- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfnet
tag
válasz szentkuti11 #51150 üzenetére
& @kcsa: igaz! A csomagtartómba befér az 5 literes kis omv színű kanna amit vész esetére vettem. be is teszem. Viszont ez hogy nincs üzemanyag visszajelzés, meg benzin csap csavargatás van, ez borzasztó. Eddig mindkétszer a hatoson fogyott ki 100-nál az üzemanyag. És akkor gyorsan kikuplungolsz, vészleállítasz, és elvitorlázol az út szélére. D
Privátban érdeklődj! :)
-
-
30z.Samu
félisten
Jó reggelt! Ma hajnalban valahogy jól esett motorozni, most nem csak azt éreztem, hogy "ezzel gyorsabban beérek, azért ülök fel." Élveztem, hogy gurulhatok még akkor is, hogy tudtam, hogy a boltot megyek nyitni. Legszívesebben le se szálltam volna. Többségben ilyenkor a világomról alig tudok, szerintem közrejátszott, hogy most 1 órával korábban elmentem aludni és kicsit kipihentebb voltam.
Sic Parvis Magna
-
mormota
senior tag
görgőkkel kapcsolatbak lenne kérdésem:
Aprilia SR 50 Stealth 5,5 gr 15×12 mm a gyári méretekJelenleg nem tudom milyen van benne, szétszedni nem akarom.
melyik súlyú görgő hogyan befolyásolja a gyorsulást, végsebességet?
milyet tegyek bele, ha azt szeretném, hogy viszonylag jól gyorsuljon lámpánál, és menjen kb 60-at?városi használatra használom, azért ez a két szempont a lényeges: ne hagyjanak ott az autók a lámpánál, és ne gyaluljanak le menet közben se.
köszönöm a válaszokat
Illusztrálok, tehát vagyok
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51157 üzenetére
Király! A robogózásban ugyan ezt imádtam. Felülsz rá, szállsz szabadon.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51162 üzenetére
Az a helyzet, hogy nagyon jó dolog végre nem "megalázva" motorozni. Nyilván arra gondolok hogy nem tipornak el a járművek a föld színéről, nem röhögnek ki ha felveszek egy rendes motoros kabátot az smkp-mra, és a többi... viszont ezzel a géppel máshogy mész. Szóval nem mondanám egy ilyen laza szállásnak az egészet. Én úgy robogóztam pl a városunkból a szomszéd falukba (nagyszülőkhöz, barátnőhöz stb stb), hogy gyakorlatilag kerékpárúton, kertek alatt, 30-40 el rotyogtam, nézelődtem, nyitott plexi, érzed az illatokat, uh bejött egy nyárfa szösz, jólvan majd kimegy... érted. Felülsz erre a vasra és országúton mész el a kis faluba 100-al, élvezed hogy nem akarnak eltiporni, kicsit odafigyelnek rád, és eleve figyelsz mint az állat nehogy meghalj.
A robogózás az egy király dolog, és egy 250-es burgit egyszer még fogok venni az is ezer százalék!!
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51164 üzenetére
Persze, ha összefutunk egyszer kipróbálhatod a bálnát. Amúgy mindkettő egy élmény. Én nagyon nagyon vártam a váltót... sokszor agyhalált kaptam a cvt váltótól, mert nem mindig akarna az ember nyomaték maximumon közlekedni, illetve sokszor jól jött volna üresben gurulni. Egyébként imádtam vele közlekedni. Meg biztos sokat javul ez is, ha picit erősebb engine van mögötte, ami alul is nyomatékosabb. Nekem az állandó pörgetés miatt fájt a szívem csak.
Privátban érdeklődj! :)
-
30z.Samu
félisten
válasz wolfnet #51165 üzenetére
Nekem most egy 2008-as Address van, 4T injektoros. Az 50-55-öt simán viszi minden erőlködés és sz@rrá pörgetés nélkül. Ha 60-65kmph a cél, ahhoz viszont már tényleg jobban kell tekerni a gázt. Városi közlekedéshez ez a motor ideális, mert 50-ig tényleg dinamikus. Az persze már kérdés, hogy az autósok 50-es táblánál is mennek 80-nal...
Sic Parvis Magna
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51166 üzenetére
Nya igen. Ezért volt egy 100as honda leadem. Kb 3 hétig bírtam azt hogy mindenki miattam ideges. De komolyan képesek voltak képtelen helyeken megelőzni, mert a 50es 4T-s robcsimmal 43-al tudtam felmenni a dombon és nem tudtak mögöttem még 10másodpercig 43-al menni. Ezért bevállalnak egy tök veszélyes manővert. Másik hogy mindenki halál idegesen és pofátlanul viselkedett velem, amit szintén nem tudtam hova tenni. Aztán lett a honda, amivel a város táblán belül nyugalomban szálltam.
Privátban érdeklődj! :)
-
hori-zoli
tag
válasz 30z.Samu #51168 üzenetére
Ki is előz, nyugodj meg!!! De hogy??
Engem egy idióta autós úgy előzótt meg a múlthéten, hogy alig pár centire ment el melletem!! A szar is keresztbe állt bennem, pedig 65-el mentem az Aerox-al. Persze, szembe jöttek, azért centizet ki annyira!!
Aztán a vasútnál sorompót kaptunk, és ráförmedtem a faszsága miatt.
Annyit válaszolt, hogy jöttek szembe, azért ment el melletem olyan szűken.Azóta úgy motorozom, hogy az autóknak megfeleő bal keréksávban megyek, mint ha autóban ülnék! Így rendesen kikerülnek, ha tudnak!!
-
wolfnet
tag
válasz hori-zoli #51169 üzenetére
Hja, na meg amikor a kamionos előz meg így a 62-esen amiközbe 80al robogózok és oldal szél is elég intenzív. Azt hittem meghalok... erősen fékeznem kellett, és szinte a jobb oldali záróvonal/útpatkára húzódtam le teljesen, mert ahogy ment el a nyerges mellettem sávon belül a kerekei majd be szippantottak, utána pedig megdobott a szél. Nem sokon múlt az életem.
Privátban érdeklődj! :)
-
30z.Samu
félisten
válasz hori-zoli #51169 üzenetére
Nekem is volt olyan, a féket meg a dudát valahogy megtaláltam kapásból lelkes anyázás kíséretében. És akkor még nyitott volt a sisakom, szóval szerintem hallotta is. Ha normálisan közlekedik az ember, akkor van életveszélyben, esküszöm.
Más: Kékestetőn már havazik. Ide ne merjen jönni karácsony előtt! Akkor szépen essen szép nagy pelyhekben. Egye fene, a szilveszter is belefér, aztán tűnés! Motorozni akarok
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
hermanyi
őstag
válasz hori-zoli #51169 üzenetére
Ezt én úgy oldom meg ,hogy a szaggatotthoz közelebb megyek és nem a sáv közepén vagy szélén robogózom. Sajnos ha jobbra tartasz akkor nem tud elviselni maga előtt hiába tartod a 70 es tempót.
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #51168 üzenetére
Szedjen hangyát bokszkesztyűvel.
wolfnet: nagyobb ccm esetén bőven nem arról szól a CVT, hogy végig nyomatékmaxon motorozol. Ott vált: oda akkor pörög a motor, ha nyelezed. Bármely gázállás, ami kisebb a nyélgáznál, szükségképpen alacsonyabb fordulatszámot jelent. Az, hogy egy 50-est, vagy 100-ast folyamat nyelezni kell, hát istenem: egy 150-est, 180-ast, 250-est már nem, vagy 400/500-ast már nagyon nem. De ezt írod is, feltételezésképpen, nos megerősítem: ha van kraft, akkor teljesen kulturáltan lehet közlekedni a CVT-vel. Nem csak züüüüüüm...
Btw. engem pont ezért irritáltak annak idején a robogók, mert mint a STIHL fűrész... Nem is vettem 50-est. 125/150-nel kezdtem: az 50 4T poénnak jó volt bérelni, a rutinpályára járni, de köszönöm nem, Budapestre napi közlekedésre, nagyon "türelmesnek" kell lenni, hogy valaki ne élje meg állandó életveszélyként...
Most is írjátok, hogy kit, hogyan tolnak le, előznek meg: azért egy 125-ös jóval biztonságosabb ebben a tekintetben. De, hozzáteszem DE! Azt sem veszik nagyon komolyan... Ha valamit komolyan vesznek, az a hangos kipufogós xenonos gyorsan haladó beöltözött motoros. Akkor mindegy, hogy CVT, vagy manuális váltó: mennek félre az utadból, ha kell, letolni meg ugye esélyük sincs, mert mindig te vagy a gyorsabb. Ennek a stílusnak is megvannak persze a buktatói, amikor az ember azt hiszi, hogy mindenek felett áll, még a fizika felett is, és egyszer csak kimegy alóla a motorka. Nem akarok célozgatni, de... Jártam így.
[ Szerkesztve ]
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #51173 üzenetére
Nekem sincs bajom a CVT-vel, kényelmes úgy a közlekedés. "Ha valamit komolyan vesznek, az a hangos kipufogós xenonos gyorsan haladó beöltözött motoros."
Amikor elgurul a gyógyszer és ellenállást nem tűrően nekiállok megelőzgetni a tötymörgőket, szerintem először azt se tudják milyen rendezvényen vannak. Olyan hamar felkúszik az az óra 50-ig, hogy csak na. Biztos azt gondolják, hogy nem normális ez a fazon, hogy egy 50-es robogóval így űzi az ipart. Vagy biztos 125-ös... Azért ésszel próbálom csinálni, de akkor is volt már, hogy kicsit meleg volt a pite, nem voltam biztos benne, hogy vissza tudok menni a sávba. Tényleg, ezen a héten még nem is volt ilyen. Úgy fest, sikerül betartani, hogy kulturáltan közlekedek...[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
hermanyi
őstag
válasz DigitXT #51173 üzenetére
Pedig egy jobb fajta 50 es 2T tud meglepit okozni . Tény ,hogy egy 125-250 az más . A nagyobbhoz meg agy is kell nem kevés . Én anno azért ültem át 50 2T re mert megjött szeretek élni na .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Dexar007
veterán
válasz 30z.Samu #51174 üzenetére
Vagy azt gondoljak,hogy ,,mennyeeh bazmeh a szaroddal" -- En ezt szoktam,mikor kocsiban ulok.
A gyori kymcostol megkaptam a szervizfuzetket. Ami inkabb ilyen munkalap feleseg. 2008 vegen volt benne 2540km,ekkor hatso kerek csere tortent mert lotyogot.+Egyszer volt olyan,hogy nem indult se hidegen se melegen,erre azt irtak,hogy ,,karbi pucolas".
Ja es fojtas kivetel is volt 2008 vegen.
Tovabb vagy nem gyujtotte a lapokat,vagy nem szervizelte.Az uzenet.:
"Meg vannak a papírjai a motornak.
Mellékletben a fontosabbak.
Ezen kívül van hozzá egy használati utasítás, és egy
javítási kézikönyv. "Bizakodo vagyok most nagyon.-Ugy mint eddig.
Igazabol az a gond,hogy Mo-n olyan robogot talalni,ami nem kulfoldrol lett behozva,es aminek ismert az eloelete, szinte lehetetlen-- Nekem egyszer sem sikerult. Mind a ket Yamaham olyan volt,hogy joskabacsiunokatestverenek a fia vette, vagyis elottem volt kb 8 tulajdonosa, az oraja pedig vagy 7x atpordult.Give me your cum,bull!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #51176 üzenetére
Nekem is sokan mondták... Nagyobb motor: meg fogsz halni. Hát.. Nagyobb motor, gyorsabban megy, van erőtartalék. Mindezek után nagyobb, jobban észrevehető, és határozottan markánsabb a hangja (főleg tompító nélkül).
Statisztika a napi 1-2 elgázolni próbáló f@szról lecsökkent úgy havi 1-2re. Nem mindegy, hány hülyét kell kivédeni.
Melyiken is veszélyesebb?Decibelmérőm nincs, de azért meghallgatnám már az Addresst, hogyan durrog, és hogy hogyan gyorsul arra is kíváncsi vagyok.
Türelmetlenül várom a találkozót.
www.dongosofor.hu
-
Dexar007
veterán
válasz 30z.Samu #51179 üzenetére
huszi.gyb nem erte ra,en pedig nem kockaztatok 200km-t Most probalom ravenni az eladot,hogy szepen hozza el Pestre, es majd meg utana engedjen is az arbol.
30z.Samu Meg szep,hogy mukodik,mivel ugy hirdeti. De azt mondta,hogy az ara alkukepes. 95-ert van fent, 10-et minimum le kell csippenteni,5 ezer a benzinkoltsege,nekem 2 ezer a busz. Ugyhogy lehetne mondjuk 90 ha Pesten talalkozunk.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #51184 üzenetére
Ja tényleg... huszii, gyönyörködhetsz.
DigitXT: Az túlzás, hogy aláz, inkább kielőzgetem azokat, akik nem képesek 50-nel vagy 60-nal menni...
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Azt hiszem most jött el az a pillanat, amikor szerválnom kell egy motoros nadrágot. Mintha egy éreztem volna valami szellőt a lábamon hazafele jövet...
Szerintetek ez jó?[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Vagy inkább ez? Most az az elsődleges cél, hogy ne fázzak alul, felül nincs gáz, a bőrkabát meglepően jól tartja magát.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz Mr.Peter #51189 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy előbb-utóbb muszáj, ha hideg napokban is akarok motorozni és emellett vigyázni magamra. Viszont 40-50 ezrem most nekem sincs motoros ruhára. De valami kell az alsó testrészre, mert jön a hideg. Nézegettem a ruhákat, protektorokat...szerintem jövőre egy rahedli pénzt el fogok erre szórni.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #51173 üzenetére
Na király akkor jó. Mert a 100-asnál is az utazó tempónál nagyon jól lehetett játszani a gázzal, de ez ugye maximum 55-60ig volt így. Egyre jobban hajlok oda hogy ha majd megint összeszedek ennyi pízt kell egy kanapé robogó.
@huszi.gyb: pontosan ez amit mondasz. Ahogy ráültem a 100as vasra kisimult az életvonalam. Csak az országúton fostam továbbra is. Most pedig gyakorlatilag happy time lenne, csak mire összeállt minden vége a szezonnak.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
DigitXT
félisten
válasz wolfnet #51191 üzenetére
Azért az 50 lovas motorodról visszaülni akármilyen kanapéra érdekes lesz.
Robogóban az már minimum SW600 szint. (400-asok sehol nincsenek.)Szerk: mondjuk láttunk már olyat, aki 1000-es Gixxerről ült 400-as Majára.
És nem volt "gixxer", mert ugye már kiélte magát: Majában nem AZT kereste.[ Szerkesztve ]
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #51192 üzenetére
Próbáltam a 400-as burgit, és nem tartom rossz járműnek. Eleve ha robogózok akkor nem az van benned hogy hűde megyünk - szerintem -, hanem inkább az hogy nekem baromi jó, mert mindenkinél kényelmesebben, gyorsabban érek oda ahova sietek. Plusz nem fizetek a parkolásért. Szóval én szeretem a robogós életformát, nagyon is. Csak most az életembe kell ez a szakasz is, mert nagyon szeretnék külföldi túrákat tenni nyáron, illetve természetesen az országba is, kényelmesen, sok csomaggal.
Amúgy nekem az is volt a koncepcióm hogy nem adom el a kis hondát soha! Nagyon megszerettem, nagyon a szívemhez nőtt. Viszont első körbe beszarattak a robogó rendszámmal, második körbe akkor rászántam magam hogy lepapíroztatom, mert a jogsim is elkészült, ekkor viszont közölték hogy mivel minden szükséges okmány hiányzik kb 150ezer lenne lepapíroztatni (khm anyád!), ezért eladtam vidékre egy házaspárnak akik nagyon jó tulajdonosai lesznek. Hölgy tulajdonosa lett a kis Pumbának!
Így alakult, de ha lesz sok sok lóvém akarok egy t-maxot vagy egy pcx-et. Olyan szépek.
Privátban érdeklődj! :)
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #51192 üzenetére
Igen, biztos eljön ez a pillanat is egyszer. Kiválthatja a megváltozó anyagi körülmény, vagy egyszerűen egy bizonyos kornál/tapasztalatnál rájön, hogy tulajdonképpen nem is kell neki ilyen motor. Vagy esetleg családot alapít és nem akarja, hogy annyira aggódjanak érte, ha motorra ül. Vagy ki tudja még mi...
Sic Parvis Magna
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel