Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
A topik témája a közös keresztünk, a Lego iránti rajongás, illetve annak végtelen gyűjtögetése
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
S@H +%"=(!"=% - Benny Hill show:
Nyuszi+tavaszi VIP polybagre rendelni akartam egyet. Bedobtam egy Triceratops készletet (az most nálunk nagyon megy), a maradékot meg hozzáraktam szokásosan PaB-ból, hogy meglegyen a limit. (A felét annak ami ki volt válogatva, amúgy több alkatrész is lett volna).Utolsó este 23 órakor odaültem, hogy leadom, előjött az idióta PaB szűrő-access denied hibájuk 4-5x, így sikerült odáig eljutni szumma laza 30-40 perc kitiltással a teljes lego.com-ról, hogy 23:55 körül adtam le a rendelést. Benne minden, készlet, PaB, nyuszi, zacsi.
A fizetés már átcsúszott 0 órán, de ott volt a rohadt megrendelésben a polybag. Mire visszajött a paypal ablak és megjött a visszaigazoló email (szokásos inkább szar mint viccesen rossz képekkel) már nem volt benne a polybag.Írtam nekik egy mail, húsvét lévén. Egy semmitmondó válasz jött, hogy:
1. Weboldal hibára sablon cucc: cache/cookie törlés, ki-bejelentkezés. Fél oldalon keresztül írtam le nekik, hogy SEMMI nem működik, nem böngésző- és eszközfüggő (vmi IP tiltás lehet mert ilyenkor minden eszközről elérhetetlen a lego.com arról az IP-ről)
2. Polybag-re az jött, hogy nem része a PaB a promóciónak azért nem adta a kosárhoz. De b+ benne volt. A nyúl most is a rendelés része pedig gwp. Érdekes módon az került ki aminek a határideje lejárt.
3. Rendelés törölni nem tudnak.Ennyire totál fogalmatlan bandát meg rendszert... és hiába készségesek telefonon ha minden szarhoz az kell, amellett meg nem megy át két megrendelés normálisan. Vagy türelmesen várom a rendszer javulását 3-4 napig, nem szólok minden szaros hibára és/vagy hétvége van, nincs telefonos elérés... de aztán jön a 2-3-4-5. hiba is, kitartóan, akár többféle, amíg végül sikerül együttállással kihozni, hogy nem sikerül a rendelés.
A default írásbeli megoldásuk pedig gyk. mindenre GVH/fogyvédelmi kategória. (Nincs, lóf*sz, eltűnt utólag, nem szólunk, nem indoklunk, 1 hónap múlva törlünk megrendelést, stb...)
Most tényleg ne vásároljon az ember? Vagy minden ilyen és minden hiba után telefon a fogalmatlanokkal és megpróbálni megmagyarázni ami nem igazán megy át?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sweet.tv - internetes TV
- Autóhifi
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest