- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Yettel topik
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
- Magisk
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
-
Mobilarena
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.06.05.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ggabor02
aktív tag
A mexikói sim kártya mellé lesz egy mexikói szolgáltató?
-
ggabor02
aktív tag
válasz trec12 #63742 üzenetére
Mindkettő előfizetésem még hűségidős, ez érdekes lesz. De majd meglátjuk.
Egyébként állítólag vidéken épülgetnek, valamint modernizálódnak a meglévő voda bázisállomások. Kicsit javult már a hálózat is.
Eszméletlen mennyiségű állami szervezet és cég fog átmenni hozzájuk. -
ggabor02
aktív tag
válasz zoltaneger #63735 üzenetére
Tarr Kft:
Utolsó létszám adat dátuma 2024.09.02
Utolsó létszám adat:345 fő -
ggabor02
aktív tag
válasz Baltazár123 #61807 üzenetére
Adatmegosztó témához tapasztalat:
Két adatmegosztóm van. Egyik esetben sem engedték a hozzá tartozó fő előfizetéssel együtt kihozni. Pár nap múlva kellett visszamenni. Nem egy helyen intéztem a kettőt, tehát nem helyi tudatlanság, vagy lustaság az oka.
Rokonomnak sem engedték így egyben, meg kellett várni a sikeres számhordozást. Az ideiglenes számmal működő előfizetéshez sem engedték kihozni. Hiába volt már aktív az előfizetés. -
ggabor02
aktív tag
Sógoréknál, valamint a németeknél nagyon régóta sok MVNO működik.
Nagyjából ilyen árakkal. Ami nagyon érdekes, hogy ott elég sok ingyen SMS-t is adnak a csomagokban.GVH, NMHH? Egyik sem fog semmit tenni, csak valami kamu látszat intézkedést, hogy mindenki megnyugodjon.
Amikor a Telenor ezt az inflációs emelést először kitalálta, az NMHH "ellenezte" Majd megegyeztek, hogy 2023-tól már mehet, ezután követte a többi szolgáltató is.
[link]
[link] -
ggabor02
aktív tag
válasz snooze #60581 üzenetére
"egyébként meg nem nagyon néznek utána a vállalatinál a dolgozoi elöfizuknak,hogy éppen ott dolgozik-e..ismerek olyat,aki már 5éve nincs ott a cégnél,és meg mindig használja.."
Közel 11 éve jöttem el az előző munkahelyemről. Két előfizetésem volt. Az egyik yetis dolgozói flottás előfizetésemet vidéki rokon a mai napig használja, a másikat pár éve elhordoztam. A munkahely váltás után pár hónappal lakcím változásom is volt. Bementem lakcím módosítást intézni a yetihez, mondja a hölgy, hogy kellene újabb igazolás. Közöltem vele, hogy már nem ott dolgozom. A lakcímből is észrevehette (200km volt a változás) Most akkor baj van, át kellene rakni másik csomagba... Semmi gond, akkor elindítom, majd hordozom másik szolgáltató flottájához.. Jó rendben, akkor hagyjuk. Azóta nem b@szogattak, 3 éve még díjcsomagot is tudtam változtatni A havidíj egyszer sem változott, mindkettő inflációs korrekció is elmaradt
-
ggabor02
aktív tag
válasz slice14 #60405 üzenetére
Ezeket a dolgozókat sajnálom a legjobban. Megnézném, hogy milyen arányban sikerül majd rábeszélni az ügyfeleket? Aki flottában van, valamennyire már képben van a csomagokkal, árazással. Őket nem lesz egyszerű átcsábítani ilyen pocsék csomagokba.
Én sem hittem volna, ha a saját fülemmel nem hallom: több olyan ismerősöm is van, aki nem is hallott flottákról.
-
ggabor02
aktív tag
Lehetséges, hogy semmi köze sincsen hozzá, de egy hónappal ezelőtt bejegyeztek egy amobilflotta.hu domaint.
Hetedik érzékem súgta, hogy nézzek rá a frissen regisztrált .hu-s domainekre. -
ggabor02
aktív tag
válasz zoli62 #60244 üzenetére
Előtte a konkurencia szinte minden publikus csomagjában kivezette a másodperc alapú számlázást. Ekkor a Pannon GSM elkezdett egy nagyon nagy reklámkampányt, melyben arról szólt a videó, hogy náluk a 8 másodperc az 8 másodperc. A TV főműsoridőben naponta többször ment. Majd egy-két hónappal a reklámkampány után egyszer csak náluk is megszűnt a másodperc alapú számlázás a publikus csomagokban.
-
ggabor02
aktív tag
válasz 4Grider #60237 üzenetére
Nem aggódok, van mellette egy céges korlátlan adat/korlátlan beszéd kártyám másik szolgáltatónál. Ez csak tartalék hálózatként funkcionál az 1995 év tavaszán megkapott saját telefonszámommal.
Csak furcsállom, hogy a határozott idejű szerződéssel rendelkező előfizetőket is hívják. -
ggabor02
aktív tag
válasz chester99 #60017 üzenetére
Ugyanez a csomagom van. Szerencsére engem még nem hívtak. Van még közel egy év hűségem, mert készüléket is vásároltam. Most jól jött, hogy a szolgáltatótól vettem készüléket. Ilyent utoljára 2004 körül tettem.
Azt jól gondolom, hogy a hűségidő alatt nem nyúlhatnak hozzá, kivéve a h
áborúsinflációs emelést? -
ggabor02
aktív tag
Ilyen van nekem is, csak a net apn megy. Mire hazaértem, működött.
Viszont az ügyintéző nekem is rendesen elb@szta.
Nem rendelte hozzá a hűséget, így közel négyezer Ft-ot számláztak. Már ott a vásárláskor fura volt, hogy a tört havi díj 3200 Ft. "Ne foglalkozzak vele, majd jóváírják, a flottáknál van ilyen" Majd jön a számla, közel 4K. Ismételt személyes ügyintézés, végül a KÜF dolgozója jött rá, hogy mi lehet a baj. Ő javasolta, hogy tájékoztassam az ügyintézőt, mit nézzen meg, mit állítson be. Ott ismét szenvedés, tanakodás, majd elméletileg a decemberi számla már jó lesz. Utólag nem tudják a hűséget rátenni, csak a következő számlázási periódus kezdetétől, mely december 6 nálam. KÜF szerint automatikusan jóváírják majd. Nem így van. Nekem kell kérelmezni a weboldalon, leírni mindent, kuncsorogni, aztán majd ha a nagy Yettelnél valaki úgy gondolja, akkor (maximum) a felét majd valamikor jóváírják. Pedig világosan ott volt a flottaigazoláson az egy év hűség.
3-4 ezer Forintért én nem könyörgök, otthagyom nekik inkább a VoWifi fejlesztésre. -
ggabor02
aktív tag
válasz Viktor0610 #54724 üzenetére
Kedves vagy
Az utóbbi két hónapban minden nagyobb értékű eszköznél kifogom a hibás darabot
Tegnap délelőtt kijavították a számhordozást, hívható lett a szám, délután már a Yettel fiókban is jól működött minden.
A VPN kapcsolat továbbra is hol megy, hol nem megy. Minden más magyar és az eddig használt összes külföldi hálózaton hibátlanul ment.
A telefon valóban rossz, az ügyfélszolgálatos is a saját szemével tapasztalta. Ő is úgy kezdte, hogy ebből a telefonból nem látott még hibás példányt.
Utoljára valamikor 20 évvel ezelőtt vásároltam szolgáltatótól telefont, egy Motorola V3XX-et a Westeltől. Az is tönkrement pár nap után. Azóta (a harapott almás telefonos korszakot leszámítva) nem volt ilyen problémám. -
ggabor02
aktív tag
Sziasztok,
Egy kérdés:
Újabb problémák adódtak a friss Yettel (KÜF Bumm) előfizetéssel.
Nem tudok VPN kapcsolatot (Ipsec) létrehozni az otthoni szerverrel. Telekom natolt mobilneten megy, Digi natolt mobilneten ment, Vodafone natolt mobilneten ment. Digi-voda roamingnál is megy. Itt nem megy, a szerver címe is elérhetetlen. Egyszer valami csoda miatt kapcsolódott, de adatforgalom nem volt. Sem a telefonon található kliens nem tud csatlakozni, sem pedig a Windows alatt működő kliens.Mi a teendő?
IPv4-re átállítva.Kikészülök, hogy itt minden ilyen problémás.
-
ggabor02
aktív tag
válasz ggabor02 #54705 üzenetére
Nehogy már sikerüljön elsőre valami a Yettelnél.
Ugyanaz történt, mint 11 éve. Visszahordozott a szám, volt már korábban a Yettelnél. Már a Yettelnél van, az ő bemondásuk hallható. Lekérdezve a Yettel a szolgáltató.
"a hívott számon előfizető, illetve szolgáltatás nem kapcsolható"
Most indulhatok ismét keresni valami kompetensebb viszonteladót, aki hajlandó lesz jobban beleásni magát. 11 évvel ezelőtt hat napig ment a szenvedés.VoWifi pedig egyelőre nincs a KÜF díjcsomagom mellé. Tehát valóban kamu gyanús ez a KÜF-VoWifi történet. Ezt is megkérdezem, mert arra szükségem lenne.
Nagyon vicces, hogy ebben az országben tényleg nem lesz egy normális szolgáltató, amelyik pedig az szeretett volna lenni, azt kicsinálták.
Azi-re a pont, hogy a Xiaomi 13-nak is van rendesen baja, azt is viszem vissza a 14 napos elállásban.
-
ggabor02
aktív tag
-
ggabor02
aktív tag
12-én reggel 07:00 körül adtam be az igényt, ezután az engedély 2 órán belül e-mailben megjött. Ma délelőtt 10 óra után kerestek a Yetteltől. Minden gördülékenyen ment.
Adatmegosztó kártyát majd csak a hordozás létrejötte után tudok kérni.
A készülék kiválasztás, vásárlás is ment probléma nélkül. -
ggabor02
aktív tag
válasz Mostvid #54570 üzenetére
Éppen pár napja én is megadtam ezeket az adatokat, majd megkaptam az engedélyező doksit. Így elmondom, hogy a flotta engedélyező dukumentumon ezek mind szerepelnek, a Yettel részére adják át. Továbbá ezek az adatok szükségesek a szerződéskötéshez.
Most nemrég tettem le a telefont, hívtak is a Yetitől, mindent megbeszéltünk, a hölgy kedves és értelmes volt, eddig minden ok. Mához egy hétre számhordozás, kedden érkezik a kártya és a telefon. -
ggabor02
aktív tag
válasz ggabor02 #54455 üzenetére
Megvolt a Yeti teszt, vásároltam egy 1490 Ft-os feltöltős csomagot.
Hétvégén beaktiváltam, gyakorlatilag ugyanaz volt, mint korábban. Térerő a béka segge alatt (-114 dBm). Sebesség 10 mérésből 10 esetben 10 Mbps alatt. A Volte viszont szépen szól, rendben működik.
Nem volt időm kivenni/visszacserélni a kártyát, tegnapelőtt délután elindulok gyalogosan, kilépek a ház elé, éppen telefonálni szeretnék. Nézem a kijelzőt:5G, full térerő. Nyomok egy tesztet: közel 500+ Mbps.
A lakásban is 200-300 között, így tegnap reggel leadtam az igényt a KÜF online felületén, egy óra múlva jött a flottaigazolás, majd 72 órán belül hívnak a Yetitől.
Lesz egy BUMM, valamint mellé egy adatmegosztó kártya. Ezen kívül vásárolok telefont is. Szolgáltatótól telefont utoljára a kilencvenes évek végén vásároltam. -
ggabor02
aktív tag
válasz DrBubo77 #54461 üzenetére
Kettő szám lett hordozva, mely már előtte pár évvel járt ott. Mindkettőnél sikeres volt a hordozás, a "nem kapcsolható" bemondás is átváltott az új szolgáltató szövegére.
Egyik kártya sem tudott regisztrálni a hálózaton. Közel egy hétig ment a szenvedés.
Tehát itt kettőből kettő így járt.
Ezért kérdeztem. -
ggabor02
aktív tag
Sziasztok,
Sajnos a Digi Vodafone átterhelés után a kritikán aluli szolgáltatás miatt eljött az idő, hogy váltsak.
KÜF ügyben lenne kérdésem, melyre nem találtam választ a regisztráció után.
Van ugye a BUMM 50 GB adattal, erre lenne hordozva.
Lehetséges-e hozzá 2 db adatmegosztó kártyát kérni?
Családtag által használt, jelenleg is aktív Yettel előfizetésem van a nevemen, 15+ éve.
Így lehetséges-e készüléket (Xiaomi 13) vásárolni részletre az új előfizetéshez?
WoWifi állítólag már van.
Ez valós infó?
Másik kérdés:
Korábban nagyon pocsék lett (valamikor nagyon jó volt) a Yettel a lakóhelyemen, valamint a munkahelyemen. Vennék egy feltöltőkártyás szolgáltatást, hogy kipróbáljam, lett-e valami változás a fejlesztés után. Ma láttam valamelyik üzletben, hogy van 499 és 1499 Forintért feltöltőkártyás csomag.
Valamelyiken van leforgalmazható kezdő adat?
Harmadik kérdés (elsősorban Viktor Úrhoz):
Ez a eredetileg telekomos szám a Yetteltől lett egy éve elhordozva. Amennyiben most vissza lesz hordozva, nem fog ismét összeakadni valami ott a rendszerben? Kétszer megjártam már korábban. A sikeres hordozás után 5-6 napig nem működött, senki nem tudta, hogy mi van. Akkor is csak egy Telenor viszonteladó ismerősöm tudta millió telefonálás után a megfelelő szakértő csoporttal megcsináltatni. Azt mondták nem hivatalosan, hogy a korábbi megszűnt szám ismételt visszahordozásakor ez előfordul.
Ez a hiba már javítva van?
Elnézést, hogy hosszú volt, de így egyben sikerült mindent megkérdeznem. -
ggabor02
aktív tag
válasz 4Grider #54124 üzenetére
Két évvel ezelőtt az ötödik Telekom üzletben voltak hajlandóak megcsinálni.
Még a saját üzemeltetésű üzletükben is azt hazudták, hogy nincsen "üres" domino kártyájuk. Kérdeztem, hogy mikor lesz. Azt hazudták, hogy nem tudják.
Egy éve tönkrement az egyik domino kártya, akkor ugyanez a tortúra kezdődött. Ismét egy Budapest melletti T üzletben hajlandóak voltak kicserélni. Ott mondta a srác halkan, hogy sok helyen ezt hazudják az ügyfélnek, mert nincsen jutalék... -
ggabor02
aktív tag
válasz Siriusb #50087 üzenetére
Tegnap voltam a Telenornál.
Természetesen nem sikerült a művelet.
Két előfizetést rakattam volna át a KÜF-be. Mindkét hívószám, valamint a hozzájuk választott díjcsomag szerepelt az engedélyen.
Első problémájuk az volt, hogy csak egyet tudnak betenni meglevő előfizetésként, a másodiktól csak hordozással más szolgáltatótól érkezve lehetséges.Ok, akkor az egyiket hagyjuk (úgy sem használom), a rokonnál levő nagy forgalmú kártyát rakjuk át az Unlimited M csomagba.
Itt is megakadt a gépezet, szerintük ez a csomag csak hordozással aktiválható. (a táblázat szerint ez az Unlimited startra igaz) Másikat pedig nem tudnak aktiválni, mert ezen csomag kódja volt az engedélyen. -
ggabor02
aktív tag
válasz Siriusb #50087 üzenetére
Azt mondták a KÜF-nél, hogy ez nem fog menni simán. Mivel a Telenor nem tud dolgozói flottából másik dolgozói flottába átrakni. Miért???? Így első alkalommal át kell tenni feltöltősbe, majd másnap visszamenve feltöltősből a KÜF-be. Ha ez így megy, akkor hagyom az egészet a francba. 7 éve nem ezt a számot használom elsődlegesként, van korlátlan céges telefonom. A másik előfizetést egy rokonom használja, azon van rendesen forgalom.
-
ggabor02
aktív tag
válasz gingerbalm #50075 üzenetére
Ugyanígy volt nekem is a mai napon. Telefonáltam, visszahívtak. Kérték, hogy írjak emailt. Jött rá a válasz, kitöltöttem, egy órán belül itt volt a két engedély.
Holnap megpróbálom az ügyintézést.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest