- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #51348 üzenetére
Tény, volt egy hasonló megállás, de ami nagy különbség: Nem volt emlékeim szerint fémes csörgés. És ott pörgött a motor, csak amikor húztam a gázt hörgött > nem volt gyújtás. Kicsit pihent, és azóta se volt gond vele.
Skizz: A hideg (ha tényleg hűtés hiányában történik) segíthet, bár nem jó játék... Igazad van, nagyobb gép a megoldás nagyobb tempóra.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Dexar007
veterán
Kivettem az aksit,az oldala enyhen fel van puposodva,elvittem egy aksiboltba,nem tudnak ilyet adni.DE ,ha mar veszek akkor normalisat vegyek,mert ,, ami jelenleg van a robogoban azt nem szoktak inditasra hasznalni. Ez inkabb ilyen jatekauto akkumulator. " Kep rola .: [link]
Most kiveszem szerintem az XT-bol,aztan kiprobalom azzal,hatha..
Give me your cum,bull!
-
Grillo
senior tag
válasz Dexar007 #51330 üzenetére
Nem lehet, hogy simán elfolyik valahol a karbiból vagy vhonnan a benzin, és ezért nem indul, csak nagyon lassan? Ha indítás előtt meghúzogatod a gázt párszor, nem indul jobban? Ha gyorsítós a karbi, akkor ez segíthet. 2T? Mert akkor a gyújtás nélküli rugdalás párszor szintén csodára lehet képes.
-
Dexar007
veterán
Ja,es az jot jelent vajon,hogy pokhalos a motor koruli resz? Egy fekete ozvegy befeszkelte magat a karbi melle.
Give me your cum,bull!
-
Norbika88
senior tag
Éjszaka elmentem dolgozni a robogóval, persze cégnél kint kell éjszakáznia, de találtam neki egy f@sza helyet kompresszor ház mögött, dől ki a meleg a szellőzőkön rövidnadrágban is meleg volt ott.
Reggel az egész motor rendesen meleg volt, ebben 0-1 fokban, mondanom se kell, hogy pöc-röff.Az más tészta, hogy akkora köd volt, hogy 5 méternél tovább nem láttam semmit
-
Dexar007
veterán
Na kivettem a legszurot. ( Kb 5 eves por van benne igy latszatra,raadasul foldut mellett lakott az elozo gazdaja)
Gondoltam teszek egy probat szuro nelkul,es elso rugasra gazadas nelkul beindult. Lehet,hogy ezt csak a veletlennek koszonhetem,mert elotte 20 perccel ugye beinditottam fel percre,de akkor is jo jelnek veszem,mert igazabol meg sosem sikerult ilyen konnyen beroffenteni.Give me your cum,bull!
-
addikt
Erre van megoldás (nálam is hasonló a helyzet), több olaj kell a benyába. Nem adagol eleget az olajszívattyú. Én 5 literbe teszek egy deci (50:1 vagy hogy mondják) olajat, így akárhogy "kínzom" nem ragad meg.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
DigitXT
félisten
válasz Dexar007 #51360 üzenetére
Tökig dugult légszűrővel nem csoda, hogy nem indult. Amikor nyelezed,
akkor ugye levegőt adsz neki. S ha úgy pöcc-röff, akkor egy új légszűrő
csodákra képes. Mellesleg akkor azért volt magas (1,9) a fogyasztás is.Nem szarkazmus: sanszos, hogy rendesen kitakarított (új?) légszűrővel,
tiszta karbival, jó keverékkel kevesebből is elment volna hosszú távon. -
Dexar007
veterán
válasz DigitXT #51362 üzenetére
En attol felek,hogy csak azert indult,mert meg benne volt a fel oraval elotti jaratasa.Igaz,mikor rajta volt a legszuro,akkor olyan nem fordult elo,hogy kizarolag rugasra indult volna,mindenkepp huzni kellett egy keves gazt.
Most toltom az aksit,legszurot meg nem tettem vissza,es majd 6-7 ora mulva megprobalom megint. Ha akkor indul,akkor lehet megvan a nyertes,es tenyleg annyira el volt dugulva,hogy nem kapott levegot.Grillo:Hany eves,es mennyit szeretnel erte? A mereteit kernem viszont eloszor,mert ugy lehet lenyegtelen lesz.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Köszi!
