Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sss

    őstag

    válasz -FreaK- #1562 üzenetére

    "Ott Bécsben éjjel nem volt semmilyen ügyfélszolgálat, a kalauztól kellett volna kérjek esetleg igazolást, ha tudtam volna róla, hogy kell." Az mondjuk gond igen. Nagyobb késés esetén tudsz már azon a vonaton a kalauztól is kérni igazolást igen.

    "Ott senki nem nyomtatott volna semmit szerintem, akkor sem ha van nyitva ügyfélszolgálat." Tavaly pedig pont Bécsben jártunk így. Nyomtattak jegyet egy későbbi vonatra ingyen.

    Őszintén szólva nem tudom mi lett volna ott a jó megoldás ha nincs ügyfélszolgálat. Esetleg a másik vonatnál indulás előtt keresni egy kalauzt és elmagyarázni, hogy mi a helyzet. Ha megmutatod a Bp-Bécs jegyedet is, és látja hogy ténylegesen késés volt akkor talán annyi elég lett volna.

    Ha csak simán felszállsz és mégsem jó az előző vonatra szóló jegy... nem tudom, hogy lehet-e (még) a vonaton jegyet venni. Viszont biztos vagyok benne, hogy úgy még drágább lett volna.

  • sss

    őstag

    válasz -FreaK- #1556 üzenetére

    Szia,

    Ha nem a saját hibádból késed le a vonatot, akkor mindenképp érdemes felkeresni még ott helyben az ügyfélszolgálatot. Két opció szokott lenni:

    1, Kapsz igazolást a késésről, és így érvényes lesz a jegyed a következő vonatra.
    2, Nyomtatnak neked jegyet a következő vonatra. Ha helyfoglalásod is volt akkor ez jól tud jönni.

    Úgy rémlik, hogy a vasúttársaságok az EU-ban 60 vagy 120 perc után adnak kártérítést, a jegy árának 25 illetve 50%-át. Ha egyik vonat sem késett 60 percnél többet akkor sajnos nem hiszem hogy tudsz bármit is tenni.

Új hozzászólás Aktív témák