Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zöldfülű

    csendes tag

    Sziasztok!

    Kérek mindenkit, hogy akit TravellTech megkárosított, az jelezze felém ezt a tényt, és írja meg nekem privátban, a konkrét összeget, amennyivel megkárosította őt a srác, vagy amit még nem térítettek meg a számára; a nevét és lakcímét (esetleg ha meg kívánja adni a bankszámlaszámát, akkor azt is, bár lehet célszerűbb inkább lakcímre kérni a pénz visszautalását.

    Valószínüleg a srác szüleinek küldünk egy levelet, amelyben felszólítjuk őket határidő tűzésével, hogy a károsultak kárát fizessék meg. Esetleg ha gondoljátok akkor magát a terméket lehet még visszakérni, amit küldtetek és amiért nem fizettek. Reménykedjünk, hogy fizetni fognak, vagy a terméket visszaküldik. Ez utóbbi esetben pontosan jelöljétek meg azt a terméket is amit a srácnak küldtetek. Ha nem, akkor ott van a lehetőség egy kártérítési per indítására. Természetesen mindezek feltétele, hogy bizonyítani tudjátok a terméket elküldtétek a srácnak. (feladóvevény esetleges értékmegjelöléssel, vagy emailváltás a megegyezésről stb, stb. amitek van.) Kérlek jelezzétek azt is, hogy egy esetleges kártérítési perben benne lennétek-e. Ennek megindítása bizonyos mértékig költségekkel jár (ügyvéd fogadása és per indítási költség ez utóbbi a perérték 6%-a ha jól emlékeszem.) A kiskorú károkozásáért ugyanis a szülője tartozik felelősséggel. Ez utóbbi változat feltételeinek még utána nézek.

    Üdv:

    "Az ember egy kupacba gyűjti össze élete minden hibáját. Így hozza létre a szörnyet, amit végzetnek nevez" John Homes

Új hozzászólás Aktív témák