- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mégse száll ki a Meizu?
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Érdemes megpróbálni felhívni az ügyfélszolgálatot.
Nem tudom, most melyik szám él, van kettő is.
06-1 777-48-53 - én ezen hívtam őket régebben
06-1 485-06-48 - ez van most az oldalukonSegítőkészek szoktak lenni, megmondod nekik mi a baja a terméknek, ők meg felajánlják, hogy vagy megszerlik, vagy kapsz egy újat helyette. (Mivel a MOMO R. Wheelt már nem forgalmazzák, lehet hogy a legújabb kormányukat ajánlják fel.)
[ Szerkesztve ]
Harrrr!!!!
-
braincruiser
csendes tag
Sziasztok,
A Logitech szervízzel kapcsolatban.
Évek óta használok logitech cuccokat - hál istennek ezek közül eddig csak kettő ment tönkre. Volt anno egy duplaoptikás egerem, ami egyik napról a másikra halt meg 4 év használat után, illetve a napokan a Chillstream controllerem adta meg magát (kontaktos lett).Magyarországon valóban nincs hivatalos szervíz, és az egy éven belül is általában gariba cserélik. Viszont.
Van nekik Svájcban Headquarter-jük, telefonszámmal.
http://www.logitech.com/index.cfm/contact/&cl=hu,hu (itt megtalálható)A duplaoptikás egeremnél tudtam meg, hogy a logitech 3 éves worldwide garanciát vállal a termékeire, ami a hazai forgalmazón túl is érvényesíthető.
Én a következőt tettem. Felhívtam Svájcot. Kb. 15 perces telefonbeszélgetés alatt felvették az adataimat, a termék gyári számát amivel be lehet azonosítani, megkérdezték a forgalmazó nevét ahol vettem, majd kézséggel közölték, hogy 7-10 napon belül postázzák a csereterméket.
A dualoptikál egeremnél az volt a helyzet, hogy már nem gyártottak olyat, így kaptam akkor egy mx510-et helyette. Akkor annyi kérésük volt, hogy vágjam le az USB csatlakozóját és postán adjam fel a részükre. Ezt meg is tettem. 2 hét múlva meg mentem a postára az mx510-ért.
A mai napon ugyan ezt tettem a chillstream controllerrel kapcsolatban. Ráadásul az ügyintézés is gyorsabb volt, mert nem kellett felvenni az adataimat ismét, csak egyeztettek. Regisztálták a hibát, felvették a termék számát, a kereskedő nevét, megkérdezték milyen színű a controller, és ismét azt közölték, hogy 7-10 napon belül érkezik a termék, és még ők kértek elnézést.
Nem foglalkoztak azzal, hogy megfelelően használtam-e, nem kértek fotót róla, és most még az USB csatlakozót sem kell elpostáznom.
Kaptam egy Ref számot ha nem érkezne meg, és hívhatom őket újra.Szvsz. Ha valaki veszi a fáradtságot és esetleg felhívja a nemzetközi ügyfélszolgálatukat, elképzelhető, hogy az egy év magyar gariból kifutott termékét szó nélkül cserélik (3 éven belül persze).
és ugye a fenti két termék bár csak 10.000 forint környéki, de lássuk be, hogy gyártanak hangfalat, professzionális billentyűzetet, laser pointeres egeret, stb. amiknek azért nem pár ezer forint az értéke.Remélem segíthettem Logitech társaimon.
Üdv,''amiből lekvárt lehet csinálni, abból pálinkát is''