- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Itt balhe szagot erzek.
Bantonttak a hondatjoamilestoné: ja jobb, meg torik mint a ropi.
-
Kornel
veterán
válasz
Mágus2 #103161 üzenetére
Mostanában csak keveset vagyok Miskolcon, pár éve már Budapesten lakok.
Ha arra járunk majd tavasszal vagy nyáron, és elmegyünk a Zemplénbe kirándulni, akkor összefuthatunk, talán még Kassára is átugrunk, úgyis régen voltam arra.
Egyébként még nem mutogatnám, még van pár hibája, bár már csak apróságok, a nagyját már rendbe rakattam, de tavaszra pöpec gép lesz.
Ennél jobb már csak egy ST220 lenne most számomra -
Kornel
veterán
válasz
tboy93 #103157 üzenetére
na ja.
de bp különösen rossz ilyen szempontból.
miskolcon azért nincs ennyi elhanyagolt út pl.
a hungáriáról az üllőire jobbra kanyarodó sávban a buszpályaudvar előtt pl. többször leért ültetve a kocsi, annak ellenére, hogy közölgettem amit lehetett, ugyanez a kacsóh pongrác úti felüljárónál, a lehet utca környékén se sokkal jobb, és még sorolhatnám.
soha többet ültetett autó bp-re, hacsak nem páncéloztatom le az alját -
Kornel
veterán
válasz
tboy93 #103155 üzenetére
napi használatra nem jó az ültetett autó.
nekem is volt, -4 cm, de télen volt, hogy én voltam a hótoló az úton, ahol mentünk
emellett párszor odavertem az alját, itt bp-en nem nehéz, néhol úgy kellett közölni a kátyúkat és huplikat.
tudom, te most fogod megcsinálni, de szerintem feleslegesen, ez ide nem való sajnos.
pedig normális utakon nem lenne rossz. -
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #103146 üzenetére
Ha sokkal nagyobb a tömege, mint a gyári, akkor fogja vissza.
A kis 1.2-es suzukit úgy visszafogta a széles és nehéz 15-ös felni, hogy pattintottam is el.
Se elindulni, se megállni nem akart vele. -
Kornel
veterán
válasz
zolikaDB #103096 üzenetére
Ghia az csak azt jelenti, hogy mennyi extra volt hozzá rendelhető, de a magyarok nem rendeltek bele szinte semmit, az eredetileg is itthoni kocsik szinte fapadosak.
A kintiek között már lehet csemegézni, vagy amit kintről hoztak be, általában azok jobban felszereltek.
Az enyémbe az ESP-n kívül azt hiszem minden benne van, amit 2001-ben lehetett bele kérni, annyi, hogy nem bőr az ülés, de az nekem nem is kellene.Elvileg a benzinesek elég jók, a 2.0 ugyanaz, mint a mazda akkori benzinese, egy fazékban főztek. Pár gond van velük, szívósorban van egy lapát, amit beszívhat a motor, ha eltörik, de ki szokták szedni, semmi jelentősége. Nagyobb motorokról nincs információm, bár egy 3.0 V6 ST220 a titkos álmom, kék kombiba
FL előtt van pár hiba, azt nemrég leírtam.
A G astránál meg legalább egy kategóriával nagyobb, ugyanígy az octavianál is.
Szerintem a passatnal is nagyobb, de majd jönnek leoltaniBontott cucc dögivel van, sokan ebből élnek, hogy illegálisan bontanak el angol mk3-akat.
-
Kornel
veterán
válasz
Louies #103088 üzenetére
én azt mondom, hogy nézesd át vásárlás előtt.
én vétel után 300k-t költöttem rá, ebből egyedül a turbo 100k-ja nem volt bekalkulálva, a többi az várható volt, még max. egy 100-as rámegy, de ez már csak finomhangolás.
szerintem ritka az olyan, ami ilyen idősen nem volt törve, inkább azt nézd, hogy ne kettőből legyen összerakva, és korrekten legyen javítva, stb.
dízelnél sajnos minden baját még alapos átnézés után sem tudod majd kiszűrni, de biztosan többet, mintha csak találomra megveszel valamit.(#103091) DeFranco: szerintem se érdemes vele foglalkozni, amíg nem lesz általános a jelenség.
lehet a tavasz majd megoldja, vagy behal az akksi, és az új oldja majd meg, vagy az alapjárati motor tisztítás.
ilyen ez a popszakma.
egyébként a ford csodája pont az, hogy hiába köhög, recseg, keheg, mégis megy, nem áll meg
legalábbis ezek a régi vasak. az enyém turbo nélkül is ment, igaz nem volt kellemes élmény -
Kornel
veterán
válasz
DeFranco #103086 üzenetére
mondom, ez a zetec velejárója.
amúgy meg 30 év múlva is menni fog, csak szeretni kell, ahogy bitpork is mondta mindigegyébként ez szerintem süket duma, hogy nem mehet az összes fogyasztó, mert nem tud annyit tölteni a generátor, én elég sokszor közlekedek úgy, hogy 2 ülésfűtés, első és hátsó ablakfűtés, világítás, meg még a szellőztetés és a rádió is be van kapcsolva, mégse volt még csak hasonló dolog se.
csodálkozok is, hogy mindig pöccre indul a gép ilyen használat mellett, 2008-as akksival -
Kornel
veterán
válasz
Louies #103082 üzenetére
Legalább akkor tisztába vagy a dolgokkal.
Én is így voltam vele, hogy kell egy nagyobb vas, de nekem a VAG túl puritán volt (most biztos kapok a fanoktól), ezért vettem egy fullos mondeot.
A nagy szagértők bizonygatták, hogy mennyivel jobb egy TDI, de igazából semmivel se, mivel ugyanaz az adagoló (VP44) és ugyanaz a turbo van a TDDI-men is, úgyhogy ez nem jó érv, viszont ugyanannyi pénzből jobban felszereltebbet kaptam, illetve nagyobb is jóval.
Cserébe talán többet kér, köszönhetően annak, hogy nehezebb is.(#103083) DeFranco : szerintem egy alapjárati motor takarítás se lenne ellenére, tesóm mk7-es escortja is ugyanaz a motor, és neki is mindig azzal van gondja, igaz sokat használja városban. A feszültséget meg tudod nézni OBD-n is, hogy stabil-e, nekem még a műszerteszt keretében a km óra is kiírja, meg még elég sok mindent, ha aktiválom
(#103084) runner 125: akkor megnyugodtam, egy szívó japán nem romolhat el. (csak hogy neduddki tanai se merüljenek feledésbe itt
)
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #103080 üzenetére
Egyébként hogy lehet az, hogy egy szívó japán autóban behal az akksi?
-
Kornel
veterán
válasz
Louies #103077 üzenetére
Amiket linkeltél tényleg elég hulladékok voltak, csak nem akartam bele vau vau
Én is azért vettem régi dízelt, mert kevesebb hibája lehet, de azért itt is legyen a szokásos kopó dolgokon felül 300k zsebben, ha bármikor kell, kettőstömegű, turbo és adagoló egyenként is 100k-s tétel alsó hangon ezekbe. -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #103062 üzenetére
egy ilyenre gondoltam, de mondjuk ghia-ban, fullosan jobb
(első szélvédőfűtésről még mindig csak álmodoznak a VAG-nál
)
1.8 vagy 2.0 majdnem mindegy, kb. ugyanannyit esznek.
ez már FL2-es amúgy, az összes típushibát javították, úgy mint a berohadó hátsó féknyergek, a tönkremenő központi zár vezérlés, az ajtók aljának rohadása, és a rozsdásodás alul. -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #103059 üzenetére
szerintem is jobb a kombi, főleg gyerekkel.
de anélkül is lehet rá szükség, olyan dolgok beférnek, amit max. teherautóval hoznál el valahonnan.
egyébként ha már octavia kombi, akkor a mondeo kombi nagyobb is, benzinesben meg a kettőstömegűn kívül nagyon más el se romlik. -
Kornel
veterán
válasz
Csaby25 #103055 üzenetére
Golf tartósabb?
A reklámban biztos
VAG azonos évjáratban drágább, mint egy más hasonló autó, ha meg akarod fizetni a (szerintem indokolatlan) felárat, akkor tedd, szerintem viszont érdemesebb egy újabbat, jobb állapotút, felszereltebbet nézni másból. (Ford, Renault, Kia, Hyundai, stb.)(#103056) zolikaDB : Jász akku munkatársamnak 2 évet se bírt, 1 év gari van rá, ahogy letelt, utána halál, bikáztam már a kocsimról, meg otthon tölti, kösz, de ezért én nem adnék pénzt...
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #103052 üzenetére
Ha varta, akkor black, ha jól tudom.
Exide-bol is a premium, ha jól tudom.
Nemrég hallottam titkos tippként a Bären márkát, utánanéztem, én szerintem azt fogom megpróbálni, ha bekrepál az enyém, ami elég esélyes, mert egy 2008-as osztrák savas akksi van benne, mondjuk töltöttem rá desztvizet, így remélem még bírja egy darabigjoamilestoné: akkor én vagyok az első
-
Kornel
veterán
Srácok!
Valaki tud kölcsönadni egy wifi-s elm327-es adaptert?
Bp előnybenKöszi
-
Kornel
veterán
Nem ertem varosba miert kell kicsi auto.
Most 70%-ban varosban megyek, napi 2 x 20 km meloba, mitol lenne jobb egy kicsi autoban?
Jo esellyel a nagyobb kenyelmesebb, biztonsagosabb, stb.
Es hogy tovabb folytassam, jobb futomu, nagyobb kerek, stb. -
Kornel
veterán
válasz
Mágus2 #102965 üzenetére
Ahogy tesztelgetem, ez 7 litert eszik mindenhol. Most only bp, es 7 kereken, palya is 7 130 korul, orszagut 6.
Viszont eddig vegig ment az auto klima, most tudtam meg, hogy hogy kell letiltani, hogy kapcsolgassa a klimakompresszortUgye ez a tddi, alapbol 5-ös valto van benne, palyan ezert is több, mint a tdci, meg ugye regebbi fejlesztes is. Illetve a kombi dizel onsulya par kg hijan 1600 kg.
-
Kornel
veterán
válasz
tboy93 #102954 üzenetére
Nekem 6,5-et evett a fl-es swift2.
De en is hallottam mar 8-at kajalo peldanyokrol, de inkabb a szeria elejerol, allitolag modositottak a motorvezerlo szoftveren.FrankMonzano: 1.8 vagy 2.0 mk3 mondeo, ennyiert meg faceliftes is akad, de a legjobb a fl2 lenne, az kicsit dragabb.
-
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #102949 üzenetére
Sajat ismerosi korben nem volt gond a benzines megane-okkal.
Bar en ennyiert inkabb fordot vennek -
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #102945 üzenetére
Civic, megane.
-
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #102935 üzenetére
nem tudok nagy bajáról.
én is szemezgettem velük, de csak francia... -
Kornel
veterán
válasz
werszomjas #102929 üzenetére
szóval mégiscsak igaz az FFF.
-
Kornel
veterán
válasz
werszomjas #102910 üzenetére
ez milyen autó?
elég csúnya vége lett.
szerintem motorcsere, már ha megéri. -
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #102551 üzenetére
Mert egy fos is.
Samsung lassan a legalja lesz. -
Kornel
veterán
szépet estek.
-
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #102499 üzenetére
ki kell cserélni vételkor
amúgy nem egy PSA, hogy minden nap van valami bug.
mondom ezt úgy, hogy nem vagyok VAG rajongó(#102501) TaaT: szerintem csak nem foglalkoztak velük.
egyik kocsi se szereti azt, ha nem kapja meg, ami kell neki.
na jó, talán az ezres stift -
Kornel
veterán
(#102497) Morris: nincs abba a konstrukcióba semmi rossz szerintem. nagy valószínűséggel azt költötted rá egyben, amit az előző gazdája nem tett meg legalább 2 évig.
-
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #102495 üzenetére
mondjuk itt inkább az 1.6 golf 8 literes átlaga a meredek.
-
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #102482 üzenetére
golfból tuti csak tdi-t vennék.
zsebbe mindig legyen 100k vésztartalék, aztán szevasz.
turbo, adagoló, kettőstömegű egyenként annyi, de általában nem egyszerre jönnek elő. -
Kornel
veterán
válasz
VegyesTamás #102461 üzenetére
ingatlanosok ugyanez...
tisztelet a kivételnek minkét brigádnál. -
Kornel
veterán
Én tudom mi lesz.
Be lesz vezetve.
Kell a pénz.
Azt nehéz mondani, hogy mindenki fizessen be havonta plusz egy ezrest a közösbe, szépen elszedik különböző kisebb társadalmi rétegektől, hogy ne egyszerre keletkezzenek az érdeksérelmek, így megosztva a várható tiltakozás hatékonyságát.
Tipikusan oszd meg és uralkodj stratégia.
off vége. -
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #102432 üzenetére
én is gondolkoztam ezen, egy 3000 V6 jó móka lehet.
-
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #102429 üzenetére
igen, elég ritka.
és ha nem kapott nagy pofont, akkor nem is túl nagy baj, vannak annál sokkal nagyobb bajok is.
egyébként gondolom nem akarod eladni a sérülésmentes autódat, ha már a tiedről van szó -
Kornel
veterán
válasz
Buster17 #102396 üzenetére
de a színe is szép legyen ám!!!!!
más: haverom eladná a CHF-es 1.4-es G astra-ját. 2008 eleje gyártás, fix 100k km, folyamatosan szervizelt, kopásmentes belső, karcmentes külső, garázsban tartott, ez már az olajat se eszi, és sérülésmentes is nem mellesleg. mennyit kérjen érte, hogy el is vigyék? tudom, nézzek hasznaltauto.hu-t, de igazából nem a hirdetési árak érdeklik, hanem az, hogy mennyiért vinnék el.
-
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #102257 üzenetére
Mi bajod a 2.0-val?
Annyit enne, vagy kevesebbet, mint egy 1.6 vagy egy 1.8. -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #102146 üzenetére
Szerintem aki ezt irta annak nem kell szoliznia, ha erted mire gondolok
Az biztos nem egy ertelmisegi volt. -
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz
tboy93 #102125 üzenetére
6,8 sec vs. 7,7 sec a rizsrakéta javára, ellenben ha szembe találkoznak, akkor a rizsrakéta porse lesz
nem beszélve arról, hogy mennyibe kerül.(#102126) tresh : ha két kocsi van, akkor max. munkába használnám, de mondjuk az se kevés 10k biztos összejön évente, plusz még ez az ide oda, 15k simán megvan.
-
Kornel
veterán
hú látom megint sikerült elindítani az autóskártyázást egy jól sikerült odaszólással
egyébként nem eszik 10 litert a traktorom, fel is gyújtanám akkor, most 7-en áll a bc, és csak pest van most ebbe a tankolásba, ráadásul most taposom is, mert nem sokat jelent pluszba.lehet kell majd asszonynak is autó később, azon gondolkozok, hogy jó lesz majd egy kisebb benzines, pl. egy 1.6 focus2, de lehet 2.0 kéne belőle, aztán a traktort megkapná asszony, meg jó lenne hétvégi autónak ha cuccolni kell.
-
-
Kornel
veterán
na VAG fanok.
idén megvan az esély, hogy a konszern a világ legnagyobb autógyártója legyen. -
Kornel
veterán
válasz
Kickass #101894 üzenetére
szerintem próbáld ki a waze-t, és akkor nem kell utána igo és társai.
waze mindig naprakész, az új utakat, megváltozott forgalmi rendet (egyirányú lett egy utca stb.) is nagyon hamar tudja, míg az offline navikat meg vagy frissítik, vagy nem.
mobilnet meg egy olcsó vitamax csomaghoz is jár már ingyen, előfizuval meg még olcsóbban kijössz.
hol a kérdés? -
Kornel
veterán
na köztes megoldásnak beletoltam most tankolás előtt 1 flakon STP dízel injektor tisztítót a kocsiba, meg volt EVO NEO-hoz kuponom, úgyhogy csak a következő tankhoz fogok megpróbálni 1 deci jófajta 2T olajat, addig meglátom így mit mutat.
amit észrevettem, hogy ma 15 fokban az eddigi idegesítő hangok hideg motornál, illetve az előtöltés állításnál majdnem mind eltűntek, alig észrevehető.
ennyit jelent ezek szerint a -10 fok a régi dízel motoroknak.
egyébként 6,9-re jött ki a fogyasztásom 25% pálya - 25% országút - 50% bp.-el most. -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #101840 üzenetére
az érezhetően segít, azt már észrevettem
ez a nincs gond, kétoldalú dolog.
van aki szerint addig nincs gond, amíg megy a kocsi, szerintem ez nem így van.
most elviszem ford márkaszervizbe a verdát, és csináltatok egy élő diagnosztikát az adagolón, mivel kb. sehol nem vállalják, mert kb. senki nem ért hozzá.
egyébként megy a kocsi meg minden, de szerintem az előtöltés szabályzó már nem százas, de majd megmondja a bosch diag. -
Kornel
veterán
válasz
Kickass #101838 üzenetére
van aki esküszik rá, van aki kételkedik benne.
aki szerint hasznos, általában 1-2 decit raknak egy tankba, kidejezetten a full szintetikus, minőségi 2T olajat ajánlották sokan, stihl, stb.
aki használja, szerinte plusz kenést ad az üzemanyagrendszernek, pl. egy régebbi adagolós dízelnek, mint az enyém.
aki szerint csak árt, az az mondja, hogy a nagy nyomáson porlasztott üzemanyaggal ráéghet a csúcsokra, tönkretéve azokat. -
Kornel
veterán
Itt is bedobom a kérdést.
Ki rak 2T olajat a gázolajba?
Ha rak, akkor mennyit, és milyet? (full szintetikusat?)
Előnyök, hátrányok? -
Kornel
veterán
dehogynem, tehergépkocsiknak pl. igen.
szerinted hol mennek?
ma reggel is a belső sávban.
a rendőrök csak dísznek vannak.
egyébként meg 70-es táblánál ne vánszorogjon 45-el a belsőben akkor se.(#101749) [rvilike]: az meg mi?
(#101748) Ace owner: szerintem teljesen jó, egy két aknafedél, kis útfelgyűrődés, stb., de nem vészes...
-
Kornel
veterán
Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy nem az EGR dugózástól fog füstölni az, ami füstöl, sőt, elvileg kevésbe fog füstölni, egyedül az NOx kibocsátás nőhet, de bizonyos autóknál így is teljesíti a gyári határértéket, amit a műszaki vizsgán mérnek.
Ezzel természetesen nem reklámozni akarom, mivel illegális átalakításnak minősül, csak ettől még nem lesz az ember tömeggyilkos, hidd el.
Ami füstöl, ott több ok lehet, az egyik, hogy úgy le van pukkanva az egész motor, és segédberendezései, a másik, hogy ész nélkül és tudás nélkül "tuningolják", mert ugye smokeandcharm vagy mi a fszm.
Az utóbbi két példában szereplő autók egy hivatalos műszaki vizsgán és egy KPM ellenőrzésen se mennének át, mert 100%, hogy nem teljesítik a gyári határértékeket. -
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz
hdman #101625 üzenetére
ma vettem a céges kistehergépkocsikra megyei matricákat, közben a másik sorban a tankolás mellé mindenki vett még szintén megyei matricát, és eléggé feszültek az emberek, mindenkinek volt egy megjegyzése, az egyik öreg bácsi azt mondta, hogy: "nem nőnek a jegenyék az égik, majd mi kivágjuk őket", utalt itt arra, hogy valamit itt tenni kell.
kíváncsi vagyok mi lesz a vége, mindenki benyeli, megveszi, ami neki kell, és kaszáltak egy szépet a semmin, majd épül a haveroknak is egy-egy stadion a kertbe, oszt jónapot.(#101623) tboy93: én a hondásokat is megadóztatnám, ha már úgyse romlik el az autójuk, akkor a kiesést, amit nem fizetnek be az alkatrészek és a szerviz után ÁFÁ-ban, azt különadóval beszedném tőlük
-
Kornel
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Battlefield 6
- Napelem
- Xbox tulajok OFF topicja
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- One mobilszolgáltatások
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- További aktív témák...
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Akció! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Nexigo PJ40 okosprojektor / Számla + Garancia /
- HIBÁTLAN iPhone XS Max 64GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2898, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z390 i7 9700 32GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RTX 2070 Super 8GB NZXT H510 ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest