítődik és romlik a szűrőképessége, ami miatt több kosz jut a motorba, amit nyílván nem kell magyarázni miért nem jó.

    Eközben a gyári papírszűrőknél azért nincs ilyen probléma, mert az ha telítődik, akkor max a levegőáteresztő képessége romlik, szűrni ugyanúgy szűr mint előtte.

    Személy szerint én csak azért mert 3-4 év múlva visszahozza az árát biztosan nem szöszmötölnék a karbantartásával rendszeresen, bőven elég nekem a láncolajozás okozta macera :)) De ez nyílván egyénfüggő.

    szerk:
    "Amúgy is jobb neki talán, mert nekem a tank alatt van, hátrafele nyílással, talán így könnyebben jut levegőhöz."
    A legtöbb motornál ez így van. De egyébként sem kell aggódni, a mérnök gárda aki tervezte pontosan tisztában volt vele a gyár néhány évtizednyi tapasztalatával a háta mögött, hogy honnan és mennyi levegő jön :D

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák