- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- iPhone topik
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tökmindegy
senior tag
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
giigz
veterán
válasz Tökmindegy #23351 üzenetére
Kíváncsi lennék, mennyivel ment...
A kamionos meg egy mozdulattal gyilkolt meg egy embert...
-
Qru
MODERÁTOR
200 felett ment egy másik cikkben ezt írták. Azért az szép, ha becsúszol a 80-90-el előző pótos ifa alá 200-al.
mod:
Itt a cikk: [link]
mod2: És az igazsághoz talán legközelebb álló:
"Az első hírek arról szóltak, hogy egy tesztpilóta vezette az autót, de ezt a BMW később cáfolta. A gyár egyik 42 éves alkalmazottja szolgálati autóként használta a hibridet, amikor az A92-es autópályán nagy sebességgel előzött egy teherautókból álló sort. Az egyik kamion vezetője kellő körültekintés nélkül váltott sávot, a BMW vezetőjének esélye sem volt az ütközés elkerülésére. Megpróbálta elrántani a kormányt, de így is a pótkocsi alá szorult és még több száz métert csúszott."
[link][ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #23354 üzenetére
Sztem tilos, mert már nálunk is az, mi meg kb 20 évvel el vagyunk maradva.
Sajnos az a helyzet hogy álatlában nincsnenek felkészülve az autópályán az ember a gyorsan közeledő autósokra. Nem egyszer levert a víz mikor 180-200-al mentem és kijött elém a Fiat Puttó előzni 110-el.
Persze ez nem itthon történt...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nem látja, nekem volt ilyen balesetem. Az árokban végeztem rommátörtem egy G Astrát az M3-ason.
Belenéztem a tökörben semmi, index ki elfordítom a kormányt a többire nem nagyon emlékszem...
mod: és nem a holttérben volt egyszerűen hátulról jött.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
neduddki
nagyúr
válasz Kornel #23354 üzenetére
HI!
nemetorszagban reszleges elozesi titslom van otopajajkon, ill. min 10km/h es max 45sec a feltetetl
udv
neduddki
p.s. az en olvasatomban kituno pelda, hogy egybefuggo kocsisort miert nem elozuk 30-40km/h nagyobb sebessegkulomseggel
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz Kornel #23354 üzenetére
ő a felelős, ő ment hátulról és ő ment nagy sebességgel. németországban sok az olyan korlátozás mentes autópálya, ahol csak 2+leállósáv van, nem pedig 3+leállósáv. előbbinél én sosem forszírozom nagyon kamionok mellett a 200 feletti sebességet, 3 sávosban már lehet keményen döngetni 230-50-et is minden gond nélkül. 2 sávosat én veszélyesnek ítélem meg ha forgalom van..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
giigz
veterán
Azért annyira nem durva a helyzet, ha te mész 130-cal, vagy a kamionos esetében 90-nel, akkor ugye a különbség kb. 25-30 m másodpercenként. Ha belenézel a tükörbe, akkor magad mögé tuti belátsz 250-300 m-re, ha meg van a tükörben autó, akkor vársz 2 másodpercet, hogy meggyőződj milyen sebességgel jön. Ha nagyon közel van, akkor nem kezdesz bele az előzésbe, ha pedig van egy 250-300 m, akkor van 10 másodpercetek, hogy te gyorsíts, előzz, ő meg fékezzen.
Egyébként nem okoskodni akarok, biztos jobban tudjátok nálam, csak én ezt így gondolom, bár lehet hülyeség.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integra #23361 üzenetére
Így-így. Köv. táv. be nem tartása erre a biztosító sem fizet (max cascora).
mod:
giigz:
Éjszaka a Gödöllői dombságban nehéz volt felmérni a távot de ő sokkal gyorsabban ment a megengedettnél, amire enm számítottam. Én meg egy 100-110-el tötyögö 2-es Golf mögül ugrottam ki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Varoz
addikt
Vagy nem.
Aki 200-al megy, az legyen szíves úgy tenni azt, hogy számítson ilyenekre.
Egy 10x2 centis tükörben te nem fogod meglátni a 230-al leszállópályán lévő BMW-t az ziher. Sem a külső tükrökben. Ellenben ha te 230-al ereszkedsz akkor te látod, hogy ennyire közeledsz valakihez és neked kell felkészülni a dolgokra.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Én meg nyomott agyammal azt hiszem hogy a 160+ csak zárt pályára való. Aki meg ezt közúton nem veszi figyelembe, zárt osztályra
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Szplöttyy
senior tag
Milyen autónak van 10x2centis tükre?
Amúgy kivételesen nagy rész egyet értek, ha nagy tempóval jövök, akkor ha utolérek egy "kocsisort" legyen az akár 2-3autó is, általában felengedem a gázt, vagy ha nem, akkor is aktivan figyelek és felkészülök arra hogy kijön elém. Nekem is volt már, éjjel M3-on hogy belenéztem a tükörbe ott volt 1 kék pont(olyan messze votl hogy 1kék pontnak láttam a 2tompítottját) majd visszanéztem hogy majd újra bele és akkor már csak a széllökést éreztem, meg egy homályos valamit. A mai napig fogalmam sincs hogy mi volt az, de bőven 250km/h felett közlekedett el mellettem.
Smoke & Torque
-
Varoz
addikt
válasz Szplöttyy #23367 üzenetére
Jó azt hasamra ütöttem, de tudod te is, hogy nem ez volt a lényeg.
Költői túlzásnak szántam.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
válasz Integra #23369 üzenetére
Rendben sarkítok. De az hogy egy autó képes ennél többel menni nem predesztinálja a vezető képességeit. Már pedig engem nem nyugtat az a tudat h tapasztalatlan v alkalmatlan vezetők csupán a dagadó heréjük miatt kinyírjanak. Remélem ez pontosabb megfogalmazás volt.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
_NCT
addikt
válasz bitpork #23366 üzenetére
Amúgy most ezt a bömös törést leszámítva, nagyban függnek ezek a balesetek egyes országban lévő emberkék vezetési moráljától, ami évtizedek alatt ragad bele az emberek agyába.... Sajnos Magyarországon nem jellemző a körültekintő, fegyelmezett vezetés. Osztrákoknál jártam 1x-2x ott olyan szépen tudnak vezetni az emberek, segítik egymást, ott még létezik a türelem. Persze kivétel mindig van....
-
Szplöttyy
senior tag
Hát mondjuk behatárolható valamennyire, ugyanis a legtöbb autó 250km/h-nál tilt, ez viszont gyorsabb volt. Onnan tudom, hogy mentem már el pályán 250km/h-val autó mellett, és mellettem is mentek már el annyival. Szerintem ez a 130elég túlzás, még az én suzukimmal is nyugodtan autózok 150-160at, és én nem félek Csak kéne hozzá tényleg 3sáv, meg egy kis kultúra. Bár azt figyeltem meg mostanában nagyon sokat javult a morál. Kieengednek-Beengednek, nem tolakszik, nem vág be, stb. Bár még mindig sok olyan van de egyre kevesebb.
Tudjátok mekkora csalodás, mikor rákészülök hogy kirajtolok, és "csakazért is kimegyek elé" erre lassit és villog/int?!Smoke & Torque
-
Varoz
addikt
válasz Szplöttyy #23373 üzenetére
Tudjátok mekkora csalodás, mikor rákészülök hogy kirajtolok, és "csakazért is kimegyek elé" erre lassit és villog/int?!
TaaTMekkora arc. Ezen bef.stam.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
_NCT
addikt
Azért így se szeretnék járni
-
-
Szplöttyy
senior tag
Ha tudnátok mennyit mentem én már vele
Nagyon jó ez a Mercis videó, én is láttam már, nagyon bírom az orosz videókat.
A két legeslegjobb:
Do you speak english?
"How me please your driver license! Why?!"Főleg ezek az "unexpected" dolgok a jók, motorháztető lerepülés stb. "Áj vánt tú liv in rássá" Ahogy vezetek odavaló vagyok
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Varoz
addikt
válasz Szplöttyy #23385 üzenetére
Ennyi balf.szt.
és te is így vezetsz? Ajjajj.#23389
Végül is, ja.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
-
Dicker
őstag
Sziasztok!
Új autó után kutatok. Jelenleg egy 2004-es Isuzu motoros G-s Astra tulajdonosa vagyok. Ezt szeretném is beszámíttatni majd a vásárlásnál.
Rengeteg típus felmerült, de talán eddig a legjobban egy 1.9-es Skoda Superb, az ami megfogott. Bár nagyon szimpatizálok egy 3.0-es quattro A6-ossal is, csak értelemszerűen drágább. Általam kinézett két eladó között 500.000 volt a különbség. Mindkét autó 2005-ös évjárat, hasonló km-ekkel.
Beszámítással együtt 3 millió alatt szeretnék maradni mindenképp. Ha esetleg tudtok ezeken kívül még valamit javasolni, vagy a fent említett kettő ellen/mellett szólni valamit, akkor ne tartsátok vissza magatok.
Fontos a megbízhatóság, kényelem, sportosság (hogy ne legyen unalmas a vezetés ), és egy elfogadható fogyasztás természetesen.Illetve még egy kérdés. Mennyire lőnétek be árban az Astra-t? 145 ezer km, sérülésmentes, tökéletes állapot, nem dohányzó, és rendszeresen karbantartott, nagyon szép felnikkel, klímával. (+ téli szettel)
Köszönöm!
-
válasz Dicker #23392 üzenetére
Mindkét kinézett kocsi jó. Én mondjuk Audi párti vagyok, de mielőtt döntesz, az alkatrész árak után érdemes kutakodni!
Superb technikája öregebb., talán több bontott alkatrész lelhető hozzá.És a motorja remélhetőleg nem az új cr.
Az audi quattro 3 literes városban meg fogja enni a 11-12 litert. Nekem 2.5 quattro és 9.5 volt a nagy melegben, most h a reggeli hidegek megjöttek 9.7.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
őstag
válasz Dicker #23392 üzenetére
az A6 is dízel?
azért az audi jóval komolyabb kocsi, komolyabb költségekkel is ha kell valami javítás, vagy esetleg casco stb...
a superb van egy ismerős taxisnak és imádja
tágas és strapabíró, főleg a kisebbik 100 le körüli dízelt dicsérik nagyon, hogy tartóscryptot minden termékemért elfogadom
-
TaaT
nagyúr
Visszatérve a balesetre, én az összes gyors autóba kötelezővé tenném a ráfutásos balesetet megelőző technikát... [link]
Give them hell Ukraine!
-
Tökmindegy
senior tag
válasz Dicker #23392 üzenetére
Jól mondják,mindkét autó jó,de készülj fel rá,hogy a fenntartási költségeid nem ugyanazok lesznek mint az opelnál. Főleg az Audinál. A skoda igénytelenebb szerintem.A quatro 3.0 azért szipákol rendesen,mondjuk a skoda sem kis étvágyú.
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Integra
titán
válasz Tökmindegy #23397 üzenetére
meg aztán 3 milláért milyen állapotú a6-ot kapsz már.. egy véres torkú gyárkéményt.. vágom én hogy audiiiiii meg 6-os és az utak királya máris a sofőr... aztán az első szervíz számlánál infarktust kap az ember, hogy miért kell ennyit költeni rá.. és a motor attól még mindig véres torkú marad..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz Integra #23398 üzenetére
Azért kicsi körültekintéssel ez kiszűrhető. Én amikor megvettem a Gazsit, megnézettem a kocsit. A legfontosabb kiderült: motorikusan nincs semmi baja. Az hogy a futóműre költeni kell-kellett, meg több évre 1x-i költség.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Őskoczka
- Öregszem
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest