- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz
Kornel #92648 üzenetére
Most én is vacilálok, házra kellene a pénz aztán gondolkoztam, hogy veszek valami ősdízelt 3-4ezer euroert.
Bár kicsit fázom az öreg autóktól, mert bütykölni nem szeretek. Ha nem lenne ilyen kemény a Leon, igazából nem is gondolkoznék most cserén.
A helyedben amúgy vagy Priust vennék, vagy egy 1.8-as (űr)Civicet. -
-
footy
addikt
válasz
bitpork #92541 üzenetére
Nekem is PD-m van, de kiprobaltam a TSI-t es szerintem teljesen jo karaktere van. Nem fikazom csak azert mert nekem nem az van.
Nem haragszom senkire, ahogy feljebb is irtam egyszeruen nem vagyok kivancsi az ilyen trollkodasokra.
Ha a marka facebook csoportjaban csinalja valaki lelke rajta, de ez a "Milyen autót vegyek?" forum. -
footy
addikt
válasz
bitpork #92531 üzenetére
Pont ez az, hogy ez mar nem humoros, 100x be voltak linkelve ezek a dologok. Siman csak unalmas hogy valaki az 1.9 pedere veri ki. Tegye, engem nem zavar, csak nem vagyok kivancsi ra. A VW-Seat-Skoda topikot ezert nem is nezem. Csak az megy hogy a PD a legkiralyabb motor a TSI meg szar. Ugy hogy a legnagyobb fikazok talan meg nem is ultek TSI-ben.
-
footy
addikt
Ha van a zsebedben meg 6-800e es szerelem az auto, akkor talan megveheto. De 10-eneves premium dieselt nulla tartalekkal venni olyan mint repulobol ejtoernyo nelkul ugrani. Jo vege nem lehet.
A presztizs kerdeshez nem tudok hozzaszolni, szamomra ez lenyegtelen es az en szememben egy diesel auto eleve nem a prezstizsrol szol. -
footy
addikt
Kia Magentis, Hyundai Sonata 2.0CRDI-vel van valakinek tapasztalata? 2006-2008 körüli évjáratok érdekelnének leginkább.
-
footy
addikt
A karacsony esti hoesesben is?
Most komolyan, tokmindegy milyen reszletes leiras van hozza, ez egy szar konstrukcio.
Nekem meg nem volt olyan autom amin 10 perc alatt ne lehetett volna egy izzot kicserelni.(#92273) Mágus2
Pedig van ilyen a mazda 6 I gen.-nek is 70-80ezernel mar kopott volt a valtogombja. -
footy
addikt
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz
atos19881101 #91743 üzenetére
Nem tudom mennyire titkosak az ilyen dolgok, de egy hívást megérne ha a mazda mellett döntöttem volna.
Egyébként a 100%-os pozitív értékelés és az 1 év garancia biztató. -
footy
addikt
válasz
atos19881101 #91729 üzenetére
Toluk kellene megkerdezni, mert a leirasban ott van hogy a gyarto altal eloirt technologiaval van felujitva.
(#91731) MunezXBK
(#91732) neduddki
Mert az eltero nyomas miatt egyentlen lesz a motor jarasa?
A befecskendezo cserejenel olyan nincs, hogy kozos ertekre allitjak be az osszeset? Mintha a PD elemek cserejenel olvastam volna ilyet. -
footy
addikt
válasz
atos19881101 #91710 üzenetére
Engem is a befecskendezok araival rettentettek el a mazda dieselektol, de mar kicsit banom, hogy akkoriban nem neztem jobban utana, mert a nemet ebay-n 150euro korul mar van garancias, vagy 220-ert felujitott es azert olyan gyakran nem fekszenek ki. Sot ha ki is fekszik, akkor sem kell mind a 4-et cserelni.
-
footy
addikt
Tudja valaki hogy az 1.4D4D Auris 5-os valtoval mennyit forog 140-nel?
-
footy
addikt
válasz
Xmodule #90787 üzenetére
A lupo nem egy jó ár/érték arányú autó, hogyha rá vagy kattanva nagyon csak akkor érdemes megvenni.
Egyébként kicsi, puritán, túlárazott. Elsőként jó lenne ha eldöntenéd mekkora autó kell. A V70 és a lupo az nagyon a két véglet. Ha nincsenek extra igényeid akkor valami kompakt is megfelelhet, akár puttonnyal vagy anélkül. -
footy
addikt
válasz
Xmodule #90432 üzenetére
Ahol tipikusan sokat esik a ho, ott a hatsokerekhajtas nem elony.
Ezek a Volvo kocsik azért ritkán fogyasztanak 10l alatt. Dízelmotor meg nem túl szerviz igényes?
Olyan nincs, hogy egy marka sokat fogyaszt. Az egyes modelleket kell megnezni, hogy adott motorral mennyit fogyasztanak. A Volvo C30 1.6D-vel akar 5l alatt is el lehet jarni, viszont egy S80 T6 nem fog 10L alatt fogyasztani.
Azert kaptal ajanlasba 2.4D motort, mert az a legjobb volvo diesel jelenleg. A helyedben a volvo V50 D5-ot keresnem. -
footy
addikt
Motorháztető felnyit, autó beindít és figyeled, hogy a kuplungpedál benyomására hallasz-e kopogó hangot a motor felől.(Hideg motornál elvileg jobban lehet hallani) Szerintem egy ismerőst vigyél magaddal aki kicsi jobban kiismeri magát és egyébként is több szem többet lát.
-
footy
addikt
Az FSI nem nagyon doglik, viszont cserebe nem is megy. A legjobb ha kiprobalod milyen az fsi es milyen a TFSI aztan eldontod, hogy kell e turbos. Azt azert tudnod kell hogy a vezermulanc hajlando megnyulasra ami(draga a csere) ha nem veszed eszre idoben,akkor kuka a motor, ezen kivul a ,otor fokozottan hajlamos koxosodasra. (az uj generacios tsikre (2012?)ez mar nem jellemzo es a lancot is lecsereltek szijjra)A dsg valtok szinten hajlamosak pusztulni, en azt tuti kihagynam.
A 2.0PD a vw legszarabb motorja, nem is ertem miert ajanlja a kollega. -
footy
addikt
Ez igy tul altalanos. Ez akkor igaz ha egy reszecskeszuro nelkuli dieselrol es nem direktbefecskendezesu motorrol van szo. Viszont a modern motorok eseteben (diesel+reszecskeszuro VS direktbefecskendezesu benzines) eseteben fordul a dolog. Regebben linkeltem is egy Vox riportot a temarol, ahol kimertek a karosanyag-kibocsatast, ha jol emlekszem akkor direktbefecskendezesu benzines 1000 (vagy 10.000)x annyi koromreszecsket bocsat ki mint egy modern diesel.
-
footy
addikt
válasz
parandroid #89927 üzenetére
Igen, a forstingernel is igy van, sot amikor a Hondan csereltettem kuplungot akkor hiaba 6,5 oraig tartott nekik a dolog, 5,5-et szamlaztak ki, mert annyi volt megadva erre a munkafolyamatra. Viszont nem mindenhol ilyenek, a graci Robinson mazda szerviz szar munkat vegez, de legalabb dragan.
-
footy
addikt
válasz
parandroid #89892 üzenetére
A mazda-t en is helyi markaszervizbe hordtam, az alkatreszarak kb ugynaazok mint magyarorszagon, csak az oradij mas. Az asszony autojat fuggetlen osztrak (forstinger) halozathoz hordom, ha sikerul akciokat (olajcsere, kopo alkatreszek) kifognom akkor az olcsobb alkatresszel kedvezobb aron kijovok mint a magyar markaszervizzel.
Ami draga pl, a festes vagy egyeb dolgok amik sok munkaorat igenyelnek. -
footy
addikt
válasz
DeFranco #89869 üzenetére
En 5-6 even keresztul 10+-os autokat(Leon,Swift, Mazda6) hajtottam, soha nem hagyott cserben egyik sem.
A szervizperiodusokat betartom es ha valami zajt hallok akkor megnezetem. Ennyi.
A masik dolog amit hobizoli is ir, hogy az uj autonal a kotelezo szervizeknek eleg komoly ara van. Ezen tul pedig azt sem lehet mondani, hogy soha nem kell a tervezett perioduson kivul visszamenni. (visszahivasok)
Az uj autok ertekveszteset elnezve en tovabbra sem latom ertelmet 0km-es autot vasarolni. (Bar orulok, hogy nem mindenki gondolkodik igy, kulonben en sem tudnek autot venni.)
-
footy
addikt
válasz
DeFranco #89839 üzenetére
Egyébként ez annyira nem tragikus ha utánaszámol az ember. pl: egy átlagos fizu 150e x6= 900e
Ennyiért lehet nézni valami benzines Focust vagy Astrát,egyik sem egy ördöglakat, tehát jó esetben nem kell nagyobb összeget rálocsolni. Emellett mind2 használható méretű autó és van belőlük kombi is.A problémát én ott látom, amit a Becsületes nepper is megemlített valamelyik cikkében; sokan úgy vannak vele, hogy "nekem ez már jár". Pedig attól mert a főnök szivat vagy utálod a munkád, attól még nem jár több, nem lesz több a számlán.
(#89841) [rvilike]
Azt is meg kell ám nézni, hogy mennyibe kerül svájcban egy albérlet, mennyit kell fizetni betegbiztosításra(mert ott ugy az sincs ingyen) stb. Az én véleményem az hogy munkából sehol nem lehet jól élni. -
footy
addikt
válasz
atos19881101 #89811 üzenetére
Lehet hogy neked meg a regi nyak kerult a fejegysegbe, ott az L716-os hidat kell osszekotni.
-
footy
addikt
válasz
atos19881101 #89806 üzenetére
Van mindegyikhez, nekem sem Bose volt. Van hozza jominosegu iPod adapter is. (A Bose fejnek amugy csak a vegfoka mas, hogy illeszkedjen az erositohoz.)
-
footy
addikt
Tetszeni nekem is tetszik a mai napig szep formanak tartom, viszont van egy ket dolog ami hasznalat kozben jon ki.
- beszallasnal gyakran neha beverem a fejem az A oszlopba (174cm vagyok)
- kiszallasnal kb 40 centis kuszobot kell atlepni
- Ha van konyoklod (170euro) akkor 1db pohartarto marad, ahova csak 0,33-as doboz tudsz tenni. (a 0,5 poharat nem tudod kivenni ha 3. vagy 5. fokozatban van a valto)
- a reference kivitelnek szar az ulese (rovid ulolap, derektamasz nelkul)
- belterben 90%-ban kopogos, konnyen karcolodo muanyagok vannak (a FL-nel picit jobb)A vesekővel mire célzol?
Nagyon kemeny a futomu, pedig en osztrak autopalyan jarok. A stylance felszereltseghez pedig elvileg mar sportfutomu jar alapbol, azzal szerintem hasznalhatatlan.Szerintem egyebkent nem rossz auto es meg mindig inkabb ez mint az agyhalott belseju GolfV. (a highline kivetel, de az annyiba kerul amiert mar komoly autot is venni)
(#89773) sasa134
A 02-08-as Mazda6-ba is lehet Aux-ot rakni akar hazilag is. -
footy
addikt
válasz
Kornel #89485 üzenetére
szvsz egy modern szívó nem fogyaszt többet, mint egy downsized turbo, közlekedésre is teljesen alkalmas, akkor mi értelme ennek a nagy downsizeingnak?
Semmi ertelme nincsen, de az egyszeri user azt fogja hinni hogy "sokkal tobb loeros a TSI" csak mert 2000-nel mar megjon a nyomatek. Mondjuk egy par evvel kesobb lesz majd anyazas mikor a varosi hasznalat miatt turbot meg lendkereket kell cserelni. (Meg lehet valtot is, mert a DSG-nel az elektronika allitolag forro olajban van)
Masik reszrol pedig megint ott vagyunk hogy aki 3 evente csereli az autot annak tokmindegy mert garancia is van meg a annyit meg extrem hasznalattal is kibirnak. -
footy
addikt
De ő átlagsebességet ír az teljesen más tészta. A videón pedig pillanatnyi fogyasztást látod adott sebességnél. Ráadásul ez csak a fedélzeti számítógép kijelzője, ha tankolással bizonyítható lenne úgy oké, de így
(Azt már nem is mondom, hogy mi van ha van egy kis lejtése az útnak)Szerk.
Én is 25km-es távokat nyomok és ahol lehet tolom 150-nel, de az átlagsebesség 105-110 fölé nem megy.
-
footy
addikt
Milyen oldalon lehet megnezni egy adott auto fordulatszamat egy bizonyos sebessegen?
-
footy
addikt
Tud valaki szombathelyen jo autokozmetikat? Olajfoltot kellene kiszedni ulesbol.
-
footy
addikt
válasz
raczger #88415 üzenetére
Egy premiummarka 10 felett konnyen sz*p*rollerre valik. A helyedben viszont ezt a Hyundai Sonatat megneznem.
-
footy
addikt
válasz
jozefgucci1 #88301 üzenetére
Tuti nem csinálta eddig? Amennyire én tudom a kéttömegű miatt szokott pulzálni a gázpedál.
(#88307) FrankMonzano
Olvass vissza egy pár oldalt és nézd meg a spritmonitort. A kis hengerűrtartalom nem egyenlő a kis fogyasztással. -
footy
addikt
válasz
Kornel #88266 üzenetére
A multheten beszeltem az egyik Forstingeres(osztrak autoszerelo halozat) sraccal es mondta hogy neki egy eve lett atalakitva a 307CC-je 2 tomegurol egy tomegure, azt mondja nem raz se a valto se a kormany es a gazreakcio is jobb lett. Az egyetlen hatranynak a kemenyebb kuplungot mondta.
En ettol fuggetlenul nem biztos hogy megkockaztatnam a dolgot. -
footy
addikt
válasz
Declare #88235 üzenetére
Ausztriaban tobb diesel van az adozas miatt, tippeltem vagy 80%-ra mert mikor benzinest kerestem szinte nem is talatam. Aztan utananeztem
2011-es adatok ugyan, de mas cikkeket alapul veve nem valtozott szamottevoen a helyzet:
1. Luxemburg: 62 Prozent
2. Belgien: 59 Prozent
3. Frankreich: 57 Prozent
4. Österreich: 55 Prozent
5. Spanien: 50 Prozent
7. Italien: 37 Prozent
8. Slowenien: 33 Prozent
9. Rumänien: 29 Prozent
10. Portugal: 28 Prozent
10. Litauen: 28 Prozent
12. Großbritannien: 27 Prozent
12. Lettland: 27 Prozent
14. Deutschland: 26 Prozent
15. Tschechische Republik: 25 Prozent
16. Irland: 24 Prozent
17. Dänemark: 23 Prozent
18. Polen: 22 Prozent
19. Ungarn: 20 Prozent
20. Finnland: 18 Prozent
21. Niederlande: 17 Prozent
22. Schweden: 11 Prozent
23. Zypern: 10 Prozent
24. Griechenland: 2 ProzentSchweiz: 17 Prozent
-
footy
addikt
válasz
runner 125 #88153 üzenetére
Ezek az ulesek nagyon komolyan neznek ki. A tied summum S60?
-
footy
addikt
válasz
whitezo88 #87929 üzenetére
A gyertyacsere nem csak ido kerdese, hanem a futasteljesitmenye is. Altalaban 60ezrenkent esedekes szokott lenni, evi 15ezres futast feltetelezve pont csereerett.
A klima pedig nem lesz budos ha folyamatosan van tisztitva, ha mar bebudosodik akkor egy sima befujassal nem lehet rendesen kitisztitani. -
footy
addikt
válasz
runner 125 #87880 üzenetére
Áh nem értesz, hozzá ott mindenki jólétben lakik, 100euróssal törli a likát, mert mindenki "többezer" eurót keres és nem számít. Az 5 évnél öregebb autót meg csak azért nem gurítják be az árokba mert mindenki környezettudatos.
irónia off
-
footy
addikt
válasz
Kornel #87618 üzenetére
Ugy latszik a kasztni a tervezoasztal utan is megmaradt agyagnak
Egyebkent a FL elotti J Astra-nak kifejezetten kellemes futomuve van. Erdekes egyebkent, hogy a kompaktok kozul amiket vezettem talan annak van a legkenyelmesebb futomuve. Lehet kell egy bizonyos suly a kenyelemhez
-
footy
addikt
válasz
#10726912 #87532 üzenetére
Nem kotekedeskeppen, de mutass mar egy alkatreszt ami audihoz olcsobb mint a swift I-hez.
Első autónak pedig a lehető legrosszabb választás. hiszen rutintalan embert ültetnél egy kinősíthetetlen biztonságú autóba...
A rutintalan vezetot akkor tankba kellene ultetni? Egyebkent a swift egy ugyanannyira biztonsagos mint egy korabeli corsa vagy polo. (kb semennyire)Az biztos hogy 50km hosszabb tav megtetelere alkalmatlan, mert zajos, szarok az ulesek stb. Viszont varosi 2. autonak tokeletes, mert alacsonyabb koltsegu autot nehez talalni.
-
footy
addikt
válasz
mokus1 #87488 üzenetére
A 166 az eg kulon allatfaj
Viszont ott az ICS-ben van DSP, en a helyedben beallitanam az idokorrekciot meg hasonlokat.
(#87491) neduddki
Szerintem a ket orszag kozotti adatcsere nem mukodik meg. A multkor magyrorszagon is beleszaladtam egy trafiba es se a magyar se az osztrak cimemre nem jott semmi. -
footy
addikt
válasz
EQMontoya #87482 üzenetére
Azt nem tudom, hogy pontosan milyen tipusokba jo, de a tomegautokkal nincsen gond es a hangminoseg is rendben van.
(#87485) mokus1
Alfa 156/159-ben Blaupunkt fejegysegek vannak, ezek az adapterek pedig CD-tarnak mutatjak magukat. Ennek minden elonyevel(kompatibilitas) es hatranyaval(nincs szovegkijelzes).(#87486) neduddki
Gyorshajtasnal tuti van mert mult heten is kaptam egy csekket -
footy
addikt
válasz
neduddki #87234 üzenetére
Ezeket vezettem:
1.2 Polo 65LE => 3000 alatt halott
1.3 Ignis 82LE => 1 fokkal jobb voltA kolleganal nem jott szoba, de ilyen kicsi motoros autok kozul nekem A Punto II 1.2@60LE a kedvencem.
Mult heten 1 hetig Fiat 500-zal nyomtam amiben szinten ez az 1.2 8V volt es teljesen elheto ez a motor meg 2014-ben is. -
footy
addikt
válasz
zsolt19900 #87230 üzenetére
Az 1.2-es 1.4-eseket egy klima, vagy 1 par utas csomaggal mar megol, a VW 1.2-1.4 szivoi pedig egyebkent is eleg "almos" motorok.
Osszehasonlitasnak:
Ignis 1.3 955kg @ 82/92(?)LE
Polo 1.2 980kg @ 55/65/68 LE
Polo 1.4 1018kg @ 74LE -
footy
addikt
válasz
zsolt19900 #87228 üzenetére
Ha diesel kell, akkor a helyedben inkabb 1.4PD ibizat neznek, szvsz sokkal jobban nez ki mint a polo es arban is kedvezobb, ha eleg a benzines akkor is inkabb 1.4, az 1.2-nek ki kell nyomni a szemet hogy menjen. A lupo nem egy jo ar/ertek aranyu auto.
Új hozzászólás Aktív témák
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Wimius W2 okosprojektor / Számla + Garancia / 30 000 Ft
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natura Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3007, 91% Akksi
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 TI 16GB Zalman N5 Chieftec 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest