- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Honor Magic V2 fél év után
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
- Poco X6 Pro - ötös alá
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #109800 üzenetére
Garda tavat nem javaslom, még szezon előtt is félelmetes a forgalom, szezonban öngyilkosság, és akkora húdelátnivaló az nincsen. Se atom utcák. Mi biztosan nem megyünk garda tó környékére mostanában.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
csoki46
senior tag
-
emre
veterán
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz -Mosquito- #109806 üzenetére
az olajozás a téma nem az általános műszaki állapot
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
LustaDick123
tag
válasz -Mosquito- #109802 üzenetére
Strada della Forra és a Passo San Boldo is jó buli, de tényleg annyi, amennyit a fotókon látsz.
Maga a Garda tó jó hely, a part motoros szempontból nem egy paradicsom, mert a tóparti úton folyamatos a forgalom. Ha turistaként mész oda, várost, vízesést, várat nézni, hajókázni vagy kirándulni, akkor ajánlott desztináció. -
BlackPriest
őstag
válasz Khaosz55 #109809 üzenetére
nekem volt eredeti. működni működött, de az olajat mindenhova szétverte a lánc, a motor bal oldala tiszta olajsár, sokadik mosással sem jött le mindenhonnan. csavarhúzóval kell a poros olajat levakarni. én inkább mosom, kenem, cserélem, minthogy a fél motor ragadjon a mocsoktól.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
etnies
senior tag
válasz BlackPriest #109811 üzenetére
Valami nagyon nem volt oké nálad, nekem is ez van, sima ronggyal letörlöm mindenhonnan az olajat és megfelelően adagolva nem vágja telibe a motort, nem jobban mint egy láncspray.
Én Sthil lebomló láncfűrész olajjal használom."önmagam hite vagyok magamban"
-
Daywalker
addikt
Üdv népek. Jó rég jártam erre, látom vannak újak is szép számmal...es én sem vagyok már házigazda
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#31733248
törölt tag
válasz zgospel #109581 üzenetére
"Idén a Dainese új, drágább ruhái már komplett level 2 protektorokkal vannak szerelve, ami azért újdonság, mert eddig a gerincprotektorok kivételével csak a level 1 térd, könyök és váll protik voltak az elterjedtek. Ha a Dainese meglépte ezt, akkor rövid időn belül a többi márka is kénytelen lesz követni ezt a trendet, és az végül nekünk vásárlóknak lesz jó."
Jelezni szeretném, hogy a Mugenrace is meglépte ezt, Level 2-esek a váll- és könyökprotektorai. 40 ezer forintért adnak egy dzsekit egy rakás nagy méretű szellőző nyílással, esőmembránnal, thermobéléssel és L2-es protektorokkal. Azért ez nem rossz.
-
Daywalker
addikt
válasz Geresics #109816 üzenetére
Nem. Házigazda. Ph-nál dolgoztam...
Econ: az ingadozó minőséget viszont elfelejthetnék a mugennél, plusz azt, hogy hülyének néznek, amikor visszaviszed a hibás terméket. Amúgy van tőlük egy cipőm, az kopp-kopp, fasza, de kolléga sokat szívott.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
válasz Daywalker #109818 üzenetére
Vittem vissza kesztyűt és nadrágot is a SZ-ba, hülyének nézéssel nem találkoztam, gond nélkül bevették őket. Persze sokkal jobban örültem volna, ha nem kellett volna visszavinni őket...
Amúgy meg üdv újra köztünk!
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
válasz Daywalker #109821 üzenetére
Bár haverom nagyon rá akar beszélni, hogy vegyek én is egy Multistradat, de én mégis az új Suzuki DL650XT, és a KTM 790 Adventure között lavírozom...
Amíg meg nem vettem a kis KLX-et, addig egyértelműen a 790 Adventure-R volt a befutó, de most hogy ez megvan, már nem akarok kétmázsás dögökkel terepezni járni, a külföldi túrákon viszont továbbra is szempont az aszfalt elhagyása.
A V-Strom volna az ésszerű, de az megint 5 évig volna kb. jó, míg a 790 birtoklása jóval több érzelmet váltana ki, és jóval hosszabb távon volna elegendő! Sőt, igazából nem is hiszem, hogy igényem volna annál erősebb motorra...
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Bogyó bá' #109825 üzenetére
Általános tévedés, és téves hiedelmek egyvelegét vélem felfedezni öröknek vélt bölcselkedésedben!
A.) Köztudott tény, hogy nagyon sok múlik a gazdán, és egy Suzuki is szarrá hullik, ha olyan körülmények között tartják.
B.) Ez a 790 minőségben már nem összekeverendő a régi KTM-ekkel (pl. 640), amik akkor is tudtak meglepetést okozni, amikor minden törődést megkaptak. Továbbá sokan azt mondják, hogy nem szabad első szériás motort venni, mert vannak gyermekbetegségei. Nos, a 790 Adv.-ben a már korábban is futó 790 Duke-kal azonos blokk van (másképp hangolva), így az első hibák már rég kijöttek. Persze ennek is voltak tavasszal még apróbb meghibásodásai. Erről szól ez a videó is, ahol az elején természetesen megy a hangulatkeltés (ennek több baja van, mint másnak), de a végére azért beismeri a csóka, hogy mára már mindet javították, és egyik sem olyan nagy gond amúgy sem. Itt jegyezném meg, hogy a BMW F850GS értékesítését fél évig visszavonták, mert komoly gondok voltak...
Viszont ezt a 790-et még Ausztriában gyártják (pl. egyik fórumtársunk is), jövőre viszont megy a gyártás a távolkeletre! Ott is tudnak bevezetni rendes minőségbiztosítást, azonban az idő... Szóval a 2019 végi 790 nem lesz ám rossz vétel!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #109826 üzenetére
A legmegbízhatóbb, kiforrott motorja a KTM-nek a régi 1 hengeres LC4, úgy hogy ezt nem jól kaptad el. 😉Pont hogy nem okoz meglepetéseket, használatban meg minden lutri.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #109827 üzenetére
Lehet rossz volt a 640-es példája, de 3 extulajdonost is ismerek, mindhárman ráfaragtak a vassal, pedig ketten nem kevés pénzt locsoltak rá. Ebből indultam ki, ezért hoztam példának. Simán lehet, hogy más példányokkal több gond volt, de azokról én nem tudok (sosem néztem utána).
...jut eszembe, Te nem egy 640-essel faragtál rá? (nem emlékszem)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
senior tag
válasz Geresics #109828 üzenetére
A 640-esek kapcsán nekem kezd az a meglátásom lenni, hogy egyfelöl nem igazán úgy használják a tulajdonosok ahogy az a gyártó szerint ki lett találva..
Vélem, hogy mert jelenleg ez a leginkább elérhető típus a supermoto-k közül (drz-t általános gyengesége miatt most ebből kihagyom) és - tisztelet a kivételnek - aki 'rászabadul' erre a motorra az keni vágja, üti, csavarja ahol tudja, mert hiszen erről szól ez a stílus (legalábbis eléggé hasonlatos a supermotos videok sugalmazása).
Namost ez a tipus a dúrva bánásmódot csak egy ideig tolerálja, utána bezony szervizelni kell..
A KTM eredetileg ezt anno inkább a közúti és enyhe terep túrákra ajánlotta, nem a vadhajtásokra, versenypályára mint az smr, illetve exc sorozatokat.Utóbbiakat meg azért nem veszik mert eleve kevés belőlük a rendszámos és / vagy a megfizethető árfekvésűek, mindezek mellé még üzemórásak is.
A másik dolog, meg hogy a típus 'öregedése' folytán már szinte mindegyik példány kezdi elérni azt a futásteljesítményt, ahol amúgy is jelentkezik normál használatból adódó kopás, avulás, alkatrészelemek elhasználódása. A szervízelés meg megintcsak egy érdekes kérdés kis hazánkban, amellett is hogy pl országosan 3-4 szerelőről tudni aki úgy igazán ismeri a típust...
És kvázi ismerjük a magyar motoros szellemiség beállítottságát az olcsón jó kellene elvárását..
Mindezen tényezők közös metszete pedig okoz némi rossz szájízt a jelenséget éppen kifogó, azzal találkozó tulajdonosoknál..[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #109828 üzenetére
Használt motornál sosem lehet tudni.Én egy SC620-al faragtam rá, de itt is csak azért mert egy eladásra felkészített gépet vettem, mint később kiderül.Ennek viszont semmi köze ahhoz mennyire megbízható a típus.Itt csak azon múlik hogy egy 14-15 éves gépnek mennyire adták meg amit kell, hogyan használták.Ha úgy ahogy nem kellene mindegyiket tönkreteszik.Azért az LC4 akár SM akár Enduro nem szokványos felhasználáson megy keresztül.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
senior tag
válasz Gaboman #109831 üzenetére
Igen, végtére is a szervizelés mindennek lehet a kulcsa / megoldása..
