- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- DIGI Mobil
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic V2 - origami
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
gp Ebben s hónapban többek között a Ghostrunner 2-t kapják meg az előfizetők.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shin Chen
tag
válasz gergo5991 #113450 üzenetére
Jobbra tartási kötelezettség van, a tanulóvezető hibája, ha feltartotta a forgalmat.
(Szerk.:úgy értem maga a jobbratartási kötelezettség elmulasztása egy kresz szerinti hiba!)
Tudtommal van az M0-n olyan leágazás ami bal oldalra húzódást igényel, de ott nem indokolt lassúnak nevezni a 110-es tempót. Azért a büntetőfékezés alapból hagy némi kívánnivalót maga után, de az indulatokat figyelmen kívül hagyva is fokozottan balesetveszélyes.
De most komolyan egy tanulóvezetőt büntetett? Örülhet, hogy az ki tudta kerülni és nem kente össze a hátsóját. Egy életveszélyes közúti szituációba a megengedettnél magasabb sebességgel érkező motoros pedig a hab a tortán. Én még csak kocsival jártam eddig autópályán, de a 110-150 között ég és föld különbség van, a pontos számolgatástól eltekintve nem hiszem hogy adott feltételekkel elkerülhető lett volna a szerencsétlenség.
Laikus tanulság, hogy ha már szabálytalanul előzünk a belső sávban, legalább óvatosan, a sebességet körültekintően megválasztva tegyük.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
csongi
veterán
válasz Shin Chen #113451 üzenetére
Van autópályán olyan is, hogy sebesség korlátozás a megengedett legnagyobb sebesség alatt.
A Tanulóvezető legfeljebb szabálysértő volt, de a pontos körülmények nem lettek leírva.
Illetve Jobbra tartási kötelezettség maximum szabálysértés és ebben az esetben már nem lesz prioritása.
Amúgy meg az oktató aki felel, nem pedig a tanuló.
Ha az útszakaszra megengedett legnagyobb sebességgel haladt a belső sávba, csak szabálytalan módon érheti utol másik jármű, kivétel, ha megkülönböztető jelzéseit használó járműről van szó. -
Shin Chen
tag
válasz csongi #113452 üzenetére
A körülmények sajnos nem voltak tisztázva, a leírtak alapján lehetetlen belőni az okokat és a tragédiát sem tudjuk már megelőzni...
Azért kicsit mérges vagyok, mert engem már bűntettek meg jobbra tartás miatt autópályán.
-Belső sávban előztem (óra szerint ~135km/h), a rendőr meg ott csordogált úgy 100al, de mire mellé értem felgyorsított, úgy hogy kb a hátsó lökhárítója vonalában volt az eleje a kocsinak. Erre 1 perc szinkronizálás' után levillogott.. Még csak be se tudtam volna sorolni mögé normálisan... Hajnal fél 5kor meg kinek van kedve a jarddal szórakozni mikor még hátra van ezer km...[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
gergo5991
őstag
válasz Shin Chen #113451 üzenetére
nem a tanulóvezető büntetett, hanem aki jobbrol előzte meg őt.
ha úgyvesszük ebben a balesetben mindenki hibázott, de a legnagyobbat a büntetőfékezős csávó, mert az inditotta el a lavinát. (szerintem), de lentebb jól irják, nem ismerjük pontosabban a részleteket, igy hát csak annyit tudok javasolni hogy óvatosabbak legyünk az utakon és a durcáskodást meg konditerem vagy sporton töltsük ki ne pedig az uton -
baboss
őstag
-
zgospel
őstag
válasz baboss #113455 üzenetére
Amiről a legeslegegyszerűbb felismerni hogy 2007-től mindegyik FZ6 ilyen műszerfalat kapott:
Hogy a forgalmiban miért 2008 van azt passzolom, nem tudom hogy melyik szerv és milyen adatbázisból gyártja a forgalmi engedélyeket. A forgalomba helyezés éve lehet teljesen eltérő.
Ha ezt a képet nézed akkor jól látszik minden 2007-től bevezetett újítás a műszerfal kivételével. A lengővilla, az elsővilla fekete, az ülésen azok a "csíkok"
A Yamahánál bevett szokás hogy egy adott modellévhez csak néhány színkombináció tartozik, és gyakran évente cserélgetik a színeket. 2008-ban az FZ6-ot csak teljesen fekete és sötétkék színben árulták tudtommal. De a teljesen fekete nem az a fekete mint a tied.
Igazából ez az évjáratosdi alkatrészkereséskor lehet fontos az esetedben, mert a 2007-es faceliftnél jópár dolog változott a motoron.
VIN alapján viszont könnyen kideríthető. Ha a 4. karaktertől az van hogy RJ142 vagy RJ149 (ez a fojtott változat) akkor tutira 2008-as gyártás, de azon meglepődnék. Valószínűleg RJ071 lesz ott.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz baboss #113457 üzenetére
Na most megadtad a kegyelemdöfést, elvileg a 10. karakter kéne hogy legyen kifejezetten a modellév, de ott 0 szerepel. Az RJ141 pedig a 2007-es modell kéne hogy legyen. A motorod meg nem úgy néz ki mint a 2007-es, hanem mint a 2004-2006-os.
Nem értem. Feladom.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
baboss
őstag
válasz zgospel #113458 üzenetére
A tulaj azt mondta a 2 kategória váltás között kiadott kevés szériához tartozik, fojtott volt , de a fojtás el lett távolítva.
Modelltörténet
2004: Megjelent az FZ6 (RJ074 a gyári kód), a teljesítménye 98 LE.
2006: Új változat (RJ076), megjelenik az ABS, illetve ebben az évben hirdettek egy visszahívási akciót a fojtószelepszenzor miatt.
2007: Megjelenik a Fazer S2 (RJ149), amelynél új az első fék, új az alumínium lengőkar és módosítottak az ülésen és a lábtartón. A régi Fazert (innentől RJ148 gyári kóddal) levették 78 lóerőre.
2009: Újítanak az FZ6 S2-n (RJ14D).
2010: Utolsó modellévA hétvégén megyek kipróbálni, valamelyiket elhozom, ha jó.
Honda CBF 1000 2006
Yamaha FZ6 S2 FAZER 2007
Honda CBF 600 2009[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
-
tboldi
nagyúr
Geresics belinkeli a kiskőrösi sisaktesztjét in 3... 2... 1...
-
emre
veterán
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #113466 üzenetére
A bőrruha maradni fog, hacsak 40-50 év alatt ki nem találnak valami Marvel filmekben látható nano cuccot amivel azt is túlélik ha rájuk szakad egy toronyház De ez nem valószínű.
Szerintem a légzsákos rendszerek fognak óriásit fejlődni, és sokkal nagyobb felületen védeni a mostaninál, meg persze jobban elterjednek majd.
A sisakokra nincs ötletemhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #113372 üzenetére
Na! Hazaértem a láblógatásból, jó olvasást mindenkinek!
Mi a szart csinált Etnies? Miért tiltották le?
(#113372) persuader
"Biciklit se nagyon kene venni, azt nagyon utaljak az utakon :D"
Lényegében kiegészítetted a gondolataimat. Az utolsó bekezdéssel is.(#113373) V.Stryker
Octaviások...el sem kezdem kifejteni. Kösz hogy leírtad. De a BMW-sek ezt kihívásnak tekintik, nyugi nem maradnak le ettől. Viszont ilyenkor tök szívesen lennék BMW-s. Megmutatnám, lehet BMW-t is toleránsan vezetni. Nem nagy tudomány elviselni a másikat azon az úton, amiért ő pont ugyanannyit fizet, mint én.(#113379) zgospel
Jahahahj! A Galaxys faterok... Meg amúgy igen, a céges oktávia kategóriából bármi jöhet szinte. Oktávia kötelezően toló jármű.(#113381) tboldi
Hálisten egyre több várja otthon a szigorított műszaki vizsgát.#113387) Econ
Volt itt korábban egy hsz-em, amiben megemlítettem, hogy tör fel a GS mint büdösvíz, sztárolják is, és valóban jó is. Pont ez miatt sokan átülnek rá, ami ugye vegyíti a társaságot. Ahogy akkor is leírtam, egyre több sebessgéjancsi is ilyet vesz, és nem egyszer fordul elő, hogy keréken látom a városban őket, dobozokkal az oldalán, pólóban, mert épp csak a lidl-be ugrott el azzal a döggel, illetve olyan szembe előzések, hogy komolyan messziről azt hiszem a gixer csapat jön, de aztán látom, hogy ez "csak" egy GS, de valamiért nem a nagyfater tempójával megy. Félreértés ne essék. Irigylem kurvára, hogy dobozokkal, meg a 300 kg-os motorral tud kerekezni. Meg azt is megértem, hogy ezzel a motorral aztán aki tud manőverezni, az tényleg tud, de ettől még egyre parábbak ezekkel a nagy dögökkel a motorosok, és nem lesz már rájuk jellemző, hogy bajor papa, szépen cammog Balaton felé. De mivel a túraendurók amúgy is nagy slágerek, nem csak a GS-sel mennek így majd egyre többen. És mindettől fügetlenül is mondom neked. Vegyél GS-t, vegyél BMW-t és mutasd meg hogy marhára nem kell megváltoznod, és kibújni emberi mivoltodból, mert mások azt hiszik, a márka velejárója. Nekem az ilyenek mindig kihívások voltak.(#113388) Shin Chen
"valamiért az osztrákok a kistesó komplexus fogalmát juttatják az eszembe " Na, nekem aztán semmilyen komplexusom nincs velük szemben. Én bevallom ha irigy vagyok, de személy szerint jól érzem magam a bőrömben, és örülök, hogy a határ ezen oldalán születtem. A rántott hús + krumpli saláta, na arra irigy vagyok.
Duke a kiszemelt?(#113390) zgospel
"Ennyi ésszel nem értem hogy tudnak egyáltalán levegőt venni " A smile-t direkt nem másoltam ki, mert ez egy nagyon is komoly, és jó kérdés. Sosem értem mi a koncepciója egy végtelen hosszú tömött sor mögött a villogtatással, ahol a külsőben ugyanilyen tömött sor van kamionokból...mondjuk volt olyan élményem, amikor két bécsi rendszámú szakadék 5-ös bmw ( ) a török vin dizelekkel az életemre tört. Rendesen rámhúzta az autót mindegyik 1 percen belül, mondom nem hiszem el báttya, ez most komoly? Az első utána még majdnem kiírtotta a fél magyar autópályát, úgy cikázott, a másik nem tudott elmenekülni, de nem mert kijönni a kihajtónál.(#113392) V.Stryker
Esküszöm az égre a szüttyögő előző suzi alto, vagy daewoo tico, nem zavar, de az ilyen villogósoknak én sem szoktam nagyon kegyelmezni.(#113402) csongi
Nekem mindegy ki miben hisz, tényleg, de a többiek szempontjából, ezt mire alapozod?(#113409) V.Stryker
Én rajta vagyok. 2005-ös a motor, több mint egy hónapja lent áll a garázsban teletankolva MOL 95-tel.
Ja, és nem, nem kell tőlem sem motort venni, nyugi, majd nem fogom azt írni a hirdetésbe, hogy csak 100-assal használtam. Azt írom majd, hogy csak magyar MOL 95-össel használtam.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #113469 üzenetére
Nem egy 6 oras ban, ugyhogy szerintem nem a matyizas kifejezest hasznalta. Szerintem erdoben motorozott. :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tag
válasz runner 125 #113344 üzenetére
Megjött az Exide majdnem harmadáron mint a Yuasa
Köszi!"there are more jacks then one at the fair..."
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #113270 üzenetére
Igazad volt, sajnos a benzinszűrő és az új levegő szűrő sem segített. Hagytam állni a motort 4 napig, ma próbáltam indítani csak teker és teker. Gyertyát megnéztem szikra nagyon szép,nagy fehér.
Képek a gyertyáról:
[link]
[link]
Rámértem tekerés közben az akkumulátoron 11.6v-ot mértem. Szívatót ráadtam, gázt nem húztam. Ugyan az a probléma ami eddig is volt.
A légszűrőházba befújtam egy szisszenésnyi gázt amivel az öngyújtókat lehet feltölteni, épp hogy tekert egyet már be is indult. Nem volt sem fulladás sem semmi más, szépen járt a motor amíg le nem állítottam.
A motort közben el sem mozdítottam a helyéről. Teljesen tanácstalan vagyok már. -
Micsurin
nagyúr
Érdekes a kormány csere 99%, hogy megoldja azt, hogy nem tudom magam tartani a tank előtt mert elcsúszok mivel nem tudok combbal a motorra fogni.
Kezd a helyére kerülni a dolog végre.
Nem csicsáztam, sima TRW polír alu megy fel 860mm-ről 795-re rövidítve.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #113472 üzenetére
A szikra minoseget nem tudjuk megallapitani szemre. De igy mar tuti nem azzal lesz baj. Akku fesz jo ugyancsak.
Ez a gyertya meg lett pucolva, vagy uj?
Mivel elindul hideginditoval, es utana megy, ezert kizarasos alapon a dusitorendszerrel van baj.
Ha el lenne tomodve a karbi, inditas utan nem tudna tovabb jarni. Tul szegeny a keverek az elso inditasnal, amikor meg hideg a motor.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #113470 üzenetére
Csóri.
-
lazatt
csendes tag
Hali
Van egy 2008-as Kawasaki Versys 650-em, és lenne néhány kérdésem?
Fékfolyadékot szeretnék cserélni, DOT4-et ír a kézikönyv, de ahogy utána olvasgattam elvileg használhatok DOT 5.1-et is.
De használható-e autóba való Toyota DOT 5.1 motorba?Lidl-ben kapható csepptöltővel tölthetem a 10 Ah-ás AGM aksit?
A motoros aksi töltés programnál nem említi külön, hogy AGM-hez is jó, a 4. hópelyhes programhoz pedig azt írja a kezelési útmutató hogy:
"12 V-os akkumulátorok 14 Ah-120 Ah kapacitású töltéséhez, hideg időben, illetve AGM-akkumulátorok töltéséhez."
Ti ezt hogyan értelmeznétek ezeknek a feltételeknek külön vagy egyben kell megfelelni, illetve valaki használ ilyen töltőt?Repedt killswith gomb cserélhető vagy komplett kapcsolóegységet kell cserélni?
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #113448 üzenetére
Az nem idegengyűlölet, hogy nem afgánokkal, négerekkel, arabokkal, jobb esetben más, kelet-európai népekkel akarsz osztozni a hazádon. Németországban a lakosság több mint negyede migrációs hátterű, ez az arány ráadásul rohamosan nő. A németek évezredes időtávon nagyon jól elvoltak bevándorlók nélkül is és ez most sem lenne másképp. Akit nem tett teljesen hülyévé az ott folyó agymosás, az tökéletesen tisztában van ezzel.
Más a tapasztalatunk, mert én nem látom ezeket a száguldozó, egykerekező BMW-seket... A márka több autójára és motorjára viszont tényleg jellemző, hogy adnak egy nagy fokú stabilitásra épülő biztonságérzetet, úgy érzed, szinte bármit megtehetsz velük. Ilyen vezetni az X5-öt, az X6-ot, de a GS-t is. Nagyon sok mindent megold a gép helyetted, stabil marad, Te pedig nem is érzed igazán a sebességet. De az X méteres fékút akkor is X méteres fékút marad, oda kell figyelni, talán még jobban, mint egy intenzív sebességélményt adó modell esetén.
Egyébként nem kis részben ez a bajom sok erősebb, mai autóval is. Régóta vannak sportos hobbiautóim, de manapság nagyon meg kell nézni, mit veszel, mert a legtöbb modell olyan steril, hogy nem ad igazi élményt. Márpedig ha ilyen modellt keresel, nem elsősorban a sebességet hajszolod, hanem az élményt. Bár ezt a legtöbben úgysem hiszik el, aztán jön az autóskártya harc, hogy a másik jobban megy...
-
baboss
őstag
A régi motorom üzemképtelen, hogy lehet kivonatni a forgalomból véglegesen ?
Kell bontási igazolás mint a GK esetén ?[ Szerkesztve ]
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #113478 üzenetére
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #113485 üzenetére
Rosszak a kepek, nem latni semmit. De arra nem valaszoltal, hogy uj gyertya, vagy megtisztitottad, vagy hany km van a gyertyaban.
Egyelore forumon keresztul nem tudom miert csinalja ezt, de a szivatonal kezdenem. Mivel a beinditassal van baj, nem azzal, hogy nem jar a motor.
Mint korabban emlitettem egyik forgatokonyv, hogy az uszohazbol kiparolog a benzin ennyi ido alatt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #113486 üzenetére
Holnap meglrobalok jobb kepeket kesziteni termeszetes feny mellett. Elegge csillogosak lettek. Ez a gyertya szinte uj, kb 30km van benne. Az elso kepeken megtisztitott allapotban lathato.
Ha elparolog a benzin az uszohazbol, miert nem tud feltoltodni? Ez az uszohazas dolog elegge elfogadhato. Ugyanis negy nap utan amikor megnyitottam a csapat megsem mozdult a benzinszint a benzincsoben. Edetleg tudok varni megint negy napot aztan megmezni az uszohazat hogy van ltt benzin vagy nincs.
-
Micsurin
nagyúr
Ha a Gixxer 1000 nem teljesíti és nem is fejlesztik az Euro5-höz akkor lényegében európában kihalt a GSXR család? Jó ez az euró 5 kár, hogy még mindig nem ott söprögetünk ahol kéne...
Szennyezőbb motor szétszedése újra feldolgozása (hulladék) vs a környezetre mért kár a kibocsálytása által tuti egálban van....The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dellfanboy
senior tag
válasz Micsurin #113489 üzenetére
nem meno mar a sportmotor. raadasul a gixer ezer kategoriajaban kb. utolso...
szerintem jo ha egyet/ketot adtak el belole magyarorszagon 2019-ben
amugy a hayabusa/gsxr750/600 utan ez tok varhato lepes volt..eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #113489 üzenetére
Jajj, láttam pár napja FB-n ment a sírás, hogy az Euro 5 kinyírta a GSXR-t...
Dehogyis, nem az Euro 5 tehet róla. A Suzuki nyírta ki, mert a fogukhoz verik a garast ha bármit is fejleszteni kell. Tizenéves motorokat reszelgetnek és adnak el újként. Azon csodálkozom, hogy a MotoGP-ben még ott vannak és nyomják bele a pénzt. WSBK-ban negyed annyiból ellennének.Egyébként a többi gyártó meg tudta ugrani az Euro 5-öt, nem is akárhogy
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #113489 üzenetére
Ez egy nagyon sok utanaolvasast igenylo kerdes, hogy eppen mit kellene csinalni, mik a jelenlegi szamok, es minek mennyi ertelme van. Es akkor is billeg az egesz, hogy most minek van ertelme.
Egy gsxr nel, ha valaki komolyan gondolja es palyara veszi, az ezutan is megveheti, es tudja ott hasznalni. Aki a varosban flangalna vele, szerintem eleve rossz jarmuvet vett erre a celra. Ha a versenypalyat labon akarta megkozeliteni, es ott egy kicsit amokfutni, majd hazamenni. Hat ebbol a szempontbol szopo :D. esetleg a tobbi euro5 os sportmotort arulo motorkerekpar szalonba lehet elfaradni. :D gondolom Magyarorszagon jol ellattak a bajat mind a tiz embernek, akik pont ilyen motort akartak venni. :D
Azt hiszem keverjuk a karosanyag kibocsajtast a co2 vel. A karosanyag az euro5. Ez van arra, hogy a varosokban is lehessen elni. A co2, ami egy jarmu legyartasanal, annak uzemeltetesenel, es esetleges ujrafelhasznalasanal keletkezik.
Ugye ket vallas van, az egyik tagadja a klimavaltozast, es politikai hisztinek tartja, a masik pedig tart ettol. csak arra kerek mindenkit, akinek velemenye van, nezzen utana mindket teorianak, es dontson aszerint, amelyik epp meggyozobb, de itt ezt ne vitassuk meg.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #113486 üzenetére
Nem hagyott nyugodni a dolog, hogy mitől lehet ez a dolog és megtaláltam a probléma forrását. Nem tudtam elfogadni, hogy ilyen hidegben zárt úszóházban szinte, képes elpárologni az üzemanyag pár napon belül. Így kora reggel felkeltem szétbontani a motort darabjaira és átnézni mindent amit csak lehet részletesen, nem csak megérzés alapján rájönni hol lehet a probléma. Mikor össze szereltem a motort tanácstalanul néztem, hogy még is mi lehet a probléma, ugyanis reggel amikor indítani akartam a motort szintén csak tekert, de nem indult.
Aztán megpillantottam ezt:
[link]
[link]A motor előző gazdája említette, hogy cserélt a motoron karburátort, és húgy fúvókáztatta/beállították neki a műhelyben, de nem igazán foglalkoztam ezzel, aztán jutott eszembe, hogy régebben járt nálam egy vákuum csapos robogó, aminek a csapjához két benzincső ment és hol az egyikből szívta az anyagot, hol a másikból.
Ebből következett az, hogy ez a karburátor ami nekem van valószínűleg vákuum csapos tankhoz való, így befogtam a végét annak a zöld benzincsőnek amit a képen láthattok és éreztem is, indítózás közben hogy próbál szívni onnan valamit. Gyorsan bele tekertem egy csavart, aztán próbáltam indítani újra. Épp, hogy tekert egyet a motor már indult is.
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
1998-as KTM LC2-höz keresek szívócsonkot elfogadható árban. -
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #113493 üzenetére
A zart uszohaz nem zart, mivel a kornyezeti nyomasnak ott kell lennie a benzinszint felett, kulonben nem mukodik a karburator.
Tehat a megoldas a fals levego miatti szegeny keverek volt. Hat ezert nem lehet forumrol csinalni semmit. Ehhez ott kell lenni. :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #113494 üzenetére
Próbáltam elindulni az alapján amiket javasoltatok, és nagyon jól megfogalmaztátok, hogy mivel lehet probléma a kiderítése viszont hogy mi okozza már sokkal nehezebb így távgyógyításból. Ezek alapján pedig össze állt a kép, így a Ti érdemetek is az egész.
-
tag
válasz lazatt #113480 üzenetére
"12 V-os akkumulátorok 14 Ah-120 Ah kapacitású töltéséhez, hideg időben, illetve AGM-akkumulátorok töltéséhez."
Az "illetve" szó jelentése ez esetben annyi, hogy nem vonatkozik rá az előző felsorolás. Azaz AGM akkumulátorok töltésére (Ah függetlenül) ezt a programot kell használni.
Szerintem.
Én ezzel töltöm az AGM-es akksitDe télire természetesen 0,8 Ah-val van karbantartó programban.
Ha a téli, AGM programban nagyon melegszik az akksi, akkor kapcsold ki a programot.
Az a program fokozatosan változtatja az Ah-át.[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz djeperto #113498 üzenetére
Tudtommal ilyen jelenseg, hogy lassu toltesnel oregedik az akku, ilyen nincs.
Ha egy agm (vagy barmely) akkut melykisutsz, tehat kb 7,5V ig meritesz, akkor ez a regeneralo funkcio sajnos akkor sem er semmit, az az akku mar karosodott, es azt a szulfatreteget nem fogja a magasabb feszultsegcsucsokkal sem lebontani. En orulnek a legjobban, ha ez mukodne.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tag
válasz Topiccsendőr #113499 üzenetére
Ősguru mesterember mondta nekem is. Az az elve, hogy ha néha kb. évente 1x magasabb Ah val "megzavarod" az agm aksit akkor tovább fogja tartani a 12.7 V max feltölhetőséget. Nekem eddig bevállt. Csak arra kell odafigyelni, hogy ha túlmelegszik, akkor meg kell állni és visszahülés után 0.8 Ah folytatni.
Yasan írja is. Lassú töltés 1.1A 5 óra, gyorstöltés 5.5A 1 óra.
Ha csak 0.8A val töltöd mindig szerintem beöregedhet[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok