- WWDC 2025: Nagy változásokat hoz az iOS és iPadOS 26
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- iPhone topik
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
Bondix #278382 üzenetére
Ez az az árszint, ahol csak rosszul járhatsz. Venni ebben a árkategóriában hibátlan állapotút nem fogsz, kevesebb fogyasztást kisebb kasznival, meg korszerűbb motorral szerelt autóval érhetsz el, illetve a kevesebb ló is garantált.
Én is tartanám, nincs mibe átülni, ami egy Swift.
Vagy venni egy olcsó C-Zerot vagy Pug Ion-t.
Sportos, keveset fogyasztó, olcsó autó nem igazán van. -
válasz
macilaci78 #278209 üzenetére
Miért nem roller?
- szerintem nagyon jól állna Neked
-
válasz
hdanesz #277870 üzenetére
Simán lehet tartozás kezelés… max behívnak egy meghallgatásra. Nekem is volt egy zsigulim, eladtam, majd kb 7-8 évre rá beidéztek a kapitányságra, mert valami bűncselekményt követtek el vele… kinek adtam el mikor. Nem volt már meg az adásvételim, nevet se tudtam, jegyzőkönyvbe vették és jöhettem.
-
válasz
macilaci78 #277846 üzenetére
Ennyi.
Ez ilyen, van benne kockázat, de nem lehet állandó rettegésbe se élni... mert az milyen élet? Ez a biztosít dolog, amúgy se alapoz másra mint az emberi gyengeségre/félelemre a HA dolgok miatt.
-
válasz
szőröscica #277831 üzenetére
Mennyi idő alatt vitték el?
-
válasz
Alusky #277812 üzenetére
Én pl. tipikusan nem vagyok cascos, sose volt károm, 2000 óta vezetek, a focusomat balgásodtam el egyszer (eladás előtt 2 hónappal), első tökös műanyag részét karistoltam össze, no nem túl nagyon otthon a kertben... mert nem figyeltem.
Viszont ha most lenne egy jelenlegieknél értékesebb autóm, biztosan megkötném a cascot már rá. Pedig ha abból indulok ki, hogy 23 év alatt nulla káreseményem volt, akkor minek, csak ez igazából nem teljesen releváns alap, hiszen beülsz a kocsiba, bármikor benne van a káresemény, akár saját, akár vétlenként.
Szerintem ezt puszta matek oldalról lehet megközelíteni, mint itt írták, egy jégkár 5-800e Ft, akkor megéri, akár 4-5-6 évig is fizetni... csak egy ilyen miatt. -
Nekem össze kell dobnom egy céklás rizottót a csajoknak, fél 6 körül érek csak oda.
-
válasz
szőröscica #277719 üzenetére
Én csak Stockholmban voltam pár napot munka miatt 5 éve kb, de a mentalitás érezhetően más volt, a szolgáltatások olyan drágák, hogy inkább repülő/szállás/munkadíjat fizettek nekünk 2 főre, mint ott válasszanak fotóst.
Nem lenne ilyen buta nappali és éjszakai időtartam változás, megfontolnám, hogy északra vegyük az irányt. -
válasz
szőröscica #277676 üzenetére
Nem látom már, S-ekhez volt korábban és igen sajnos lassabban tölt, többet is fogyaszt.
Lenyeg a lényeg elvitték, mennyi idő alatt? Kezdek aggódni, hogy drágán tettem fel a Z4-et. -
válasz
macilaci78 #277625 üzenetére
Én nem vagyok Cascos nekem egyik autón sincs.
Mondjuk nálam sincs semmi szenzor elől, egyikbe se… bár az I3 javítása hogy is mondjam nem igazán gazdaságos… értek függően kötnek cascot, mondjuk 6-8M-ig és alatta nem, felette igen.
Sose volt cascom mondjuk ezt melle kell tenni, se igazán nagy értékű autóm. -
válasz
brumi1024 #277621 üzenetére
Én a villany mellett vagyok továbbra is, mert sokkal élhetőbb szerintem, csak meg kell venni azt a hatótávú autót, ami az éves futás 80-90%-át tudja gazdaságosan fedezni.
Persze most ha havonta 4x megyek Balatonra és ennek csak 1/3-ad hatótávja kerül 8l benzines fogyasztásba akkor is messze messze gazdaságosabb mint bármi más benzines. Győrbe járok ott tudok tölteni családi háznál, 3 helyen is, igaz lassan mobil schuko töltővel, de akkor is gazdaságosabb. (no persze nem mintha ki kellene fizetnem a töltést a családnál…)
Viszont időt akkor spórolnék, ha egy töltéssel 250-300km-t 140-el tudó elektromosba ülnék, igazából évente így alig lenne olyan alkalom mikor útközben kell töltenem.
2,1Mwh-m van pl jelen hónapban… szóval ha havi szaldó lesz - márpedig az lesz - is megleszek az év 9-10 hónapjában “nullából”. -
válasz
Tsebacsi #277614 üzenetére
Az a baj, hogy terelik, de közbe bele a másik zakóba... ezért is nézegetem, hova tovább, mert egyre drágább az útközben tölteni és ha nem muszály, akkor itthoni közlekedésre lehető legkevesebbet töltenék útközben... múlt héten Balaton, mentem 300km-t, ebből kellett betennem hazafelé, bő 100km-re való kakaót + egy kis tarcsi, és régen 2000 Ft-okat fizettem, most meg 5300-at, ez egy 8 literes benzines fogyasztás... és 110-el tudok menni, nem 130-140-el. Persze a többi 200-at megtettem napelemről - amit most szépen agyonvágnak a havi szaldóval meg a bruttóval... hiába a lázadás.
A vége úgy is az lesz, hogy jóval drágább lesz az elektromos közlekedés, mint a benzines, még ha 8-900 Ft lesz a benzin akkor is... -
-
Lehet rátok számítani.
Z4-re nem tolonganak, úgyhogy addig nincs miről beszélni.
Olcsóbban meg nem adom, annak úgy is felfelé megy az ára csak.
-
válasz
bulikavagyok #277396 üzenetére
Na de ha egy I4, lemegy 5M-val, akkor a Tesla is olcsóbb lesz arányaiban ennyivel.
Félre ne érts vennék I4-et, de nem ennyivel többért, mert közlekedés oldalról nézve nem tud többet.
Árfolyamot ne is mondd, holnap váltok is szerintem anyóssal, szerintem jön az év vége vissza fog menni 400 fölé hamarosan, jobb lesz nem Ft-ot tartani.
Tudnék I3-ról mesélni… de szeretem a hibáival együtt, csak ideje lenne egy nagyobb hatótávú, hátul tágasabb és élhetőbb utasterű auto. -
válasz
bulikavagyok #277329 üzenetére
I4 15-16M-ért?
20M alatt egyet se láttam.
Amúgy I3-nak is van annyi betegsége… nem kezdenem el sorolni, persze ettől még élhető.
Egy FL LR van pariban kb I4-el, de van köztük 6-7M, ami nagyon sok pénz. -
válasz
cappa72 #277269 üzenetére
Én meg pont azt akartam írni, hogy felüdülés a sok, teszt mellett ez a srác, nincs még benne az az elqrvult önteltség, teljesen hasznos, és teljesen normális oldalról tudja megvizsgálni az autókat. Én is elsőre nem bírtam, de egyre inkább nézek meg tőle egy tesztet, mint mástól.
EQMontoya
Model3 a jobb választás, de csak ha van horog... én a pakolás miatt Y-ra mennék, de nem éri meg a felárat. Az esetek többségében meg úgy is üres az autó. Hátul meg felnőttek alig ülnek, megint egy irreleváns dolog, hogy mekkora a fejtér, 1,8m bőven sok. (nekem legalább is)
Elvinnék a Z4-et én erre lehet rámennék: [link] bár ez tuti nem berlini gyártás -
válasz
Alusky #277023 üzenetére
Motorral léptünk meg 1x évesen (akivel voltam nem volt meg jogsija, én meg csak mentem utána miért ne alapon 2 db simson), de akkor más világ volt, erdőbe vezető földút, le se jöttek a betonról, 2000-es évek eleje.
Viszont ha lopott az auto akkor sincs sok esély… megkockáztatom 90+% hogy elkapnak… közben meg ugye hatványozottan benne van a baleset.Holnap nem megyek az osszeroffenésre, pedig szerettem volna… több Balaton kevesebb Adria program csúszott be.
-
válasz
bulikavagyok #277020 üzenetére
Aztán majd mindjárt jön tudjukki és megvédi az összes péjenvét, mert az prémium.
Ezt a menekülést sose értettem… hogy gondolja bárki is, hogy meglép a mai világban? -
válasz
szőröscica #276495 üzenetére
X6M, vagy majdnem ugyanaz csak más sorrendben MX5.
-
válasz
Tsebacsi #276490 üzenetére
Én azt imádom, hogy egész évbe ekézik a kormányt, tiltakoznak a tüzijáték ellen, aztán meg kimennek és kiírják, hogy ha már a mi pénzünkből van csak megnézzük. Pont ezért megy ez a giga pénzherdálás.
Én 16 éve lakok Bp-en és körzetében, de talán ha kétszer voltam kint... nem is bírom azt a fejetlen tömeget ami van ilyenkor. -
válasz
Chereiose #276425 üzenetére
Az logikusan gondolkozó embernek olyan érzése van azért tart eddig, hogy több pénzt tudjanak lepapírozni… egyszerűen felfoghatatlan, kb mint itt a M0 híddal is amit műveltek (elbontották a tartószerkezet egy részét, hogy megerősítsék majd meglepődtek, hogy laza homokos a talaj
)
-
válasz
gergo5991 #276402 üzenetére
Talán mert a tereléseknél, 80-90-es korlátozások szoktak lenni, ezért nem nyomta neki a sok "fillérszekszualizáló".
Én se szoktam... az megint más kérdés, miért tart minden fittyfent útjavítás/karbantartás ezer+1 évig... mint pl a 6-os út, már nem is tudom mióta fel van túrva...
-
válasz
macilaci78 #276388 üzenetére
Fenébe.
- lényeg a lényeg senkinek nincs baja, ez úgyis mindennél fontosabb.
-
Elmentem melózni délután, mondom megyek a Z4-el ki szellőztetem a fejem - ebbe a fene nagy faluba olyan káosz van viszont… körbe kellett mennem a város körúl Pilisbe északról (Budakeszi/Solymár) legalább nyitott tetővel mentem, hazafelére gondoltam már nyugi lesz, de ideért ez a brutál eső/özönvíz és továbbra is dugó volt.
1,5 óra meló 2,5 óra kocsikázás, zseni volt.
[kép] - nem mérés videó, csak egy kép -
Sokszor úgy vagyok vele, hogy ez a sok idióta szigorítás amik mennek jelenleg, nagyon nem az balesetek megelőzése miatt van, de ha az olyan gyökér emberek, mint aki ma jött velem szembe, beleesnek ezekbe a szigorításokba, akkor azt gondolom, hogy még sokkal többet is érdemes lenne ráhúzni.
3 sávos út, nullásra fel/le hajtó áll, mindkét oldalon hétköznap délelőtt + lámpás kereszteződés, emberünk megkerülve a járdaszigetet, át a szembesávba és az álló autósor mellett a két szembe haladó sávból a legszélsőben szépen jött velem szembe, a kikanyarodni akaró autók előtt. (kanyarodós sávban szembe álló autóktól még jobbra az én szemszögemből)
Nyugiba voltam, totál üres volt az én oldalam, messziről láttam is mekkora gyökér érkezik... de mondom azért csak rávillantok miközben elkezdtem lassítani, hogy ez túl van minden határon és erre még neki lendült fel a keze a középső ujjával felfelé, hogy miért merek jelezni, hogy nem kellene...
Nem vagyok egy minden szabályt betartó, de azt gondolom, hogy van az a manőver, ami zéró toleranciát igényelne... és nincs rá semmilyen mentség ilyet tenni, ez tipikusan az azt gondolom.
Mentem már városban sűrgősségi orvosi okok miatt nem a megengedettel és 23 éves jogsival egy kezemen kétszer is meg tudom számolni mennyi piroson mentem át, ez is köztük van... viszont én éjjel, kellő körültekintések közepette tettem, nulla forgalomban. Viszont az ilyen barom, mindenféle ok nélkül, csak úgy a fontosságtudata miatt belemenni ilyenbe azt gondolom megérne bármilyen büntetést, pusztán a szándékosság miatt.
[kép] piros dugóban álló autók, zöld én jobbról balra, sárga a gyökérgombóc balról jobbra
Miért kell ezt, Ti tudjátok? Próbálnám megérteni, de nem sikerül. -
válasz
Harcipocok84 #276242 üzenetére
Pénteken déltől szombat estig, vasárnap meg Balaton felől bp felé ugyanez, csak reggeltől estig, így lehet vele kalkulálni.
Illetve vannak időpillanatok, mikor épp nincs dugó, de ehhez jóslás kell.
-
Nem is értem ezt a vérszegény mx dolgot... Z4-et kell venni srácok. Khmm...
-
válasz
radi8tor #276142 üzenetére
Bármi is lehetséges... jött egy új változat pár hete teljes csendben a long range rwd (csak awd volt belőle eddig), azt elkapkodták mint a cukrot. Mondjuk ha ideér az újabb árcsökkentés hullám, lesz pár 10M alatti Modell 3 a hahun hirtelen.
Nekem továbbra is kérdés, mi az a futás amivel be lehet vállalni őket... mert lehet nem balgaság, venni 100-150e km futásút se, ha az kellően olcsó. Ilyen áringadozás esetén pláne. 1,5-2 hónapja Y-t nem láttam nagyon 20M alatt, most meg 18,9-ért van/volt fent performance... -
válasz
macilaci78 #276138 üzenetére
Inkább autóra mint tévére, vagy a babavárót esküvőre/nyaralásra és mondhatnék megannyi remekbeszabott ötletet, amiket látok… dehát a mai világ a látszatról szól, meg a hirtelen mindent is el akarunk érni, meg akarunk kapni, aztán értékelni, meg örülni is elfelejtenek az emberek.
-
válasz
macilaci78 #276069 üzenetére
Igen ez az ingatlan dolog ez totál jogos, az megint más, hogy szerintem jól gondolkodó ember nem autóba teszi az ingatlan nyereségét, én nem abba tenném (szerencsére nem örököltem ingatlant). Mondjuk hitelt se vennék fel autóra, inkább akkor járok azzal amit megengedhetek.
-
válasz
Dare2Live #276049 üzenetére
Szerintem az áfa került auto a legtöbb… nem véletlenül van ennyi dobós cég, meg sok sk, de rendszám… őszintén nem tudom, hogy van a csavar, de én nem igazán aludnék nyugodtan. (persze én csak katas vagyok)
Illetve van azért egy vállalkozói réteg aki simán kifizeti, meg aki sokat dolgozik és spórol és fontos neki, hogy mivel jár. Nézd csak meg a panelok alatt is milyen autók vannak… a csillaggarázs alatt, házra nem költ, de az auto az kötelező.Érdekes, tegnap a Teslas Fb csoportba volt valaki aki azt kérdezte, hogy tudja ennyi ember kifizetni a 15-20M -t egy Teslára…
-
válasz
EQMontoya #276047 üzenetére
Az a későbbi eladás miatt érdekes, de még hadilábon állok a felszereltségeket illetően. Amúgy mindent meg lehet szokni, olyan nincs, hogy feleslegesen erős.
Vonóhorog a megoldás, azt húznám be mellé mindenképpen. - többnyire üres a csomagtartó, néha meg semmi se elég… legalább mondjuk nem pakolok be minden “szart” és nem lakom le annyira a kocsit.
Viszont haveri körben én vagyok a szállító az I3-al… sedanba igazán nagy cucc nem fér, ez okoz fejvakarást. -
válasz
EQMontoya #276045 üzenetére
Egy nagyobb hatótávú elektromos, ami nagyobb mint az I3, ha lehet jobban is megy (itt kezd szűkülni a piac) fogyaszthat is többet az nem gond, ha eleg nagy az akku benne. Míg nem megy el a Z addig nem nézegetek igazából, nem is mindenáron akarom eladni, mert ugyan néha kevés az I3 hatótáv, de az esetek 90%-ában untig elég. Sok valós lehetőség amúgy nincs, Tesla Y lenne jó, de az over budget, Modell 3LR esetleg performance kor/km függvénye, vagy VW ID4, Ioniq 5 de ezek kevésbé hatótáv bajnokok a méretük miatt is és inkább keret felett vannak.
Mondjuk az is kérdés mi lesz ha csak 1 auto marad… ettől azért tartok. (feleségem ugyan vezetni nem vezet… de a biztonság, hogy “van másik” bármi is van azt nehéz elengedni fejben, mégha kritikusan ügyelek az állapotra meg a meghibásodás megelőzésre) -
Srácok nem tudom, Ti hogy bírjátok az auto eladást de sejtettem, hogy megint nem lesz könnyű.
Focust mikor eladtam jöttek a ctype hegyek, mert olcsó műszakis auto volt, na az se volt egyszerű.
Egyik azért nem vette meg mert nem volt hozza emelő.
Nem értem ennyi “idiótát”, hogy fúj össze a szél erre a piacra?!
Most megint kezdik hozni a formájukat:
”Jónapot, mennyire alkuképes?”
“Ma megnézném mert alsóretkesen lakom nagyon messze és épp itt van dolgom” - persze nem jött
“Ez menetközben is tud tetőt csukni nyitni 50-60-al, mert nekem az kell”
Meg megyünk egy kört, hát ez nem megy annyira, mint az ~50le-vel kevesebb régi változat. Persze a váltót nem teszi sportba csak be nyomja a sport gombot, nem is fog menni.
Lassan értem azokat akik beadják inkább valahova… -
válasz
macilaci78 #275714 üzenetére
Ezek az autók még kiszaladnak a világból…
-
válasz
bulikavagyok #275526 üzenetére
4100 kg
na az combos... igazi elektromos autó...
-
-
válasz
szőröscica #275474 üzenetére
Amúgy tényleg durva mennyivel kevesebb a szívás egy elektromos autóval… Z4 zörgés végül hátsó dobból jön, legnagyobb örömömre, amit persze le kell tenni javítani, mert hideg állapotban lehet normálisan szerelni, így a megvárom nem megy. Ergo kell egy fuvar, hogy amíg hül/javítják, ne dekkoljak ott, majd egy fuvar vissza.
Üröm az örömbe feleségem nem vezet, így állandóan valakit meg kell kérnem, szedjen fel majd ha kész vigyen el a kocsiért. Tömegközlekedés 2,5 óra lenne nekem a szerelőtől kb., taxi meg egy vagyon, kétszer ugye.
Ilyen szívás sincs, hogy kipufogó… -
-
Srácok egy okmányok nélküli lakókocsiról honnan lehet megállapítani, hogy lopott-e esetleg? Adásvételi egy dolog, az természetes, de nem garancia semmire. Nem kerülne forgalomba, telepítésre kellene, tehát a rendőr se fogja elkérni a papírokat...
-
válasz
kisza25 #275341 üzenetére
Ugyanezt látom én is, minden téren, de a szolgáltatásokkal is így vannak az emberek. Persze állandóan van egy réteg akinek sose drága semmi, de ez is kezd egyre ritkább lenni. Most épp azt látom, hogy az emberek az benzinpénzt se akarják kifizetni a szolgáltatás mellett, inkább minél közelebb legyen a hely ahova megyünk fotózni... mert a 130 Ft/km egy 60-100 km-es távra (ami azért oda vissza Bp vonzáskörzetében semmi valljuk be) is elgondolkoztatja őket.
-
-
válasz
MC Pite #275237 üzenetére
Limiter esetén arra gondolsz, ami 200-nál idegesítően füttyöget és az ember a második ilyen után félreáll és kinyírja a menüben?
#275240Qru
Na ez Z4-ben nem volt ilyen gond, míg nem került fel rá az xhp, ami 1-2-ben enged forgatni elváltás nélkül, mióta ez fent van, párszor én is mondjuk nem motorfékkel, hanem padlón, de tovább forgattam, mint kellett volna.Ilyen csodák nincsen nálam, egyik régi, másik meg villany, az gyárilag ki van ütve végsebességre, és annyi pont.
-
válasz
BigBlackDog #275125 üzenetére
Szintén így kezelem az ilyen helyzetet, bár nekem állandóa van egy fél/egy liter tarcsi olajam a kocsiba... és minden tankolásnál tuti amit biztos ellenőrzöm a szintet. (digitális, nem megy el vele se sok időm, kiszállni se kell, mondjuk mennyire mutat rendes szinte az megint más kérdés)
-
válasz
Tsebacsi #275118 üzenetére
Én csak lenyírtam a füvet, mert megint magas volt 2 cm felett (meg összeszedtem a leesett almákat, fügéket - de ezt így is csinálom minden nap/másnap)... de a szerves tápot nem mertem végül kitenni, mert félek, hogy megint jön egy özönvíz, aztán a szomszédba átviszi az összeset és szórhatom újra.
[kép]
-
válasz
gergo5991 #275087 üzenetére
FB nagyon veszélyes hely... én már nem is nagyon megyek se csoportba, de igazából 1-2 havonta még az ismerősöket is lepattintom, ha látom, hogy ilyen tököm idióta dolgokba vannak... egyszerűen ez a teljes elvakultság, ez úgy fel tud húzni... most apóst környékezi épp valamelyik "szekta" vallás... ő meg nem képes lerázni őket, hó végén a nyugdíjja utolsó 2e Ft-ját elkérték könyvre és majd még adjon nekik 3e-ha megjött a pénz... lassan abba is bele kell állnom (mert utána meg tőlem lejmol kajára), de alapvetően olyannyira próbálom messze elkerülni ezeket a csoportosulásokat, hogy nyugodt életet élhessek, hogy nagyon... de néha bele kell állni, nincs mese.
Autós kérdés, nem tudom eldönteni, mi zörög az autó alatt... rezonancia hang van, fém lemez egyértelmű, idegesítően alapjárat és 2000-es fordulat alatt, ergo pont mikor városban állok a lámpánál, vagy épp gurulok, felette nincs. Most épp ott tartok, hogy a hátsó dobtól jön, de a felfogatásoknál a gumibakok egybe vannak, alul a haspáncélt megmozgattam, az is lehet, de ott meg húztam a csavarokon. Valami tipp merre induljak? Simán lehet, hogy a dob bele ment fossá... és belül van a rezgés. A végén még azt is ki kell herélni...
-
-
-
válasz
Tsebacsi #269798 üzenetére
Pontosan, elég ehhez egy olyan régió ami picit fagyzugosabb, vagy épp nincs hajnali nap ami lemelegíti, mert az épületek növények kit akarják az autót.
Gyömrőn nekem pl rendszeresen csak a kert felőli része fagyott le a kocsinak, így ha betolattam, negyed annyit kellett foglakkoznom a reggeli jegesedéssel, főleg mivel hátul a fűtőszál előbb leszedte a fókáról a jeget. -
válasz
szabonagyur #269771 üzenetére
Pont megint mentem volna csapatni egyet Pilis környékén levő melóba, de lehet marad az elektromos, az szerencsétlen tiszta kosz most úgy is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- WWDC 2025: Nagy változásokat hoz az iOS és iPadOS 26
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- Béta iOS-t használók topikja
- Autós topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Windows Insider Program
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad x1 carbon 5i 7-7600u // Carbon 6 i7-8650 // carbon 7 i7-8365u touch
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged