- Mobil flották
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kilenc Redmi és Poco készülék érte el támogatási idejének végét
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- iPhone topik
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #78697 üzenetére
Én ugyan csak az 1,8-as Z3-ast kóstoltam de az se nem ment, se nem kanyarodott. A Z3M biztos más tészta de a
prolipolgári Z3 árában van patent MX-5 ami mindenben kenterbe veri (kivéve a dizsi előtt villantásban).Egyébként itt egy egész korrekt teszt róla: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #78697 üzenetére
pont fordítva, a Z3 alatt nincs túl jó futómű, és csavarodik is a kasztni rendesen, ha csak nem a ritka és méregdrága Z3M, akkor krúzolós az, mindenki azt írja. Amúgy a Z4 is, de az már E46 alapú, jobb autó sokkal, bár villanyszervó meg ez meg az miatt alapvetően abból is csak az M az igazi sportgép.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest