- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Yettel topik
- Honor 50 - apám nevében
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gh0sT
addikt
Megosztom én is azt a kevéske tapasztalatom, amim van.
Most már több mint 10 éve nyúzok egy Suzuki robógot. Az utóbbi időben annyira nem aktívan, de régebben mindennapos közelkedési eszköznek számított nálam. Nem mai darabról van szó, ha jól tudom, akkor már ''nagykorú''. Ennek ellenére kifogástalanul működik és felveszi a versenyt szinte minden téren a mai modern darabokkal. Igazából talán a design és a hang, ami az újabb modelleknél erősebb.
Szóval: ha elromlik, akkor nem tudod megjavítani. Szétszedni gyakorlatilag lehetetlen a szükséges szerszámok nélkül. Ha valamit cserélni kell, akkor szerelő. Bár ha valaki vásárol, akkor jó eséllyel tudja, hogy bizony erre kell számítani. A meghibásodási százalék nálam nagyon kicsi volt. Általában tavasszal az első néhány használat során szoktak jelentkezni a fő problémák. Nálam általánosnak mondható a berugókar illetve az irányjelzők meghibásodása. Egyébként lehet, hogy ez csak erre a típusra jellemző betegség. Amit nagyon nehéz volt megszokni az a motor súlya: igen könnyű. Nagy szélben illetve magasabb sebességnél vigyázni kell, mert könnyű vele borulni. Mivel a kormány rész súlya sem túl meggyőző, így az egykeréken indulás általános az első pár alkalomnál. Viszont kétség kívül kényelmes. Amolyan ''úrimotorozást''' lehet vele produkálni. Csak húzod a gázt és megy.Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.