- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Norbika88
senior tag
válasz Norbika88 #51518 üzenetére
Nem vittem vissza robogót a szerelőhöz, meghúztam a csavarokat, letörölgettem azóta nem látok szivárgást.
Most két lehetőség van vagy nincs már benne olaj, vagy megszűnt.Kedden leengedem ami van benne és kiderül.
Kérdés hogy ez jó lesz e bele? Gyártó 10W40-80W90 ig irja. -
üszök
őstag
válasz huszi.gyb #51547 üzenetére
Ez kell szerintem. Malaguti Phantom Max 250-re kell. Mindenhol 836x22,5-öt láttam méretnek.
Nem sürgős kell még pár dolog.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
30z.Samu
félisten
Sic Parvis Magna
-
wolfnet
tag
Na a nagy "rendőrségi ellenőrzés" lázból én is kaptam tegnap. Megvolt életem első nagy motoros közúti ellenőrzése. Tiszták vagyunk.
Privátban érdeklődj! :)
-
30z.Samu
félisten
Én belemerültem picit a jogsi-motor vásárlás témába. Hát...elmennek a fenébe odafenn! Hiába olcsóbb a B125, méreg drágák a 125-ös motorok és tök mindegy hogy robogó vagy váltós. A2 az SOS-nél 73k körül van és 250-es, 400-as robogók jóval olcsóbbak, mint a 125-ösök. Ez a durva, olcsóbban jövök ki, ha lerakok egy A2-t és utána veszek annak megfelelően motort.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #51562 üzenetére
Inkább ez lesz...A2+ valami motor, azt még nem tudom mit. Mert el kellene döntenem, hogy első sorban mire is kell. Kényelmes, hogy nem kell váltani és szeretek is pakolászni rendesen, tehát valami csomagtér kellene. DE! Van 1-2 olyan motor ebben a kategóriában, amit szívesen birtokolnék, pl egy Inazuma 250-es vagy egy Bandit 250. A robogó lenne a legpraktikusabb, de még nem döntöttem el mi volna a jó. A városban nyilván nem száguldoznék 150-el (csuri ), a városban lévő váltogatás+kuplung-fék kombó nem tudom mennyire megterhelő/idegesítő.
Sic Parvis Magna
-
wolfnet
tag
válasz Dexar007 #51560 üzenetére
Jajaja hát ezt használtam ki az SMKP 100cc-s robogómnál. ~1év, ~8e km úgy hogy senki se kérdezte meg van-e jogsim, miért nincs rendszám, stb stb. Oké B+SMKPbizti vót.
Jogsi nélküli vezetésre jó példa egy cikk, talán TC-n olvastam, hogy a motorkerékpár használók több mint a fele, majdnem 70%-a jogosítvány nélkül vagy nem megfelelő kategóriával vezeti járművét. Faja. De ez a nálunk működő kaki rendszerben valahogy érthető. Velem is leállhattak volna b@szakodni pár dolog miatt. Ismerősömmel mentünk, őt megbüntették, "hatósági jelzés nem olvasható" címszó alatt. (Felfele álló rendszámtábla. xd ). De pl nála sem foglalkoztak a 120dB-es kipufogóval, stb stb, csak ami nagyon muszáj.
Privátban érdeklődj! :)
-
DigitXT
félisten
válasz wolfnet #51564 üzenetére
Azért ehhez annyit hozzátennék, hogy HA nem érvényes a biztosítás?
Mert nem SMKP. Akkor nagy sz*rba lehet kerülni. Ismerősöm vett egy
kocsit, de biztosítást még nem kötötte meg. Vitte haza. Benézett egy
jobbkezet (1 órával a vásárlás után): totálra törte az autót, lepattanóból
meg még egy pár (értékesebb) parkoló autót lezúzott, biztosítás nélkül.
Oké, a MABISZ ilyenkor téríti a károsultakat, de utána "behajtás lesz"!
Meg persze kártérítési per, meg minden. Szóval tönkretette az életét...
Jövedelme nem nagyon van. De ha lesz, hát majd szépen levonogatják.Fizet, mint a Nagy Durranás 2 elején Topper Harley, a vadászgép után?Álszent duma, mert én is megjártam ezt az utat (bár jogsim volt), de...
Nem kívánom senkinek! Hülye volt, és megszívta: nem kicsit, nagyon![ Szerkesztve ]
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #51565 üzenetére
Igen, a robogó a legpraktikusabb, mondjuk ebből kiindulva vizsgázhatnék robogóval is...
#51570) DigitXT: Na igen...az A2-nél gondolom kezdek mindent elölről, KRESZ, elsősegély stb. Vagy ebeb is számít valamit a B jogsi?
(#51567) huszi.gyb: Ami késik, nem múlik. Már szedem rá magam, hogy nyomjak egy Freeride-ot, nagyon nem tudok eltévedni. Ha mégis, ott a gipsy.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #51569 üzenetére
Nem érdemes, mert az lekorlátoz, ha - később - mégis lenne egy váltós géped.
wolfnet: +1. Én is ezért váltottam a Majára, noha a SYM jobban egyben volt.
De ugye akartam rá rendszámot, csak olyan árban volt: akkor nem kell megvenni.
Mint a futár, akit 100K-ra büntettek, mert nem volt rendszám a 125-ös Majáján.[ Szerkesztve ]
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #51568 üzenetére
Of course. Én is azért csináltam, mert mindenki csinálta. Megúsztam, mázliból vagy őrangyallal azt nem tudom. Épp azért adtam el, mert nekem nem hiányzott az örökös feszengés amikor rendőrt láttam.
@szerk: nekem is meglett a jogsim A2-re, nem akartam eladni pumbát, de azt mondták rá hogy 150 lenne a rendszámoztatása.... 160at ért a vas.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #51562 üzenetére
2003 óta járok autóval, egy igazoltatásom volt (az se volt az, valami szökött rabot kerestek félreálltam, benézett, és mehettem tovább), 2007 óta motorral, egy se volt.
Nálam is elvileg minden rendben, de hiányzik a fenének. Viszont láthatóan kb. ennyire veszélyesek ezek a kampányszerű igazoltatások, pedig olyan helyen járok hazafelé, ahol kampánykor mindig kint állnak a fakabátok.
-
Telda
addikt
Dellorto 12 karbiban lehet a benzinszinten állítani?
Mert lassan csöpög a túlfolyó. -
huszi.gyb
senior tag
Na én is több trafi előtt mentem el, mint ahányszor igazoltattak...
Tesómat 2x fogták meg 50-es robogóval kb fél év alatt... Azóta (+fél év) nem állították meg.
Anyámat robogóval 1x, nem indexelt.
Engem csak kocsival, 2x, abból az egyik bulizás után volt, papírok ellenőrzése+szonda. Annak az ellenőrzésnek örültem.
www.dongosofor.hu
-
Dexar007
veterán
Nekem altalaban minden evre jut egy rendoros sztori.
Egyszer robogoval "majdnem" kifordultam elejuk,kicsit megcsuszott az elso kerekem,de semmi veszes,erre a keresztezodes utan megallitanak,es adnak egy 5 ezres csekket. Az anyosulesen ulo rendor olyat szol, hogy ,,halalfelelmem van maga miatt". Ez a mondat beleegett az agyamba.
Aztan volt egyszer mikor a 125-ös motort hajtottam erdoben 50-es papirokkal,vasarlas utan 4 nappal (!) egy civil ruhas rendorbacsi az erdo kozepen (!) megallit a kis opel astrajaval felmutatja a jelvenyet,es megkerdezi,hogy hany kobcentis. Mondom 50-es. Lehajol, 125-ös felirat ott a hengerben lobetukkel. Erre ,,Megkerdezem meg egyszer,hany kobcentis?" Mondom ,,50-eskent vettem". ,,Rendben,adom a csekket". Itt mar minden mindegy alapon beprobalkoztam a szokasos szoveggel .: ,,Nem lehetne valahogy maskepp megoldani?". Rendor elgondolkozik,es .: ,,De, adok egy 5 ezres csekket mert nem volt vilagitasa".
Harmadik,szinten ugyanezzel a 125-ös DT-vel.: Kiscsiko tanulo rendor,sapka,melleny es rendorauto nelkul ,all az ut kozepen es elkezd kalimpalni a kezevel,de nem ugy ahogy normalis rendorok szoktak,hanem ahogy az idiotak. Hmm mondom valoszinu,hogy rendor,de mi lenne ha nem allnek meg? Eloszor lassitottam,aztan nyelgaz es az elso keresztezodesnel jobbra le a foldutra.Tukorbol latom,hogy a kiscsiko szalad a kocsijahoz,es meg 2 ember is koveti.Ajjaj mondom ez erdekes lesz,de folduton ugyse tudnak mit kezdeni velem. Par szaz meter utan kiderult,hogy a foldut vegen meh telep van.Amit nem lehetetett kikerulni,se a tuloldalan kimenni. Leallitom a motort,varok egy kicsit,hatha nem lattak meg. De...meglattak. Civil 5-ös Golf-ot leparkoltak a földut elejen,a 3 rendor pedig elkezd a mehtelep fele setalni.1 idosebb es 2 csiko,az egyik csiko volt a kalimpalos. Az idosebb elkeri a papirokat. ,,Hany kobcentis?" ,,50." -- Ekkor mar nem volt benne a hengerben a felirat --- Kerestek itt ott a dolgokat,de nem tudtak semmit rambizonyitani. Kerdezi az idosebb,hogy miert nem alltam meg,ha minden papirom rendben van? Mondom ,,nem tudtam,hogy rendor". Visszaadtak a papirokat,kerdezem toluk,hogy akkor most mi lesz? ,,Semmi,majd kap egy ertesitot". --- Nem kaptam.
Give me your cum,bull!
-
Saskakas18
tag
piaggio liberty 50-nek mennyi az átlag fogyasztása illetve hány literes a benzin tankja?
Segítségeket köszönöm előre is.
[ Szerkesztve ]
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
-
Mr.Peter
aktív tag
Engem eddig csak autóval igazoltattak.
Friss B jogsi, nyaralásból hazafele jöttünk.
Kb 500km óta nem álltunk meg, de tényleg, csak körforgalmakban lassítottunk. Erre este 11 kor egy kis 1000 fős faluban, az egyik kereszteződésben ki van rakva egy STOP tábla. Nagyon nem akartam megállni, de kb. 5-10km/h ra visszalassítottam, és körbenéztem, persze, hogy senki nincs ilyenkor az utcán. Indexeltem, majd kikanyarodtam. Egy méretes fűzfa alatt lapultak a kékek.
10-15 méter múlva hirtelen a Need For Speed Hot Pursuit-ban találtam magam. A középső visszapillantóban a már jól megszokott kék/piros villogást láttam. Már nyomtam is volna a gombot, hogy kidobjam a szöges drótót, , de aztán leesett, hogy ez most nem egy játék.
Lehúzódtam. Igazoltatás, szondáztatás, 10centis repedés firtatása, a szélvédőn, stb.
Aztán bekérdezte, hogy tudom-e miért állítottak meg. Persze nem ugrott be a tábla.
Mondta, hogy vagy 5000HUF, vagy 2 büntetőpont. Az 5000-et választottam.
Később kiderült, hogy a szemetek beírtak 3 büntetőpontot, a stop táblára hivatkozva, illetve szabálytalan előzés indoka miatt. NA ez milyen már? Nem is előztem senkit.Más:
Meg volt életem első karbi tisztítása, és hajtóműolaj cseréje.
Szép fekete az olaj, és kis törmelékek is voltak benne. Átöblítettem egy kis új olajjal. Felül töltöttem, és alul vártam míg kijön. Ezzel a módszerrel sikerült még egy kis fekete olajat gyártani.
A karbit benzinben fürdettem, sűrített levegővel fújkáltam.(Egyébként belülről makulátlan volt, csak kívülről volt rajta 2mm-es trutyi.
Minden rendben ment, és összerakás után pár másodperc indítózás után már indult is a motor.
Kérdés; A karbi alján lévő csavar mire szolgál, azon kívül, hogy ha kinyitom akkor ömlik a benzin?<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Mr.Peter #51578 üzenetére
Pont arra a célra szolgál a csavar:
- itt tudod (mondjuk téli leállításkor) leüríteni az úszóházat;
- itt tudod kívülről az úszóház benzinszintjét ellenőrizni: a fekete csövet lehúzod, rádugsz egy átlátszót, és felfelé hajlítod, egészen függőlegesbe. Kinyitod a csavart, és már látod is a karbi mellé állított csőben a szint magasságát. Aztán ne felejtsd el vissza zárni, és az eredeti slagot rátenni.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Skizz
addikt
Tactba/Dioba milyen a legerősebb izzó? Nem találok sehol normálisat a körnéken. Most 25w-ossal küzdök, közvilágítás nélkül kevéske.
-
szentkuti11
addikt
válasz Saskakas18 #51577 üzenetére
2T vagy 4T?
-
Bogyó bá'
nagyúr
35W-os létezik, de az se ér guriga taknyot se. Onnan tudom, hogy a Csótányom gyárilag 25W-os Dio izzóval volt szerelve, ezt cseréltem 35-ösre, majd miután 40-nel sem lehetett este biztonságosan közlekedni, így az egész lámpaházat lehajítottam, vateráztam egy 35 (!!) éves Jawa 350 (638) kerek lámpát és szereltem bele egy szintén 35W-os HS4-es halogén izzót. Most 90-nel simán tudok menni tompított mellett, szóval bőven jó. Mondjuk nálad ez a megoldás nem játszik, hacsak nincs kedved a foncsort kireszelgetni a foglalatnak megfelelően.
Ha erre gondolsz:
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Saskakas18
tag
-
-
DigitXT
félisten
Xenon projektort rá... Amúgy én most ~110W-tal világítok a nagy Maján:
úgy terít kb. mint egy autó, gyönyörű levágással, ahogy kell (nem vakít).
Gyárilag csak a H7-es volt tompított, elég nagy vakfoltokkal: az gázos volt!Szerk: persze teljes fényár a PASSING gomb megnyomásával 170W. Na,
az már vakít, mert a refi része pont a levágott részt tölti ki, és messzire lő.Hogy mit kéne reszelgetni? Kb. a komplett lámpatestet. Nem csak a wattok
számítanak, hanem az, hogy nem össze-vissza kéne szórni a fényt, hanem
célzottan oda vetíteni, ahol látnod kéne. Ti. az útra! Egyrészt ugye, hogy ne
vakítsa a szembejövőt, másrészt, hogy ne vesszen kárba az a nagy fényerő.Egy szar lámpatestbe egy erős izzó, akár xenon ugyanúgy szar marad.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Szerinted az én 125-ös gépemen mit keresett egy ilyen (25W-os) izzó, amikor azért 90-95 -tel képes menni? Japánban éjszaka nem motoroznak?! És tuti az a gyári izzója!
Arra gondoltam, hogyha van türelmed (és műanyag a foncsor!!!) akkor nem volna nagy ügy "helyet csinálni" egy HS4-es halogén foglalatának. Viszont az jobban melegszik, lehet megolvasztaná a műanyagot.
szerk: modjuk az elektromos gondjaim ekkor kezdődtem, mert a gép teljes elektromos rendszere (generátor, fesszabályzó) megegyezik a régi 50-es Dio-éval, (60W PMPO ) így hamar kifogytam a szuflából. DigitXT topictárs baráti segítségével LED-esítettem a műszerfalat, meg egy brutál nagy akku ment a gépbe, így lett elég a csak a villany (országúton még egy GPS-t is elvisz, de városban, kis fordulaton nem sokáig járnék vele, az tuti)...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Skizz
addikt
Magyarul cseszhetem.
-
2thletme2day
őstag
Üdv mindenki.
Pár hónapja vettem egy 97-es karbis Gilera Runner 50-et. Jól megy a kicsike de nem olyan régóta elkezdte azt produkálni, hogy olyan 60-as tempóig nagyon faján gyorsul de aztán elkezd gyengülni és ha ráhúzok egy kövér gáz mert valami miatt gyorsítani kell akkor elkezd fulladni és mélyebb lesz a hangja. Aztán ha átesik egy holtponton akkor utána már megint ugyan olyan jól gyorsul mint előtte. Néha gázos ez így egy lámpánál való elindulásnál amikor kilövök mint a rakéta aztán meg megtorpan a motor mert nem akar tovább gyorsulni. Mi lehet a problémája? Gyertyát nemrég cseréltem csak pár száz kilométer van benne.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
-
szentkuti11
addikt
válasz Saskakas18 #51583 üzenetére
Nekem 3,5-4-et simán megevett.
-
Saskakas18
tag
válasz szentkuti11 #51590 üzenetére
és a tankja az hány literes nem tudod? Illetve amikor besárgul a tank jelző, akkor mennyi liter benzin van még benne? Vagy inkább úgy kérdezem, hogy hány km-re elegendő? Mert semmi gyári leírást nem találtam róla.
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
-
huszi.gyb
senior tag
-
szentkuti11
addikt
válasz Saskakas18 #51591 üzenetére
Nem merek már megesküdni rá, de 5 liter körüli a tankja, ha felvillan a narancssárga, onnantól 20-30 km-en belül tankolni kell.
(#51592) huszi.gyb: El. Nem tudok rendesen motort teleltetni, szezon végén eladok mindig, ne nálam pukkanjon le.
[ Szerkesztve ]
-
wolfnet
tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szentkuti11 #51593 üzenetére
Ez is egy megoldás, amíg nem buksz rajta sokat. De vannak olyanok, akik vállalnak motor teleltetést 1-2 tank benzin áráért.
www.dongosofor.hu
-
wolfnet
tag
válasz szentkuti11 #51596 üzenetére
Igen... ha amúgy nincs garázsod és erre a kb 4-5 hónapra kibérelnél egy garázst a számára az elég drága és felesleges költség lenne. Az eladás az azért is jó, mert mindig új és izgalmas lesz a kövi szezon. Viszont szerintem a legrosszabbkor adod el és veszel. Szezon elején a legdrágábbak, szezon végén a legolcsóbbak a mocik.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #51598 üzenetére
Az Address-nél kimentél Japánba, mielőtt megvetted?
Sic Parvis Magna
-
Dexar007
veterán
válasz szentkuti11 #51598 üzenetére
Hat a Kymcot amit vettem,azon nem tudtal volna igazi hideginditast tesztelni.
Mert ha csak 8 orat allt,akkor elso rugasra indul.De ha mar egy egesz ejszakat,akkor 100-ra kb. Mindket esetben ugy tunik,hogy hidegen indul,aztan otthon jon majd csak a csodalkozas.
Egyebkent holnapra ha minden igaz mar tenyleg keszen lesz.Berendeltek azt az alapjarati fuvokat,es 4 napja nem kapta meg a szerviz..Valamiert amugy ugy erzem,hogy ennyibol nem lesz megoldva a problema,es furni kell.Give me your cum,bull!
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- DXRacer használt szék eladó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!