- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Tovább kavar a nevekkel a Realme
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- iPhone topik
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Kalandor #110747 üzenetére
Á3? Kicsit kell rá költeni de, DSG hatchback nem a legnagyobb és nem eszi le a hajad?
(és igen németet ajánlok, mert csak közelebb van az alkatrész utánpótlás és kétmarokra van bontó is elég átlépni az osztrák határon)Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz Mágus2 #110752 üzenetére
És mintha pont te mondtad volna hogy megelőző cserével megbízhatóvá lehet tenni, vagy rosszul emlékszem?
(#110755) Kalandor: Na jó akkor megint arcátlan leszek: nekem mindenki mondta hogy mekkora sz@rt veszek az allroaddal meg a 2.5 tdi-kel ( nem is beszélve Gazsiról aki ugye halmozottan hátrányos volt mert a kettő metszete volt ráadásul automatával ) és még is itt vagyok élek a kocsinak a rémisztegésekben szereplő hibákhoz soha semmilyen köze nem volt. ( Volt 1x egy légrugó csere, ami a kocsit 10+ éves korában érte - hajaj a szemét el mert kopni ennyi idő alatt ) Dominál is mindenki magasnyomásúzik meg váltózik meg mindenezik, oszt 30k km és 1,5 év alatt volt egy azaz egy féklámpa kapcsoló hibám 6,5 k kemény forinttért! Természetesen fel kell készülni a legrosszabbra de aki csak erre vár, soha nem fog jó szájízzel autózni szvsz.
2All:Tessék, lehet hülyézni[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #110756 üzenetére
Azt akarod neki ajánlani,hogy vegyen egy ilyen autót, borítsa szét a motort, hogy megbízhatóvá tegye, majd kaparja ki a DPF-et? Mert A PD-nél erre nincs hot fix. Egyszerűen rossz a PD motor DPF menedzsmentje
No de most komolyan, miért szivatnád ezzel a motorral, mikor van ebből 1.9 77kw PD, ami gyakorlatilag a világból kimegy, azt sem fogja tudni, hogy van benne olajpumpa, meg annak tengelye, meg kiegyenltő tengely, meg DPF... .
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mágus2 #110757 üzenetére
A DPF.nek ott a helye, nem viczből létezik. Remélem te nem azt ajánlod hogy vegye ki valaki is
Az üa ellátó rendszer javítására meg mintha azt mondtad volna hogy lehet 1-200 €ból orvosolni az anyaggyengeségeket...bár lehet hogy én emlékszem rosszul.Kalandor: és még egy apróság: a hirdetésben a nyári kerék 19"nek van jelölve ami ha picit is jó felni, rögtön visszapörget 100k-t a kezedbe eladva.
(#110759) tresh: legyen 3x emiatt a cost. alig lépte át a 2 millás határt akkor is...
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kalandor #110747 üzenetére
Senic: Városban lazán bekap majd 8-9 litert. Nagy az önsúlya és brutál sz@r a légellenállása és realítve gyenge hozzá a motor. Nem egy előzés bajnok de ez a 1,6 szívó a szó pozitív értelmében annyira egyszerű, hogy nincs ami elromoljon benne. Elektronikai gondok adódhatnak viszont (gyujtótrafó, meghaló elektromos ablakemelő, stb).
Bora: Astra G tágasabb a Bora elég szűkös belül. Nem szakítja fel szintén az aszfaltot. Anno mikor az Astra szervízben volt akkor helyette egyszer kaptam ilyet csere autónak. Nekem forszírozott városi tempóban 9-10 litert evtett tehát normál használat mellett azt mondom 8 liter kell neki tutira.
A4 V6: E
hhez elég ha annyit írok hogy benne van a top 20 legrosszabb motor között.Ez a benyós nem a tdi. Visszavonom.Sonata: Klasszik automata lassan vált cserébe tartós darab. A felfüggesztése hamar kopik mert nem ilyen utakra lett tervezve de ezzel a dízellel keveset eszik és korrektül megy. Önmagában nem szopóroller ha találsz belőle egyet amiben nem millió km van arra érdemes lecsapni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Hol is van benne a 2.4 benzines?
(#110760) Mágus2 : lehet az én hülyeségem, de kb 5 évente 1000€ a kocsira nem összeg a tiszta, megbízható működésért cserébe. Mivel itt szeretnek ezzel játszani le is oszthatjuk havi megtakarításra amit félre kell tenni: 17 €
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tresh
veterán
válasz bitpork #110758 üzenetére
Ez stimmt csak itthon nem igen van hozzáértő vagy aki van az tele van munkával és hónapokra betáblázva. Gondolom neki meg minél hamarabb kéne az ootómobile Nem tudom én tuti valami 1.9 pdtdi néznék asz motorkód azt hiszem ez van az a3/g4 amit szoktak dicsérni aztán valami értelmes automata ( abból passzolom melyik a jó) és a gatyáját se eszi le és sokáig el lesz vele. Vagy passat b5.5 automata szintén diesel
-
Egyszer megunom, és veszek egy W202-eset, amivel mehetek még félmillió km-et 6-7 literrel, maximum éjszakánként dugdosom a rozsda elöl
Scenic kilőve, Bora még versenyben de ez a fogyasztás nem tetszik, A4 kilőve, a Sonata inkább csak álom
Az egyre látszik, hogy vagy német 1.9 PD TDI-t vagy japán benzint veszek veszek
[ Szerkesztve ]
-
válasz Kalandor #110764 üzenetére
Egy barátom pár hónapja hozta németből az övét bár az kombi és W203, de a 200CDI motorral. Oszt fogyaszt neki kemény 5 litert (városban alig használja). És mindennel együtt colt 3700€, mert a belit nagyon alaposan ki kellett takarítani
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
tresh
veterán
válasz Declare #110770 üzenetére
De az igénytelen testvír aki csak locsolja bele a kannás vénuszolajat és 5 évente egyszer elviszi talán egy fék cseréle ha nem a garázsba gazsi megoldja. Még is viszi a hája picsáját A-ból B-be hibátlanul. Azért az az autó is bizonyított mint anno a TDi vagy egy két szívó benya
-
-
peter9228
aktív tag
Sziasztok!
Max fél millióért jó választás szerintetek egy Mazda 323 (pl.)?
-
-
rbalint88
addikt
én:
lehet sok irányba nézelődni, de olyan autót szeretnék, amit szeretek, nem pedig a mosógéppel egyenrangú háztartási eszköz.
asszony:
ne értékeld le a mosógépet, én szeretem.
érzelmileg kötődünk egymáshozez a kis chat úgy made my day mindjárt meg is mondom a mosógépnek, hogy féltékeny vagyok rá
ja, alfát akarok venni (147 v 156) és életem párja nincs annyira oda az ötletért. de így a nyolcadik autómnál már nem akar lebeszélni! -
-
-
j.bravo
addikt
válasz rbalint88 #110782 üzenetére
hát ha nem akar lebeszélni, az zsír!
Nekem meg asszony is megerősítette hogy a 156 tényleg nagyon szép, és (ha olyat veszek) szívesen beül mellém
Azért persze én még nemigen haladtam előre a választási folyamatban, de legalább ez kezdetnek nem rosszmeglepődtem amúgy hogy elvileg csak jó 40 centivel hosszabb mint a grande punto... persze érzetben meg pa(r)kolhatóságban nyilván számíthat ez tök sokat is, de akkor is meglepett.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #110787 üzenetére
Nem arról van szó, hogy ne akarna lebeszélni, csak már nem próbálkozik vele tudja, hogy makacs vagyok, mint a szamár.
Apropó: Avensis? emnullán röfögni pont jó.Egyetértek Jay Lenoval, de a maradék embernek gyártják az alfát és társait. Régen a BMW is oda tartozott, de ma már eléggé steril autókat gyártanak
-
válasz Kalandor #110764 üzenetére
Megint átnyálaztam a ha.hu-t az itteni tanácsok meg ezek függvényében, és erre szűkítettem:
1.9-esek:
1. Golf V 1.9 PD TDI
ezt túlárazottnak tartom. meg nem tudom miért, de valami gixer van veleGolf V 1.9 PD TDI DSG
ua mint az előző, csak 60e km-el kevesebb?Golf V 1.9 PD TDI DSG
- mint az előző, csak újabb, drágább, meg extrábbOctavia 1.9 PD TDI DSG
- hatfokozatú automata gondolom jó a fogyasztása, de mennyire bírja?
- nem olcsó, de nem régi, és állítólag szervízkönyvesGolf IV. 1.9 TDI
- occsó, de jó régi...Bora 1.9 TDI
- állítólag szervizkönyves
- az 5 fokozatú váltó milyen?
- riasztó hogy a fenében nincs benne?Bora 1.9 TDI
- nagyon baba ahogy kinéz, de elég öregecskeOctavia 1.9 TDI
- nagyon régi ehhez az árhoz képest, nem?Utolsó 4 kihúzva
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz Kalandor #110789 üzenetére
"Bora 1.9 TDI
- az 5 fokozatú váltó milyen?"Tiptronic, lassú de kényelmes, elhanyagolva szép összegre lehet vele számítani.
"- riasztó hogy a fenében nincs benne?"
Minden korabeli VW-ben van immo, a riasztó az enyémben is utólagos.
2.0PD-kkel vigyázni.
Az elején voltak bajok a DSG-kel ha jól emlékszem, de persze ettől még nem vetném el.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kalandor #110789 üzenetére
2., 3. és 4. között dönteném el a dolgot. A régebbiek nem DSG-k hanem klasszikus automaták, amik mostanára elég fáradtak szoktak lenni.
A DSG-ket csak akkor vedd, ha volt bennük cserélve az olaj 60 000km-ként. A DSG váltó nem klasszikus autmata, nem csúsztat, hanem robotizált manuális, személy szerint jobban szeretem, mint az automatát. Gyorsan, pontosan vált, nem rángat(hat)- ha mégis rángatna, keress másat, mert a mechatronik nem javítható, egyben cserélni, meg valami 700 euró + munka.
-
j.bravo
addikt
Épp kérni akartam ezt az első linket , melóból sajnos nem tudom megnézni, letilt a proxy, remélem otthonról eszembe jut majd, múltkor elkezdtem de valamiért abbamaradt.
Minden szubjektív, nincs ezzel gond. Ízlések és pofonok.
Jay Leno-t én nem ismerem (én kérek elnézést ha ez ciki), ha ő némi sovinizmussal mondja hogy csakazalfa, az az ő baja
szerk.: google házi feladatot elvégeztem, arcról ismerős, de nem tudok felidézni műsort amiben hallottam volna beszélni.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
válasz Mágus2 #110794 üzenetére
Nekem a 4. Octavia tetszik de nagyon, pedig nem szeretem a Skodákat, de tetszik a felszereltsége, a kora, az állapota, meg az, hogy van hátsó ablaktörlő Ha van szervizkönyve, abban ellenőrizhetőek a szervizek.
Ez a 4.5L-es városon kívüli fogyasztás kalappal a fejen és tojással a pedálon tényleg tartható?
70 centivel nagyobb mint a mostanim, de remélem szokható.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Dolce Gusto
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Milyen légkondit a lakásba?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Microsoft Excel topic
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest