- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Tökmindegy #23302 üzenetére
Au biztos Mondjuk nem értem az a kis oszlop, amiket biciklivel is kidöntesz, hogy boríthatta meg majdnem... Bár magas súlypont+tele szarral
Smoke & Torque
-
Varoz
őstag
válasz bitpork #23300 üzenetére
Nem azért, de az Ifa is hátsó kerekes.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Integra
titán
ezt a tuningosok kifogják sakkozni, hogy melyik felni méret az ideális hozzá, melyik felhasználásra. a 16-os felnivel egy baj van, kicsi fék megy be alá (310mm 4 dugos monoblock nyereg max), a standard, valóban combos fékrendszere 17 collos felnik alá mennek be, 330mm 4-6 dugos monoblock nyergekkel. a legtöbb cég is igazából utóbbit gyártja kínálja, porfi, összeillő kitben. 16-os alá szinte csak spoon-t vennék, az plug and play. ezen vacilálok az integránál is, hogy a jdm 16-os alá csak a spoon megy be. viszont nagyobb fék esetén elég nagy költségekbe verném magam, új felnik, gumik, fékrendszer, minden csere.. arról nem is beszélve, hogy már most /45-ös gumival járok, és betonkemény, 17-es felni esetén meg /40 kéne...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Tökmindegy
senior tag
Ha valaki Fókát keresne.
Ezeket a srácokat ismerem amit írnak az 90 % ban úgy is van,korrekt társaság.Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Integra #23298 üzenetére
Kár hogy csak jó alap. Miért nem lehetett gyárilag készre csinálni? Ha már futóművezni, turbósítani kell, akkor az ember elgondolkodik, h érdemesebb venni egy régebbi Suprát vagy NSX-et , ami ezeket alapból tudja.
Csak emiatt nem szimpatizálok a GT86-al. Lehet, h jó alap, de ennyi belefektetett energiával teljesen jó is lehetne, és akkor nem kellene itt autóskártyázni.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
...meg ugy megy, mint F30 320d, ami nehezebb 230kg-val es gyengebb a motorja
7.6sec 100-ra, 6-s valtoval, meg RWD+sper-l, ennyit a csak 5-s valtos FWD-k mennek sper nelkul, sot, ennel jobbat is siman
402m-n 15.7, ennyit megy egy alap 20 eves 101LE-s Swift 1.3 GTi
elmenyauto, na persze
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #23298 üzenetére
ennyi erovel masban is ki elehet cserelni a futomuvet meg a feket a gyarinal jobbra, es az nem is feltuno, es az meg street legal is marad azzal, amig az utolagos turbositas foldi eszkozokkel gyakrorlatilag nem legalizalhato itthon, hacsak nem gepkonyvezteted be az autot, de akkoris annyiba kerul, hogyha ra szant 9M-hoz azt hozzacsapod veszel egy WRX STi-t is mar
na az "elmenyauto"gyarilag miert nincs belole egy turbos verzio is? a subarunak csak lenne hozza egy csigas boxere is a polcon keznel
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #23307 üzenetére
Az NSX-et ha jól tudom szívómoci viszi bár majd kijavít valaki ha hülyeséget mondtam. Szerintem a legjobb japán sportkocsi ami valaha készült. Elég csak megnézni az "ős" NSX mit szaladt Nordschleife-n: [link] Előkelő 147. helyezett. És ez még csak a sima alap 3literes NSX. Iszonyat jó autó lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integra #23305 üzenetére
Láttam Integrádat élőben anno, szép darab valóban, de sajnos egy ponton túl választani kell: kényelem-köznapi használhatóság és a sportosság között.
Az ideális az lenne ha vennél egy Jazz-t szaladgálós kocsinak erre meg menne a 17" /40 és minden ami belefér. Csak sajnos ez itthon anyagi okokból...
#nincsbennetarcsi
-
Srácok. A VW-Audi fórumon felmerült egy önszerveződő autós érdekképviselet ötlete. Abból kiindulva a mit most a kormány a területi rendszám név alá bezsúfolt pénzszivattyúval tervez.
Érez itt vki annyi kedvet és életerőt magában hogy létrehozzunk egy egyesületet v bármi érdekképviseletet, ami nem a mostani autó klub, aki semmiben nem képviseli az autósok érdekeit?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Tökmindegy #23319 üzenetére
Holnap este fog kiderülni hogy nekem mennyibe fáj legálisan megcsinálni mindent. Mert ha meghaladja a pénztárcámat, akkor kushadok
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Kornel #23321 üzenetére
http://prohardver.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_31738-31738.html
Csak a releváns részt nézd
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tökmindegy
senior tag
válasz bitpork #23320 üzenetére
Egyesületet létrehozni nem nagy dolog.Ha jól tudom különösebb költség vonzata sincs ,egy bankszámlaszámot kell nyitni,de megkérdezem ügyvéd barátom. Az más kérdés,hogy mekkora súlya lehetne ,bár ha komoly tömeg áll mögötte akkor már szóba állnak vele az illetékesek is.
Az a baj,hogy amit evvel a rendszám mizériával kiokoskodtak az egy folyamatos pénzforrás,hiszen gondoljunk bele mennyi autó cserél gazdát ,ezáltal megyét is . És kell a pénz nekik mint ahogy Csonti is hirdeti ,nagyon kell
Persze ezt egy sima egyszerű személyre adott rendszámmal máris megoldhatnák,de az csak egyszeri pénzbevétel .
Bár nem értem,hogy ha az államnak az kell ,vagy az jobb ,hogy megyénként területileg legyenek rendszámok akkor miért velünk fizettetik meg? Adják ingyé és lexarom,én jól elvagyok azzal ami az autómon van éppen.Lelki szemeim előtt megjelenik egy utópisztikus kép,,hogy az autós társadalom belázad oszt rendszám nélküli járművek lepik el az utakat Nincs annyi sün ,hogy mindenkit megbüntessen[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Integra
titán
válasz Mágus2 #23307 üzenetére
nézd, kis pénz, kis foci, mi ezt sosem fogjuk megérteni mert kevés a pénzünk. ott ahol ez nem gond, ott komoly kultúrája van ennek, ezért csinál a toyota egy fapados belezett verziót, ami csak azért kap lemezfelniket gumival, hogy haza tudd vinni.
az autóépítés sajnos alapvetően nem a mi világunk
kint ennek hatalmas piaca lesz....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #23310 üzenetére
egy ideje benzines turbo awd-vel nyomom és imádom.. de... azért ez más mint egy gt86. nekem egyik nem zárja ki a másikat, nem vagyok elkötelezett egyik mellett sem. mindegyik élményszámba megy.
lehet, hogy majd lesz belőle. de a kérdés, hogy mennyi lesz akkor az árcédulán? 12-13 millio? lehetne, csak ki venné meg? inkább megépítik majd a tuning műhelyek. szerintem a toyota ezt ismerte fel, megint elkezdték építeni azt a szubkultúrát, ami anno megvolt a 3 nagy japánnál. jól teszik. csak idő kérdése, és óriási mennyiségű megbízható upgrade lesz a gt86/brz számára.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hajlok rá, hogy marad a spoon majd, hozzá tartozó fém fékcsövekkel és cserélek főfékhengert is nagyobbra, ha szükséges. nem autózom már annyit, 2 hónapja nem is használtam. nyáron úgyis csak motorozom amennyit csak lehet, utazni meg nagy autóval járok. szóval nekem nem éri meg kukázni a fél autót, ami amúgy ahogy van, igazából tökéletesen működik.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TaaT
veterán
válasz Tökmindegy #23324 üzenetére
A Plaket kft elkezdett lobbizni... kell nekik a pénz(ünk)
Give them hell Ukraine!
-
Tökmindegy
senior tag
Az autós de akár az egész társadalommal azt tesznek amit akarnak mindaddig amíg jelentős tömeg nem mutat ellenállást.Ez ilyen egyszerű. Ha csak tíz,száz ,ezer ember hőbörög kinevetik őket. Ha millió, az már nem olyan egyszerű. Ha az autós emberek megtalálják akár ebben a témában a közös nevezőt és odaállnak az ügy vagy más hasonló mellé , akkor működhet a dolog ,ellenkező esetben csak vihar a biliben.Kérdés,hogy ha létesülne egy akár egyesület is aki az autósok érdekeit komolyan védené,mekkora teret kaphatna a megszólalásra pl média,sajtó. Könnyen beléjük lehet fojtani a szót,bár az internet világában azért vannak esélyek.
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
33as
senior tag
Ezt láttátok már:
[ Szerkesztve ]
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
válasz Tökmindegy #23329 üzenetére
No ezért kell elkezdeni valahol. Én sem számítok rá hogy 1 hét múlva a kormány térden csúszva könyörög hogy asztalhoz ülhessen velünk. De ha 1-2 éven belül el lehet érni egy legalább részben aktív 100'000+ taglétszámot ( ami a forgalomban lévő gépkocsik számát tekintve még mindig csekély) akkor már nem lehet figyelmen kívül hagyni minket.
Gondolj bele abba, hogy ha több 10k ember tud megmozdulni vmi miatt, akkor az már jelentős. És szándékosan nem aktív 100k taggal számolok. De ahogy a gazdák meg tudták tenni, ennyi emberrel az egész ország közlekedését meg lehet bénítani figyelem felkeltésként.Jah és ha mondjuk 1x összejön a 100k ember, fejenként 100 forinttal gyk bárhol lehet média időt venni, országosan.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
33as
senior tag
válasz Tökmindegy #23331 üzenetére
Már jó csak az ipad ebaxta a linkelést!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
-
Tökmindegy
senior tag
válasz bitpork #23332 üzenetére
Mondom én benne vagyok,eleve ,hogy "öregszem" egyre kevésbé tolerálom,hogy hülyének néznek.Igazad van ,mert ha az ember nem emeli fel a seggét akkor mindig is rátojnak a fejére. Szóval hajrá,én akár aktívan is hajlandó vagyok ügyködni.
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
latyak17
tag
válasz Tökmindegy #23335 üzenetére
Énis bár én még csak 19 vagyok, nem akarok fizetni felesleges butaságokért... Mellesleg éljenek a szlovi rendszámok
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
engine88
aktív tag
Milyen kisebb méretű autót ajánlotok ha csak annyi a fontos, hogy sportos legyen 1500 köbcenti alatt.
Van típus amit ajánlotok és típus amit kerüljek el messzire?
-
-
-
-
Integra
titán
válasz Tökmindegy #23342 üzenetére
na, saxo vts az egy brutál jó kis gép, veszettül megy és nagyon jól kanyarodik
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #23345 üzenetére
"Jól" törik.
Egyébként nem nyomnám neki, már leszoktam róla -
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest