Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dokiph

    tag

    Ehhez a témához jómagam csak annyit tudnék hozzáfűzni, hogy bár 25 éve van már, hogy "játszogatok" játékokkal úgymond casual szinten, de kevés játékot tudnék megnevezni, amit teljesen kijátszottam (a fő sztori-szálat), s még kevesebb volt, amit többszöri végigjátszásra is méltónak gondolok.
    A "legek-legje" nekem (nyilván erősen szubjektív dolgok ezek) a "Mafia - City of Lost Heaven" című, és itt nem tagadom, hogy ez nálam máig a No.1 (a Definitive persze szép-szép, de az sem az EREDETI élmény, más "endzsinnel" készült, más fizika, stb.).
    Borzasztó kevés az a "gém", ami mondhatni zsigeri szinten bennem maradt máig, még sok év után is. Aminek, ha nem is emlékszem teljesen a történetére vagy minden részletére, de mindig libabőrös leszek és beleborzongok, ha egy pillanatra oda gondolok vagy lehunyom a szememet.
    A HL2 + kieg-eket rögtön kijátszottam, eközben levegőt sem sokat vettem a bennem kavargó érzések miatt.
    Velem van most is, mint "leg-leg" élmény, mint egy meghatározó és életreszóló ajándék. :)

    Tehát jómagam mélyen egyetértek Abu85-el, mert az ilyen játékprogramokhoz, illetve "hangulatokhoz" és "érzésekhez" újra hozzányúlni, s ezeket mai nyelvre lefordítani (nyilván a fiatalabb korosztály számára), tehát újra "feltalálni" ezt 2025-ben...
    Szóval ez borzasztó nehéz lehet, szinte lehetetlen vállalkozás, főleg a mostani játékfelhozatal "bőségzavarában".
    A "Black Mesa" szerintem egy jó példa a sikerre. Javítsatok ki, ha tévedek, viszont én így érzem.
    Az RTX verzió ezen nem segített szerintem, sőt (a textúrákon nyilván jótékony hatással van).
    Itt "villanyárban" úszik sok helyszín, ez nem adja ki sehogy.
    A kezdeményezést értékelem, de sajnos ez nem hozza vissza az eredeti atmoszférát, azt a kreatív/művészi szinten is jól értelmezhető egyedi értéket, amit sokunknak maga a név és a mögötte álló sziklaszilárd belbecs jelent máig: HL2.

Új hozzászólás Aktív témák