- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tothferenc
senior tag
válasz energy4ever #79428 üzenetére
Kell venni egy jo bukot 😂 en el sem tudnam kepzelni a Hornetet killerrel, imadom a Mivv hangjat 😂
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
#89309696
törölt tag
Ma reggel ismét hideg volt és mégis elsőre, fél rúgásra beindult. Lehetséges, hogy most a tele akku miatt a szívató jobban üzemel? Mert mást nem tudok elképzelni.
Vagy az előtte lévő nagy nyelezés miatt lett most engedékenyebb, mert kezd félni tőlem? -
Topikgazda
-
#89309696
törölt tag
válasz sityupityu #79454 üzenetére
Akkor a nagy menet volt jó neki, hogy olyan igazán férfiasan át tudott forrósodni az egész.
-
SoulReaver
veterán
Na, volt egy olyan jelenség a mocin, mióta össze volt rakva a blokk megint, hogy hirtelen gázra befulladt kicsit, aztán kellett neki egy kis idő, mire kipörgött...
Kicseréltük a főtengely szimeringeket, közben észrevettem, hogy a kipuf kicsit kifúj, azt is a helyére igazítottam. Bekerült egy malossi vl12 membránház, vissza tettem a gyári súbertűt, megszűnt a jelenség... Csak nem tudom mi okozta
-
Rivaul
addikt
Ma ez egy ilyen nap ahogy látom, rejtély mindenkinél Reggel hűvös volt, indítottam és elkezdett felpörögni. Rátoltam a szivatót és visszaesett rendes alapjáratra. Felengedtem és megint. Ezt jatszottam vagy 2 percig mire meguntam és elindultam. Ahogy bemelegedett abbahagyta.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
energy4ever
addikt
válasz SoulReaver #79456 üzenetére
Nalam Choi nori- dellorto karbi kombonal van olyan, hogy nagyobb gazadasra megall. De ott nagyobb a tolattyu mint a dugattyu(tulzas nelkul), szoval ertheto a jelenseg.
Mas: Ma voltam mv agusztanal, italjet meg nincsen, azt mondtak csusznak a gyartassal a virus miatt. Pedig megneztem volna.
-
#89309696
törölt tag
válasz energy4ever #79459 üzenetére
Nem ezekre szoktak szerelni ilyen keveréktároló nyomástartályt? Ami bepöffenti a benzinlevegő keveréket amíg a tolattyú felrántásával megzuhannak az áramlások a karbiban.
-
SoulReaver
veterán
válasz energy4ever #79462 üzenetére
Szerintem a vákumdobról van szó.
-
#89309696
törölt tag
válasz energy4ever #79462 üzenetére
[link]
Én mondjuk el nem tudom képzelni, hogy azon a vékonyka csövön hogyan szipkáz ki magának elegendő anyagot.
Szivattyúknál ezt szívóüstnek hívják.[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
válasz #89309696 #79464 üzenetére
Ezek hogyan mukodnek? Mikent kerul belejuk levegon kivul barmi is?
Ettol szerintem ugyan az lenne a problema. Ugye azert all le, mert alacsony fordulaton nem tud olyan erovel szivni, mert kinyillik neki a fel villag. Majdnem atfer a dugattyu a tolattyu alatti nyillason full gaz helyzetben. -
#89309696
törölt tag
válasz energy4ever #79465 üzenetére
A karbi és a membrán közé van bekötve. Nagyon nehéz kikalkulálni a tartály méretét és a cső hosszát is és lesz tartomány ahol ront a motor járásán.
Ez egy szívó oldali rezódob végül is, de jóval nehezebb hangolni, mint egy kipufogó rezót. Nagyon maximalista véglete ez már a motortuningnak.[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz SoulReaver #79458 üzenetére
Nem. Miután megírtam meg is néztem, engedtem a bovdenen és megigazítottam mindent. Hidegen elkezdi felpörgetni de most ráadtam a szivatót és utána már nem tette. Eddig nem csinálta pedig tettem ebbe a karbiba egy százast ezzel a beállítással. Annyi hogy eddig marha meleg volt. Nem zavar annyira mert abbahagyja csak fura.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
#89309696
törölt tag
válasz energy4ever #79468 üzenetére
Használni lehet, de szerintem ott már semmit nem ér, mert van rendes szívóütem és töltetcsere, a 2T-nek ugye nincs és ilyen csodakacatokkal kell kimaxolni.
4T-nél a kinyílik a világ problémát szerintem gyorsítószivattyús karbival lehetne megoldani. Nem tudom motorra létezik-e olyan, de az autóké olyanok voltak. Minden gázadásra egy kis pöcök nyomódik be és egy membrán belök egy kis benzint a torokba.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz Aureal #79411 üzenetére
Nem privát csak sorba elég sok gondot írtál sztem amiknél gyakorlatilag bár hol is lehet a hiba. El kell kezdeni kizárni. Kimérni mindent. Mivel rúgasra se indul és elektromos gondra gyanakszol így azzal kezdeném kap-e szikrát.
A vélemény meg... Nem véletlenül nem szeretik a kínai robogókat. Persze biztos van belőlük is jobb de én köszönöm nem.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
válasz Aureal #79461 üzenetére
Rivaul jól mondja, elég összetett gond van az írásod alapján. Amikor elkezdtem olvasni gondoltam önindító bajod van vagy valami hasonló, de ha rúgásra sem megy, akkor ott van más gond is. Bár mondjuk ettől függetlenül az önindító gondot nem lehet így sem félretenni, hiszen az elmondásod alapján az biztos, hogy ott sem jó valami. Csak ugye van más gond is. Igen, sorba kell menni mindenen.
A márkáról annyit, hogy elég jók a kymco-k, megbízhatónak lehet tekinteni őket általában.(#79470) Rivaul Ez nem olyan kínai, inkább talán dél koreai-hong kongi vegyes, de egyáltalán nem rosszak. És nem is olcsók. Az agility-k is pl kimondott jó darabok.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #79471 üzenetére
Természetesen ezért írtam hogy lehetnek jobbak is. Nem megbántani szerettem volna bár kit. Kymco csak az a 125 Agility van itthon de annál is érezhetően rosszabb az anyagiminőség mint más "nevesebb" daraboknál.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Aureal
senior tag
válasz Rivaul #79472 üzenetére
A licenc Honda motorikusan. Hogy miből varrják össze váz, elemek, fődarabok, alkatrészek szintjén, az más kérdés. Volt Piaggiom is (Vespa-Aprilia konszern), nyilván vannak ötletesebb szerkezeti megoldásaik és effektíve kényelmesebbek (ma pont egy 125-ös Habana Customon volt szerencsém ülni, ég és föld), de volt tavaly Agility Citym is, s a megtett összesen 6000 km alatt nem mondtam volna rosszabbnak a Piaggionál (Liberty).
De nyilván mondjuk aki egy 5 milkós Harleyt birtokolhat, ilyen szöcskékre rá se néz. Láttam már az úton pár Harleys megvető pillantását... (aztán ki tudja, lehet egyszer ők is Simsonon meg Verhovinán kezdték kölyökként).[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz Aureal #79473 üzenetére
Aki szokta hozzám hozni a motorokat ő esküszik az Agilitykre. Ha van egy olcsón azt megveszi és tovább adja mert nem igazán kell szerelgetni. Jókat olvasok róla azzal nincs baj. De nálam többnyire Minarelli ami megfordult. Ahhoz képest a vari könnyebb, dekni szintén, a gumi csövek szinte mind porladnak, a műanyagok ridegebbek stb. Ez egy 2008-as darab. Ezen kívül pár kínaival van tapasztalatom pl Mawi, Kreidler, Keeway, nah azok még elrettentőbbek az igaz. Bár a Keeway elmegy.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz molnarpeter #79475 üzenetére
Láncfűrész esetében van konkrét tapasztalatom ilyen esetre. Ott a Husqvarna mint Svéd márka, azán a Poulan ami nem kínai hanem Taiwani és a Husqvarna leány márkája. Nah azt amikor kérdeztem szakértőket hogy megvehető-e vagy sem, mert hát csak jobb mint egy xar kínai, akkor azt a választ kaptam hogy pontosan ugyan olyan szar, csak Taiwani Kinaiak gyártják
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
SoulReaver
veterán
Tettem fel videót a fura jelenségről, amit tegnap írtam. Most az, hogy nincs rajta légszűrő, ne zavarjon senkit, mert azzal is ugyan ezt csinálta. A gyújtás is szarul volt belőve. Hallatszik, hogy nem normálisak a robbanások. Első videó
Miután helyre lettek rakva a dolgok, és ma kapott egy normális légszűrő és karbit össze kötő csövet, ez lett az eredmény... Második videó Még a karbit nem lőttem be teljesen, esik az eső és nem tudok tesztelni Gyertya képre pedig kíváncsi lennék.
-
d@vee
őstag
Első féket szerelnem kell, fullra lekopott a betét és be is fogott teljesen.
A fékolajat lecseréltem, színe alapján ideje volt.
A féket szétszedtem, alaposan kitakarítottam belőle a redvát, visszaraktam a dugattyúkat, tömítést a helyére. Viszont hiába légtelenítem, egyszerűen nem reagál egyik dugattyú sem a kar behúzására. Nem fog be a fék, meg sem mozdulnak a fékpofák. Youtubeon van róla bőven videó, mindent jól csináltam elvileg. Ráadásul hidraulikus fék van a bringámon is, azt is szereltem már gond nélkül.
Kar huzogatáskor a fékfolyadék "mozog", nyit zár rendesen a kar. Alul a féknél is jön a folyadék simán, ha kinyitom a légtelenítőt.
Mi lehet a gond? A dugattyú külsején van előfordul kis karc, sérülés szerűség, de ez nem indokolná azt, hogy meg sem mozdul.
Fogóval megmozgatva szépen jön ki, megy a helyére.[ Szerkesztve ]
Ja
-
SoulReaver
veterán
Sejtettem...
A VL12 membránnal megváltozott a keresztmetszet, több kaját akar, pedig már betettem a 100as főfúvókát. Viszont azzal is csak úgy hajlandó kipörögni, ha legfelül van a tű gyűrű... Ki érti ezt?...
És csutkázás közben dadog is, ha vissza engedem kicsit, akkor meg kisimul.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
Nem tudjátok A kategória esetén mennyire érdemes saját cuccokat használni ruhákban protektorban, bukóban. egyáltalán adnak,e mert még ilyenről szó sem esett az eligazítás során, én meg nem kérdeztem
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Debilon
addikt
válasz Tamás9x #79481 üzenetére
térd, könyékvédőt adnak általában
ami higiénés problémát okozhat, azt tuti nem adnak
utána úgyis használod a cuccot, akkor meg miért ne a sajátodban vizsgáznál? nem a más által széthordott, nagy/kicsi, folyton szétnyíló tépőzáras vackokkal?
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Tamás9x
őstag
Cipő, és térdvédőn kívül mindenem van, igaz nadrág is, csak az iszonyat meleg...
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
vtommy
aktív tag
Sziasztok,
Járt már úgy valaki, hogy fékezésnél (pontosabban a fékezés után a fékkart elengedve) kattanó hangot ad ki a "kioldó" fékbetét?
Frissen cserélt brenta típusú fékbetétek produkálják ezt egy sr50 hátsó tárcsafékében. A rögzítő csap nem hajlott, és látszólag jól is tart.
Lehet, hogy várnom kellene, amíg kicsit "összekopik" a cucc? -
gaster
csendes tag
Sziasztok!
Többnyire budapesti városi közlekedésre (munkába, kis bevásárláshoz járásra) szeretnék robogót/kismotort venni. A robogókinézetű járművek annyira nem hoznak lázba, szívesebben vennék első mocinak valami motorosabb kinézetűt. Amik most szimpatikusak az Aprilia RS50 illetve Super Soco TC. A szűk keresztmetszet az a magasságom, 195 centi vagyok (mellé csak 85 kiló), nem tudom, hogy ezek kényelmesek lennének-e, erről szeretnék információkat gyűjteni.
Illetve, ha 50-esek között nem nagyon találni nekem megfelelőt, akkor a B125-ös jogsi letétele is szóba jöhet (ott találtam már Keeway RKF 125-öt is például), de persze itt is kérdés, hogy ráférek-e kényelmesen, van-e értelme nagyobb motornak városba, első mocinak nem kellene-e kisebbel kezdenem.Előre is köszönöm a segítségeteket!
F
-
macilaci78
nagyúr
válasz gaster #79489 üzenetére
A TC-t próbáltam (196 cm, kb dupla súly), kényelmesebb volt, mint a másik Super Soco, illetve nem volt rosszabb, mint a saját klasszikus robogóm (Yamaha BWS).
Más az üléspozíció, sokkal bciklisebb: előre kell hajolni a kormányért és támaszkodva tartani a felső tested, de az ülés hosszú és egyenes, így több tered van ficánkolni, nincs úgy behajlítva a térdem, mint a klasszikus robogón.
Ellenben végsebességben elmarad a benzinestől. Az én súlyom alatt kb egyforma, de a tied alatt a benzines nyer, mert az elektromosban ott a korlátozás. (A robogóm gyári, csak egy Stage 6 multivario van benne.)Ha a Super Soco TC árban is szimpatikus, akkor van itt tapasztalat Honda CBR 125-tel, az klasszikus sportmotor fazon, megy, mint a mérgezett egér és árban kb ott van, mint a TC dupla akkuval.
Még egy gondolat: a Super Soco nagyon műanyag, nagyon kopog. Lehet, a sajátom is, csak a benzinmotor és kipufogó hangja ezt elnyomja. Viszont a tanksapkám nem lóg, míg a SS töltőnyílásának műanyag kupakja már meg sem áll a helyén. (A kivehető akkus gépeket lehet magán az akkun is tölteni, illetve az ülés környékén oldalt is van töltési pont, hogy ne kellnek kivenni az akkut, garázsban kényelmesebb.)
Ami negatívum, hogy vagy akku, vagy csomagtér van a motorban, a kettő együtt nem. Bukósisak sehogysem fér el benne, ha a második akkut nem teszed bele, akkor kb egy 5 literes olajos flakon egyben belemegy.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
DJGABI
addikt
válasz gaster #79489 üzenetére
Gyorsasági( kinézetű)t azért vásárlás előtt próbálj ki, először lehet szimpi a hasalós pozíció, de egy 20km után nekem pl a nyakam, csuklóm már bánta...
Ha van rá keret inkább 125. Egy fojtatlan 50-es is földhöz tud vágni, de városon kívül azért kell a 125. Meg főleg pesten... Bár az RS50 AM6 blokkos, olyan 10LE körül, azok azért már mennek, 70-es tábla meg se kottyan neki
Keeway kénylemesebbnek tűnik szvsz, meg elég vagánynak néz ki. + RS-el ellentétben 4 ütemű, nem fog a gatyád rámenni a tankolásra
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
energy4ever
addikt
válasz gaster #79489 üzenetére
Nekem volt RS4-50-em. 179magas vagyok, es nagynak ereztem. Alig ert le a labam rola. Kizartnak tartom, hogy kicsi lenne neked. Az RKF(Duke masolat), kisebb mint egy RS.
DJGABI:
Nekem Derbi blokkos gyari 50-es RS volt. 99Km/h volt a vege.Az RKF-rol meg:
3 gyertyat beleraktak egy hengerfejbe. Amugyis szukos a hely egy gyertyaval is, nemhogy igy. Nem mernek ra megeskudni, hogy hosszutavon nem reped majd szet...[ Szerkesztve ]
-
Krisz1999
újonc
Sziasztok!
Remélem tudtok nekem segíteni.Van egy Cpi Hussar robogóm. A "kuplung" tengely ki-be mozog a kuplungal együtt és így bele ér a variátor házba. Mi lehet a hiba illetve mi okozhatta és hogy tudnám megcsinálni? Köszi előre is a segítséget. -
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #79490 üzenetére
Én is kipróbáltam a Super Soco-t, nekem marha kényelmetlen volt, nekem túlságosan hátul volt a lábtartó, szerintem hamar összekapta volna a görcs a combizmomat.... Amúgy én is 194 cm vagyok, meg 130 kg...
De a motor alig akart elindulni velem, Érden a Webrobogó (Meg rosseb tudja milyen neveken hirdet még) boltban adták oda, kis emelkedő volt a bolt oldalánál, hát lábbal löktem mint a babettát, hogy elinduljon. Elég harmatosan ment, azt mondták azért, mert 33%-on van az akku. nekem ennyi elég is volt. Tudom hogy ez a jövő, de én kivárok hogy mi lesz....Akkumulátoroknál várok valami fejlődést.... Addig meg elhoztam egy 125-ös Liberty-t. -
Rivaul
addikt
válasz Zoli bácsi #79494 üzenetére
Ez a 33-on van az akku azért nem megy elég kínos kifogás Ergo a motor már is csak 67% kapacitásig üzemel rendeltetésszerűen? Jobb esetben... Amíg ilyenekkel elő mernek állni addig ez max úri szórakozás lesz mint sem alternatíva. Kb mint ha a telefonod 33%-on már hívást nem indítana mert bocs de ez kevés hozzá... Van ilyen, de akkor már javítás szükséges.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
nagyúr
Sziasztok!
Nos, érdekes dolog kerestetik, merthogy 50ccm a max, és chopper; mivel nincs más, csak B kategóriás jogsi...
Találtam is természetesen a neten eladó ilyen motort, viszont jellemzően okmányok nélkül.
Az összefoglalóban azt olvastam, hogy igazából segéd-motorkerékpároknál ez még nem rendszerezett. Tehát akkor nem is kell az adásvételikor okmány... már ha jól értem a fórumban lévő (kereső)találatokat.
Szóval odamegyek, megnézem, esetleg rendőrségen utánakérdezek az esetleges körözésnek, és ha minden oké, akkor megveszem (nem az elsőt, ami az utamba kerül).
Jól értem?(48 évesen talán ilyen lehet az első motorom... bár a b125 miatt kacsintgatok nagyobb felé, de próbának talán nem lesz rossz az 50ccm sem)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
NYPD
aktív tag
válasz cappa72 #79499 üzenetére
50-eshez az egyetlen okmány ami kell az az adásvételi, (meg a biztosítás) hogy ha megállít a rendőr tudd igazolni, hogy a tiéd. Én mondjuk inkább rámennék a B125 helyett egy A2-re. Először én is úgy gondoltam, hogy a B125 elég, de ahogy kutakodtam hamar rájöttem hogy jobban megéri egy A2 ha utána szeretnél nagyobbra váltani, és a választék is sokkal nagyobb. Ott már ugye köbcenti korlát nincs, csak teljesítmény. A2 olyan 100k körül, B125 meg 60k, akkor már inkább az előző szerintem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...