- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Dexar007 #18446 üzenetére
A 100-as blokk egy levegős, gyengébb konstrukció.
Megfelelő karbutáor van rajta? Nem túl szegény a keverék? Gyertyakép mit mutat?
A hűtésével rendben van minden? Ventilátor lapkái rendben vannak?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Dexar007 #18454 üzenetére
Bejáratásnál érdemesebb több olajat tenni a benzinbe, az újabbaknál önts a benzinbe is olajat és még az olajtartályába is tegyél bőven. 1:40-es olaj - benzin keveréket szoktak keverni, és 1-2 órán át járatni kell egy helyben a motort, vizeseknél természetesen alacsony fordulattal lehet kisebb kört menni, vagy ventivel hűteni. Ekkor alacsony hőértékű gyertyát kell beletenni, később mehet vissza a gyári gyertya. Természetesen ezután már lehet vele menni, de alacsony-közepes fordulattal, sohasem kihúzatva.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
PLaci58
őstag
válasz Dexar007 #18454 üzenetére
Kipufogón nem változott valami?
A gyertya biztos fehér lesz, ha ennyire meleg volt a blokk.
A kilyukadt dugó nem semmi. Eszembe nem jutna, hogy ilyen lehetséges.Tothgera30!
Én már csak zselés akksit fogok venni. Tele van a hócipőm a kicsurranó savval.
Nem magyar utakra való.
Ahogy elnéztem kicsit drágábban kaptál volna 7Ah-s zselést, készre töltve.[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Dexar007 #18457 üzenetére
Másra nem tudok tippelni. Talán megoldódik, de lehet hogy korábban az olajszivattyú adta meg magát, azért éghetett meg, akkor most is megfő, szóval egy szerelővel nézesd át, mielőtt komolyabban piszkálnád. Bár a szivattyút mindenképpen nézd meg, ha lesz kenés, akkor nagy gondot nem okozhat, persze ha a gyújtás nincs elállítódva és belevaló gyertya van becsavarva.
#18456 PLaci58: Nekem még sohasem folyt ki, bár nem is úgy és nem is olyan úton használom. Zselésből nem volt olyan jó minőségű akkujuk, és garit se adtak ennyit rá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz Dexar007 #18464 üzenetére
Az nagyon szar, de tényleg. Max Simo-ba raknám, vagy abba se.
2k/ liter áron elérhető némely shopnál (nem a kúton!) a Mol Dynamic Moto 2t. Vegyél olyat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Dexar007 #18499 üzenetére
"..pedig nincs a karbin amit tekergetni lehet..."
Ezek azért fájnak.
Pont ez a baj, kontár mód állítgatsz mindent, vidd el szerelőhöz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
barack1997
senior tag
válasz Dexar007 #18519 üzenetére
Te nagyon okos, azért a 70cc nem 180cc és nem is megy 150-160-at. Már nálunk itt Pápán fokozottan nézik a Runner-eket, megnézték az enyémet is (megállított, az első dolga az volt ,hogy a blokkot nézegette, utána a papirokat és elengedett). Nem egy 180/50 -es haveromat kapcsoltak le, akik idén nem jönnek motorozni mert 300000-et kellett fizetniük és még fel is jelentették őket.. Azért a 70cc egy halkabb végdobbal nem feltűnő..
-
mocsanisi
senior tag
válasz Dexar007 #18539 üzenetére
Azért szerintem egy 100-as papírok nélküli motorral elhúzni egy rendőr mellett szimplán vicc kategória. Nem mennek a rendőrfókuszok de azért azt a kis szart kifogják.
NAGYONNAGYON OFF: az megint más amikor a streetfighterek egy illegális gyorsulásról húznak el letakart rendszámmal. (láttam ilyet) Ők se azért csinálják mert mekkora adneralinlöket, hanem nem akarják magukat megb*szatni... Te meg direkt fel akarod hívni magadra a figyelmet."Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
SirKero
őstag
válasz Dexar007 #18539 üzenetére
Igazad van, de azt is tegyük hozzá hogy nem kis löketet ad mikor elhúzol egy rendőr előtt a nem éppen legális motoroddal. ..mondjuk lehet csak én vagyok ilyen, de nekem megadja a napi adagot.
Ha meg meg fognak akkor meg itt siránkozol,hogy milyen szemetek a rendőrök.
Egyébként ez a kergetőzés max. Bp. vagy hasonló nagyságú városban működik ott is csak egy darabig. Vidéken egy kisvárosban pár nap kideríteni kié a motor és onnan csak idő kérdése,hogy mikor kapják el.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Topiccsendőr
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz Dexar007 #50629 üzenetére
De pont egy Choinori? Amennyit én olvastam róla, inkább
poénból akartak itt inkább venni, mint napi használat céljából.Szerk: de hogy a kérdésedre válaszoljak. 30 tényleg kevéske,
noha 39-cel sem lennél kint a vízből, ha menne annyit. Lehet,
hogy kicsit meg voltak már viselve, elfogyott a motor, a CVT?
Esetleg nagyobb darab vagy mint Kőbájker. (Gyúrunk, vaze?)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Dexar007 #50631 üzenetére
Minden gonoszkodás nélkül: Nem tudom hol használod, de egy ilyenen meghalsz, ha kimész a kertből.
Ha alacsony fenntartási költséget szeretnél, és a sebesség nem számít (arra van másik motor), akkor elgondolkodnék 4T 50-es robogón.
Eddig 2db-bal van tapasztalatom:-Rieju Toreo 50: Újonnan vette haverom, keveset ment vele, az alatt egy szíjat evett meg. A műanyagok sz.rok nagyon, kormánycsapágy állandóan kilazul, csavarrögzítővel szokás javítani. Márkaszervizes tanács Mindezek ellenére 70-es hengerrel 70körül ment óra szerint (valós kb 60), gond nem volt vele, de lecserélte. 100k körül adtuk el, ~3 évesen. Órában 5000km, gyakorlatilag kb 10k, mert egy km óra meghajtó szétment benne, és a srác csak eladás előtt cseréltette ki velem.
-Kymco Agility 50: Órájában 10k km volt, külföldi 6 éves robogóként került a családba.(Állapot alapján hihető is lenne, bár hátul az új gumi, kicsit gyanússá tette, de nem érdekelt). Anyám szereti 2-2,5L-ből eljár vele, óra szerint 55-60km/h tartására képes 60kg-os ember alatt. Alattam (75kg) szintén 55 körül alakul a vége. 12-es kerekei, és elől dupla dugattyús féke miatt a szar utakon is boldogul, meg is áll. Nekem egy kicsit kemény a futóműve, de az úthibákat jól bírja. Magas súlypontja miatt nem lesz az a motor, amit fülig fogsz dönteni, de A-ból B-be olcsón, megéri... Eddig olajcserén kívül nem volt vele gond.
Ha nem szánnál ennyit rá, titkos tippem még mindig a Dio/Tact. 3-4L közt elmegy városban (Bp-en alattam inkább 4), alkatrész sok van, bontott és új egyaránt. Fillérekbe kerül a megvétel, és a fenntartás is. Cserébe a fogyasztás nagyobb, de sokkal jobban megy.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Dexar007 #50631 üzenetére
Sym Mio 50 4T: 2L/100 és 30-ig dinamikus (átlagautós verő, lámpától),
vége 50-60, relatíve nagytestű, csomagtartó is fért bele, tárcsafékes stb.
Jó, hát kicsit b*zis, mert azt mondják rá "csajrobogó". De nem gázabb a
játékmotornál. Meg amúgy is menő manapság a retró, olyan a kinézete,
bár lehet, hogy az emlék megszépítí, és tkp. egy nagyra nőtt Choinori?Általában az 50 4T jellemzője, hogy keveset eszik, viszont nem megy.
Kivéve persze robbanékony hobbitunk gyilkolókecskéjét, a postás Suzit.Ui: a cikkben leírtak a menettulajdonságairól szóról szóra igazak.
1-2 hónappal a cikk megjelenése után béreltem 1 hónapig azt a motort:
mondjuk rögtön egyértelmű lett, hogy azért Bp-re harmatos. De elmegy.
Aztán 125 4T-vel kezdtem. Sym-mel, mert teljesen rendben volt a Mio... -
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Dexar007 #50728 üzenetére
50k-t mondanak első körben. DE! Nagyban függ a tulajtól, ahogy előttem is írták: karbantartás, hidegen hogy húzza, tuningolt-e.
Egyébként ha jó áron veszed, meg szabad venni sokat futottat (ha jó állapotú). Kb 15eFt-ból meg van a fúrás, egy felújítás, ha nincs minden szétesve 30k-ból megvan, és utána megint sok-sok évig jó.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Dexar007 #50756 üzenetére
Ezt az olaj dolgot ugye csak viccből írtad... Remélem.
Apaaa kezdődiik
Robogó kereskedések általában kihasználják az internet nyújtotta hirdetési lehetőségeket. Ha épp valami frissen szerzett motor van, azt találhatsz ott, de ha nem annyira kihagyhatatlan vétel, hogy ismerős/haver elvigye pár órán belül kiköt a neten.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Dexar007 #50758 üzenetére
Hogyha birka lennák, nem szólnák be.
De így... Akarsz egy második motort, de évente 2L olaj megvásárlásán spórolni akarsz?[Nagyong.ci]: Van itthon fél L sütőolajam, azt is beleöntheted. Visszatérve a kérdésre mennyit megy el a blokk: az első bontóig... Utánfutón.Trolololo[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Dexar007 #50760 üzenetére
A logikát értem, de az elvét nem. Akkor inkább az XT-ben hagynám tovább 1000km-t és kész. A kokszot (esetleges fémpor, szemét...) szépen átpumpálod a másik robogóba (aminek a típusát nem tudod, kérdéses, hogy egyáltalán jó-e bele az az olaj, ami az XT-be), akkor a szemét megteszi a jótékony hatását. Ritka az a robogó, aminek 10k km az olajcsere periódusa. Gondolom láttad már, hogy milyen az új olaj, és milyen amikor már van benne 5-10 000km. Értem én, hogy kis robogó, de a jó az neki elvvel 3-4 év alatt nem spórolsz össze egy hengerszettnyi pénzt sem, viszont, hogy cserélhetsz az majdnem garantált.
Ha meg a környezet miatt aggódsz, nem az az évi 1L fogja tönkretenni a földünket, de azért vidd vissza a benzinkútra, ott ingyen átveszik. Én is gyűjtöm, és visszaviszem.
Ez a használt olaj számomra olyan, mintha az első menet után kifordítanád a gumit, és megdugnád megint az asszonyt... Rajtad van, megnyugodtál, hogy használod, csak épp...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Dexar007 #50762 üzenetére
A kíváncsiságot megértem. A kényelem számomra akkor ezek szerint nagyon más...
Ha kipróbáltad, írj majd, hogy hogy bírja. Esetleg ha akarsz tesztelni, állok egy adag étolajat, hogy azzal meddig bírja.Ismerősöm egyszer hazament a Simsonjával Vodkával... Kifogyott a keverék, és a haverjának is csak egy üveg vodkája volt. Nem tudom mit mókoltak vele, de hazajutott
www.dongosofor.hu
-
Dexar007
veterán
válasz Dexar007 #50795 üzenetére
Na holnap megyek megnezni.Megprobalom lealkudni 75 kornyekere,es akkor talan nagy gond nem lehet belole.Talan..
De az ilyen ,,evszazad vetelebol" mindig csak utolag derul ki,hogy mekkora szopas lesz.
Ahogy visszaolvastam, 60 kornyeket vinnie kene a gepezetnek,de igazabol mar ha beindul,es mukodik,akkor is orulni fogok.Give me your cum,bull!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Dexar007 #50804 üzenetére
Azért azzal vigyázz, hogy nem minden henger fúrható. (Csak a vas henger, alu nem). Ebben nem tudom milyen van. Plusz nem feltétlenül csak a henger tud hibás lenni, és felülhetsz egy szopórollerre. Jártam már úgy, hogy egy tömítés több hónapos fejvakarást okozott.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Dexar007 #50810 üzenetére
Karbi pucolás, állítás alap.
Olajok cseréje kapásból. ~4k
Új akku 5k
Meghajtáshoz ha hozzá kell nyúlni. (szíj, görgők...)
Az idomot cserélni kell, megjavítani nem biztos, hogy lehet. Az össze-vissza álló idomok esést takarnak valószínűleg. Esetleg karambolt. Egyenes futása rendben van? Gumik állapota, hangja?
Fényezés munkadíjával (előkészítés, idom javítása... stb) nyugodtan számolhatsz 30-40 000Ft-tal. A festék megvan. Ok. Hozzá a megfelelő lakk is? Szórógitt, gitt, és egyéb apróságok is kelleni fognak, ha nem gányoltatod...Lámpa nincs bekötve: miért? Mi történt vele?
Könnyen lehet, hogy 1XX-ben fog megállni, mire használható lesz. És akkor is egy lerúgott f.s lehet.
szerk.: Szummázva: Én inkább szánnék rá, még 60k-t és vennék egy olyat, ami egyben van.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Dexar007 #50816 üzenetére
Az a baj, hogy még a szerelő sem biztos, hogy jól járna vele. Mert ronda motort áron alul tudnád eladni. Ha ez pöcc-röff, tökéletes hajtással, akkuval, akkor is max 100-at kérhetsz érte.
Tehát fényezés nélkül minden javításnak (lámpa, injektor?, meghajtás?, akku... ki kell jönnie 30 000-ből).
Ha szerencséd van, lehet, hogy megúszod egy injektor tisztítással, és akkor 15 000-ből rendes motorod van... Ha nem? Akkor rálocsolhatsz X0 000Ft-ot, és X>5...
Szóval nem látni bele, nem tudni mit kapott... Ha szereted az igzalmakat, és szeretsz szerelni, vedd meg ezt. És főleg akkor, ha nem gáz, ha elkésel melóból.
Hidd el, próbáltam már instabil gépet talpra állítani. 25 000Ft-ból indult 65 000-nél (én csináltam minden munkát), elbontottam...
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...