- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz bajnokpityu #51501 üzenetére
Totál kezdőként nekem is sikerült, amikor bekanyarodás után az index-kikapcsolóval kuplungoltam tévedésből. Semmi gond nem volt, vajsimán vette a harmadikat... Azóta nem próbáltam.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Dexar007
veterán
válasz 30z.Samu #51506 üzenetére
Kuplung nelkuli valtas
Igazabol kozuton nem sok ertelmet latom,hacsak nem az a fel tized masodperc szamit,hogy eppen elered a buszt vagy sem.Give me your cum,bull!
-
bajnokpityu
félisten
válasz 30z.Samu #51502 üzenetére
ha rosszul csinálod,akkor ki lehet vele nyirni a váltót.
nagyobb motorokon a kuplung annyira kemény, hogy ha lehet megspóroltam én is a kuplungolást. több száz km egy nagy cibber nyergében estére kikészit.
először csak félig behúzott kuplunggal talnultam meg, majd pár napra rá ment üzembiztosan a teljesen kuplung nélküli váltás is.
váltó kialakítása miatt, ha jól csinálod felfele váltásnál semmi extra terhelést nem kap a cucc. az a trükk, hogy amikor pillanatra visszaejted a fordulatot,akkor kattanjon a váltó.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
30z.Samu
félisten
válasz bajnokpityu #51508 üzenetére
Hát én ezzel nem fogok játszani szerintem, az a pillanat, amíg behúzom, meg felengedem a kuplungot már nem oszt, nem szoroz.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Norbika88
senior tag
Gondolom ennek nem kellene olaj sárosnak lennie, valamint friss olajosnak?(Hátsó kerék, végáttételház+dekni)
Mi mehetett el?Ma vettem észre az olaj foltokat alatta, garanciális még holnap viszem be szervizbe.
Azt hittem először, hogy benzint öntöttem túl, de ez olaj.[ Szerkesztve ]
-
Norbika88
senior tag
-
Dexar007
veterán
40 ezresek taboraba leptem az XT-vel.: [link]
Papiron..kozben lehet persze mar 60 is,amirol nem tudok.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Csillag01
aktív tag
Hali
A gyari gariator szij 811x18.5x8 en 814 mm hosszut vettem. Gondot fog okozni vmiben ha hosszabb 3mm-el?
Idiotak ,szociopatak valaszabol nem kerek. KoszAsus Rog Phone 6
-
stefi68
addikt
Sziasztok!
Tudnátok nekem segíteni?
Vettem egy Aprilia Sportcity 50 2T robogót.
Az első villákban szerintem semennyi olaj sincs. Szörcsögő hangot ad visszafelé (felfelé) elmozdulva és semmit nem csillapít.
Olaj már megvan. Mennyiségre vonatkozó adat kellene (kézikönyvében sincs benne).
Próbáltam fellelni a neten egy service/workshop manual-t, de eddig csak 125-öshöz sikerült.
A kettőnek pedig nem egyforma a telója (100mm vs. 80mm), pedig azt reméltem.Az eddigi nyomozásom eredményeként az derült ki hogy úgy 100-120 ml kellhet száranként.
Valakinek van pontosabb adata erről?
Egy ilyen
manual is nagyon jól jönne.
Vagy esetleg tudja valaki, hogy IDE hogyan lehetne "bekerülni". Külföldi Aprilia fórumokon írták, hogy ott minden fellelhető.
[ Szerkesztve ]
◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
-
üszök
őstag
válasz stefi68 #51524 üzenetére
Van benne olaj valószínűleg,csak nem elég,azért szörcsög. Sajnos a gyártók sokszor azt adják meg feltöltési mennyiségnek mennyi legyen a légüres tér a szár tetejétől mérve. Szimeringet nem kell cserélni? Valahová el kellett tűnnie az olajnak.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
stefi68
addikt
A szár nem olajos, nincs olajfolyás, bár lehet azért, hogy már nincs is benne olaj
Igen, ahogy mondod, sokszor úgy adják meg. Láttam ilyen YT videókat, de azok mind nagyobb motorok voltak.
A 125-ös workshop manualban úgy van megadva, hogy 135 ml. A minimum mennyiség pedig 100 ml. Azért gondoltam, hogy az 50-esnél is hasonló módon adhatják meg.
[ Szerkesztve ]
◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
-
Dexar007
veterán
válasz szentkuti11 #51521 üzenetére
250-et kb,mielott szethullott.
Elvileg a mai napra kesz lesz,es akkor az evi 1500 talan meglesz.Give me your cum,bull!
-
Telda
addikt
Hali!
Milyen fagyállót rakjak az SR50 robogóba?
Eddig alu-hoz való kékes zöldszínű volt benne, de azt olvastam az nem jó bele. -
Rico45
őstag
Sziasztok!
Suzuki Sepia 50-es robogóm egymás után 2-szer is ledobta,aztán szét is marta a szíjat.(két vadi új szíj)
Mi lehet a hiba?Tárcsa kopott?Vagy mi lehet?
Üdv
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
-
stefi68
addikt
Erre a villaolaj témára valaki?
◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
-
30z.Samu
félisten
Kíváncsiságból érdeklődő e-mail-eket küldözgetek pesti műhelyeknek, hogy tudnak-e foglalkozni a kis barátommal (ugye belpiacos). Mindegyiknek hasonló a szlogenje: Bármilyen motorhoz tudunk alkatrészt szerezni és megjavítani. De sorban jön a válasz, hogy ehhez a motorhoz nem... De valahogy nem tudom elhinni, hogy csak Solymáron van valaki, aki belpiacos gépeket szerel.
Sic Parvis Magna
-
Rico45
őstag
válasz huszi.gyb #51545 üzenetére
Vajon ez jó? Nem találtam daycot!
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"