Egyebkent ma szetszedtem szinte darabokra,mindenhol kitakaritottam ahol ertem,rozsdat leszedtem, muanyagapoloval befujtam az idomokat,gumiapoloval a gumit.Most csillog-villog minden. Mehet is hasznaltautora,mint ,,megkimelt nagypapa motor".
Barami sokat szamitanak ezek a dolgok,legalabbis optikailag. Mas kerdes,hogy motorikusan lehet szar,de abba ugyse lat bele senki.[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #51362 üzenetére
Hosszú távon talán. Rövid távon anyámé 2,5L-ből jár. Igaz, az város-falu 10km.
Nap tanulsága: B@zmeg, ami működik ahhoz NE nyúlj.
Gondoltam kocsiban kicserélem a belső izzód ledesre. -1 biztosíték... Majd kicseréltem a biztosítékot, izzót, és azóta az eredetivel sem világít, valami a foglalatnál is elb@szódott egy halk csattanáska kíréretében.kcsa: Tudtál szerezni Agility service manualt? Elküldenéd?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Hát én sem értem. A 180-as Maján 4 csavar, ülés kint, hozzáférsz,
de amúgy van "szerelőablak" és a 2 csavart lehet úgy is tekergetni.
Madisonon 5 csavar, és szintén ki lehet repíteni a sisaktartót.
(Bezavarna a teleszkóp, de az nekem nincs, ill. a világítás dettó...)250-es Maján meg 8(!!!) csavar még csak a sisaktartót engedné el,
de ki kell venni a tanksapkát, a takarólemezét, a nyitóteleszkópot,
szétkapni a vezető ülést, leszedni a burkolatát, kikötni a világítást,
majd rádöbbenni, hogy az oldalsó burkolatot is le kéne venni, mert
a sisaktartó még így sem jön ki. (Hiába tekersz le még 4 csavart.)
Meg aztán van még egy pár rejtett a burkolat alatt. Nem véletlenül.Oldalsó burkolatot fogja 2 csavar, nem para! Belülről... Viszont van
további "pár", amihez vagy van szerelőablak, vagy kívülről elérhető,
majd ha már itt tartasz, rájössz, hogy az egészet még odafogja az
utaskapaszkodó. És akkor azon van a doboztartó-konzol egyben...
Persze ennek leszedéséhez először szedd le az utasülést.Na, kb. itt adtam fel a dolgot, hogy "ránézzek" a magas alapjáratra.
Összerakni amúgy már "villámgyorsan" ment. Majd legközelebb.
De most legalább megértettem, hogy miért mondják azt, hogy vmit
teljesen "le kell kabátolni" a szereléséhez. (Eddig nem láttam ilyet.) -
Mr.Peter
aktív tag
Nadrág vásárlás:
Most beszéltem a bolttal, hogy ha bemegyek, akkor tudnak-e adni mindegyik méretből egyet, hogy biztosan jó méretet vegyek, erre a nő mondja, hogy jó, hogy telefonálok, mert ezek elvannak méretezve, és ha L-es pl a méretem akkor tuti XL, vagy XXL lesz csak jó. Mondta, hogy most rendelt a budapesti üzletbe utánpótlást, mert bizonyos méretek kifogytak, de azért írjak egy emailt, hogy biztosan lekérjék az árút holnapra ha megyek. (Hozzátenném, hogy a honlap persze azt jelzi, hogy mindegyikből van.)
Még jó, hogy nem indultam el potyára, és robogóztam feleslegesen egy 30km-t.<<<KEEP IT REAL!>>>
-
DigitXT
félisten
Hát a mostani hidegben nem igazán száguldozom. Az óra még mindig
nem mér, szóval óra szerinti értékem nincs. A telefonom meg meghalt,
szóval már GPS-em sincs. Nagyon simán jár, élvezet vele motorozni
akkor is, ha esetleg a végsebessége kevés. 80-ig jól gyorsul, onnan kb.
maximális a variováltó áttétele, s csak a fordulatszám arányában megy
feljebb. Úgy tudom, hogy gyárilag ilyen: elég hamar leszabályoz.
Mondjuk nem hülyeség, mert 12-es kerekeken a 110 is bőven sok.
Viszont (majd) kíváncsiságból lehet, hogy veszek bele Dr. Pulley görgőt.Ui: amikor "száguldoztam", akkor sem mentem 100 fölé, a GPS szerint.
-
DigitXT
félisten
Oszt' mivel? Most olyan telóm van, ami 640x480-ban tud felvenni...
Aztán marhanagy eksön lenne levideózni az órát. Ahogy áll. Pedig bizisten
gondoltam rá, hogy trollkodásból megcsinálom. 0-80 GPS szerint 11 mp.Ui: eegen, gondoltam is, hogy inkább a másikba kéne átvinni a témát.
Ott ON.[ Szerkesztve ]
-
Peczek
aktív tag
Tisztelt fórumtársak: 2016 tavaszától dugódíj lesz Budapesten. Nos, mivel én (szinte) csak munkába járásra használom a robogómat (de azt mindennap 2x keresztül a városon), nem felesleges kérdés: motorok (és robogók) számára ingyenes lesz-e, vagy nekünk is fizetni kell ?
Információ: a Wikipédia szerint Londonban a kétkerekű járművek után nem kell dugódíjat fizetni. Ja, és 2016 tavasza csak 1,5 év, nem is 2.
Ennek függvénye, részben, hogy beruházok-e egy normálisabb (nagy)robogóba, vagy lehet, hogy marad, ami most van (ha úgy sem tudom majd használni, vagyunk egypáran, akik számára a motorozás / robogózás nem hobbi, hanem főleg közlekedés).
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Peczek #51383 üzenetére
Ez a kérdés bennem is felmerült. Szerintem EZEK-től kitelik, hogy mindegy egyes rendszámos járművet használótól szedjék a sarcot: a nemzetközi példák nekik nem relevánsak (tudod, unortodoxia). Ergo lehet, hogy csak SMKP-ra nem vetik ki, mert azon (még mindig) nincs rendszám, csak alap felállásban azokat sem "akarják" majd beengedni az inkriminált övezetbe. Kérdés, hogy rendszám-felismerő kamerarendszerrel hogy akarnak védekezni a rendszám nélküli SMKP-s
vagy annak látszó motorosokellen... Vagy bevezetik addigra a rendszámot? Nem tudom. (Külön felsorolták, hogy alternatíva a tömegközlekedés, meg a kerékpár. Meg kutyagolhatsz is persze. Vagy fizeted a napi extra-sarcot. Mikor munkahelyre mennél, hogy a fél fizetésed amúgy is befizesd nekik adóban. Persze olyan üzemanyaggal hajtott járművel, ami üzemanyag árának fele szintén adó. Nem akarok politizálni, szóval ha mégis sikerült, nos mindenkitől elnézést.)[ Szerkesztve ]
-
Peczek
aktív tag
válasz DigitXT #51385 üzenetére
Ha a kétkerekű jármű is fizetős lesz, akkor a robogóra is bevezetik a rendszámot, az tuti (ez eleve a levegőben lóg), ha mégsem, akkor én maradok a SMK-nál.
Ha minden fizetős lesz, akkor átülök a kerékpárra (bár a napi 22 km-től biciklin már elszoktam), a BKV-t ha lehet, nem kezdeném újra.
Azt azért meg kell jegyezni, hogy a dugódíjat a négyes metró támogatásáért vállalta be - a jóval korábbi - városvezetés.
[ Szerkesztve ]
-
Peczek
aktív tag
Valamit kell, hogy tartalmazzon, különben: megkaptuk a pénzt a metróra, cserébe az összeg: 1 Ft/nap, vagy a hatálya (területe): három db. utca az V. kerületben oszt kész.
Bár azt nem pontosan értem, hogy miért csak akkor támogat egy metrót az EU, ha cserébe kitiltjuk az autókat a városból.
(a válasz: talán mert különben a kutya sem használná, jelenleg ugye csont üres a 4. metró)
-
30z.Samu
félisten
Sziasztok! Megjött minden, amit rendeltem, köszi ezúton is Huszinak! Még egy fórumtárssal futottam össze élőben is. Alig várom, hogy kipróbálhassam élesben is a cuccokat.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Dexar007
veterán
válasz huszi.gyb #51375 üzenetére
Most nem tudom ,meddig hagyjam allni,hogy biztosan kijelenthessem,hogy ez volt a problemaja?
Lehet ma nem nyulok hozza,es majd csak holnap,kb 36 ora allas utan probalkozok megint. Mondjuk a karbit addig kitisztithatnam,mert hidegen nyelgazon befullad tovabbra is.
Lehet szijat,gorgot is cserelni kene,mert a legszurobol itelve,nem kicsit volt elhanyagolva a motor.Give me your cum,bull!
Új hozzászólás Aktív témák
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...