Ha kellő szervizelés van akkor minden motor lehet jó, csak ugye ezt ki kell tudni fizetni..Anno gyorsasági vonalról mentem supermotora és azt mondom hogy maga a stílus drágább mint az előző.. és ezt a használati módnak tudom be. Mindenki bátrabban 'vadul' egy supermoton a kisebb tempó, a könnyebb súly, stb miatt mint egy gyorsaságin ahol megfontoltabbnak, visszafogottabbnak kell lenni a nagyobb teljesítmény, nagyobb tömeg és nagyobb tempó miatt.. Mindez eredményezi az előbb leírtakat... (és általános képességű és tudású tömegmotorosokra, illetve jelenségre reflektálok)
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #109831 üzenetére
Azért legyünk korrektek, minden legendának van alapja!
KTM csoportban is jelen vagyok, akik nyilván kellőképp elfogultak a saját motorjukkal szemben! Látom a 60-80-100-120000, stb km. állásokat, meg a "még csak most járattuk be" megjegyzéseket, és mindenki bólogat, hogy "ennyit a KTM-et fikázókról". Aztán mégis minden hétre jut egy-egy " ez-az a hiba, mi a teendő ilyenkor?", és jönnek rá szépen sorban a "nekem is volt / típushiba, és ezt-azt kell csinálni/venni"!
KTM 950/990 Adventure akármennyire is tetszik nekem, sosem vennék, mert bár szeretek bütykölni, nem szeretek szerelőt játszani, még kevésbé trélerezni!
Mondom ezt úgy, hogy épp ebben a hónapban kellett a Toyotánkat trélerre rakni, mert mint utólag megtudtam, típushiba a féltengelyen a csillapítógumi alatti rozsdásodás miatti féltengelytörés, km-állástól függetlenül...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
válasz Geresics #109826 üzenetére
Ezt a másik fórumba írtam ~2 hónapja..
".. szülinapi bulin voltam. Motoros társaság,ott mondja az egyik srác van egy KTM 790 ADV,közel 5M-es motor,250Km!! van benne és x m,x Km után leáll. Gyújtás ráad,karácsonyfa. Nem indul. Szervizbe vissza ott hetekig vakarják a fejüket. Ok,akkor egy másik szervizbe át. Dettó. Motor cseréről hallani sem akarnak. Most azon gondolkodik,hogy kiviszi Bécsbe..."Igaz ez egy motor/történet de ha te kapod ki..
Azóta nam tudom mi van a motorral.Itt egy másik KTM amit most vettek.
"Két éves 690 Duke R-t vettem, 6000km-el. Szinte új.
Találtam a hátsó traktusban egy hiányzó M8 csavart. Pótoltam, bár fura, hogy kiesett.
Aztán ma körözök Kakucson, egyszercsak elkezdett valami zizegni. Lejöttem, el is felejtettem.
20 perc múlva vissza, zizegés erősödik. Agyalok, hogy olajcsere, fékfolyadékcsere, kipufogó buzerálás, láncállítás közben mit nem húztam meg. Gondoltam inkább kimegyek, de a következő kanyarban hallottam egy halk koppanást, mint amikor a betonra esik valami fém bigyó. Ezzel egyidőben megszűnt a zizegés. Kimentem, átnéztem a motort, de nem láttam hiányzó elemet elsőre. Aztán megláttam, hogy a felső villahíd középső csavarja hiányzik. Visszasétáltam a pályán, megtaláltam. Egy jó arc csóka adott villáskulcsot, meghúztam.Itthon meg látom, hogy a váltó állító rudazat csavarja is lelazult. KTM-es ismerős szerint KTM-nél ez normális :-)))) "
" A legújabb:
Még csak 6000km van benne (illetve már 7000), kapott véltelkor egy olajcserét, fékfolyadékcserét. A légszűrőt még nem kell kicserélni, de gondoltam megnézem, kompresszorral kifújom.
Furcsállottam, hogy víz van a légszűrőházban. Aztán mikor raktam vissza a fedelet, látom, hogy el van vetemedve a légszűrőhàz fedele, felül van egy pár tizedes rés a gumitömítés és a ház között. Szégyenszemre rakhatom össze szilóval a légszűrőházat egy 2 éves motoron. Pedig csak 5 csavar kellett volna a fedélhez 4 helyett és probléma megoldva."[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #109833 üzenetére
A KTM LC4 620/640/660 legnagyobb baja hogy az üzemórás motorjaihoz hasonlítják a többit is, megbízhatatlan legenda innen érkezik.Pedig semmivel nem megbízhatatlanabb mint egy DRZ, KLX.Komolyabb terepezésnél is elmegy 30 ezret egy dugattyúval, 60 körül hajtókarral.A többi sem megbízhatatlan csak versenytechnika, így kell hozzáállni.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Daywalker
addikt
válasz Geresics #109824 üzenetére
Hát...V-Stromból a legújabb elég szép lett, a régiek kb. annyi érzelmet váltanak ki belőlem, mint egy vasgolyó. De hát egy multistrada az egy finom darab. Meg kell hagyni, az olasz dizájn azért odaver...az RSV-met is lépten-nyomon meg akarják venni
canniball: Köszi. Ami a mugent illeti, hát, kolléga visszavitt egy kesztyűt, mert nyomta belül az egyik kezét, ki is dörzsölte az ujját. Rosszul volt megvarrva belül, összehasonlította a párjával és egy másik ugyanolyannal, és az jó volt. Reklamált, erre nem akarták visszavenni, mert hogy használt...hiába rossz a varrás. Aztán mégiscsak visszavették kis balhézás árán, adtak neki egy másikat (nem párt, csak azt, ami hibás volt), az általa használtat pedig visszatették amellé, amiből kivették az újat. Megkérdezte, hogy ezt akkor mégis hogy? "Hát, majd másnak nem nyomja a kezét"...tettek rá, hogy használt a cucc. Másnak a kesztyűjét javították hetekig stb...szóval ha nem muszáj, akkor inkább nem veszek mugent.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
Meg egy fontos tenyezot felejtettunk el, megpedig azt, hogy azokban az idokben nem vettek uj motort Magyarorszagon, es ezeknek a motoroknak a nagy resze eseteben - bar altalaban megkimelt darabok - senki nem tudja, hogy mekkora futasteljesitmennyel birnak.
Melyik az a motor, ami kulsore jo allapotban van, de eleg olcso ahhoz, hogy meg megerje behozni? A sok km es motor.
Az elso, amit tettek ezekkel, hogy megporgettek az orat.
Ez azert eleg fontos tenyezo a szempontunkbol.
Ezert teljesen torz a magyar piac, es nem lehet semmilyen kovetkeztetest levonni.Explosión de dos tiempos
-
etnies
senior tag
válasz -Mosquito- #109834 üzenetére
Ezért jó a vstrom fórum, 10 évnél fiatalabb motorról nemigen kérdeznek, a 15 éves példányoknak, meg ugyanaz az 5 típushibája van.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #109834 üzenetére
Ezekkel sem megyunk sokra.
A szerelok nem tudnak mit lepni? Egy szimpla jeladohibanal barmelyik japannal ugyanez a fejvakaras van honapokig, tisztelet a keves kivetelnek.
Tenyleg nem ertem. Kiesik egy csavar. Ezert ne vegyen az ember ktm et?
Barmelyik egyhengeres, vagy 4 hengernel kevesebb, vagy V elrendezesu 4, sornegy keresztsiku fotengelyes, nagyobb rezgessel rendelkezo motor produkalja. R1 en minden deklicsavar be van ragasztva. Csavarrogzitot nem lehet kapni az orszagban gondolom.Legszuro. Viz? Olaj szokott ott lenni, de ezt rojuk fel a ktm nek...
Amugy teljesen hasznalhatatlan informaciok.Explosión de dos tiempos
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #109839 üzenetére
Én csak leirtam amit hallottam/olvastam a tulajoktól. Ne engem izélgess...
Szerelő/kre.
Honda Dream, néhány nap után elhagytam az idom csavart. A blokk és a váz közötti távtartó a kuplung ház tetején volt.
Tudnék még mesélni.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
Multheten viszem a szajret, latom a jardan rendor bontja az RT oldlat.
Jaaa hat akkor megallok. Tudok segiteni, kerdezem. Megoldom, valaszolt.
Oksa, csak a gazbovden meg az elektronika nekem kellene. :)
Aaa annyira nem kell bontani :), csak a vakumcso csuszott le, es heptikus az alapjarat. 10 perc csavarozas es maris kelepelt a boxer.
Nah mondom ebbol sem lesz biznisz :).
Aztan dumaltunk kicsit, es ment mindenki a dolgara. :) En gyorshajtani, o meg buntetni. :D. -
senior tag
válasz Topiccsendőr #109837 üzenetére
Igen, igen, pl ajánlom mindenki figyelmébe a BM-ből lekérdezhető gépjármű futásteljesítményt, az elmúlt műszaki vizsgá adatok alapján.
Lepődtem meg már én is az ott látottakon.. -
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #109834 üzenetére
a lényeget már megírták, így én már csak arra lennék kíváncsi, hogy hogy lesz egy 3,6MFt-os, vagy Adv-R esetén 4MFt-os motorból 5MFt? Ez nem BMW, hogy a listaárra rá kelljen még 1,5-2MFt-ot locsolni, hogy használható motorod legyen...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
válasz Geresics #109844 üzenetére
+ Reg adó forgalomba helyezés. ~ 250eFt
Gondolom azaz ár tartalmaz
Pl:
Doboz/okat
Markolat,ülésfűtés
Aprokavics dob
Bukócső
Túra plexi
Haspáncél
Kieg fényszóró
Stb stbA Touratech oldalon is lehet szemezgetni. [link]
Nem tudom mivel van megpakolva a gépe,de lehet bőven locsolni rá a lóvét.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #109845 üzenetére
regadó, forg.helyezés ok.
Dobozokat venni 250eFt-ért nem hiszem, hogy a motor minőségének megítélésében jelentene bármit is, így én azt inkább nem számolnám bele, amúgy is mindenhol ennyi. Magánvéleményem szerint ráadásul hülyeség is, de ez egyéni ízlés kérdése...
Markolatfűtés jogos, kb. 57eFt.
Akra állítólag nem ad sokat hozzá, de hát azért a fagyizóban is ki kell nézni valahogy. 286eFt. (Amúgy Slip-On, és még csak injektortérképet sem kell hozzá átfésülni, ez tervezési szempont volt!)
Túraplexi az Adv-R-nél talán indokolt lehet, bár akkor felmerül a kérdés, hogy kell-e az -R egyáltalán? Amúgy a jobb futómű miatt megérheti a felárat, ez nagy dilemma...
Bukócső arra a motorra, amin a tank alapból bukócső? Felesleges. Igaz, a hátsó doboztartó erre is nagyon jó! 77eFt
Haspáncél? Nem kerestem még rá, de ha van linketek, nagyon megköszönném!Most látom, hogy közben linkelted a Touratech oldalt, köszi! Az ottani bukókerettel estek már, elnyomott a vázon valamit. A gyárban azt mondták, hogy jó hülye ötlet volt feltenni, a tankkal nem lett volna semmi jelentős kár.
Amúgy Touratechből tényleg az Isten minden pénzét el lehet verni! De gyári extrákból én a hátsó keretet kérném, esetleg egy markolatfűtést. Szülinapra, meg karácsonyra meg a családtól egy-egy narancssárga csavart hozzá, és teljes a boldogság!
Szerk.:
a fenti okoskodás tényleg csak okoskodás, és nem kötekedés. Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy így simán lehet egy DL650XT-ből is 5MFt-os motort kihozni...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #109840 üzenetére
Pedig egy izelgetest megerdemelnel, mert ez minimum a masodik forum, ahol alaptalanul hepciaskodsz. Amiket leirtal az kb mintha egy teljesen kezdo csoporttal szuletesnapoztal volna, ahol mindenkinek ez az elso motorja, najo. Masodik.
Annak tobb ertelme lenne ha tipusspecifikus hibakat tudnal felsorolni, pl RC8 blokkok elso generaciojanal a legyartott blokkok 2% hajtorud stifthibas, ami miatt konyokolni fog, vagy a viz es az olaj osszefolyik a hibas szimering miatt. Satobbi. Ezzel leszunk tobbek, nem a bulvarhirektol.
Explosión de dos tiempos
-
Gaboman
nagyúr
Uraim, ha bemennétek bármelyik Facebook enduró csoportba, WR/DRZ/LC4/Husqi stb..., tiszta szívemből ajánlom mindenkinek hogy tegye meg, megvilágosodna.
Nem lesz olyan hogy nincsenek hibák, nem hullik szét stb......
De azért gondolkozzunk már egy kicsikét, a legfiatalabb darab is 13 éves, 70%-a ismeretlen előélettel, ismeretlen felhasználással.
A magyar mentalitást követve a szervizek elhanyagolásával, legolcsóbb megoldásával.
Nem csodálkozom azon hogy nálunk a 90% enduró leharcolt, a tulajok megveszik őket, de fenntartani már nem szeretik, vagy olcsójános megoldásokkal tartják karban.
Sajnálatosan ezért néz ki úgy az enduró használt piac is.
50%-a bontásra érett, aki megveszi kezdheti a szervizelését, olyan nincs hogy egy használt motoron valamit nem kell, csak az a nem mindegy mit kell.
Ritkák a tényleg jó állapotú motorok és azokért meg is kérik az árát![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest