Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Harness

    csendes tag

    válasz westcoastog #14 üzenetére

    Eredeti főcél:
    1. Egy elképzelt MMOFPS világ bemutatása, részletes kidolgozása, mely Sztalker alapokra építkezik.
    2. Egy elképzelt MMOFPS játék bemutatása.
    3. A világ és a játék közötti különbségek összefoglalása.

    Amire következtettem, ebből játékot lehet készíteni.
    Amire nem következtettem: moddolással is át lehet alakítani.

    Ötleted alapján új cél merül fel:

    4. MMOFPS játék létrehozása Sztalker moddolásával, átalakításával.

    Ehhez szükesége: moddoláshoz értő személy nehézségtől függően több személy akár egy csapat is. Ha nem oldható meg kizárólag moddolással és van SDK, át lehet alakítani, akár az első részt alapul véve (személyesen egyedül a Call of Pripyatot ismerem).

    Játéktér töltése
    Maga a világ egybefüggő, a megvalósításnál is ezt szeretném. Ettől függetlenül fel lehet osztani területekre. A területek közötti áthaladáskor nem probléma ha tölt, ettől nem sérül sem a világ egybefüggő térképe, sem a megvalósított térkép. A feltétel, hogy egy biztonságos védett terület elférjen, amit ellenséges csapatok megtámadhatnak, ez pedig teljesül CoP-nál, elég nagy terület, lehet több száz fős támadást indítani egy objektum ellen (a terület szempontjából).

    A San Andreas multiplayernek utánanézek mit takar. Engem főleg a világ érdekel, a megvalósítás technikai részében inkább tanácsokkal szolgálok (4 évig voltam szerveroldali programozó C, C++, Java, SQL, ESQL, jelenleg a Gépészethez szeretnék visszatérni, emellett foglalkozok írással, jelen esetben az 1. pontban említett MMOFPS világ létrehozásával).

    Azt tudom, hogy arra alkalmas beállítottságú szoftverfejlesztő idegen kódban is gyorsan eligazodik, amennyiben érdekli a téma, de ez már nem a jelenlegi területem.

    A programozási részéhez vagy egy jó programozóra, vagy egy vezetőre van szükség, ez valóban nagy téma, részemről a kooperációt tartom a megvalósítókkal.

    A szerverbérléssel egyetértek, nem lehet otthon sufnizni. Üzemeltetés és fejlesztés két kérdés, ezt az üzemeltetésre írtam, fejlesztést betársulókkal lehetne megbeszélni.

  • Harness

    csendes tag

    válasz westcoastog #11 üzenetére

    A moddolási ötleted igen remek, ha így meg lehet valósítani az nagyszerű.
    A két témát válasszuk szét. Sztalker moddolva valóban ad egy MMOFPS-t, kérdés megvalósítható-e az elképzelt világom, amit folyamatosan kifejtek itt a fórumon.

    Nagyon jól látod az elképzelésem, ahogy írod egybefüggő terület, biztonságos helyek között több 10 percnyi séta, no NPC kivéve az állattvilágot ami miatt nagyon nem biztonságos zónák között egyedül mászkálni (elfogy a skuló, hiába van rajtad hatvan kiló, vagy el se fogy...), és NPC kereskedőket.

    A világ, illetve megvalósítva játék erejét a játékosok "éppen online" nagy száma adja, aminek alsó határa ha szerények akarunk lenni is minimum 1000 legyen, így tud stabil szociális szféra kialakulni.

    "Vagy még írj bővebben, mert számomra a világ bemutatása mondatodból még mindig nem derült ki teljesen hogy most végül is mi a célod vele, az oké hogy bemutatod, de tovább?"

    Egyelőre ennek a világnak az ábrázolása a célom, amit játékfejlesztők tudnak felhasználni, ettől függetlenül önmagában is megállja a helyét. Számomra a világ megalkotása a cél, ha lehet csapatban.
    Ha valaki szeretné megvalósítani, szívesen konzultálok vele.

  • Harness

    csendes tag

    válasz westcoastog #8 üzenetére

    Multizni MMOFPS hiányában a COD4-emmel szoktam interneten, vagy beteszem a lemezt egy kis single playerhez. Neten csak mod nélkül játszok, főleg bejáratott külföldi szervereken ahol nem állítják a paramétereket.

  • Harness

    csendes tag

    válasz westcoastog #7 üzenetére

    Nem, semmiképp. A kitűzött cél egy elképzelt MMOFPS világ bemutatása, ami a Sztalker alapjaira épül. Ezek között szerepel a fegyverek védőruhák fejlesztése, különböző tárgyak keresése (Sztalkerben ilyenek a képződmények), egymás között való kereskedés, tárgyak elhasználódása, javítása, szabadonfutás (nincs jármű).
    Ami nem szerepel a sztalkerben és az alapokat adja: NPC-k minimalizálása, végleges elhasználódás, élelemszerzés (röviden: ne csak egymást gyakjuk), zónák közötti nagy távolság ami több 10 perces gyaloglással jár, nincs előre megadott feladat, a játék teljesen nyitott kizárólag a játékosok alakítják ki a játékot, nagy az egymás közötti interakció mértéke elsődleges mozgatórugó a túlélés. Védekezni kell az eléhezés és az állatok ellen. A játékosok alakítják ki a biztonságos területeket, megvédve magukat a vadon lényeitől.
    Harc: FPS rendszerű, a felek lehetnek (szerveződés szerint): egyedüli játékos, csapat(összefogás), egyéb élőlény (NPC; magányos, vagy rajban; lehet ehető, nem ehető), zónaháború.

  • westcoastog

    veterán

    válasz westcoastog #7 üzenetére

    De ha van eredeti shadow of chernobylod, vagy clear skyod akkor multizhatunk. ;)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés