- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Mobil flották
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz hroberto #112043 üzenetére
"az ősz beköszöntével jelentősen csökken a motorosok száma az utakon"
Ez nyilvánvaló, de hogy 10 fokban már "kurva hideg" lenne?
Eszem ágában sincs beszólni. Azt pedig tényleg érdemes lenne kipróbálnotok, hogyan tapadnak száraz időben a gumik 10 fok körül, mert semmiféle horrorisztikus tapadásvesztésről nincs szó.
-
veze
őstag
Ti is felraktátok már a téligumikat, vagy csak én?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #112051 üzenetére
Ahogy te fogalmaztal az iment, eleg sokat motoroztam ahhoz hogy blablabla. :D
Robogoval lenyomtam en is egy havas telet, minusz 10 ben is sikerult motorozni, amit elertem, hogy a sos le, es latyak az osszes elektromos csatlakozast korrodalta, megegy latyakos tel, es darabokra kellett volna szedni az egesz robogot, mert mar igy is volt, hogy a fesszabhoz meno egyik kabel saruja rezgalic lett es elfogyott. Szerencsere mielott ezeket el kellett volna vegezni a robogon, elloptak, igy megmenekuktem egy csomo munkatol.
Leszogezhetjuk, hogy nem jo jegen hoban latyakban motorozni, mert szar. Es hogy meg meg is eszi a jarmuvet.
Kivetel az endurozas, azzal is lenyomtam egy telet, es az mondjuk nagyon jo volt, de nem munkaba mentem, es nem aszfalton.Most akkor a 10 fok.
Te a 7 fokos szabalyhoz hasonlitottad egy motor gumizasat, hogy az auton a nyari gumival sem esel le 7 fok alatt az uton. Legutoljara amikor en ugyanezt hittem, akkor a verespeterre kikanyarodasnal 10 fokban csak egy nyomatektalan sornegy hatszazassal csinaltam egy olyan highsideot, hogy a tankra erkeztem vissza. Szerencsere hideg volt, ezert szokasomtol elteroen feloltoztem, motoroscsizma volt rajtam, azt is felszantotta valami, ami kiallt a motorbol. visszaerkezesnel probaltam valamibe belekapaszkodni a labammal.
Aztan a Furka hagon egy kicsit enyhebben, de eljatszottam ezt az ezres sportmotorommal 3 fokban.
Szoval probalj ugy menni 10 fokban, mint 25 fokban. Ha te mindket esetben ugyanugy mesz, akkor te a bol b be kozlekedsz, es nem hobbibol. Tehat neked mindegy, mennyire erzed jol magad. Vagy kulonbozoek vagyunk, es neked ez a motorozas. Ha hobbibol hasznalsz valamit, akkor meg szeretned jobban erezni magad, mert ez csak hobbi, nem kenyszer. De ezt mar egyszer beszeltuk. Ezert az olyan motorosok, akik nem a bol b be mennek a motorjaikkal, azok lerakjak a motorjukat.
Es szerintem kenyelmetlen egy vastag kesztyut felvenni egy sportmotorra meg 10 fokban is, meg menjen a tokom ilyenkor (tudom, neked nem kenyelmetlen, de nekem az)Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #112049 üzenetére
S1000rr en van gyarilag, ha beikszeled :D
Explosión de dos tiempos
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #112054 üzenetére
De ott legalább nem lesz vastagabb a markolat, nem lóg belőle semmilyen kábel lefelé U-alakban, és a kapcsoló is szépen integrálva van a többi mellé, nem pedig egy külön bumszli a kormányon.
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz hroberto #112056 üzenetére
A legrosszab idő havazás volt amikor motoroztam, nem ajánlom senkinek.
Az sem tetszett, amikor Gödöllőre mentem a nulláson egy ködös, fagypont közeli napon, 3 percenként jégtelenítenem kellett a plexit kívülről, le kellett tolnom a menetszél által odafagyasztott ködöt.
Szerintem ne motorozzon hidegben az, akinek nem muszáj. Én 0 fok körül nem ülök fel motorra, félek a fekete jégtől. 10 fokig még elmegyek túrázni, alatta már csak városban szaladgálok.
Miért vitáztok amúgy ezen? Mindenki csinálja azt amit-, és ahogy szeret.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #112054 üzenetére
Xmaxon gyári yamaha markolatfűtést használok és nagyon jó. 1mm-el vastagabb csak mint az alap markolat, és hasonló gumiszerű az anyaga, nem ilyen műanyag kemény vacak. Kezelője integrálva a baloldali markolatba... ilyet simán felraknék sportmotorra is.
-
dellfanboy
őstag
válasz Topiccsendőr #112054 üzenetére
en ugy olvastam, legeloszor a man tt-n hasznaltak markolatfutest (60-70), szoval nem tartom olyan nagy eretneksegnek, esos idoben meg tok hamar megszaritja a kesztyut.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #112035 üzenetére
Természetesen az olajszintet elfelejtettem leellenőrizni amilyen hülye vagyok. Pedig elindulás előtt is eszembe volt, meg hazaérkezéskor se toltam egyből a garázsba hogy majd 20 perc múlva megnézem. Nem néztem meg. Mindegy.
Viszont ma nem produkálta egyszer sem, se a kéthengerezést, se a fulladást. Tökéletesen működött. Nagyjából 2 órát mentem, úgyhogy nem lehet azt mondani hogy ne motoroznék hidegben, 8 fok fölé nem ment a műszerfalon a hőmérséklet. Nekem senki ne mondja hogy ne legyek kemény
Otthon hidegen szerintem rendesen indult, talán hangosabban mint szokott de ezt lehet hogy már csak belemagyarázom... Úgyhogy teletoltam az OMV-nél 100-assal, mászkáltam még a környéken hogy melegedjen, aztán felmentem az M0-ra és nyél. Mindent a megszokott módon tapasztaltam. Váltogattam az utcai és a sport módokat is hogy van-e bármi szokatlan, de semmi. Utána lejöttem a városba hogy hátha majd a forgalomban a lépésben haladástól ahogy tegnap is produkálja, de nem, ott se volt semmi. Többször is leállítottam, vártam 10-15 percet, de normálisan indult, szépen, halkan járt. Próbáltam gyorsítgatni minden fokozatban, alulról is, közepes fordulatról is, mindenhogy jó volt. A gázreakciók is teljesen rendben voltak, erős és enyhe motorfék után egyaránt (belegondolva megint elaléltam hogy mennyire precízen kezelhető motor ez).TLDR: akármit csináltam nem jött elő ma a tegnapi hiba. Nem tudom mire vélni. Lehet hogy elkezdett szétesni 4 hónap alatt a noname kutas 95-ös benzin?
Ha lesz télen 1-2 melegebb napsütéses hétvége akkor majd megyek vele egy kört, de legkésőbb tavasszal meglátjuk hogy mi lesz. Addig gondolom ne izguljak rajta. Vagy de?Így most a netet sem tudom telekürtölni hogy mekkora angol rakásszar ez Bezzeg a 13 éves Yamahám nem csinált hasonlót sem. Mondjuk eleve azzal el sem estem úgyhogy sakk-matt.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #112061 üzenetére
Ha kint volt tarolva szabad eg alatt, akkor fel tud venni jelentos mennyisegu parat ez a benzin, szoval nem a noname benzinkuttal van baj, hanem eleve a mai benzinek etanol es ETBE tartalma miatt tudnak furcsasagokat csinalni.
Nem kell izgulni, be se inditsd, amig nem mesz vele legkozelebb normalis tavot.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
#31733248
törölt tag
A héten került fel a Heidenau K66. Picivel több, mint 8 ezer kilométert mentem már az idén.
Hóban-jégen én sem megyek. A highside meg sajnos összejöhet bármikor, nyáron is. Ha motorozol, amúgy is jobban kell figyelned, mintha kocsit vezetnél. Ilyen a hideg (és gyengébben tapadó) gumi, ősszel a falevelek, a sárfelhordás, a vadak stb... De attól, hogy figyelsz ezekre, még simán élvezhető a motorozás. A pilisi kanyarokban én például több túramotoros, vagy chopperes csoportot is beértem, sőt, ki is kerültem már 25 lóerővel, de ettől még nem gondolom azt, hogy az adott emberek ne élveznék a motorozást. Gondolom, nem kényszerből motoroztak arrafelé ők sem.
Közúton eleve legyen az embernek tartaléka, különösen motoron. Hanem nem így járnék, az elmúlt egy évben telibevertem volna oldalról egy fejhallgatóval bicikliző, keresztbe elém forduló faszkalapot, elgázoltam volna egy, a kocsi közül az útra rohanó gyereket, vagy éppen kicsúsztam volna 100 feletti tempóval az erdőben, amikor a kanyar közepén ugrott elém egy jókora sárfelhordás, másik alkalommal pedig egy megtermett szarvasbika. Ha ott nagyobbat döntök (tudtam volna), megszívom.
Én is rendeltem a Hondára markolatfűtést, az sem vastagabb, mint a gyári. Mondjuk felőlem lehetne vastagabb is, elég nagy lapát kezeim vannak.
Hetente megyek országúton is, de 10 fokban inkább arra kell ügyelnem, hogy ne melegedjek ki. Zgospel motorján már két melegítő réteg is kellene, ennyi a különbség. A célszerű túra ruházati rétegrend érvényes ránk is: aláöltözet, melegítő réteg (bélés, polár), szélálló (de lehetőleg lélegző) külső réteg. Sem fázni, sem belehoradni nem fogsz.
-
hroberto
veterán
válasz #31733248 #112063 üzenetére
Az biztos, hogy nem fogok sem fázni, sem belerohadni, mert eszemben sincs 10 fok környékén motorra ülni!
Akinek erre van ingerenciája, az menjen, én inkább megyek autóval.
De úgy tűnik sokan gondolják úgy mint én, mert ma mentem vagy 100 kilométert kocsival, és egy motorossal sem találkoztam.Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
doddencs
senior tag
Sziasztok. Mugen Race ruhak akciozasarol mi a tapasztalat korabbi evekrol, erdemes varni? En iden azt lattam, hogy Pardinal meg a legtobb boltban is honapok ota akcioskent aruljak. (60e helyett 40e, stb).
Szoval van-e esely tenyleges akciora? -
Khaosz55
addikt
válasz doddencs #112065 üzenetére
Kb mindig akciós szinte minden évek óta én is akciósan vettem 3-4 éve és azóta is tart. Ez az üzletpolitika. Nekem sok mugen cuccom van-volt, gondom nem volt vele én személy szerint a 2 részes perforált bőr ruhát szeretem a legjobban már 3-4 éve megvan semmi gond vele. Jövőre kell vennem másikat mert felszaladt 6kg és Mugen bőrruhák kb versenyzőkre szabott.
Akkor meg is szeretném kérdezni, hogy melyik gyártó ruháit nézzem meg ha 2 részes perforált bőr ruhát szeretnék, de pl hasban egy kicsit bővebb is lehetne. Nem vagyok már 20-30 éves. 182cm 90kg.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #112063 üzenetére
Most elmondod nekem, hogyan kell motorozni? :D
En nem akarom a motoromban a draga olajat, a draga fekpofakat, a draga tarcsaimat es amugy a draga idomet arra pazarolni, hogy kimenjek motorozni, ha eppen az abbol all, amit leirtal. Az nekem nem elmeny. Ezt kene megertened.
Tudom, hogy lehet igy is menni, de kerlek ne mondd nekem, hogy igy is elvezetes. NEKEM NEM AZ. Ki ne talald, hogy en vagyok forditva bekotve, mert amugy te elvezed ezt, meg lattal embereket akik mennek rajtad kivul. Most ettol en tovabbra sem fogom beinditani a motoromat, eleve nem ertem a vitaalapot. neked ez a motorozas, masnak nem az.Explosión de dos tiempos
-
Polemius
senior tag
TPMS-t használ valaki?
Akár ilyet, akár más fajtát.
Tapasztalatok? -
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112067 üzenetére
"Most elmondod nekem, hogyan kell motorozni? :D"
Eszem ágában sincs, inkább fordítva érzékeltem többetektől, miszerint 10 fokban már nem is lehet élvezetes két keréken, csak "kényszer" az egész. Pedig nem. Nagyon őszintén mondom, hogy számomra sokkal, de sokkal jobb mostanában, mint a nagy nyári melegekben volt. Nyilván az éves használat kitolása volt az egyik cél, amit a választásomkor figyelembe vettem. Jó szélvédelem, nagy plexi, markolatvédő, markolatfűtés, bélelt kötény, téli használatra is alkalmas gumi, normális minőségű (de amúgy a legegyszerűbb) motoros ruházat. Piszok gyors vagyok vele és az elejétől a végéig élvezem a közlekedést.
-
zgospel
őstag
válasz #31733248 #112063 üzenetére
Na igen, nekem például a Pilis egyáltalán nem élvezet motorral. Gyenge útminőség, rengeteg turista, kavics és sárfoltok. Ha valami lélegzetelállító hely lenne még érteném is, de inkább csak Budapest közelsége miatt ennyire népszerű.
Biciklizni meg kirándulni tökéletes, élménymotorozáshoz viszont nagyon a nívó alatt van.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #112070 üzenetére
Én sem értem ezt a Pilisezést, amikor Magyarországon laktam, akkor sokszor útba ejtettük a Szlovák túra elején vagy végén, nekem minden kanyarban halálfélelmem volt az út miatt. Akkor hullámos-kátyús volt, fényes, nem tapadó aszfalttal.
Ez azóta sem változott?"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Polemius #112068 üzenetére
TMPS általános tapasztalat, hogy az olcsó használhatatlan, a drága meg nagyon drága.
Ráadásul utcai használatnál nem értem, miért szükséges. Ha defekted van, úgy is észre fogod venni hamar, hidegen a gumi meg nem tapad, 5-10 perc alatt felmelegedik rendesen, utána lehet dönteni tövig. Pályán fontos lehet a profiknak, bár úgy tudom ők a hőmérséklettel foglalkoznak inkább.
Te miért akarsz erre pénzt áldozni?[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Polemius
senior tag
válasz etnies #112073 üzenetére
Egyrészt gondoltam, hogy karácsonyra meglepem a motort is valamivel.
De volt már sunyi defektem, amikor lassan eresztett a gumi egy hosszabb úton, és eltartott egy ideig mire rájöttem, mi nem stimmel.
És növelné a komfortérzetem, ha már indításkor látnám, hogy a kút felé induljak-e, vagy mindegy. -
#31733248
törölt tag
válasz etnies #112072 üzenetére
Egyszerű megérteni: kb. 2.5 millió ember számára közel van a Pilis és a Dunakanyar is, ezért olyan népszerűek. Nekem például itthonról (II/A kerület) mindössze egy 6-7 percnyire van Pilisszentiván, feleannyira, mint a belvárosi munkahelyem. Naná, hogy örülünk ennek. Különösen jó ez annak, akinek nincs főnöke és ráér hétköznaponként. Velem például már nem egyszer volt olyan, hogy amikor az emberek milliószám rohantak hétfő reggel 8-ra a munkába, én az ellenkező irányba mentem és mindenféle tömegnyomor nélkül kirándultam egyet a Pilisben és a Dunakanyarban. A környezet jó, a táj szép és itt van a szomszédban.
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, a mai lightos 11 fokban én egyelőre "szezont zártam" - igaz, csak 45 km volt az egész. (Ki akartam járni a gépből a maradék benyát - legalább tartalékig - , majd csurig öntöttem OMV 100-assal) aztán mosás, láncápolás ilyesféle, majd betoltam fedett téli szállására.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #112078 üzenetére
Kipufogót betömted? Úszóhazát leeresztetted? Másképp egy hengerezni fog tavasszal hisz a kapanyanyimonyok beletud fészkelni télen az egyik hengeredbe és mint tudjuk a csapágyak a kedvenc táplálékainak az egyikei.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #112079 üzenetére
Eszembe nincs - remélem hogy karácsonykor hólapátolás helyett motorozni fogok, mint 5 évvel ezelőtt. Akkor 16-17 fok volt napokig. Nekem tetszett!
Kipufogót, úszóházat soha nem szoktam piszkálni - egyik motorommal sem volt még "tavaszi" indítási gond a 100-as benya jóvoltából. Holnap esetleg feltöltöm az akksiját (bár ma szerintem feltöltődött teljesen), aztán - ha addigra csontszáraz lesz mindene - letakarom ponyvával hogy ne szállja a por.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #112080 üzenetére
Csak szórakoztam...
Én se szoktam ezt túl lihegni koppra tankolom akku meg megy cseppre... ha akarom bármikor előveszem így. Mondom rosszabbat még az olajat is cserélem ha kell km alapján, ha nem majd tavasszal kezdek azzal. Soha nem volt még ebből kifolyólag gondom az a motor ami tavasszal szarul indul az már ősszel is kehes volt... Négy hónap állás kizárt, hogy egy jól működő blokkot megzavarjon szerintem...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #112081 üzenetére
Eddig a múlt télen állt legtöbbet, két és fél hónapot. amúgy általában kb. havonta egyszer rá szoktam ülni és megjáratni egy-két órát, ha az időjárás engedi persze. Nekem plusz 10 fok a lélektani határ: olcsó motoros ruházatom van, és fázós is vagyok - alatta már nem élvezném a téli napsütést.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #112081 üzenetére
Sajnos bizonyos korulmenyek kozott meg tud zavarni blokkot az allas. Ha szabad eg alatt tarolod, vagy hasonlo korulmenyek kozott, nagy paratartalom, vagy paraingadozasnal nehany honapig a motorodat, ezekkel a benzinekkel garantaltan osszerohad a karburator, esetleg injektorosnal az uzemanyagpumpa is korrodalodik, mivel sok parat vesz fel. Nem a benzin esik szet, ahhoz inkabb evek kellenek. Itt az uj biokomponensek miatti higroszkopikus tulajdonsagaval van baj.
Explosión de dos tiempos
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #112076 üzenetére
"Szép, ahogy vonulnak a szarvasok, de ha jön egy motoros, az bizony bajba kerülhet a sok felhordott sártól."
Ezért is mondtam, hogy ilyen helyen kellő tartalékkal kell menni. 4 évvel ezelőtt milliós vadkárt szenvedtem kocsival, szerencsére rendezte a biztosító. Ha akkor ott motorral vagyok és ugyanúgy megyek, csúnya vége lett volna...
-
duni84
aktív tag
válasz Polemius #112068 üzenetére
én használok egy ehhez hasonlót (aliexpress, szerintem 30$ körüli lehetett). eleve csak a kíváncsiság vett rá, hogy rendeljek, aztán fent hagytam, mert "fagytól fagyig" használom a motort, a ruhám elég jól kint tartja a hideget, így enélkül annyira nem tűnik fel, hogy 2 vagy 10 fok van, szóval max csak emlékeztet rá indulásnál, hogy óvatosan menjek az elején vagy baromi óvatosan. meg érdekes látni a hőmérséklet és nyomás változásokat a "hideg gumihoz" képest menet közben, de ennyi. gyakorlati haszna nincs, mert pl már 2 napja látom, hogy a hátsóba fújni kéne, de mindig sietek és sosem állok meg egyik benzinkútnál sem a munka-otthon útvonalon. majd a napokban kifogy a benzin, akkor elintézem ezt is
#metszéspontok
-
z123456789
addikt
válasz Khaosz55 #112066 üzenetére
Az egyik motoros bolt a Büse-t ajánlgatta flexibilis testfelépítésűeknek.
Ennyit tudok hozzá fűzni. Meg hogy kapd össze magadat, mert ez csak rosszabb lesz pár év múlva.
Na nem megbántani akartalak, csak poénkodom, de magamon ugyanezt tapasztalom. Ahogy idősödik az ember, nem elég a kajára figyelni, kellően eleget mozogni is k(éne)ell. Mióta eladtam a motorom (aug.) nem volt rajtam a bőrruha. Nem tudom be tudnám-e gombolni a gatyát.
Hasonlóak az adataink.
Ha esetleg találsz márkát, írd ide be légyszíves. Mugenem van jelenleg nekem is. -
Sátán44
addikt
Tudom nem teljesen releváns a kérdésem, de hátha tudtok tanácsot adni. Ki milyen márkás nyomatékkulcsot használ szereléshez? Ha tudnátok linket adni azt megköszönném. Én ezt néztem ki, de nem tudom, hogy mennyire megbízható.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
z123456789
addikt
válasz Sátán44 #112087 üzenetére
Én Garantot használok. Olajcserénél egy 20-100-ig méretezésűt (azt hiszem), kerék meghúzásnál, meg egy 20-120-ast (azt hiszem). Motorszerelésnél még sokat nem kellett használnom, de ott is ezeket tudom. Van egy kisebb is, az is Garant. Azt még sosem használtam semmire. Ha mellette leszek és érdekel, megnézem jobban neked.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz Sátán44 #112087 üzenetére
Nekem van ilyenem is mint amit te kinéztél. Teljesen jó otthoni szerelésre, eddig nem volt vele gondom. Viszont szerintem érdemes egy kisebbet is beszerezni(5Nm-40Nm vagy ilyesmi) mert elég sok olyan csavar van amit 28Nm-nél kevesebb nyomatékkal kell lehúzni. Viszont azok jellemzően 1/4" méretűek szóval olyan dugókulcs készlet sem árt hozzá
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #112091 üzenetére
A Jazz 108, de 120-szal szoktam.
-
Topiccsendőr
addikt
Kicsit tultoltam, Proxxon van 1-5 Nm, 6-30Nm, 20-100Nm, 40-200Nm
Igy se tudtam lehuzni precizen 0.8Nm el a vizcso bilincseket :DExplosión de dos tiempos
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #112093 üzenetére
Még nincs a kezedben az érték? Ejnye-bejnye
Az ilyen kulcsokból minél több van annál jobb
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #112093 üzenetére
Jajjmostmilesz?!
Nekem is van még 2 db King Tony-m (20-110 és 42-210), de azokat nem szeretem, amióta megvan, mindenhez az Aldisat használom (28-210). A kisebb értékek meg csuklóból mennek.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
[Nő a biológiai eredetű összetevők aránya az üzemanyagokban január 1-jétől]
a karburátorok lájkolják -
BlackPriest
őstag
" régi típusú gépkocsiknál lehet szükség a járműre vonatkozó előírások ellenőrzésére"
Vajon itt mire gondolt a főtitkár úr? Nézzem meg az owner's manualban, hogy 40 év múlva mit kell csinálnom, ha ebbe az irányba mozdul a világ?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs