- iPhone topik
- Májusi bemutató, júliusi piacra kerülés, áremelés
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Két hét múlva mutatkozik be a Honor 400
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- 1520 mAh-val rövidíthetik meg Európát
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
Bár még nem egyértelmű, hogy mi is okozta a tragédiát de attól még, hogy a biztosítóberendezés nem működött a vonatnak bőven nem szabadott annyival mennie (100-110 km/h-t írnak) mint amennyivel ment. Ha az ilyenkor engedélyezett 15 km/h-s sebességgel ment volna gondolom elképzelhető, hogy ha a mozdonyvezető nem is veszi észre időben a vonatot, egy nagyobb koccanáson kívül komolyabb baj nem történt volna. Vagy pedig kikapcsolta a vonatbefolyásoló berendezést. Mind a kettő emberi mulasztás.
Az ütközésről: a mozgási energiát valaminek el kell nyelnie és ez bizony ekkora tömegnél már óriási. Ha másmilyen a kocsik felépítése és nem felszalad a tetejére akkor nagy valószínűséggel a vezérlőkocsi és szerintem még az IC utolsó kocsija is összepréselődött volna mint egy harmonika. -
Archer
őstag
válasz
philoxenia #603 üzenetére
Most már nekem is kezd tele lenni a tököm Gaskóval meg az értelmetlen sztrájkjával. Ha legalább valami olyanért sztrájkolnának amire azt lehet mondani, hogy ez igen, ennek van értelme de így... Megszívatják a fél országot(megint) és kb. ennyi meg termelnek egy csomó veszteséget az amúgy is szar helyzetben lévő MÁV-nak.
-
-
Archer
őstag
Csak már nem egyszer volt olyan, hogy a volán is mondta, hogy nekik sem gazdaságos úgyhogy szépen ők is megszüntetik a járataikat. Akkor mivel járjon az egyszerű földi halandó? Biciklivel? Vagy minden nap autózzon? Meg ha egy vonalat bezárnak akkor annak annyi, ellopják a sineket meg mindent ami nincs lebetonozva szóval ott többet vonat már nem fog járni.
Oliverda: nyílván nagy eséllyel az ott dolgozók tehetnek róla, de ha mondjuk egy vonat késik, késik az összes... -
Archer
őstag
Üdv! Na kicsit azért védeném a mozdonyvezetőket, mivel mozdonyvezető rokonom és elhihetitek azért annyira nem fenékig tejfel a dolog. Igen, 100k fölött kap csak azért azt hozzá kell tenni hogy ~25 éve dolgozik a MÁV-nál. Meg amikor karácsonykor meg szilveszterkor is be kell menni dolgozni, persze mindíg kocsival mert máshogy nem lehet eljutni a telephelyre ami cirka 20km és persze a saját költségen, meg a mozdony úton-útfélen lerohad, meg a sok öngyilkos hajlamú ember kiugrik elé és kötelezsége megnézni a kettévágott holttestet amire még a rendőr is azt mondja, hogy ő aztán oda nem megy meg az akár milliárd! forintot is érő mozdonyért meg a több száz emberért Ő egyedül felel stb. Szóval azért nem kéne lemocskolni őket, nem ők tehetnek róla, hogy szarul van megszerkesztve a menetrend, meg a műszaki színvonal sehol sincs. A sztrájk meg a munkavállalók alkotmányos joga, bár tény, hogy ezzel baromi sok emberrel kicsesztek(velem is).
-
Archer
őstag
válasz
Jester01 #289 üzenetére
Jól tudod, valóban kivonták az egész NOHAB szériát a forgalomból. Ha jól tudom, még 6 üzemképes van, ebből egyet, a 2761017 pályaszámút pályafenntartási célokra használják, azt láthattad, bár nem hiszem, hogy tehervonatokat vinne, főleg nem egy villamosított vonalon. Pedig ezek voltak a jó gépek, nem rohadtak le 100 méterenként.
-
Archer
őstag
Nekem nyáron volt nagyon elegem a MÁV-ból. Az egy dolog, hogy szinte mindig késett(legtöbbször nem is keveset), de a menetrend olyan sz*rul van megcsinálva, hogy minden állomáson kb. 15 percet kellett várni a csatlakozásra, annyi idő alatt meg simán átért volna a követkeő állomásra. Szóval a kb. 20km-es távot 45 perc alatt tette meg. Meg azt bírom még amikor bemondják, hogy az x vágányról induló vontra még nincs felszállás, miközben a vonat még valamelyik másik állomáson rostokol.
-
Archer
őstag
Fikázni könnyű a MÁV-ot, de ennyi erővel minden mást is lehet fikázni mivel minden más is sz*r az országban.. Az, hogy a kocsik úgy néznek ki, ahogy, köszönhető a sok paraszt embernek, aki minden ok nélkül szétkapja a berendezést, ha pedig esetleg a MÁV felújít egy-két kocsit pár héten belül ugyan úgy néz ki, mint azelőtt. Vajon miért? Késni sajnos tényleg sokat késnek a vonatok, de a 40 éves mozdonyoktól mit lehet várni. A menetrend tényleg nagyon gagyin van összerakva, sokszor 5-10 perceken múlik, hogy nem lehet elérni a busz csatlakozást.
Új hozzászólás Aktív témák
- Macbook Pro 15" - 2019 gyártás / Intel i9-9880H / 16GB ram / 512gb SSD / 4GB Radeon / RETINA
- Precision 7760 17.3" FHD IPS i7-11850H RTX A4000 32GB 512GB magyarított (lézerezett) vbill gar
- Google Pixel 9 Pro 256GB Obsidian, Karcmentes, Újszerű Állapotú, Fekete, Garanciális
- MSI Pulse GL76 11UEK 17.3" FHD IPS i7-11800H RTX 3060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Samsung Galaxy S21 Ultra 12/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- iPhone 15 128GB, Újszerű, Független, 88%, Garanciával!
- Így lehet neked Teljes Magyar Logitech Craft Billentyűzet
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest