- CES 2025: A Garmin Instinct is AMOLED-re váltott
- CES 2025: 6 centiméteres akadályt mászik meg ez a porszívó
- CES 2025: Ötletes és bivalyerős külső akkut hozott az Anker
- CES 2025: Piacra kerül végre a kifejezetten vékony Velia okosgyűrű
- CES 2025: Vagy rúd, vagy morzsa, vagy robot, de mindenképpen porszívó
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- CES 2025: Ötletes és bivalyerős külső akkut hozott az Anker
- CES 2025: Vagy rúd, vagy morzsa, vagy robot, de mindenképpen porszívó
- Az Oppo is rápróbál a kompakt csúcskategóriára
- Huawei P10 - pisztácia nem is volt
- MIUI / HyperOS topik
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TBMC
addikt
válasz huncutka1029 #68658 üzenetére
ily esetben mit tudok tenni?
továbbra is hajtják az igazukat:"Tisztelt Uram !
Cégünk nem végez helyszíni javítást, emiatt a készüléket olyan állapotba kell hozniuk ami szállításra alkalmas.
Szállításra alkalmatlan állapotban a szerződött futárcég nem veszi át a készüléket.
Kérjük hogy a szervizben is olyan csomagolásban adják le ami megvédi a készüléket a sérülésektől.
A hatályos fogyasztóvédelmi törvény szerint (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) cégünknek törekedni kell a 15 nap betartására.
Erre cégünk minden körülmények között törekszik és megtesz mindent hogy 15 napon belül elvégezzük a javítást.
A készüléket bevizsgáltatjuk és amennyiben az igény jogos, gondoskodunk a kijavításról, semmiképp sem cseréről.Üdvözlettel
Aqua Optima Kft."Tehát: nem hajlandóak becsomagolni nekem semmiképp sem a készüléket, én magam pedig nem tudom mibe becsomagolni. Mibe csomagolnám basszus? és nem vagyok hajlandó kartondobozokba belerakni vagy bármi másba, hogy összekarcolják, aztán úgy kelljen néznem.
Továbbá: "gondoskodunk a kijavításról, semmiképp sem cseréről" - tehát javítani fogják? hogyan tudnák javítani? gondolom csak kijelző cserével, de kötve hiszem, hogy az számukra gazdaságos lenne, mintahogy egyik cég számára sem az...Illetve ők 15 munkanapot emlegetnek... tehát tényleg lesz belőle 3hét... :/
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Elektromos cigaretta 🔞
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Cyberpunk 2077
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ASUS routerek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Robotporszívók
- Autóhifi
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest